Snelle levering netjes verpakt

Top kwaliteit

Goede stevige dozen, verhuizing ging top.

Snelle levering en kwalitatief hoogstaande producten!

Zeker een aanrader!

Betere is er niet

Als je een goede stevige kwaliteit verhuisdoos wilt dan zou ik deze nemen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Top dozen.

Goede stevige dozen, snel in elkaar te zetten.

Klantenservice is niet bereikbaar

Dozen zouden volgens de site na 2 uur klaar liggen voor afhalen. Nu 24 uur later nog niet eens een bevestiging van de betaling. Aantal keer geprobeerd te bellen, maar het telefoonnummer van de klantenservice is niet te bereiken. Echt heel erg slecht!

Bestellen via internet,even bellen en staat al klaar om op te halen,TOP, En je wordt er vriendelijk te woord gestaan.

Snel & goed

Dozen en verhuismateriaal simpel besteld en snel ontvangen. Complimenten!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk online uit te zoeken producten met in mijn geval op zondagavond direct orderbevestiging en verzending. Pakket was binnen op dinsdagochtend zoals aangekondigd op de website….

Bestelling was snel geleverd.

Goede keuze!

Ik heb verschillende verhuisdozen mogen gebruiken en ik kan zeggen dat de dozen van Verhuisdozenstore van hele goede kwaliteit zijn. Ze zijn makkelijk in elkaar te zetten en heel stevig als ze eenmaal gevuld zijn, ook de bodem van de dozen zijn verrassend sterk. Ik kan de dozen tevens makkelijk dragen door de handvatten aan de zijkant. De levering van de dozen is overigens heel snel gegaan en de dozen waren heel goed ingepakt. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Met 1 klik op de knop, een goed pakket, snel geleverd, voor een reële prijs!

Overzichtelijk aanbod op de website en t was hier een dag later al in huis!! Verder heb je geen gedoe meer met uitzoeken van bijv. de 'goedkoopste' verhuisdoos per stuk... Of bij welke winkel weer de voordeligste "pakketprijzen" zijn. Én in de hoop dat ze dan ook voorradig zijn in de winkel.

Slecht

Aangegeven in het opmerkingenveld dat ik de bestelling later geleverd wil krijgen, is niet naar gekeken. 2x een klachtmail hierover gestuurd, geen reactie gekregen.

prima service en een uitstekend product

Wij zochten verhuis/opslag dozen met wat meer stevigheid. Besteld op internet en twee dagen hadden we de dozen in huis. Stevige verhuis/opslag dozen die ook wat langer mee kunnen.

Snel en kompetent

Supersnel van bestelling tot ophaling/levering.

Slechte verzending voor zulke hoge verzendkosten

De verzending was snel, met de dozen 2 dagen later in huis. Echter worden deze door PostNL geleverd en zijn niet alle kanten beschermd, met als resultaat beschadigde zijkanten. Dit terwijl de verzendkosten per set van 20€ gerekend worden en dus in ons geval op ruim €20 kwamen. De dozen zelf zijn prima. Stevig en snel opgezet.

perfect

keurig volgens afspraak en op tijd geleverd

bij vragen reageert de klantenservice zeer afwijzend

Prima dozen, snel geleverd, maar de klantenservice is onvriendelijk en niet behulpzaam

uitstekende service

dozen kwamen dag eerder dan op gerekend volgens website. belletje om de dozen een dagje vast te houden verliep prima.

Slecht

De stickers zijn vrij klein maar bovendien gewoon geprint met een normale printer, dat had ik zelf ook kunnen doen. Oogt zeer onprofessioneel, voel me echt een beetje belazerd.

Geen reactie van klantenservice over beschadigde producten

Ik had 10 stuks premium dozen besteld voor een internationale verhuizing, het was ook van belang dat ze stevig en niet beschadigd waren. Tijdens het inpakken kwam ik erachter dat zeker de helft van de dozen defect waren en omdat ik binnen een week zou vertrekken had ik direct contact opgenomen met de klantenservice. Nu ben ik 2 telefoontjes en meerdere emails verder maar ik heb nog steeds geen gehoor gehad.

Goede kwaliteit en fantastische service.

De service is echt super top en de kwaliteit van de producten is echt super goed en stevig. Fijne omgang met de klant en de hond is echt enorm lief en kalm

Lag binnen 2 uur klaar

Besteld via website. Paar uur later opgehaald. Lag netjes klaar. Vriendelijk geholpen.

snele levering