Netjes geholpen!

Laarzen waren niet op voorraad en werd netjes gebeld of ze nabesteld konden worden. Helaas verkeerde kleur maar uitstekend geholpen met retour en geld terug. A+ voor Drunens Ruiterhuis!

Dit was een super bediening!!

Mijn levering was zo snel aangekomen dit vond ik echt heel fijn !

Makkelijk bestellen en snel bezorgd!

Makkelijk bestellen en snel bezorgd!

Fantastische service!

Online al prima ervaring en nu voor laarzen naar de winkel geweest, ookal is het een uur rijden Wat een mooie zaak en aardige mensen. Zo hartelijk ontvangen. Prima service.

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Vorige week mijn Kep Italia cap hier gekocht. Ik werd echt super goed geholpen. Het duurde even voor de juiste maat werd gevonden, maar ze gaven niet op en hebben alles overhoop gehaald om de goede maat te vinden en ik blij met nieuwe Kep naar huis kon. Super vriendelijk personeel! Het is jammer dat de winkel zo ver weg is voor mij, maar anders zou ik hier altijd komen voor al mijn spullen

Snelle levering en met een heel lief met de handgeschreven kaartje erbij! Heel attent! Kort geleden ook mijn zadel laten bijvullen wat ook een zeer professionele en persoonlijke ervaring was. Daarvoor kom ik graag vanuit Amsterdam naar Drunen!

Mooie producten en vriendelijk en behulpzaam personeel

Mooie producten en vriendelijk en behulpzaam personeel

In de winkel prima maar reageren op mail slecht

In de winkel wordt ik altijd prima geholpen en als ik via de webshop bestel heb ik ook niks op aan te merken. Echter heb ik een tijd geleden een mail gestuurd waar ik een paar weken later pas antwoord op heb gehad. Nu hetzelfde, een paar weken geleden heb ik gevraagd wanneer er naar mijn zadels gekeken kon worden en ik heb nog steeds geen reactie.

Ik bestel graag bij Drunens Ruiterhuis want: -duidelijke website -makkelijk bestellen -snelle levering -ruilen is geen probleem -geld retour als het helemaal niet lukt,ook geen probleem -aardig en vakkundig personeel.

Bestelling snel geleverd

Vlugge reactie via Whatsapp

Via Whatsapp worden vragen vlug beantwoord. Via mail kreeg ik een foutmelding. Vragen omtrent verzendingen worden vlot beantwoord en er wordt samen naar een oplossing gezocht. De voorraad van artikelen vond ik persoonlijk minder duidelijk op de website. Prijs kwaliteit van mijn uitrijvliegendeken was prima. Verzending verliep uiteindelijk vlot.

De service is fantastisch!

Vriendelijk, kundig en meedenkend personeel, goede service en snelle levering. Aanrader!!

Super fijn dat je een bit eerst 2 dagen mag proberen

Heel relaxt

Service gericht

Een besteld artikel bleek niet leverbaar, hierover heb ik prettig contact gehad met een van de medewerkers. De artikelen die ik vervolgens bestelde bleken mij helaas niet te passen. Deze heb ik geretourneerd en ik kreeg al snel het geld terug gestort. Heel fijn!

Altijd goed en altijd helpend. Toppers!

Altijd goed en servicegericht. Al jaren klant en altijd tevreden.

Uitstekende service!

Goede service. Correct, uitgebreid en snel antwoord via de mail.

Fijn en professioneel

Ik had zelf de verkeerde beugels besteld en kwam er net op tijd achter. Bij het Ruiterhuis konden ze nog net het pakket tegen houden. De volgende dag werd ik gebeld met advies welke dan wel wilde hebben.

Altijd goede en vriendelijke service!

Fijne webshop ervaring

Vorige week mooie Busse rijlaarzen besteld volgende dag geleverd met een heel lief kaartje. Mooie laarzen en zitten perfect. Heel blij mee.

Super, heel tevreden.

Fijne en overzichtelijke website, gemakkelijk een bestelling te plaatsen, en genoeg keuze voor een betaalmethode. De levering wordt (mits op voorraad) de dag erna al bezorgt. Eventueel retourneren, is makkelijk te doen!

Snelle bezorging!

Had een bitje besteld en deze was de volgende dag al binnen. Ik vind dit een hele goede service.

Goede service en snelle service