Perfect geleverd

De stickers zijn goed en ook enorm snel geleverd, meteen de volgende dag. Voor alleen stickers vond ik de verzendkosten hoog. Maar blij met de kwaliteit van de stickers.

Goede en Snelle Service

Goede en snelle service. Goed producten en perfect verpakt. Hier koop ik graag weer.

Perfecte dozen, perfecte levering

Erg blij met de professionele dozen, maakt verhuizen een stuk efficiënter!

goede kwaliteit van de dozen en snelle levering

snelle levering van een goede kwaliteit verhuisdozen en ik zal zeker bij vrienden/kennissen aanbevelen

Snelle levering, goede producten. Als ik nog eens wat nodig heb, zal ik het zeker bestellen bij de Verhuisdozenstore.

Prima geregeld!

- ruime keuze uit dozen en gewenste aantallen - snel en keurig geleverd

Top!!

Vlug en goed. Blij mee!

Snel geleverd goede kwaliteit dozen

De informatie op de website is erg nuttig. Onze verhuisdozen werden de dag na bestellen al geleverd en de kwaliteit is hoog. Dat merk je al zodra je ze uitvouwt en neerzet. Wij hebben Professionele Autolock dozen gekocht en boekendozen.

Snel en goed bedrijf.

Makkelijk en snel om te bestellen en snel ontvangen. Top!

snel en accuraat

Goede communicatie en een handig mededelingen-veld bij de bestelling maakten dat de aflevering van alle materialen vlot en netjes verlopen is.

Snel en degelijk geleverd

En wat gaan die dozen makkelijk open en dicht, nog nooit zo snel een doos uitgevouwen.

Delievery came too late

I was supposed to receive my order on Wednesday, but it arrived on... Saturday at 5pm!!! Too late to pack my stuff for the moving.

• Would you recommend us? No

Prima web site, snelle levering

Makkelijke website, snel geleverd. Goed verpakt.

Top fijne compacte sterke dozen

Na boekendozen te hebben gekocht hierna aangevuld met nog extra verhuisdozen. Het fijn dat ze een gewicht van 50 kg aan kunnen geeft net dat beetje zekerheid als je er een laar zware dingen in moet doen

Great boxes and easy delivery

The boxes are really strong and fits a lot of stuff. They're quite sturdy and has fields where you can write on them.

Stevige dozen snel geleverd

Stevige dozen besteld om spullen op te slaan. Zouden zaterdag geleverd worden, maar waren er vrijdags al. Dozen zijn inderdaad erg stevig. Zeer tevreden.

Goede dozen

Ergens a

Makkelijk in elkaar te zetten, wel scherp karton, al 2x gesneden, jammer

T zelfde als bovenstaand

Mijn bestelling is vanwege geen gehoor afgeleverd bij een afhaalpunt maar verder tiptop in orde.

snelle levering.

Goede stevige dozen, snelle levering

Het zijn stevige dozen die makkelijk openvouwen Tevens zitten er handige labels opgeprint om aan te geven waar de doos heen moet en wat erin zit en of het breekbaar is. Goede aankoop!

Product niet ontvangen

Verhuisdozen en matrashoesbeschermer (6,95€) besteld. Matrshoesbeschermer niet ontvangen. Mail verzonden geen reactie. Reminder geen reactie.

goed voorbereid voor onze verhuizing

de bestelling was erg snel in huis. we zijn nu goed voorbereid voor onze verhuizing!

Supersnelle service

Had na 19 uur besteld, maar toch 2 dagen later in huis.

Goed!

Snelle levering en goede producten. Echt stevige dozen in een handig verhuispakket! Het verhuizen wordt zo al een stukje makkelijker gemaakt!