Uitstekende dozen

De meest stevige dozen besteld, deze zijn echt van professionele verhuizerskwaliteit en toch niet te duur.

Klantvriendelijk en super service!

Ik had dozen besteld en aangegeven deze op te halen. Normaal kan dit twee uur na bestellen. Toen ik een uur later voor de deur stond stond de bestelling al klaar!! Was ik super blij mee!!

Snelle levering en goed verpakt

Alles goed verpakt en veilig afgeleverd. Niet goedkoop in prijs, maar wel snel.

Snelle service, heldere informatie op de site, telefonisch ook goed te bereiken, klantvriendelijk

Prima ervaring!

Makkelijk en snel besteld, meteen gevonden wat ik zocht en snelle levering. Bestelling is ook zoals verwacht. Niets op aan te merken.

Erg fijne en stevige verhuisdozen!

Snelle levering, stevige dozen die je goed kunt stapelen zonder dat de onderste dozen in elkaar zakken.

Prima. Efficiënt en kwaliteit

Snelle levering en het product is van goede kwaliteit

Perfecte prijs voor goede kwaliteit

Snel en gemakkelijk je verhuismateriaal thuis!

stevig

makkelijk te gebruiken, snel geleverd!

Zeer goede kwaliteit, snelle levering

de verhuisdozen en kledingboxen zijn van zeer goede kwaliteit. Door snelle levering, meerdere keren een bestelling gedaan.

Super snel en betrouwbaar

Super snel en betrouwbaar

Super snelle levering en top artikelen

Goede stevige verhuisdozen met tape en noppenfolie en dan nog de hoezen voor het matras en bank/stoel in een woord geweldig

Snel en goed!

Goede stevige verhuisdozen. Makkelijk besteld en snel geleverd.

snel

Top dozen!

Top kwaliteit dozen snelle levering!

Snel geleverd. Prima stevige verhuisdoos. Netjes!

Snel, professioneel, zeer concurrerend

Producten met goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ik moest snel verhuisdozen hebben en dat werd binnen 24 uur geregeld, terwijl de concurrent voor dezelfde bestelling pas na het weekend kon leveren. Prima service, een aanrader

Snel bezorgd en uistekend verpakt!

De dozen die we ontvangen hebben zijn zeer makkelijk in elkaar te zetten en lekker sterk. Ook het inpakpapier is erg handig, we alle glazen ermee ingepakt.

Dozen kwamen te laat

Dozen kwamen te laat

top kwaliteit en snel geleverd!

Verhuisdozenstore heeft 1 van de grotere matrashoezen tot 190cm breedte!

heel snel / betrouwbaar

goede kwaliteit en makkelijk

Fantastisch!

Werd gezegd ,kan een paar dagen duren ,maar mijn zending kwam gewoon de volgende dag.

Gewoon prima!

Bestelling makkelijk kunnen plaatsen, echter ging de betaling niet voorspoedig en was het daarna onduidelijk of de order nu wel of niet bevestigd was. Mail leek van wel, betaling leek van niet. Na contact met de klantenservice order geannuleerd en opnieuw moeten plaatsen.

Van bestelling tot aan de levering zeer goed en snel verlopen.

Van bestelling tot aan de levering zeer goed en snel verlopen.

Snel en correct geleverd

Had snel verhuisstickers nodig, binnen 24 uur in huis