Excellent

Super klantvriendelijk, er wordt contact met je opgenomen als iets niet voorradig is , en er wordt gezocht naar oplossingen, top winkel, top klant experience

Nadat 1 van mijn nieuwe jodphurs na 2 weken stuk was, kreeg ik direct een nieuw paar. Uitstekende en vriendelijke service. Fijne webshop.

Goede en deskundige hulp

Kwaliteit prima, service kan beter!

Helaas meerdere malen zelf achter mijn producten moeten gaan. Erg jammer. Hierdoor gaat de koop beleving achteruit. Kwaliteit is wel goed.

Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt! We doen ons best iedereen altijd up to date te houden. Ik ga het doorgeven aan mijn collega's, zodat we dit nog meer kunnen verbeteren!

Geslaagd

Blij met mijn nieuwe zadel. Goed advies. Een aanrader. Bedankt Goffe-Nill.

Leuke mensen, behulpzaam en vriendelijk

Voor een écht goede zadelpasser moet je bij Drunens Ruiterhuis zijn!

Een goed passend zadel is van essentieel belang voor je paard en sport. Daarom halen wij echte expertise bij de zadelpassers en zadelmakerij van Drunens Ruiterhuis.

Goede service kundig personeel

Klantvriendelijk

Vriendelijk, kennis van zaken en een hele lieve dame die ons hielp. Wij rijden er graag voor vanuit Zeeland. Kortom: super!

Wij zijn super geholpen

Voor ons 2 daags evenement heeft het Drunens Ruiterhuis waardebonnen beschikbaar gesteld. In ruil daarvoor maken wij reclame voor hen door middel van een vlag tijdens het evenement, onze social media, onze website en onze nieuwsbrief. We zijn super goed geholpen.

Goed en snel geholpen

Snelle en vakkundige hulp

Goffe-Nil is echt geweldig

Een echte kenner die mee denkt en het niet moeilijker maakt. Kortom super blij mee!

als je niet de uitstraling hebt dat je veel komt uit geven, tel je niet mee.

het valt mij op dat als je binnen stapt in je oude kloffie men je niet ziet staan. diegene die er erg gekleed uit zien daar staat men met drie man personeel bij. beetje jammer aangezien ik er met regelmaat iets koop voor mijn paarden.

Dat is inderdaad niet de bedoeling! Iedere klant is bij ons gelijk en wij proberen altijd de beste service te verlenen! Ik ga het doorgeven, zodat mijn collega's erop kunnen letten!

Prettig geholpen en veel keuze.

Ik had een cap nodig en met veel geduld bij het passen en uitleg tot een goede keuze kunnen komen. Heel plezierig gewinkeld.

Goed advies

Heel erg fijn om hier te komen. Eindelijk een winkel waar je echt wordt geholpen. De medewerkster dacht goed mee en wist goed wat wij wilden. Erg tevreden, wij gaan voortaan vaker hierheen.

Goede service in de winkel. Tevreden over de zadelpas service. Alles eeop en eraan.

Klantvriendelijk en eerlijke informatie. Geen verkoop praatjes

Helemaal super dat er eerlijke informatie word gegeven over het product en heel klantvriendelijk en nemen de tijd voor je.

Schone dekens, fijne dekens

Een keer per jaar worden de dekens van m'n pony grondig gewassen en weer waterafstotend gemaakt. Doen ze goed.

Heerlijk shoppen bij jullie!!

Wanneer ik in Nederland ben kom ik meestal wel een keer lekker bij jullie shoppen! Zoveel keus! Super! En altijd vriendelijk personeel die je bij alles willen helpen!

niet alles op voorraad

Ik heb 2x wat besteld in 3 weken tijd. Besteld, betaald, en kreeg een mail dat het niet op voorraad was en dat bij 1 artikel het niet duidelijk was wanneer het weer geleverd werd. Ander artikel in plaats besteld wat allemaal keurig geregeld werd. Het zou fijn zijn dat als het niet op voorraad is, je het ook niet kan bestellen.

Hoi Cora, Ik begrijp je verwarring! Het is inderdaad niet handig indien het product niet meer leverbaar is, dat je het dan wel nog bestellen. Hier gaan we naar kijken!

Goed, fijn geholpen

fijne winkel

fijne winkel, goede service

goed en vriendelijk geholpen

KLANTVRIENDELIJK, KWALITEIT EN FLEXIBILITEIT UITSTEKEND

ZOALS ALTIJD BIJ ONZE "HOFLEVERANCIER"FIJN GEHOLPEN, SNELLE LEVERING EN GOEDE ARTIKELEN!

Super,

Namen de tijd en goede service en goed, eerlijk advies