Goede verhuisdozen. Duidelijk onderscheid in de verschillende modellen (50kg , 80kg etc.) zodat je weet wat je koopt.

Snelle levering!

Zeer goed. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Super fast delivery and strong boxes easy to assemble.

Mooie stevige verhuisdozen

Ik had twee pakken zware verhuisdozen besteld. Op tijd verstuurd en op tijd ontvangen. PostNL kwam twee keer binnen het uur met verschillende busjes met alletwee één pak. Daar kan Verhuisdozenstore niets aan doen en het geeft ook niets. Ik had eerst een pak dozen gehaald bij een bouwmarkt, maar die waren enkelgolf en heel slap. De dozen van Verhuisdozenstore zijn dubbelgolf en bijzonder stevig. Zelfs vol met LP's (hoe ouderwets!) geven de dozen geen krimp. Goede aankoop!

Heel goed!!

Levering volgens afspraak en zeer goede kwaliteit. Andere ook geprobeerd was alleenml minder en te zwak om de naam "verhuisdoos" te kunnen dragen.

Snelle levering en goed materiaal

Snelle levering en goed materiaal

Snel in huis , goede informatie via email.

Een snelle en op de juiste dag geleverd!!

Ik had snel 30 verhuisdozen nodig. Verhuisdozenstore heeft dit gerealiseerd.

Super stevig en makkelijk

Je betaalt wat extra, maar dat verdient zich makkelijk terug wanneer je de dozen wat langer of vaker gebruikt.

Ze doen wat ze zeggen

Eigenlijk weet ik niet precies wat ik moet beschrijven... Heb online verhuisdozen besteld en die zijn keurig de volgende werkdag geleverd. Het bestelproces is snel een eenvoudig en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en wanneer het pakket onderweg is. Gewoon goed dus! Hoe de dozen (profesionele autolock) zijn weet ik nog niet want nog niets ingepakt maar ze zien er stevig uit.

Gewoon heel goed

Proces verloopt zoals beschreven. Prima levering. Makkelijk en snel.

Snel geleverd wat ik besteld heb

30 professionele autolock verhuisdozen met wat aanverwante artikelen, vrijdag besteld en zaterdag als verrassend klein pakketje geleverd. Precies zoals beschreven op de website, zeer sterk en uitstekende kwaliteit.

Prijs - kwaliteit en snelheid van leveren

In onze fysieke omgeving waren er geen verhuisdoos stickers verkrijgbaar; daarom besteld bij de Verhuisdozenstore besteld. De volgende dag lagen ze al in de bus ! TOP

Super service en snel!!

Items are great but shipping was late

The boxes are good quality as are the mattress covers and packing papers. I took off a star, though, because my package arrived late. I paid extra for evening shipping, but got the package the next day midday. Luckily a friend was over to receive the package but still inconvenient since we paid extra.

Zijn aan het verbouwen, heb 2 meubelhoezen besteld om mijn bank stel af te dekken. Echt handig , of je nu ga verhuizen of verbouwen .

Goede dozen!

We hadden de bestelling 1 of 2 dagen later al in huis. Top geregeld

Super snelle levering.

Makkelijk te bestellen en snelle levering, en ik vind het altijd fijn om achteraf te betalen. Zal ze zeker bij andere aanbevelen. 👍👍👍

helemaal goed

snel en goed geleverd, stevige dozen

Door de post kwam mijn bestelling te laat. Verhuisdozenstore heeft dit supernetjes opgelost zodat ik op tijd door kon met de juiste spullen voor mijn verhuizing.

Duidelijke website en zeer goede en snelle service

Een dag na het plaatsen van de bestelling pakketje ontvangen. Helaas 1 item niet juist, dit op zondag gemeld en ook op zondag reactie terug met melding dat het juiste artikel wordt nagezonden. Super service.

Goed sterke matrasbeschermer die niet snel kapot gaat

Na het sjouwen van de matras ondanks het schuiven hier en daar is de hoes niet gescheurd. Doet wat het moet doen!

Correct

Netjes bezorgd. Echter in het venster van de envelop waren, buiten mijn adresgegevens, ook mijn mailadres en mobiele telefoonnummer zichtbaar. Lijkt mij uit oogpunt van de privacy niet wenselijk!

Snelle levering en uitstekende service

2 matrashoezen voor 1 persoonsmatras besteld, snelle levering. Helaas werd er 1 matrashoes voor een 2 persoonsmatras geleverd. Een mailtje gestuurd over deze fout. Snelle reactie en er werd meteen nog een hoes achteraan gestuurd. Fijne service!