Ik bestelde een verhuispakket. Deze werd compleet geleverd met inpakpapier, plakrol etc. Ik kon meteen aan de gang met inpakken. Niet duur en zeker aan te bevelen.

Snelle levering en netjes ingepakt

De volgende dag werden de dozen al geleverd. Netjes ingepakt.

Zeer handig, goede kwaliteit en snelle service.

De dozen zijn superhandig en eenvoudig in elkaar te zetten. Mooi stevig en dat wekt vertrouwen.

Kwaliteitsproducten en top service

Eenvoudig bestelsysteem, goede kwaliteit verhuis/ en boekendozen en snelle levering. En áls er dan bij uitzondering iets mis gaat, is de communicatie top en de oplossing snel!

Snel , top kwaliteit

Voor mij de eerste keer dat ik de bestelling geplaatst heb. Dit gedaan op basis van de reviews en de duidelijke foto's en omschrijving op de site. Hierop de keuze gemaakt om de bestelling te plaatsen. Duidelijke mails ontvangen omtrent de levering. Top!! snel in huis. en de eerste dozen zijn inmiddels ingepakt. Ook de overige spullen die er worden aangeboden hebben mij aandacht gekregen. het is nog niet zo ver maar er zal zeker een tweede bestelling worden geplaatst. groet Frank

Top service en kwaliteit

Levering binnen 24 uur en dozen zijn van uitstekende kwaliteit. Een aanrader!

Prima dozen, vlotte service.

De bestelling gaat makkelijk en vlot, evenals de levering: de volgende dag al geleverd. De dozen zijn sterk, makkelijk uit te vouwen en stevig. Goed stapelbaar en dus heel gebruiksvriendelijk.

Snelle levering en stevige verhuisdozen

De verhuisdozen zijn erg stevig en het is handig om een pakket te bestellen met o.a. papier, hoezen ed, dat is voordeliger.

Snelle keurige levering

Hoezen voor bedden besteld voor vakantiehuis. Duidelijke informatie, keurig verpakt en snel geleverd. Top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Helemaal top

Handige website, en snelle levering.

Goede snelle service!

Goede dozen, stevig en scheuren niet. Gratis opgehaald, ging heel soepel.

Perfecte kwaliteit en service

De bestelde verhuisdozen zijn ZEER STEVIG en makkelijk in elkaar te vouwen. Ondanks dat ik ze vul met zware spullen is er geen twijfel of de het zullen gaan houden.

snel, goed en niet te duur.

De dozen en materiaal kwamen goed verpakt aan. Bestellen en betalen was eenvoudig.

Goeie dozen voor een goeie prijs

Ik kreeg de dozen binnen een dag bezorg, ze zijn sterk en ook netjes geleverd. Het enig wat ik zou veranderen is dat op de site wat duidelijker wordt aangegeven wat het verschil tussen de verschillende dozen is qua sterkte en dergelijke.

Prima kwaliteit

keurige snelle service, sterke dozen

Snelle levering, prima verpakt!

Snelle levering, goed verpakt, netjes.

Snel in huis, goed verpakt, lijkt goede kwaliteit, heb het nog niet verder uitgepakt en gebruikt omdat het voor een latere verhuizing is.

levering volgens afspraak

als je een bestelling plaatst zie je duidelijk wanneer de verhuisdozen aankomen, en dit was ook het geval :)

Supersnelle service en prima kwaliteit!

Goed bestelsysteem, duidelijk communicatie over levertijden die ook daadwerkelijk nagekomen worden. Stevige verhuis- en boekendozen. Niet de eerste keer dat ik hier bestelde, en zeker ook niet de laatste.

Ze maken hun woorden waar!

Savonds voor 23u besteld, en de volgende dag netjes thuisbezorgd. Kan niet beter!

Probleem fantastisch opgelost

Post NL bezorging had geen zin om de verhuisdozen af te leveren thuis, maar bracht het gelijk naar een post Nl punt. Post NL kon niets meer voor mij doen, terwijl hun bezorgers te lui waren! Aangezien ik niet mobiel ben, het bedrijf gebeld, die zorgden dat het pakket retour kon, en stuurde dezelfde dag een nieuw pakket verhuisdozen die zeker zouden worden afgeleverd.... en dat gebeurde!!! Chapeau voor verhuisdozenstore.nl

uitsteken service!

De dozen zijn snel en keurig geleverd. Van harte aanbevolen.

Prima levering

Vlotte bestelling en de artikelen zijn van prima kwaliteit.

Snelle levering en prima kwaliteit artikelen!

Prima website met duidellijke omschrijving, het bestellen gaat gemakkelijk. De communicatie omtrent de levering is helder en afspraken worden waar gemaakt. Pima artikelen en snelle levering.

Goede kwaliteit dozen

Geen 10 beoordeling vanwege de verpakkingsmateriaal gebruikt ligt niet aan verhuisdozen store maar aan hoe de bezorgdienst er mee om is gegaan. Er is wat boven opgelegd en daardoor 5 dozen op de zijkant beschadigd , maar beïnvloed niet de functionaliteit.