Goed geholpen. Fijne en snelle service…

Goed , vriendelijk, kundig personeel

Goed, vriendelijk, kundig personeel

Vlotte service

Meerdere maten van een vliegendeken besteld, en daarna de foute maat geretourneerd. Verliep vlot en correct

In een woord geweldig…

Voor mijn de beste ruitersportwinkel, altijd super vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel, mooi assortiment met verschillende merken. Nog een belangrijk punt, als je iets voor reparatie brengt, krijgt je het super mooi gemaakt en blinkend gepoetst terug. Ik word daar zo blij van…..

Ondanks dat het erg uitliep kreeg ik wel mac donalds!

Super service, niet alleen in het zadel passen maar ook omdat ze erg uitliepen en in de file stonden hadden ze mac donalds meegenomen. Keurig om 19.00 uur in de avond alsnog geholpen. Echte aanrader!

Slechte service

Product wat ik had besteld was niet op voorraad. Natuurlijk geen probleem want dat kan gebeuren, gevraagd of ze hem konden bestellen. Dat kon maar dan niet voor dezelfde prijs.. niet erg netjes

Hoi Floor, Wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Ik heb het even nagekeken. De anky sample sale (op=op) is erg hard gegaan waaronder ook het dekje die jij besteld had. Hierdoor was het snel uitverkocht en hadden we hem helaas niet meer op voorraad. Wel hadden we eventueel de suede variant nog op voorraad. Deze vond je niet geschikt. Omdat het hier gaat om een Anky Sample Sale artikel kunnen wij hem helaas niet bij bestellen. Mocht je nog geinteresseerd zijn in het collectie dekje, laat het ons dan even weten wellicht kunnen we iets met de prijs doen voor je. Met vriendelijke groet, Jessy

Doen wat gevraagd wordt

Doen in overleg wat er gevraagd wordt

Een aanrader

Ik kocht rubberen Prestige teugels. Deze werden snel geleverd. Ik koop nog dingen voor mijn paard bij jullie!

Altijd prima

Echt goede Ruitersport zaak Ruime sortering en leuke acties Om ‘live’ te bezoeken helaas wat uit de route voor mij maar webshop ook prima

Super fijn geholpen

Mooie winkel met deskundig advies

Snelle levering, perfect item aangekocht!

Zeer tevreden met mijn nieuw shirt! Mooi,past perfect. Snelle levering Zeer tevreden

Snelle service, top producten

Gebruiksvriendelijke website, snelle service, prima afhandeling. Eigenlijk helemaal niets te klagen!

Hier krijg je echt nog het gevoel dat de klant koning is!!

Ik had een bestelling geplaatst, waarvan een product niet op voorraad was. Ik werd hier netjes over gebeld, dat het foutief op de webshop stond (stond dat het voorradig was). Er werd een alternatief geboden. Het alternatief was niet mijn keus, was geen probleem. Hierdoor was mijn bestelling niet meer franco, maar er werden niet alsnog verzendkosten berekend. Binnen een paar dagen was mijn geld al terug gestort. Heel tevreden over Drunens Ruiterhuis!!

Professioneel

Zoals altijd weer vriendelijk en professioneel geholpen!

Fijne deken en communicatie

Deken past super fijn, ligt goed en comfortabel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. We zullen ook de andere uitvoeringen gaan bestellen. Minpuntje: Als de zon schijnt wordt de deken snel te warm ivm de zwarte kleur. Een andere kleur had beter geweest. Verder snelle levering.

Super snelle levering, goede producten voor goede prijzen. Blij mee!

Uitstekend!

Ik had de QHP touwhalster set besteld. Deze was niet op voorraad. Toen hebben ze mij netjes een mail gestuurd of ik toch het touwhalster wou die ik besteld had ( duurde dan alleen langer tot ik hem binnen had) of het alternatief die ze mij voorstelde. Ik vond dit echt goede service en snelle reactie. Heb hem in huis en ben er echt super tevreden over.

Vlotte service, bij telefonisch navragen het juiste advies en afhandeling hiervan. Minpuntje de chat laat lang op zich wachten bij antwoorden.

Uitstekende service!

Prettig geholpen om tot een oplossing te komen met een laarzen-probleem. DRH heeft alles uit de kast gehaald om tot een positief resultaat te komen. Erg blij mee.

Vriendelijke en goede professionele hulp

Vriendelijke en goede professionele hulp

Meedenkend en snelle levering

Bestelling geplaatst waarvan 1 artikel langer ging duren. Werd gebeld en keuze voorgelegd voor ander product. Super meedenkend en daardoor toch snelle levering.

altijd vriendelijk personeel dat goed op de hoogte is van alles

Enorm vriendelijke medewerkers. Fijn geholpen!

Snelle levering Dag later al in huis Precies wat ik van het artikel verwachte

Keer op keer blijkt artikel achteraf niet beschikbaar

Al voor de derde keer iets besteld en dan krijg je 1 of 2 dagen later te horen dat product toch niet meer leverbaar was. Laatst ook een pelhambit besteld dat vol tandafdrukken en etensresten zat. Service in de winkel is goed maar over de website ben ik niet te spreken want het is bij ons nog nooit goed gegaan

Hoi Kim, Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren! Ik ga dit doorgeven aan mijn collega die over de site gaat. Het kan natuurlijk zijn dat er goed lopende artikelen zijn of sale artikelen die tegelijktijd besteld worden en de site niet de tijd heeft om dit bij te werken. Met vriendelijke groet, Jessy