Prettig en professioneel advies

Martine heeft ons op een hele prettige manier geadviseerd omtrent ons eigen zadel en de verschillende mogelijkheden aan ons voorgelegd. Uiteindelijk ter plaatse ons zadel opgevuld zodat we ook meteen konden checken of het opvullen voldeed. Altijd al zeer tevreden geweest over de collega's van de zadelservice van DR. Doen echt moeite voor je.

Vlotte service

Snel geholpen met passende dekens.

Wordt altijd goed geholpen en hebben de nodige kennis ook nemen ze ruim de tijd zodat je de juiste keuze kunt maken!

SUPERRRR

Altijd bereid om een van onze evenementen te ondersteunen !!

Prima service en ondersteuning!

Prima service en ondersteuning! Goede ruiter- en paarden spullen.

Top winkel!

Zeer ruime keuze en daarnaast vriendelijk en behulpzaam personeel.

Deskundig, vriendelijk en zacht geprijsd

Samen met schoondochter op zoek naar aanvulling van haar ruiter garderobe. Super vriendelijke ‘verkoopster’ die goed luisterde naar onze wensen en onvermoeibaar hielp zoeken naar de juiste maat, kleur en model uit het ENORME assortiment. Kortom leuke eerste kennismaking en super geslaagd voor rij broek, trui en handschoenen. Als je hier niet zou kunnen slagen dan zie ik het somber in!

Gewoon altijd top

Mooie winkel, mooie collectie Aardige mensen, goed advies

Verkoopster mocht vriendelijker zijn

De jonge blonde dame verkocht een hoofdstel, maar het was meer omdat het moest dan dat ze het graag deed. Ik vroeg om een kwalitatief goed hoofdstel maar niet te duur. Kreeg als antwoord: ‘moet je deze hebben’. Verder geen toelichting of niets

Klantgericht

Vriendelijk en klantgericht personeel.

Mijn ervaring is goed.

Ik heb een hele goeie ervaring gehad, ben super goed geholpen en hebben ook echt de tijd voor mij genomen. En snelle service zeker een aanrader.

Jammer

Ik kom al jaren bij t DRH. Normaal word ik altijd vlot geholpen. Nu alleen een rijbroek moeten zoeken en passen, terwijl er niemand anders aan t passen was. Miste de hulp hierbij. Natuurlijk had ik om hulp kunnen vragen, maar een stukje oplettendheid van het personeel zou eigenijk vanzelfsprekend moeten zijn. Toch kom ik weer graag terug hoor.

Vriendelijke personeel

Vriendelijke personeel goede service

excellent

It has been a perfect experience, the staff is client focus and they help you a lot.

Hallo Drunens ruiterhuis, Super bedankt voor de goede service. Mijn laarzen zijn helemaal perfect!

Ze willen graag helpen. En zijn heel klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Goede service, klantvriendelijk , top

Vriendelijk, geduldig, goede kennis

Fijne, warme gezellige winkel, met goede service en professionele medewerkers.

Prima zaak vriendelijke mensen.

Prima geholpen maar jammer dat ik terug moest omdat er een gesp verkeerd om op de singel was gezet. Was een beetje lastig om de desbetreffende zadelmaker te pakken te krijgen telefonisch. Werd in het begin afgewimpeld om maar een mailtje te sturen. Maar wel weer meteen geholpen door een andere zadelmaker toen ik langs kwam.

Goed en vriendelijk advies Grote verscheidenheid van modellen en merken.

In gemoedelijke sfeer proffesioneel geholpen.

Prettige sfeer in de winkel. Genoeg en vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over producten.

Fijne winkel met ruim assortiment

Fijn geholpen door een vriendelijke verkoopster die goed advies gaf.

Kundig en vriendelijk advies

Hoef nooit lang te wachten, als het druk is hebben ze toch het overzicht en weten ze dat je er bent. Dit ervaar ik als zeer prettig!

Kleine fout snel opgelost

Na aankoop kwamen we er achter dat er wat miste. Na een korte tijd ben ik gelijk geholpen, zowel op de email als op whatsapp word snel gereageerd

Hoi Lynn, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je zo snel geholpen bent. Groetjes Jessy

Erg goed advies, service, groot/breed assortiment en zeer vriendelijk/behulpzaam/deskundig personeel

Altijd supergoed.