Snel voordelig goede service

Goede service. Duidelijke prijzen Goed product Snel geregeld

Bizar dat je voor een brievenbus post €7,95 moet betalen!

Als door de brievenbus kan kunnen de kosten voor een paar plastic zakken wel veel goedkoper mijn inziens

Plastic is wel sterk en dat kan niet makkelijk schuren

mijn matrassen en banken blijven lekker schoon en niet beschadigd

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit dozen en de levering precies volgens wens!

Over het algemeen goed, selectie kan uitgebreider

Verhuisdozen goed. Stevig genoeg. Alleen had ik in de opties voor de bank- en matras hoezen graag wat meer keuze gezien. Bijvoorbeeld de matras hoes heeft maar 2 opties, terwijl er veel meer maten matrassen zijn. Daar is nog wel wat in te verbeteren. Verder ben ik tevreden over de verzending en levering. Dit was netjes en snel.

Snelle levering en goed geïnformeerd over degang van de levering

Uitstekende service.

Vriendelijk personeel, met snelle levering (ik heb de producten zelf opgehaald aangezien ze 5 minuten rijden van mijn woning gevestigd zijn.) Producten konden direct afgehaald worden. Leuke verhuispakketten tegen redelijke prijzen.

Eerde geleverd dan aangegeven TOP!

Prima site, duidelijk en snelle levering, zelfs eerder dan aangegeven.

De bestelling was zeer snel geleverd en zeer goed verpakt

Helemaal top

bankstel hoes makkelijk om mee af te dekken

super stonden klaar

snel geholpen stonden gelijk klaar

Snel geleverd conform afspraak.

Men was snel met de juiste levering van de bestelling. Ik had een voorkeur qua dag en alles is óók mooi op die dag bezorgd.

Kwaliteit uitstekend

Wel erg prijzig ook met de porto kosten erg duur. Zoiets moet een service zijn voor 140 euro, 60 dozen. Had zeker goedkoper gekund. Maar de dozen zijn zeer stevig!

prima geen klachten

Aanrader prima bezorging, geen klachten

Ze beloven een dag levertijd...maar het waren er 3 weken

Zoals al eerder aangegeven, ben ik erg ontevreden over de service. Op de site wordt een dag levertijd beloofd en het werden er 3 weken. Ik moest daarom uiteindelijk zelf nog twee keer naar de Gamma om ander dozen te halen, terwijl ik geen auto heb. Ik heb iedere dag gebeld en iedere dag werd me beloofd dat ze zouden komen. Behalve excuses en het zelf nog moeten vragen of aub mijn geld teruggestort mocht worden, heb ik niets als compensatie gehad. Een kaartje met sorry was wel fijn geweest of zo. Ik heb in een super stressvolle tijd, nog veel meer stress hierdoor gekregen. Dus super ontevreden!

Snelle bezorging en duidelijke traceability.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Concurrerende prijzen.

voor een interne bedrijfsverhuizing zocht ik op stel en sprong wat verhuisdozen. Bij Verhuizdozenstore leveren ze snel en het is het goedkoopste adres voor de professionele dozen met snelvouwbodem die ik in ieder geval heb kunnen vinden. Heel tevreden!

next day delivery, easy box no tape needed!

next day delivery, easy box no tape needed! very handy

Top geregeld

Eenvoudige website, makkelijke te bestellen en zeer snel geleverd.

levering snel en correct

De bestelling werd in goede orde en snelheid uitgevoerd. Echter: in de bestelkolom werd aangegeven dat verzending GRATIS zou zijn. maar deze kosten werden helaas toch doorberekend, jammer!! Ik had daar liever extra dozen voor gehad! vriendelijke groet!

Dit is de 1e keer dat ik hier gebruik van maak.

Een heel makkelijke methode

Goede service, prima product.

Ik bestelde de dozen on line. Ze werden dezelfde dag nog verzonden en ik had ze de volgende dag ook binnen. De dozen zijn stevig, handig en snel op te zetten. Kortom: Goede service, goed product.

Zeer snelle bezorging, alles netjes

In een woord geweldig . Werd zelfs een dag eerder geleverd dan gezegd!!!

Slecht

Maandag 22 febr verhuisdozen besteld, vlgs site 1 dag levertijd. Het is nu zondag 28 febr en ik heb nog steeds geen dozen binnen. Vandaag gaan we verhuizen, zonder dozen dus, knap waardeloos! Heb vd week 2x met medewerker gebeld, komt door slechte levering van Post NL, vertelde ze. Ik zou zeggen: zoek een andere goede vervoerder!

Snel en goede kwaliteit

Ik heb een aantal producten voor mijn verhuizing bij Verhuisdozenstore besteld. 's Middags besteld en de volgende ochtend al in huis! Toen ik tekort had daarom meteen nog 'ns besteld en ook weer snel in huis! De producten zijn van goede kwaliteit, alleen de etiketten blijven niet heel sterk plakken. Dat is natuurlijk wel gewenst tijdens je verhuizing :)