Niet heel top

Het zou 2 weken duren voordat de laarzen binnen zouden komen. Maar uiteindelijk 5/6 weken moeten wachten. Dit is niet heel fijn en tussen door ook geen bericht gehad van sorry het duurt langer.

Hoi J, Bedankt voor je beoordeling. Helaas was de levering vertraagd door de leverancier. Mijn excuses dat je geen bericht heb gehad. Ik ga dit meenemen om onze klantenservice te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jessy

Goed geholpen door enthousiaste verkoopster

Met mijn dochter een nieuw ruiterpak gekocht. Een dame hielp super leuk en enthousiast. We komen zeker weer terug.

Ze hebben me goed geholpen met het vinden naar de juiste spullen die ik wou

Een kleine bestelling gedaan per mail. Geen probleem. Binnen een paar dagen in huis. Niks op aan te merken dus een 10.

Hoi Wilma, Fijn om te horen. Groetjes Jessy

Goed geholpen, goede info

Goed advies gekregen voor een Cap en rustig de tijd genomen.

Hoi Mariëtte, Veel plezier met je helm! Groetjes Jessy

Super ervaring. Nieuw zadel gekocht, mijn dochter vond deze toch niet fijn zitten. Zadelteam kwam meteen langs om een ander zadel te proberen. Deze vindt mijn dochter helemaal super. Super bedankt!!

Hoi Patricia, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes Jessy

Super goed

Super leuke winkel goede service snelle service zeer klant vriendelijk

Hoi Michelle, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes Jessy

Werd goed geholpen en mijn vraag werd serieus genomen. En het meisje was super aardig . Kom graag bij jullie in de winkel

Hoi Hettie, Fijn om te horen! Groetjes Jessy

Aardig en deskundig personeel!

Hoi Lilian, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen! Groetjes Jessy

Goede vriendelijke service

Heel vriendelijk en deskundig geholpen. Professionele ruitersportzaak met mooie producten

Hoi Linda, Goed om te horen! Groetjes Jessy

Perfecte service

Aardige mensen, goede kennis en service. En zeer groot en mooi assortiment.

Hoi Gabrielle, Dankjewel. Fijn om te horen! Groetjes Jessy

Superservice!

Passervice aan huis! Chaps worden voor de maat thuis gestuurd, aangezien ik wat verder weg woon, zodat ik de juiste maat kan bestellen

Hoi Ineke, Bedankt voor je beoordeling. Groetjes Jessy

Prettig en goed geadviseerd.

Deskundig geholpen en groot assortiment.

Hoi Jan, Bedankt voor je beoordeling. Groetjes Jessy

Prettig en professioneel advies

Martine heeft ons op een hele prettige manier geadviseerd omtrent ons eigen zadel en de verschillende mogelijkheden aan ons voorgelegd. Uiteindelijk ter plaatse ons zadel opgevuld zodat we ook meteen konden checken of het opvullen voldeed. Altijd al zeer tevreden geweest over de collega's van de zadelservice van DR. Doen echt moeite voor je.

Hoi D, Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen! Groetjes Jessy

Vlotte service

Snel geholpen met passende dekens.

Hoi Femke, Fijn om te horen! Groetjes Jessy

Wordt altijd goed geholpen en hebben de nodige kennis ook nemen ze ruim de tijd zodat je de juiste keuze kunt maken!

Hoi Jessica, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes Jessy

SUPERRRR

Altijd bereid om een van onze evenementen te ondersteunen !!

Hoi Pauline, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes Jessy

Prima service en ondersteuning!

Prima service en ondersteuning! Goede ruiter- en paarden spullen.

Hoi Maria, Fijn om te horen! Groetjes Jessy

Top winkel!

Zeer ruime keuze en daarnaast vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hoi Michiel, Fijn om te horen! Groetjes Jessy

Deskundig, vriendelijk en zacht geprijsd

Samen met schoondochter op zoek naar aanvulling van haar ruiter garderobe. Super vriendelijke ‘verkoopster’ die goed luisterde naar onze wensen en onvermoeibaar hielp zoeken naar de juiste maat, kleur en model uit het ENORME assortiment. Kortom leuke eerste kennismaking en super geslaagd voor rij broek, trui en handschoenen. Als je hier niet zou kunnen slagen dan zie ik het somber in!

Hoi Wilma, Leuk om te horen dat je geslaagd bent in de winkel. Veel plezier met de spullen! Groetjes Jessy

Gewoon altijd top

Mooie winkel, mooie collectie Aardige mensen, goed advies

Hoi Iris, Bedankt voor je beoordeling! Groetjes Jessy

Verkoopster mocht vriendelijker zijn

De jonge blonde dame verkocht een hoofdstel, maar het was meer omdat het moest dan dat ze het graag deed. Ik vroeg om een kwalitatief goed hoofdstel maar niet te duur. Kreeg als antwoord: ‘moet je deze hebben’. Verder geen toelichting of niets

Klantgericht

Vriendelijk en klantgericht personeel.

Mijn ervaring is goed.

Ik heb een hele goeie ervaring gehad, ben super goed geholpen en hebben ook echt de tijd voor mij genomen. En snelle service zeker een aanrader.

Jammer

Ik kom al jaren bij t DRH. Normaal word ik altijd vlot geholpen. Nu alleen een rijbroek moeten zoeken en passen, terwijl er niemand anders aan t passen was. Miste de hulp hierbij. Natuurlijk had ik om hulp kunnen vragen, maar een stukje oplettendheid van het personeel zou eigenijk vanzelfsprekend moeten zijn. Toch kom ik weer graag terug hoor.