Top service!

Vorige week had ik een webshop bestelling gedaan. Zelf was ik niet helemaal zeker over de maat dus had ik toch nog even gebeld, ik kreeg iemand aan de telefoon die mij super hielp! Het bleek dus dat ik niet de goede maat had besteld, ze hadden het super makkelijk omgeruild en mijn pakketje was snel in huis!

Top service!

Ik was opzoek naar een nieuw zadeldek voor mijn paard. Ik kende nog niet veel merken en wilde graag wat advies. Ik ben echt top geadviseerd door een van de medewerkers via de chat! Ze was van veel op de hoogte en kon precies al mijn vragen beantwoorden! Heel fijn! Nu heb ik een prachtig nieuw dekje van Kentucky! En wat ook super leuk is, is dat ik nu ook een leuk halsbandje heb voor mijn hond in dezelfde kleur en stof! Voor advies en klantvriendelijkheid raad ik Drunens Ruiterhuis zeker aan!

Zeer en zeer slecht

Het voorraad systeem van de website is niet juist. Ik heb een product wat op voorraad was besteld, kreeg helaas 3 dagen later te horen dat het product toch niet meer leverbaar is. Het product was nog wel te bestellen bij de leverancier, deze konden ze wel voor mij bestellen maar daarbij ging de prijs van €124,95 naar €209,95. Wordt afgewimpeld met een excuus en matige compensatie, erg jammer! Hierdoor beveel ik Drunens ruiterhuis niet aan! Update: Na een eerdere mislukte bestelling wilde ik ze nog een kans geven. Ik heb nogmaals een bestelling geplaatst. Ook dit product kon na het afsluiten van een koopovereenkomst niet geleverd worden. Ik kreeg wel aantal alternatieven aangeboden, echter zat er niets naar wens bij dus heb ik gevraagd om een creditering. Krijg vervolgens een mail dat ze het jammer vinden, maar een excuus of een redelijke compensatie ontbreekt. Helaas dus twee keer een negatieve ervaring! Verder doen ze niks met negatieve recensies of ervaringen. Totaal niet klantvriendelijk.

Ik heb vorige week een bestelling gedaan op de website, 2 dagen daarna geleverd zoals aangegeven. Ik kan hier geen slecht woord over zeggen.

Snel geleverd, met een handgeschreven kaart erbij maakte het het pakketje net even persoonlijker

Super service!

Bij thuiskomst toch besloten een super gave jas van Wellensteyn te kopen. Eén chat bericht later, was de jas besteld! En 2 dagen later in huis. Echt TOP!

Snelle verzending na top meedenken en telefonisch advies!

Snelle verzending na top meedenken en telefonisch advies!

Prettige en kwalitatief goede service

Prettige en kwalitatief goede service, een breder pony assortiment zou het helemaal compleet maken.

Geweldig goed geholpen en dat via Messenger!

Ik had een vraag over de myler bitten. Ik wist niet precies welke ik moest hebben, nadat de medewerker wat vragen had gesteld over mijn paard en nadat ik wat foto's had gestuurd. Adviseerde ze mij een level 2 watertrens 14 mm te proberen. Ik hoefde eerst niet te betalen maar mocht het bit 2 x uitproberen! Ik heb op vrijdag 16:30 mijn bestelling gedaan, en ze heeft er nog snel voor gezorgd dat mijn pakket nog met de bezorger mee ging! Zaterdag kon ik dus meteen het bit uitproberen. Het voelde al wel een stuk beter dan eerst. Ik ga vandaag of morgen het bit nog eens proberen en een besluit nemen het bit te houden of terug te sturen. Kortom ik ben heel tevreden over de manier waarom ik geholpen ben!

Erg tevreden

Een bit besteld, deze is snel geleverd met handgeschreven kaartje (erg leuk en persoonlijk). Het bit mocht ik 2 keer proberen. Echt top service!

Goede prijs, snelle verzending, mooie spullen.

Dubbel gevoel

Over het product zelf was ik tevreden, maar het hing vol met paardenhaar van een vorige klant. Dit was niet zo fijn ...

Snel geregeld en mooi matriaal

Prima zaak, goede communicatie en tijdig geleverd. Bedankt voor het vriendelijke kaartje.

Snelle en goede service , vriendelijk naar klanten.

Ik had een product besteld die niet meer op voorraad was. Dag later kreeg ik een mail waarin ze aangaven dat de leverduur helaas langer ging duren als wat eerst stond aangegeven. Ze boden me meerdere opties aan om me eventueel een zelfde soort product te sturen Maar dan in een andere kleur of van een ander merk of dat ik wilde wachten. Meteen terug gemaild met mijn keuze en nog dezelfde dag is het product verzonden. Dus super snelle en zeer vriendelijke service.

Perfecte en snelle levering

Producten netjes verpakt en snelle levering

Super geholpen

Super geholpen, ze nemen echt de tijd voor je en adviseren goed. Wij hadden een afspraak ingepland voor laarzen, maar ze heeft ons ook geholpen met de juiste bodyprotector, bit en rijbroek. Echt super service!

Betrouwbare, persoonlijke en snelle service.

Niet gelukt om een product via de webshop te bestellen. Na een telefoontje ontving ik netjes een betaallink en Drunens Ruiterhuis heeft de verzendkosten op zich genomen. Ontving kort na betaling een track and trace link en de volgende dag werd het pakketje bezorgd.

Nadat ik online een rijbroek in de sale besteld had, bleek deze niet voorradig te zijn in de goede maat. Ik kreeg direct dezelfde dag een mailtje met de vraag of ik de rij broek in een andere kleur wilde die wel voorradig was in de juiste maat, of liever mijn bestelling annuleerde en geld terug. Ik wilde de andere kleur en mijn bestelling werd de volgende dag al thuis bezorgd. Netjes!

Goed!

Sahre heeft mijn vraag goed opgepakt.

Alles naar wens, mooi assortiment!

Brede keus, goede service, snelle levering.

Ik ga terug!

Ruim aanbod, heel reactief, snelle levering!

Enorm goed geholpen

Ik bestelde een broek en kreeg vervolgens de vriendelijke vraag of ik me realiseerde dat het een warme winterbroek was. Nee dus! En ik wilde dat ook niet. Na een paar emails over en weer, heb ik nu een broek die ik wel wil, een paar handschoentjes na goed advies over pasvorm en ik was totaal nog iets goedkoper uit ook. Dank voor het proactieve meedenken!

Goede service, producten snel geleverd.

Perfecte levering

Ook in deze tijd goede levering en duidelijke communicatie omtrent de levering.