Top kwaliteit

De dozen zijn super stevig en goede kwaliteit

Levering altijd op tijd met goede betaalbare verhuisdozen en verhuismaterialen

Al een aantal malen besteld bij Verhuisdozenstore omdat wij op termijn gaan emigreren naar het buitenland bestellen we elke keer als we iets moeten inpakken verhuisdozen en verhuismaterialen. Het valt op de de leveringen telkens stipt op tijd komen. De website is duidelijk en er zijn aanbiedingen, als het uitkomt kun je daar gebruik van maken. Geen opdringerige website om accounts aan te maken en de betalingen zijn altijd prima verlopen. Ook telefonisch als er vragen zijn altijd goed deskundig geholpen. Geen bandjes of robot waaraan je vragen kunt stellen maar persoonlijk contact.

Correcte en snelle service

Reeds 2 x besteld. Iedere maal correct, snel geholpen. Klantvriendelijkheid is nog belangrijk punt bij dit bedrijf.

Super Dozen en goede Levering

Snel geleverd en uiters bekwaam. Als ik meer dozen nodig heb bestel ik hier weer

Goede kwaliteit en gemakkelijk te gebruiken

Snelle en adequate levering

Duidelijke en klantvriendelijke website

Slecht

Pakjetje staat als bezorgd, ik heb brief gekregen waar 2 adresen zyn aangekruist en turlijk licht de pakjetje niet daar. Dan heb ik dpd gebeld en blijkbaar hebben ze mijn pakjetje gelevert op huisnummer die niet bestaat op mijn straat...... gewoon ongeloofelijk

De levering was op tijd en de dozen zij goed.

Snelle levering en goed kwaliteit dozen. Echter over de stoelhoezen zijn we minder tevreden. Deze zijn aan de kleine kant en scheuren snel.

Snelle levering, prima kwaliteit dozen

Snel geleverd, goede kwaliteit dozen. Een verbeterpunt; aan de voorkant duidelijker de verzendkosten vermelden. Nu zie je dat pas bij het afrekenen.

Kwaliteit en Prima snelle service

Uitgebreid assortiment. Overzichtelijke website. Kwaliteitsproducten en prima snelle service.

Snel bezorgd, goede dozen

Dozen kwamen de dag na bestelling, snel geleverd. De dozen zijn stevig genoeg.

Prima verhuisdozen netjes thuisbezorgd

's avonds thuis bezorgd , makkelijke dozen. de standaard dozen voelen stevig aan en sluiten makkelijk met de inkepingen zonder plakband.

Ik bestelde een verhuispakket. Deze werd compleet geleverd met inpakpapier, plakrol etc. Ik kon meteen aan de gang met inpakken. Niet duur en zeker aan te bevelen.

Snelle levering en netjes ingepakt

De volgende dag werden de dozen al geleverd. Netjes ingepakt.

Zeer handig, goede kwaliteit en snelle service.

De dozen zijn superhandig en eenvoudig in elkaar te zetten. Mooi stevig en dat wekt vertrouwen.

Kwaliteitsproducten en top service

Eenvoudig bestelsysteem, goede kwaliteit verhuis/ en boekendozen en snelle levering. En áls er dan bij uitzondering iets mis gaat, is de communicatie top en de oplossing snel!

Snel , top kwaliteit

Voor mij de eerste keer dat ik de bestelling geplaatst heb. Dit gedaan op basis van de reviews en de duidelijke foto's en omschrijving op de site. Hierop de keuze gemaakt om de bestelling te plaatsen. Duidelijke mails ontvangen omtrent de levering. Top!! snel in huis. en de eerste dozen zijn inmiddels ingepakt. Ook de overige spullen die er worden aangeboden hebben mij aandacht gekregen. het is nog niet zo ver maar er zal zeker een tweede bestelling worden geplaatst. groet Frank

Top service en kwaliteit

Levering binnen 24 uur en dozen zijn van uitstekende kwaliteit. Een aanrader!

Prima dozen, vlotte service.

De bestelling gaat makkelijk en vlot, evenals de levering: de volgende dag al geleverd. De dozen zijn sterk, makkelijk uit te vouwen en stevig. Goed stapelbaar en dus heel gebruiksvriendelijk.

Snelle levering en stevige verhuisdozen

De verhuisdozen zijn erg stevig en het is handig om een pakket te bestellen met o.a. papier, hoezen ed, dat is voordeliger.

Snelle keurige levering

Hoezen voor bedden besteld voor vakantiehuis. Duidelijke informatie, keurig verpakt en snel geleverd. Top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Helemaal top

Handige website, en snelle levering.

Goede snelle service!

Goede dozen, stevig en scheuren niet. Gratis opgehaald, ging heel soepel.

Perfecte kwaliteit en service

De bestelde verhuisdozen zijn ZEER STEVIG en makkelijk in elkaar te vouwen. Ondanks dat ik ze vul met zware spullen is er geen twijfel of de het zullen gaan houden.

Nijverheidstraat 14

2984 AH Ridderkerk