Geweldige service!

Ik had de Vario dekenset gekocht. Echt super fijne dekens en hele goede snelle service! Volgende dag waren de dekens al in huis!

Of het nu gaat over reparaties van tuigleer of over advies bij aankoop van verzorgings-spullen en kleding, ik ga altijd tevreden de winkel uit

Kleine bestelling, enorm goede ervaring

Ik had voor een klein bedrag besteld, levertijd was 3 á 4 dagen stond op de site. Maar binnen een dag werd ik gebeld dat de levertijd iets langer was. Keurig hoor. En die levertijd bleek achteraf 1 dag langer.

Deken was goed schoon

Deken laten wassen waterdicht maken en hele kleine reparatie, de deken is perfect maar ik vond het veel geld

Het kopstuk van mijn hoofdstel is netjes en snel gerepareerd en voor een passende prijs.

Heel erg vriendelijk en professioneel

Ik ben erg goed geholpen, ze nam de tijd om alles goed uit te leggen en de verschillende soorten te laten zien.

Fijn geholpen en goede artikelen

Goede service en fijn geholpen. Goede artikelen

Erg slechte ervaring met retourneren van mijn artikel

Door een fout op jullie kant was de kleur van mijn gekozen artikel niet meer beschikbaar. Omdat het ging om een cadeau voor mijn dochtertje heb ik snel een andere kleur gekozen. Maar helaas was dat niet de juiste kleur voor haar. Hetzelfde dag heb ik een email gestuurd om mijn te annuleren. Helaas, volgens jullie was het te laat. Nu wil ik de bestelling terug sturen, moet ik TWEEDE keer verzendkosten betalen?!?!?!??? En dan gelijk €6,50 voor een pakketje van paar gram? Niet normaal!!! In mij hebben jullie een zeer ontevreden klant, never ever zal ik iets van jullie bestellen! Never!

Hoi Viera, Mijn excuses dat je dit zo hebt ervaren! Helaas was het product niet meer leverbaar vanuit de leverancier en was dat nog niet bij ons verwerkt. Toen je de mail stuurde, voor het annuleren, waren de pakketten al opgehaald door de vervoerder. Hierdoor konden we het pakket er niet uit halen. We zullen even contact met je opnemen met betrekking tot de retourkosten.

Fijne service en mooie artikelen

Wij zijn 2 weken geleden voor het eerst in de winkel geweest. Erg mooie artikelen en een fijne sfeer. Wij hebben inmiddels een mooie jas besteld en twee mooie rijbroeken. Op naar nog meer aankopen!

Je wordt hier altijd goed en netjes geholpen.

Snelle levering, super goede klantenservice, en prachtige spullen! Echt een aanrader :-)

Heel erg klant gericht.

Er was een artikel niet op voorraad en daar werd ik netjes over gebeld, ook werd er een alternatief aangeboden en het (teveel) geld terug gestort

Goedkoper als de Rest maar je kon zien dat het hoofdstel gebruikt was

Helaas geen e-mail gekregen dat mijn Pakket onderweg was, en bij het uitpakken kon je zien aan de riempjes sporen zien dat het al eens vast heeft gezeten. Desondanks was het zeer goedkoper als de rest Daarom maar 1 ster minder

Goed geholpen

Fijne service deken perfect schoon!

Vriendelijk en deskundig personeel

Mooie winkel met een breed assortiment. Het personeel is vriendelijk en deskundig.

Heel snel bezorgd!

Prachtige frontriem van Döbert besteld en de volgende dag al mee kunnen rijden. Heel blij mee!

Altijd professioneel en gezellig.

Zie zin hierboven

Altijd super service

Ik ervaar Drunens Ruiterhuis als één van de beste ruitersportzaken. De service en vriendelijkheid die zij bieden vind je nog maar weinig en ze hebben top artikelen

Goed geholpen. Fijne en snelle service…

Goed , vriendelijk, kundig personeel

Goed, vriendelijk, kundig personeel

Vlotte service

Meerdere maten van een vliegendeken besteld, en daarna de foute maat geretourneerd. Verliep vlot en correct

In een woord geweldig…

Voor mijn de beste ruitersportwinkel, altijd super vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel, mooi assortiment met verschillende merken. Nog een belangrijk punt, als je iets voor reparatie brengt, krijgt je het super mooi gemaakt en blinkend gepoetst terug. Ik word daar zo blij van…..

Ondanks dat het erg uitliep kreeg ik wel mac donalds!

Super service, niet alleen in het zadel passen maar ook omdat ze erg uitliepen en in de file stonden hadden ze mac donalds meegenomen. Keurig om 19.00 uur in de avond alsnog geholpen. Echte aanrader!

Slechte service

Product wat ik had besteld was niet op voorraad. Natuurlijk geen probleem want dat kan gebeuren, gevraagd of ze hem konden bestellen. Dat kon maar dan niet voor dezelfde prijs.. niet erg netjes

Hoi Floor, Wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Ik heb het even nagekeken. De anky sample sale (op=op) is erg hard gegaan waaronder ook het dekje die jij besteld had. Hierdoor was het snel uitverkocht en hadden we hem helaas niet meer op voorraad. Wel hadden we eventueel de suede variant nog op voorraad. Deze vond je niet geschikt. Omdat het hier gaat om een Anky Sample Sale artikel kunnen wij hem helaas niet bij bestellen. Mocht je nog geinteresseerd zijn in het collectie dekje, laat het ons dan even weten wellicht kunnen we iets met de prijs doen voor je. Met vriendelijke groet, Jessy

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.