snel, goed en niet te duur.

De dozen en materiaal kwamen goed verpakt aan. Bestellen en betalen was eenvoudig.

Goeie dozen voor een goeie prijs

Ik kreeg de dozen binnen een dag bezorg, ze zijn sterk en ook netjes geleverd. Het enig wat ik zou veranderen is dat op de site wat duidelijker wordt aangegeven wat het verschil tussen de verschillende dozen is qua sterkte en dergelijke.

Prima kwaliteit

keurige snelle service, sterke dozen

Snelle levering, prima verpakt!

Snelle levering, goed verpakt, netjes.

Snel in huis, goed verpakt, lijkt goede kwaliteit, heb het nog niet verder uitgepakt en gebruikt omdat het voor een latere verhuizing is.

levering volgens afspraak

als je een bestelling plaatst zie je duidelijk wanneer de verhuisdozen aankomen, en dit was ook het geval :)

Supersnelle service en prima kwaliteit!

Goed bestelsysteem, duidelijk communicatie over levertijden die ook daadwerkelijk nagekomen worden. Stevige verhuis- en boekendozen. Niet de eerste keer dat ik hier bestelde, en zeker ook niet de laatste.

Ze maken hun woorden waar!

Savonds voor 23u besteld, en de volgende dag netjes thuisbezorgd. Kan niet beter!

Probleem fantastisch opgelost

Post NL bezorging had geen zin om de verhuisdozen af te leveren thuis, maar bracht het gelijk naar een post Nl punt. Post NL kon niets meer voor mij doen, terwijl hun bezorgers te lui waren! Aangezien ik niet mobiel ben, het bedrijf gebeld, die zorgden dat het pakket retour kon, en stuurde dezelfde dag een nieuw pakket verhuisdozen die zeker zouden worden afgeleverd.... en dat gebeurde!!! Chapeau voor verhuisdozenstore.nl

uitsteken service!

De dozen zijn snel en keurig geleverd. Van harte aanbevolen.

Prima levering

Vlotte bestelling en de artikelen zijn van prima kwaliteit.

Snelle levering en prima kwaliteit artikelen!

Prima website met duidellijke omschrijving, het bestellen gaat gemakkelijk. De communicatie omtrent de levering is helder en afspraken worden waar gemaakt. Pima artikelen en snelle levering.

Goede kwaliteit dozen

Geen 10 beoordeling vanwege de verpakkingsmateriaal gebruikt ligt niet aan verhuisdozen store maar aan hoe de bezorgdienst er mee om is gegaan. Er is wat boven opgelegd en daardoor 5 dozen op de zijkant beschadigd , maar beïnvloed niet de functionaliteit.

Top kwaliteit !

In eerste instantie had ik zo mijn bedenkingen bij de kleding verhuisdozen. Ik dacht dat kan nooit iets zijn want je moet ze ook nog kunnen tillen ! Maar niets was minder waar ze zijn heel stevig en er kan best veel in en toch nog makelijk op te pakken en mee weg te lopen ! Dus een aanrader is het zeker voor kledingstukken te verhuizen !! We hadden een setje van drie besteld om uit te proberen maar we gaan er in ieder geval nog meer bestellen.

Snel geleverd en vergeten product snel opgestuurd

Goede ervaring, producten goed verpakt, snel geleverd. Hele goede snelle reactie toen bleek dat er 1 product te weinig was geleverd. Hulde.

goede kwaliteit en prijs

makkelijk in elkaar te zetten en goed van kwaliteit

Goed adres voor verhuisdozen

Besteld en snel geleverd

goed product voor prima prijs

Spoedige levering, goed verpakt, goede instructie

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit dozen

Meer dan uitstekend

Snelle levering! Goeie kwaliteit! Helemaal top

Prima kwaliteit prijsverhouding

Incl verzendkosten de beste kwaliteit in vergelijking tot de andere aanbieders

Alleen nog maar besteld.

Bestelling gedaan, verzendkosten erg hoog.

Goed en fijn

Alles is goed en fijn geregeld.De bestelling is goed aan gekomen.

Snelle service, goede kwaliteit dozen

Nu 2 keer bij ze besteld. Snelle levering, compleet en netjes. Dozen zijn van goede kwaliteit.

Precies wat we nodig hebben.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle en goede levering.