Zeer goede dozen

Meerdere dozen besteld en met name de professionele zijn erg goed

Top Service

Door een foutje verkeerde dozen geleverd. Na een telefoontje en een mail, één dag later de juiste verhuisdozen geleverd. Top en nogmaals bedankt

snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Snelle levering, alle materiaal wat je nodig hebt voor een verhuizing! Gekozen voor professionele verhuisdozen, deze zijn van zeer geode kwaliteit. Ook de kledingboxen zijn zeer goed.

Degelijke spullen en super snelle en goede service!

Goede kwaliteit en snelle levering

Niets op aan te merken

Gisteren besteld , vandaag bezorgd.

Makkelijk om bestelling te doen, en daarna snelle goedverpakte levering ontvangen.

Keurig op tijd geleverd en kwaliteit conform prijs.

Er zijn veel vergelijkbare aanbieders. De keuze voor "Verhuisdozenstore" is in alle opzichten de juiste gebleken.

Top!!

Besteld, snel thuis en top kwaliteit!!

Heldere site, makkelijk zoeken

Goede producten, snelle bezorging

Verhuisdozen zijn erg stevig en kan je bovendien in één beweging in- en uitvouwen. Dus geen geklooi met lastig uit te vouwen dozen.

Quality boxes

Boxes are good quality and strong. Great for storage or moving. Customer service is prompt and shipping is quick. Very happy overall.

Prima bedrijf

Alles ging zoals afgesproken

Prima ervaring met deze webshop

De bestelling werd snel geleverd en kwam in goed orde aan. Handig en gemakkelijk.

Goede kwaliteit dozen en snelle levering.

De zending was erg netjes verpakt en zeer snel geleverd. De dozen zijn een goede kwaliteit.

Snel en accuraat

Bestelling zeer snel bezorgd, goede communicatie.

Twee keer mailen om probleem aan te kaarten, daarna wel snel opgelost.

Bij het bestellen van 90 dozen en 6 rollen inpakcylofaan, zijn er ook etiketten en 2 kilo inpakpapier besteld. De etiketten en het inpakpapier van twee kilo ontbraken. Dat kan gebeuren. Maar ik kreeg wel een mailtje: wil je nog een keer kijken, het kan erbij gevoegd zijn. Uiteraard wil ik kijken. Maar als ik mail: deze onderdelen ontbreken, dan ontbreken ze ook. Daarna wel snel opgelost en nogmaals nagezonden.

Goeie kwaliteit dozen zeer tevreden

Prima ontvangen.

prima ontvangen.

Snel geleverd en sterke kwaliteit

De verhuisdozen werden al een dag later geleverd en zaten netjes verpakt. De dozen zijn stevig en onderkant valt er niet uit. De boekendozen zijn ook een aanrader

Prima. Mooie stevige dozen die vele jaren/verhuizingen meegaan.

Prima levering. Mooie dozen van goed stevig karton! Goede bodem , kan veel gewicht hebben

Fijne site om verhuisdozen bij te bestellen!

De site bevat verhuisdozen in verschillende soorten en maten wat geschikt is voor diverse te verhuizen goederen. Er valt wat te kiezen. Ook verhuismaterialen worden volop aangeboden op de site, zodat alle spullen veilig verhuisd kunnen worden en de kans op schade hierbij nihil is.

Easy website, fast delivery

Easy website, fast delivery would recommend

Uitstekende dozen

De meest stevige dozen besteld, deze zijn echt van professionele verhuizerskwaliteit en toch niet te duur.

Klantvriendelijk en super service!

Ik had dozen besteld en aangegeven deze op te halen. Normaal kan dit twee uur na bestellen. Toen ik een uur later voor de deur stond stond de bestelling al klaar!! Was ik super blij mee!!