Top Service

Fijne service, nemen de tijd voor je om je zo goed mogelijk te helpen

Perfecte levering

Ook in deze tijd goede levering en duidelijke communicatie omtrent de levering.

Super service!

Snelle levering, bij vertraging ivm corona(postnl) sturen ze netjes een bericht. Kwalitatief goede spullen 😁👍🏻

Top producten en snelle levering!

Fijne samenwerking en snelle levering. Al duurt het wat langer krijg je netjes een mailtje en sturen ze het zo snel mogelijk op. Goede kwaliteit producten.

Prima service en snelle levering !

Prima service! Na bestelling gemaild over levering bij een ophaalpunt, hier kreeg ik snel reactie op en is verwerkt! Bedankt!

Goede service!

Goede service en snelle levering!

Super service!

Snelle service, vriendelijke medewerkers en super kwaliteit spullen!

Super fijne service en snelle levering

Met de hulp van jullie wederom tot een goede aankoop gekomen. Helaas deze keer niet in de mogelijkheid om naar de winkel te komen. Met jullie online hulp ben ik toch tot een perfect passende en super fijne laars gekomen.

Super mooie jas besteld van Anky ATC. Heel erg blij mee, snelle levering!

Keurig en snel geleverd

Zie bovenstaand

goede service

snelle antwoorden op mijn vragen via chat. Prima afwerking, snelle levering . 2 dagen ...in Belgie

Uitstekend en snel

Vrijdag kleding besteld en zaterdag in huis.

Goede communicatie en snelle levering

Toen ik een broek bestelde die niet op voorraad was hebben ze netjes gebeld om het een en ander t overleggen. Echter kon ik op dat moment niet opnemen en kreeg ik netjes een mailtje. Daarna is de rij broek super snel geleverd. Top!

Over de producten niets dan lof, het afleveren ervan iets minder... pakketje werd door post.nl geleverd (over de poort gegooid en de hele dag in de regen gestaan!!) en dit terwijl er een handtekening gevraagd werd bij levering en er stond duidelijk vermeld dat bij afwezigheid geleverd kon worden bij de buren...

Pakje snel geleverd

Mooie winkel, fijn personeel 💪

Uitstekend geholpen gisteren met mijn nieuwe laarzen en beugels. Heel fijn gevoel over. Top.

Fijne webshop, goede service!

Contact via chat verliep vlot en netjes, bestelling en levering ook. Attent dat er een aardigheidje bij de bestelling werd gevoegd!

Ik heb me besyeling super snel gekregen. En het valt ook op bijvoorbeeld een hand gescjreven kaart laat zien dat jullie aandacht geven aan de klant. En ook zo een doosje peper muntjes zijn net zo een extra tje dat jullie de beste maakt

ze denken met je mee

Wat ik wilde bestellen, was niet meer voorradig, echter via de app kreeg ik een alternatief aangeboden wat perfect was. Super dat er wordt meegedacht.

Goede en vlotte levering bestelling

Goede en vlotte levering bestelling

Super snelle seevice

Ik ben snel geholpen en had het zadel snel binnen. Het zat keurig verpakt en ziet er top uit!

Topservice!

Ik had een bestelling geplaatst, kreeg appje dat de maat broek niet op voorraad was, ander maatje wel. De medewerkers hebben zoveel inzicht in de producten dat ze mij het juiste advies gegeven hebben. Het andere maatje paste en ook nog supersnel geleverd!

Alles goed geregeld en netjes geleverd

Groot assortiment van artikelen op voorraad en direct geleverd

Prima advies en snelle levering

Prima telefonisch en vriendelijk advies