Altijd goede service bij Drunens Ruiterhuis

Laarzen gebracht om nieuwe ritsen in te laten zetten .Netjes gedaan en na een week werden ze al weer thuisbezorgd.

Uitmuntende service !

Er is een groot aanbod aan kwalitatief hoogstaande producten aan meer dan concurerntiële prijzen. Bovendien zijn ze snel en hebben een uiterst efficiente en vriendelijke service!

Prettig geholpen

Winterdekens laten reinigen en waterafstotend laten maken. Ik kreeg netjes een SMS op het moment dat ze klaar waren. Heel fijn.

Fout naar tevredenheid hersteld

Vriendelijk personeel en genoeg er was een fout met inmeten is niet moeilijk over gedaan is gelijk een nieuwe de Niro laars besteld en een vergoeding hiervoor gekregen. Tevens oude laarzen laten repareren zeer snel en vakkundig gerepareerd

Fijne service en kundig personeel. Niets is te veel!

Goede service, vlot ontvangen

Mijn bestelling was er snel, zeer tevreden zowel over gemak van bestellen als over de afhandeling

Goed en kundig geholpen

Rijlaarzen waren te strak geworden. Heel goed en kundig geholpen. Eerst alle maten opgemeten en door de schoenmaker nieuwe ritsen in gezet. Nu passen ze weer goed!

Geweldige service!

Aardig, attent, behulpzaam, mooie producten. Blij met mijn producten.

Geweldige service!

Ik had de Vario dekenset gekocht. Echt super fijne dekens en hele goede snelle service! Volgende dag waren de dekens al in huis!

Of het nu gaat over reparaties van tuigleer of over advies bij aankoop van verzorgings-spullen en kleding, ik ga altijd tevreden de winkel uit

Kleine bestelling, enorm goede ervaring

Ik had voor een klein bedrag besteld, levertijd was 3 á 4 dagen stond op de site. Maar binnen een dag werd ik gebeld dat de levertijd iets langer was. Keurig hoor. En die levertijd bleek achteraf 1 dag langer.

Deken was goed schoon

Deken laten wassen waterdicht maken en hele kleine reparatie, de deken is perfect maar ik vond het veel geld

Het kopstuk van mijn hoofdstel is netjes en snel gerepareerd en voor een passende prijs.

Heel erg vriendelijk en professioneel

Ik ben erg goed geholpen, ze nam de tijd om alles goed uit te leggen en de verschillende soorten te laten zien.

Fijn geholpen en goede artikelen

Goede service en fijn geholpen. Goede artikelen

Erg slechte ervaring met retourneren van mijn artikel

Door een fout op jullie kant was de kleur van mijn gekozen artikel niet meer beschikbaar. Omdat het ging om een cadeau voor mijn dochtertje heb ik snel een andere kleur gekozen. Maar helaas was dat niet de juiste kleur voor haar. Hetzelfde dag heb ik een email gestuurd om mijn te annuleren. Helaas, volgens jullie was het te laat. Nu wil ik de bestelling terug sturen, moet ik TWEEDE keer verzendkosten betalen?!?!?!??? En dan gelijk €6,50 voor een pakketje van paar gram? Niet normaal!!! In mij hebben jullie een zeer ontevreden klant, never ever zal ik iets van jullie bestellen! Never!

Hoi Viera, Mijn excuses dat je dit zo hebt ervaren! Helaas was het product niet meer leverbaar vanuit de leverancier en was dat nog niet bij ons verwerkt. Toen je de mail stuurde, voor het annuleren, waren de pakketten al opgehaald door de vervoerder. Hierdoor konden we het pakket er niet uit halen. We zullen even contact met je opnemen met betrekking tot de retourkosten.

Fijne service en mooie artikelen

Wij zijn 2 weken geleden voor het eerst in de winkel geweest. Erg mooie artikelen en een fijne sfeer. Wij hebben inmiddels een mooie jas besteld en twee mooie rijbroeken. Op naar nog meer aankopen!

Je wordt hier altijd goed en netjes geholpen.

Snelle levering, super goede klantenservice, en prachtige spullen! Echt een aanrader :-)

Heel erg klant gericht.

Er was een artikel niet op voorraad en daar werd ik netjes over gebeld, ook werd er een alternatief aangeboden en het (teveel) geld terug gestort

Goedkoper als de Rest maar je kon zien dat het hoofdstel gebruikt was

Helaas geen e-mail gekregen dat mijn Pakket onderweg was, en bij het uitpakken kon je zien aan de riempjes sporen zien dat het al eens vast heeft gezeten. Desondanks was het zeer goedkoper als de rest Daarom maar 1 ster minder

Goed geholpen

top

Fijne service deken perfect schoon!

Vriendelijk en deskundig personeel

Mooie winkel met een breed assortiment. Het personeel is vriendelijk en deskundig.

Heel snel bezorgd!

Prachtige frontriem van Döbert besteld en de volgende dag al mee kunnen rijden. Heel blij mee!