Pluspunten

Goed ontvangen, goed probleem geluisterd en alle mogelijke opties gegeven. En in een half uur keurig netjes gerepareerd.

Ik zou de pin codes van de telefoons niet in de computer opslaan, in combinatie met de persoonlijke gegevens van de klant. Al zou het alleen maar, omdat het bij jullie kan worden gestolen of gehackt.

Pluspunten

Goede service!

Zo door blijven gaan..

Pluspunten

Geweldige service

Pluspunten

Super uitleg, snelle reparatie. En hele lekker koffie.

Pluspunten

top service

Pluspunten

vlotte service!

een beetje duur: ik vond een bedrijf in Roermond die de reparatie uitvoerde voor € 87,--! Het is alleen maar omdat ik geen zin had om (2x) naar Roermond te rijden en jullie de enige in Weert zijn die deze service bieden.. groetjes,

Response from the business owner

Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wat betreft reparaties kan er een groot kwaliteitsverschil zijn in de gebruikte onderdelen. Voorts kan er een verschil zijn in het gebruikte apparatuur en het proces van reparatie kan er anders eruit zien. Gezien wij streven naar de best mogelijke kwaliteit in alle aspecten kan het zijn dat onze prijzen duurder zijn dan sommige concurrenten.

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service. Goed geholpen en duidelijke uitleg gekregen mbt reparatie en garantie

Pluspunten

Op verzoek kun je meekijken hoe je telefoon gemaakt wordt. Niet dat het me echt boeide hoe de binnenkant van mijn iphone eruit zag, maar was wel leuk gezien te hebben hoe ze de reparatie uitvoeren. Het is echt een fiemelwerk! De monteur vond ik zeer kundig.

Pluspunten

Duidelijke uitleg over kwaliteits verschil van Iphone schermen gekregen. Wat andere reparatiewinkels aanbieden als origineel blijkt in veel gevallen slechts semi- origineel te zijn! In beginsel leek het alsof ik duurder uit zou zijn maar de jongeman die er werkte heeft me weten te overtuigen dat ik juist hier goedkoper uit ben. In ieder geval ben ik zeer tevreden over het scherm die vandaag is vervangen. Nogmaals bedankt voor de goede en snelle service!

Koffie was te sterk!

Pluspunten

Pakket opgehaald en ze hebben me een kop koffie aangeboden. Uitstekende service

Pluspunten

- Kwaliteit staat voorop - Snelheid van de reparatie

Pluspunten

- Denkt mee met de klant en zijn oplossingsgericht - Mooie professionele zaak met kwaliteit in huis

- N.v.t.

Pluspunten

Snel geholpen, goede service. Top!

Pluspunten

Open en eerlijk en super klantvriendelijk. Wat ik erg waardeer is dat ze duidelijk zijn, om een voorbeeld te noemen? ze brengen geen extra kosten achteraf. Andere telefoonzaken in Weert kunnen een voorbeeld van nemen.

N.v.t.

Pluspunten

Snel gerepareerde telefoon super

Pluspunten

Goed geholpen en goede service

Pluspunten

Prijs kwaliteit en service

Pluspunten

Bij Leyna Mobile zijn de medewerkers altijd heel klantvriendelijk, dit maakt het voor de klant een stuk makkelijker. Zowel service als kwaliteit vindt ik Leyna de beste van Weert!

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Mn iphone laten vallen waardoor het scherm was gebarsten. Zaterdag om 4 uur gebeld, kon direct langs komen, is ook direct gemaakt. Stond half 5 weer buiten op de stoep. Zeker weten een goede en snelle service. En zeer persoonlijk! Goed bezig jongens!

Pluspunten

Kreeg snel een duidelijk antwoord op mijn vraag die ik per mail had gesteld. In de zaak zelf werd ik ook snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Tijdens het wachten kreeg ik een lekker bakje koffie.

Pluspunten

Goede service, vriendelijk personeel met een glimlach

Pluspunten

Prima geholpen!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement