Top kwaliteit !

In eerste instantie had ik zo mijn bedenkingen bij de kleding verhuisdozen. Ik dacht dat kan nooit iets zijn want je moet ze ook nog kunnen tillen ! Maar niets was minder waar ze zijn heel stevig en er kan best veel in en toch nog makelijk op te pakken en mee weg te lopen ! Dus een aanrader is het zeker voor kledingstukken te verhuizen !! We hadden een setje van drie besteld om uit te proberen maar we gaan er in ieder geval nog meer bestellen.

Snel geleverd en vergeten product snel opgestuurd

Goede ervaring, producten goed verpakt, snel geleverd. Hele goede snelle reactie toen bleek dat er 1 product te weinig was geleverd. Hulde.

goede kwaliteit en prijs

makkelijk in elkaar te zetten en goed van kwaliteit

Goed adres voor verhuisdozen

Besteld en snel geleverd

goed product voor prima prijs

Spoedige levering, goed verpakt, goede instructie

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit dozen

Meer dan uitstekend

Snelle levering! Goeie kwaliteit! Helemaal top

Prima kwaliteit prijsverhouding

Incl verzendkosten de beste kwaliteit in vergelijking tot de andere aanbieders

Alleen nog maar besteld.

Bestelling gedaan, verzendkosten erg hoog.

Goed en fijn

Alles is goed en fijn geregeld.De bestelling is goed aan gekomen.

Snelle service, goede kwaliteit dozen

Nu 2 keer bij ze besteld. Snelle levering, compleet en netjes. Dozen zijn van goede kwaliteit.

Precies wat we nodig hebben.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle en goede levering.

Super! Snel, fijn en stevig.

Wat een snelle service. Erg duidelijk in het maken van een keuze voor het best passende pakket. Ook de afhandeling super snel en duidelijk. Inmiddels een aantal dingen ingepakt in de makkelijke stevige dozen. Als ik meer nodig heb, bestel ik meteen weer.

Zeer tevreden!

Al meerderenmalen verhuisdozen besteld omdat ze zo goed bevallen . Het zijn super hele stevige verhuizendozen .

Snelle levering, fijne dozen

Fijne en snelle service en goede kwaliteit verhuisstickers!

De verhuisstickers zijn ideaal en van goede kwaliteit. Voordeel is dat ze geen stickerresten achterlaten en de dozen daardoor geheel opnieuw bruikbaar zijn! De service is zeer goed en verloopt prettig.

Prima dozen voor een goede prijs

Aantal garderobe dozen besteld. Bestelling en bezorging prima. Goed verpakt. Makkelijk om in elkaar te zetten. Prijs kwaliteit verhouding prima!

Snel voordelig goede service

Goede service. Duidelijke prijzen Goed product Snel geregeld

Bizar dat je voor een brievenbus post €7,95 moet betalen!

Als door de brievenbus kan kunnen de kosten voor een paar plastic zakken wel veel goedkoper mijn inziens

Plastic is wel sterk en dat kan niet makkelijk schuren

mijn matrassen en banken blijven lekker schoon en niet beschadigd

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit dozen en de levering precies volgens wens!

Over het algemeen goed, selectie kan uitgebreider

Verhuisdozen goed. Stevig genoeg. Alleen had ik in de opties voor de bank- en matras hoezen graag wat meer keuze gezien. Bijvoorbeeld de matras hoes heeft maar 2 opties, terwijl er veel meer maten matrassen zijn. Daar is nog wel wat in te verbeteren. Verder ben ik tevreden over de verzending en levering. Dit was netjes en snel.

Snelle levering en goed geïnformeerd over degang van de levering

Uitstekende service.

Vriendelijk personeel, met snelle levering (ik heb de producten zelf opgehaald aangezien ze 5 minuten rijden van mijn woning gevestigd zijn.) Producten konden direct afgehaald worden. Leuke verhuispakketten tegen redelijke prijzen.

Eerde geleverd dan aangegeven TOP!

Prima site, duidelijk en snelle levering, zelfs eerder dan aangegeven.