Prima ervaring met deze webshop

De bestelling werd snel geleverd en kwam in goed orde aan. Handig en gemakkelijk.

Goede kwaliteit dozen en snelle levering.

De zending was erg netjes verpakt en zeer snel geleverd. De dozen zijn een goede kwaliteit.

Snel en accuraat

Bestelling zeer snel bezorgd, goede communicatie.

Twee keer mailen om probleem aan te kaarten, daarna wel snel opgelost.

Bij het bestellen van 90 dozen en 6 rollen inpakcylofaan, zijn er ook etiketten en 2 kilo inpakpapier besteld. De etiketten en het inpakpapier van twee kilo ontbraken. Dat kan gebeuren. Maar ik kreeg wel een mailtje: wil je nog een keer kijken, het kan erbij gevoegd zijn. Uiteraard wil ik kijken. Maar als ik mail: deze onderdelen ontbreken, dan ontbreken ze ook. Daarna wel snel opgelost en nogmaals nagezonden.

Goeie kwaliteit dozen zeer tevreden

Prima ontvangen.

prima ontvangen.

Snel geleverd en sterke kwaliteit

De verhuisdozen werden al een dag later geleverd en zaten netjes verpakt. De dozen zijn stevig en onderkant valt er niet uit. De boekendozen zijn ook een aanrader

Prima. Mooie stevige dozen die vele jaren/verhuizingen meegaan.

Prima levering. Mooie dozen van goed stevig karton! Goede bodem , kan veel gewicht hebben

Fijne site om verhuisdozen bij te bestellen!

De site bevat verhuisdozen in verschillende soorten en maten wat geschikt is voor diverse te verhuizen goederen. Er valt wat te kiezen. Ook verhuismaterialen worden volop aangeboden op de site, zodat alle spullen veilig verhuisd kunnen worden en de kans op schade hierbij nihil is.

Easy website, fast delivery

Easy website, fast delivery would recommend

Uitstekende dozen

De meest stevige dozen besteld, deze zijn echt van professionele verhuizerskwaliteit en toch niet te duur.

Klantvriendelijk en super service!

Ik had dozen besteld en aangegeven deze op te halen. Normaal kan dit twee uur na bestellen. Toen ik een uur later voor de deur stond stond de bestelling al klaar!! Was ik super blij mee!!

Snelle levering en goed verpakt

Alles goed verpakt en veilig afgeleverd. Niet goedkoop in prijs, maar wel snel.

Snelle service, heldere informatie op de site, telefonisch ook goed te bereiken, klantvriendelijk

Prima ervaring!

Makkelijk en snel besteld, meteen gevonden wat ik zocht en snelle levering. Bestelling is ook zoals verwacht. Niets op aan te merken.

Erg fijne en stevige verhuisdozen!

Snelle levering, stevige dozen die je goed kunt stapelen zonder dat de onderste dozen in elkaar zakken.

Prima. Efficiënt en kwaliteit

Snelle levering en het product is van goede kwaliteit

Perfecte prijs voor goede kwaliteit

Snel en gemakkelijk je verhuismateriaal thuis!

stevig

makkelijk te gebruiken, snel geleverd!

Zeer goede kwaliteit, snelle levering

de verhuisdozen en kledingboxen zijn van zeer goede kwaliteit. Door snelle levering, meerdere keren een bestelling gedaan.

Super snel en betrouwbaar

Super snel en betrouwbaar

Super snelle levering en top artikelen

Goede stevige verhuisdozen met tape en noppenfolie en dan nog de hoezen voor het matras en bank/stoel in een woord geweldig

Snel en goed!

Goede stevige verhuisdozen. Makkelijk besteld en snel geleverd.

snel

Top dozen!

Top kwaliteit dozen snelle levering!

Nijverheidstraat 14 2984 AH Ridderkerk

085 130 12 69