Snel en goede kwaliteit

Ik heb een aantal producten voor mijn verhuizing bij Verhuisdozenstore besteld. 's Middags besteld en de volgende ochtend al in huis! Toen ik tekort had daarom meteen nog 'ns besteld en ook weer snel in huis! De producten zijn van goede kwaliteit, alleen de etiketten blijven niet heel sterk plakken. Dat is natuurlijk wel gewenst tijdens je verhuizing :)

Superstevige dozen, simpel te vouwen ook. Er kan veel in, houdt ook boeken goed. Snel geleverd, ‘s avonds besteld, de volgende dag al in huis. Heb er binnenkort nog meer bezig en ga ze zeker hier weer bestellen!

Snelle levering en alles was netjes ingepakt. Ik had een aantal beschermhoezen gekocht voor mijn verhuizing, ze zijn van stevige kwaliteit. Na de verhuizing zal ik ze bewaren en gebruiken voor een volgende verhuizing.

Top geregeld. Ruime keuze en de volgende dag in huis

De website is heel duidelijk met een ruime keuze aan soorten verhuisdozen en tape stickers folie enz. Alles wat je nodig hebt met verhuizen. En de volgende dag al in huis.

Geen tijdige bezorging

Beloofd was bezorging de volgende dag, maar dit gebeurde niet “want de vrachtwagen was al weg.” Maar daar kreeg ik natuurlijk geen bericht van.

Goed materiaal op tijd bezorgd en goed verpakt

product niet geleverd

Vrijdag 22 januari 100 vel inpakpapier was op voorraad. Zou volgens hun reclame zaterdag geleverd kunnen worden. Werd echter de 25 ste, echter niets ontvangen. Toen werd het de 26 ste, weer niets ontvangen, Toen de 27ste, weer niets. Ik denk dat ze pas krijg als ik al lang en breed ben verhuisd

snel en corect

Kon de site van Verhuisdozenstore.nl makkelijk vinden en deze is overzichtelijk en een keuze maken was makkelijk. Vervolgens spullen geleverd op de voorspelde tijd, netjes verpakt, in orde en makkelijk.

Zeer goede dozen

Meerdere dozen besteld en met name de professionele zijn erg goed

Top Service

Door een foutje verkeerde dozen geleverd. Na een telefoontje en een mail, één dag later de juiste verhuisdozen geleverd. Top en nogmaals bedankt

snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Snelle levering, alle materiaal wat je nodig hebt voor een verhuizing! Gekozen voor professionele verhuisdozen, deze zijn van zeer geode kwaliteit. Ook de kledingboxen zijn zeer goed.

Degelijke spullen en super snelle en goede service!

Goede kwaliteit en snelle levering

Niets op aan te merken

Gisteren besteld , vandaag bezorgd.

Makkelijk om bestelling te doen, en daarna snelle goedverpakte levering ontvangen.

Keurig op tijd geleverd en kwaliteit conform prijs.

Er zijn veel vergelijkbare aanbieders. De keuze voor "Verhuisdozenstore" is in alle opzichten de juiste gebleken.

Top!!

Besteld, snel thuis en top kwaliteit!!

Heldere site, makkelijk zoeken

Goede producten, snelle bezorging

Verhuisdozen zijn erg stevig en kan je bovendien in één beweging in- en uitvouwen. Dus geen geklooi met lastig uit te vouwen dozen.

Quality boxes

Boxes are good quality and strong. Great for storage or moving. Customer service is prompt and shipping is quick. Very happy overall.

Prima bedrijf

Alles ging zoals afgesproken

Prima ervaring met deze webshop

De bestelling werd snel geleverd en kwam in goed orde aan. Handig en gemakkelijk.

Goede kwaliteit dozen en snelle levering.

De zending was erg netjes verpakt en zeer snel geleverd. De dozen zijn een goede kwaliteit.

Snel en accuraat

Bestelling zeer snel bezorgd, goede communicatie.

Twee keer mailen om probleem aan te kaarten, daarna wel snel opgelost.

Bij het bestellen van 90 dozen en 6 rollen inpakcylofaan, zijn er ook etiketten en 2 kilo inpakpapier besteld. De etiketten en het inpakpapier van twee kilo ontbraken. Dat kan gebeuren. Maar ik kreeg wel een mailtje: wil je nog een keer kijken, het kan erbij gevoegd zijn. Uiteraard wil ik kijken. Maar als ik mail: deze onderdelen ontbreken, dan ontbreken ze ook. Daarna wel snel opgelost en nogmaals nagezonden.