Pakket niet ontvangen

We hebben het bestelde niet ontvangen. Er is door u wel gemeld dat er iets is ingepakt, maar is er vervolgens geen track en tracé route aangekoppeld. Dus graag even nakijken hoe dit is gegaan en of het pakket wel is aangeboden bij post.nl Groetend fam .Pekelsma Lpekelsma@hotmail.com

praktische en handige spullen voor verhuizing EN opslag

Het assortiment mbt opbergen van kleding en zo kan ook prima gebruikt worden voor langere opslag (winter / zomer kleding) Goede kwaliteit

Supersnel en exact zoals omschreven

De bestelling was zeer snel in huis. Daarnaast zijn de dozen exact zoals omschreven. eer goede ervaring dus.

Goede snelle service!

Positieve ervaring, bestelling en levering binnen 24u.

prima dozen en goede levering

fijn dat je een dag en tijd kan aangeven bij bestellen. Het zijn wel dure dozen. Maar ze zijn wel goed en stevig

Bankhoes te klein.

In de bankhoes past geen bank van 2.40m breed bij 0.90m hoog. Ik ging er vanuit dat dit wel zou passen aangezien de website 3m breed en 1.30m hoog aangeeft.

Goede service maar bezorging zou in deze tijd toch sneller moeten kunnen

Super snel geleverd

Snel geleverd en prima kwaliteit voor prima prijs

Goede snellecservice

Onbeschoft

Ik belde met een vraag over de specificaties van pakketten. De specificaties van de pakketten openen niet op je telefoon terwijl de specificaties van de dozen wel gewoon opent. De klanten"service" zei het wel te zien op de computer dus zegt dat het aan mijn telefoon ligt. Ik probeer uit te leggen dat dit niet kan aangezien ik bij andere producten wel gewoon de specificaties zie. Dat dit dus waarschijnlijk aan een instelling bij hun ligt. De persoon in kwestie hangt gewoon op.

Top geregeld

Contact was goed. Voor ik ging bestellen had ik ze eerst even gebeld met de vraag welke dozen ik het beste kon gebruiken voor mijn klus en hier bij werd ik goed geholpen. Hierna meteen besteld en betaald. De volgende dag om 12.00 werden ze geleverd. Top! Mvg Toon

goede kwaliteit, prijs en snelle levering

Snelle levering top

Super dank je wel

Je krijgt wat je verwacht.

Prima spullen. Goede bezorging.

Prima levering

Zowel de bestelling als de levering zijn vlekkeloos verlopen

Excellent Product and Shipping Time

The quality and durability of the boxes are great. Thank you

Prima aankoop. Doet wat het moet doen.

Prima aankoop. Doet wat het moet doen.

echt een aanrader

duidelijk, snel en goed.

Goede kwaliteit doos

Verhuisdozen is prima kwaliteit, maar ik had ze blanco verwacht zonder allerlei opdruk. Kan me niet herinneren dat ik dit op de site gezien heb. Verder op maandag tijdig besteld met verzoek levering op woensdag, dus een dag extra om tijdig te leveren, en toch werd het pas donderdag toen de dozen kwamen.

Goed geregeld!

Besteld en zo snel mogelijk geleverd. Stevige dozen en makkelijk in gebruik.

duidelijk bestel proces en een snelle levering

Hwt online bestel proces ia duidelijk, de levering is snel en de kwaliteit van se producten voldoet aan de verwachtingen.

Matrashoezen besteld en 1 te weinig ontvangen, na e-mail gestuurd te hebben direct een reactie en werd volgende dag gecorrigeerd. Zo hoort het, prima service

in de middag besteld en de volgende dag afgeleverd.

Zeer tevreden over service en snelheid van afhandelen.

Goed materiaal en goede service

Er wordt heel snel op vragen gereageerd en hulp wordt geboden waar nodig. Top service!

Snelle goede service en levering

Geen problemen ondervonden. Jammer dat ik 2 keer verzendkosten heb moeten betalen. Heb naar aanleiding van een toegestuurde mail aan leverancier hierop nog geen reactie mogen ontvangen.