Hier kopen? Geld kwijt en niet leveren

Ik heb een hele nare ervaring met deze toko Ze leveren NIET en als het aan deze lieden ligt ben je je geld kwijt Gelukkig heeft Paypal (na weigering van deze klojo) mij terugbetaald Google dit figuur maar eens: hij laat al jaren een spoor van vernietiging achter.

goedcontact jammer niet geleverd en geen retour betalingontvangen

eerste contact goed levering werd maar uit gesteld ivm collega bedrijf dat niet kon leveren, maar helaas alleen factuur en betaling gedaan en na 4 weken wachten maar aangegeven geld terug. zou met 8 dagen gebeuren maar helaas zijn we al 3 maanden verder en heb het uithanden moeten gegeven aan incassobureau om het geld weer terug te vorderen. slechte zaak als het niet lukt probeer dan iets ipv niet meer te reageren oid en bellen heeft geen zin word niet opgenomen. ik zie de zitting met vertrouwen tegemoed, of er moet nu wel in eens schot in de zaak komen!!!!!!

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestelling is door combinatie van omstandigheden (Black Friday, sinterklaas etc.) te laat bij klant aangekomen maar binnen 7 dagen na bestelling bezorgd. Niet zoals het hoort...leermoment.