Prima bedrijf

Prima website en snelle levering

Snel bezorgd en niet duur

Snel bezorgd, niet duur…! Makkelijk achteraf betalen. Handig als je zelf wilt verhuizen met goed materiaal of bijvoorbeeld je keuken gaat verbouwen en je spullen in moet pakken….

Zeer stevig en snel geleverd

Prima service en snel ook nog

Zeer goede kwaliteit materiaal. Makkelijk in gebruik.

keurige levering

Tewee deellevering: Levering van boekendozen via Post NL met track&trace. Premium verhuisdozen via transporteur Snel. Keurig netjes maar wel zonder leveringsinfo vanuit Verhuisdozenstore. Heb met hen gebeld om te achterhalen hoe dit deel geleverd zou worden. Keurig te woord gestaan overigens, maar soort trac&trace was handig geweest of melding dat dit via losse levering zou lopen. Chauffeur Snel belde wel netjes uur van tevoren dat ie er aan kwam.

Top in alles

Snelle levering, prima kwaliteit, goede communicatie, zeer aan te raden.

goede stevige verhuisdoos

Makkelijk in elkaar zetten, kan behoorlijk gewicht in en stapelen gaat prima

Makkelijk online te bestellen en snel geleverd

Gemakkelijk online de producten besteld met snelle levering. Ideaal.

Levering was snel, plaatsen van een bestelling was makkelijk en overzichtelijk. Ik kan nu goed voorbereid beginnen met mijn verhuizing

Geweldig.

Gemakkelijke bestelprocedure en zeer snelle levering van kwalitatief zeer goede producten.

Snelle levering en goede service! Goede kwaliteit!

Goed en snel

Goede dozen, snelle levering

duidelijk

Goed spul, snel geleverd

Snelle levering en goede dozen. Zou hier wel weer bestellen als dat nodig is

Snele en goede service

top

mooi product, goede site, snelle levering

Sterkte dozen, snelle service

Goede sterke dozen met veel gebruiksgemak. Eindelijk ben ik af van die slappe kwetsbare dingen die je elders klopt.

Ondanks de drukte (feestdagen) zeer snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Prima geregeld, direct op kunnen halen!

Dozen online besteld, vervolgens gebeld en direct naar Ridderkerk om de dozen op te halen.

Snelle en goede service !!!

Zeer positief verrast, super snelle levering.

Snel en mooie, praktische dozen

Snel en mooie, praktische dozen

Leveren goed spul zonder gedoe.

Vlotte levering zonder problemen.

Snelle levering en een uitstekende prijs/kwaliteit

Zeer tevreden over de levering en kwaliteit van de dozen. Alleen jammer dat ik niet direct meer heb besteld. Nu moet ik weer extra transportkosten betalen.

Snel, informatief, uitstekend geleverd!

De levering is uitstekend verlopen, snel, ik ben goed op de hoogte gehouden en het is intact afgeleverd! Prima!

Perfect!

Snelle nette levering van uitstekende verhuisdozen tegen een passend bedrag. Heb al twee keer bij verhuisdozenstore wat besteld en zou het ook zeker aan vrienden en familie aanraden.