Ik vind op een andere manier mijn musea, die ik wil bezoeken

Ik vind de selectie van al de musea totaal onvoldoende en dat musea steeds kind- en -streek vriendelijker worden is fijn, maar dat dat de selectie bepaalt vind ik minder.

Leuk initiatief, maar te omslachtig.

Ik vind het onzinnig en vooral lastig dat je ingelogd moet zijn om het grootste deel van de filmpjes (uitgezonderd previews) te bekijken. Zet het bekijken van de filmpjes toch open voor iedereen. Jullie willen toch mensen interesseren/motiveren om musea te bezoeken? Dan drempels verwijderen.

Mooie service! Er zijn prima tips bij!

Mooie service! Er zijn prima tips bij!

kort en krachtig en geeft ween goed overzicht

Kort en krachtig. Geeft een goed overzicht

Goede service.

Mooie gilmpjes

Informatief maar is het de omweg waard?

De clipjes zijn veelal gericht op gezinnen of echte liefhebbers. Wij plannen museum bezoeken aan een bezoek aan een stad of omgeving en daar is museumTV minder op ingericht.

Leuke informatie

Geeft een mooi voorproefje van diverse tentoonstellingen met ook aandacht voor minder bekende musea

Heel veel goede informatie! We hebben al diverse musea bezocht vanwege deze informatie!

Heel veel goede informatie. We hebben al diverse musea bezocht vanwege deze informatie!

Service goed

Helder en duidelijke weergaven mbt activiteiten service oke. Geen personeel gezien/contact

Goede voorlichting

Correct

geweldig

ik ben blij met jullie.leuke ideeën om daardoor naar een museum te gaan. ook heel leuk is het deel"ge zien door de ogen van...."

interessante keuzes

ok

Prachtig initiatief

Mooie reportages.

Zeer informatief, uitnodigend om een museum te bezoeken!

Zeker als je minder mobiel bent, is dit een mooie manier om geïnformeerd te worden over (actuele) exposities en bijzondere collecties. Chapeau voor dit initiatief!

Voor iPad prima app maar slechte site

Een half jaar geleden gemeld dat mini docu’s op de iPad niet goed werken. Het filmbeeld verspringt doorlopend van mini docu naar trailer en is daardoor niet te bekijken. Inmiddels werkt de app op de iPad prima maar de website bekijken is waardeloos.

Handig en informatief

De site brengt mij op ideeën.

interessante gegevens.

Geeft interessante musea/ideeen.

Goede service en duidelijk inzicht

Goed inzicht van verscheidene musea en wat ze stuk voor stuk hebben te bewonderen.

interessant, maakt nieuwsgierig

makkelijk te bedienen website

Wij gaan hier met de museumclub naar veel musea en via Museum TV. Krijgen we de juiste info. Heel prettig, dank daar voor.

Zeer informatief en veelzijdig.

Regelmatig musea/exposities bezocht mede op basis van info door Museum TV.

commercieel

Ik zoek vooral info over de tentoonstellingen, die nu lopen in een soort museumladder. dus wat er is, niet wat u kwijt wil

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Over MuseumTV

Meer kunst. Meer cultuur. Meer verdieping. Welkom bij een rijkere museumbeleving. Geniet van een divers aanbod van tentoonstellingen en collecties van Nederlandse musea. MuseumTV biedt u meer overzicht, inzicht en verdieping. Met films die u een indruk geven van de hoogtepunten van een expositie. Met experts die op begrijpelijke manier achtergronden, verdieping, feiten en weetjes met u delen. Maak nu kennis met de makkelijkste manier om nóg meer te genieten van kunst, cultuur en fun uit het museum. Voor jong en oud!