Je wordt hier altijd goed en netjes geholpen.

Snelle levering, super goede klantenservice, en prachtige spullen! Echt een aanrader :-)

Heel erg klant gericht.

Er was een artikel niet op voorraad en daar werd ik netjes over gebeld, ook werd er een alternatief aangeboden en het (teveel) geld terug gestort

Goedkoper als de Rest maar je kon zien dat het hoofdstel gebruikt was

Helaas geen e-mail gekregen dat mijn Pakket onderweg was, en bij het uitpakken kon je zien aan de riempjes sporen zien dat het al eens vast heeft gezeten. Desondanks was het zeer goedkoper als de rest Daarom maar 1 ster minder

Goed geholpen

top

Fijne service deken perfect schoon!

Vriendelijk en deskundig personeel

Mooie winkel met een breed assortiment. Het personeel is vriendelijk en deskundig.

Heel snel bezorgd!

Prachtige frontriem van Döbert besteld en de volgende dag al mee kunnen rijden. Heel blij mee!

Altijd professioneel en gezellig.

Zie zin hierboven

Altijd super service

Ik ervaar Drunens Ruiterhuis als één van de beste ruitersportzaken. De service en vriendelijkheid die zij bieden vind je nog maar weinig en ze hebben top artikelen

Goed geholpen. Fijne en snelle service…

Goed , vriendelijk, kundig personeel

Goed, vriendelijk, kundig personeel

Vlotte service

Meerdere maten van een vliegendeken besteld, en daarna de foute maat geretourneerd. Verliep vlot en correct

In een woord geweldig…

Voor mijn de beste ruitersportwinkel, altijd super vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel, mooi assortiment met verschillende merken. Nog een belangrijk punt, als je iets voor reparatie brengt, krijgt je het super mooi gemaakt en blinkend gepoetst terug. Ik word daar zo blij van…..

Ondanks dat het erg uitliep kreeg ik wel mac donalds!

Super service, niet alleen in het zadel passen maar ook omdat ze erg uitliepen en in de file stonden hadden ze mac donalds meegenomen. Keurig om 19.00 uur in de avond alsnog geholpen. Echte aanrader!

Slechte service

Product wat ik had besteld was niet op voorraad. Natuurlijk geen probleem want dat kan gebeuren, gevraagd of ze hem konden bestellen. Dat kon maar dan niet voor dezelfde prijs.. niet erg netjes

Hoi Floor, Wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Ik heb het even nagekeken. De anky sample sale (op=op) is erg hard gegaan waaronder ook het dekje die jij besteld had. Hierdoor was het snel uitverkocht en hadden we hem helaas niet meer op voorraad. Wel hadden we eventueel de suede variant nog op voorraad. Deze vond je niet geschikt. Omdat het hier gaat om een Anky Sample Sale artikel kunnen wij hem helaas niet bij bestellen. Mocht je nog geinteresseerd zijn in het collectie dekje, laat het ons dan even weten wellicht kunnen we iets met de prijs doen voor je. Met vriendelijke groet, Jessy

Doen wat gevraagd wordt

Doen in overleg wat er gevraagd wordt

Een aanrader

Ik kocht rubberen Prestige teugels. Deze werden snel geleverd. Ik koop nog dingen voor mijn paard bij jullie!

Altijd prima

Echt goede Ruitersport zaak Ruime sortering en leuke acties Om ‘live’ te bezoeken helaas wat uit de route voor mij maar webshop ook prima

Super fijn geholpen

Mooie winkel met deskundig advies

Snelle levering, perfect item aangekocht!

Zeer tevreden met mijn nieuw shirt! Mooi,past perfect. Snelle levering Zeer tevreden

Snelle service, top producten

Gebruiksvriendelijke website, snelle service, prima afhandeling. Eigenlijk helemaal niets te klagen!

Hier krijg je echt nog het gevoel dat de klant koning is!!

Ik had een bestelling geplaatst, waarvan een product niet op voorraad was. Ik werd hier netjes over gebeld, dat het foutief op de webshop stond (stond dat het voorradig was). Er werd een alternatief geboden. Het alternatief was niet mijn keus, was geen probleem. Hierdoor was mijn bestelling niet meer franco, maar er werden niet alsnog verzendkosten berekend. Binnen een paar dagen was mijn geld al terug gestort. Heel tevreden over Drunens Ruiterhuis!!

Professioneel

Zoals altijd weer vriendelijk en professioneel geholpen!

Fijne deken en communicatie

Deken past super fijn, ligt goed en comfortabel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. We zullen ook de andere uitvoeringen gaan bestellen. Minpuntje: Als de zon schijnt wordt de deken snel te warm ivm de zwarte kleur. Een andere kleur had beter geweest. Verder snelle levering.

Grotestraat 264

5151BS Drunen