Kwaliteit uitstekend

Wel erg prijzig ook met de porto kosten erg duur. Zoiets moet een service zijn voor 140 euro, 60 dozen. Had zeker goedkoper gekund. Maar de dozen zijn zeer stevig!

prima geen klachten

Aanrader prima bezorging, geen klachten

Ze beloven een dag levertijd...maar het waren er 3 weken

Zoals al eerder aangegeven, ben ik erg ontevreden over de service. Op de site wordt een dag levertijd beloofd en het werden er 3 weken. Ik moest daarom uiteindelijk zelf nog twee keer naar de Gamma om ander dozen te halen, terwijl ik geen auto heb. Ik heb iedere dag gebeld en iedere dag werd me beloofd dat ze zouden komen. Behalve excuses en het zelf nog moeten vragen of aub mijn geld teruggestort mocht worden, heb ik niets als compensatie gehad. Een kaartje met sorry was wel fijn geweest of zo. Ik heb in een super stressvolle tijd, nog veel meer stress hierdoor gekregen. Dus super ontevreden!

Snelle bezorging en duidelijke traceability.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Concurrerende prijzen.

voor een interne bedrijfsverhuizing zocht ik op stel en sprong wat verhuisdozen. Bij Verhuizdozenstore leveren ze snel en het is het goedkoopste adres voor de professionele dozen met snelvouwbodem die ik in ieder geval heb kunnen vinden. Heel tevreden!

next day delivery, easy box no tape needed!

next day delivery, easy box no tape needed! very handy

Top geregeld

Eenvoudige website, makkelijke te bestellen en zeer snel geleverd.

levering snel en correct

De bestelling werd in goede orde en snelheid uitgevoerd. Echter: in de bestelkolom werd aangegeven dat verzending GRATIS zou zijn. maar deze kosten werden helaas toch doorberekend, jammer!! Ik had daar liever extra dozen voor gehad! vriendelijke groet!

Dit is de 1e keer dat ik hier gebruik van maak.

Een heel makkelijke methode

Goede service, prima product.

Ik bestelde de dozen on line. Ze werden dezelfde dag nog verzonden en ik had ze de volgende dag ook binnen. De dozen zijn stevig, handig en snel op te zetten. Kortom: Goede service, goed product.

Zeer snelle bezorging, alles netjes

In een woord geweldig . Werd zelfs een dag eerder geleverd dan gezegd!!!

Slecht

Maandag 22 febr verhuisdozen besteld, vlgs site 1 dag levertijd. Het is nu zondag 28 febr en ik heb nog steeds geen dozen binnen. Vandaag gaan we verhuizen, zonder dozen dus, knap waardeloos! Heb vd week 2x met medewerker gebeld, komt door slechte levering van Post NL, vertelde ze. Ik zou zeggen: zoek een andere goede vervoerder!

Snel en goede kwaliteit

Ik heb een aantal producten voor mijn verhuizing bij Verhuisdozenstore besteld. 's Middags besteld en de volgende ochtend al in huis! Toen ik tekort had daarom meteen nog 'ns besteld en ook weer snel in huis! De producten zijn van goede kwaliteit, alleen de etiketten blijven niet heel sterk plakken. Dat is natuurlijk wel gewenst tijdens je verhuizing :)

Superstevige dozen, simpel te vouwen ook. Er kan veel in, houdt ook boeken goed. Snel geleverd, ‘s avonds besteld, de volgende dag al in huis. Heb er binnenkort nog meer bezig en ga ze zeker hier weer bestellen!

Snelle levering en alles was netjes ingepakt. Ik had een aantal beschermhoezen gekocht voor mijn verhuizing, ze zijn van stevige kwaliteit. Na de verhuizing zal ik ze bewaren en gebruiken voor een volgende verhuizing.

Top geregeld. Ruime keuze en de volgende dag in huis

De website is heel duidelijk met een ruime keuze aan soorten verhuisdozen en tape stickers folie enz. Alles wat je nodig hebt met verhuizen. En de volgende dag al in huis.

Geen tijdige bezorging

Beloofd was bezorging de volgende dag, maar dit gebeurde niet “want de vrachtwagen was al weg.” Maar daar kreeg ik natuurlijk geen bericht van.

Goed materiaal op tijd bezorgd en goed verpakt

product niet geleverd

Vrijdag 22 januari 100 vel inpakpapier was op voorraad. Zou volgens hun reclame zaterdag geleverd kunnen worden. Werd echter de 25 ste, echter niets ontvangen. Toen werd het de 26 ste, weer niets ontvangen, Toen de 27ste, weer niets. Ik denk dat ze pas krijg als ik al lang en breed ben verhuisd

snel en corect

Kon de site van Verhuisdozenstore.nl makkelijk vinden en deze is overzichtelijk en een keuze maken was makkelijk. Vervolgens spullen geleverd op de voorspelde tijd, netjes verpakt, in orde en makkelijk.

Zeer goede dozen

Meerdere dozen besteld en met name de professionele zijn erg goed

Top Service

Door een foutje verkeerde dozen geleverd. Na een telefoontje en een mail, één dag later de juiste verhuisdozen geleverd. Top en nogmaals bedankt

snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Snelle levering, alle materiaal wat je nodig hebt voor een verhuizing! Gekozen voor professionele verhuisdozen, deze zijn van zeer geode kwaliteit. Ook de kledingboxen zijn zeer goed.

Degelijke spullen en super snelle en goede service!

Goede kwaliteit en snelle levering

Niets op aan te merken