Snel geleverd goede kwaliteit dozen

De informatie op de website is erg nuttig. Onze verhuisdozen werden de dag na bestellen al geleverd en de kwaliteit is hoog. Dat merk je al zodra je ze uitvouwt en neerzet. Wij hebben Professionele Autolock dozen gekocht en boekendozen.

Snel en goed bedrijf.

Makkelijk en snel om te bestellen en snel ontvangen. Top!

snel en accuraat

Goede communicatie en een handig mededelingen-veld bij de bestelling maakten dat de aflevering van alle materialen vlot en netjes verlopen is.

Snel en degelijk geleverd

En wat gaan die dozen makkelijk open en dicht, nog nooit zo snel een doos uitgevouwen.

Delievery came too late

I was supposed to receive my order on Wednesday, but it arrived on... Saturday at 5pm!!! Too late to pack my stuff for the moving.

• Would you recommend us? No

Prima web site, snelle levering

Makkelijke website, snel geleverd. Goed verpakt.

Top fijne compacte sterke dozen

Na boekendozen te hebben gekocht hierna aangevuld met nog extra verhuisdozen. Het fijn dat ze een gewicht van 50 kg aan kunnen geeft net dat beetje zekerheid als je er een laar zware dingen in moet doen

Great boxes and easy delivery

The boxes are really strong and fits a lot of stuff. They're quite sturdy and has fields where you can write on them.

Stevige dozen snel geleverd

Stevige dozen besteld om spullen op te slaan. Zouden zaterdag geleverd worden, maar waren er vrijdags al. Dozen zijn inderdaad erg stevig. Zeer tevreden.

Goede dozen

Ergens a

Makkelijk in elkaar te zetten, wel scherp karton, al 2x gesneden, jammer

T zelfde als bovenstaand

Mijn bestelling is vanwege geen gehoor afgeleverd bij een afhaalpunt maar verder tiptop in orde.

snelle levering.

Goede stevige dozen, snelle levering

Het zijn stevige dozen die makkelijk openvouwen Tevens zitten er handige labels opgeprint om aan te geven waar de doos heen moet en wat erin zit en of het breekbaar is. Goede aankoop!

Product niet ontvangen

Verhuisdozen en matrashoesbeschermer (6,95€) besteld. Matrshoesbeschermer niet ontvangen. Mail verzonden geen reactie. Reminder geen reactie.

goed voorbereid voor onze verhuizing

de bestelling was erg snel in huis. we zijn nu goed voorbereid voor onze verhuizing!

Supersnelle service

Had na 19 uur besteld, maar toch 2 dagen later in huis.

Goed!

Snelle levering en goede producten. Echt stevige dozen in een handig verhuispakket! Het verhuizen wordt zo al een stukje makkelijker gemaakt!

Goede producten en snelle levering

Eigenlijk zegt de titel alles al. Ik zocht precies wat ik vond en ik had de producten snel in huis, wat wil je nog meer?

Snelle levering.

Prima prijs/ kwaliteit verhouding

Zeer snelle levering en goed kwaliteit

Bestelling ging heel makkelijk en de websitebezoek is erg overzichtelijk Ook de informatie over hoeveel tizen hè ongeveer nodig hebt is erg nuttig Levering was op tijd en de kwaliteit van de dozen is erg goed

De boekendozen zijn erg goed, maar de gewone vielen tegen. Kkein en niet zo stevig. Raar dat niet alle dozen dezelfde dag werden geleverd. Ik moest 2 dagen wachten.

Ideaal en volledig volgens afspraak!

Vorige week besteld, bezorgdatum in het weekend aangezien we door de week niet thuis zijn. Netjes verpakt en volgens afspraak afgeleverd, prima kwaliteit.

Snelle levering en goede stevige dozen

Prima kwaliteit en snelle levering!

Verhuisdozen nodig om spullen tijdelijk op te slaan. Goede informatie op de website van Verhuisdozenstore. De bestelde dozen waren er al een dag na het plaatsen van mijn bestelling en zijn van prima kwaliteit.