niet alles op voorraad

Ik heb 2x wat besteld in 3 weken tijd. Besteld, betaald, en kreeg een mail dat het niet op voorraad was en dat bij 1 artikel het niet duidelijk was wanneer het weer geleverd werd. Ander artikel in plaats besteld wat allemaal keurig geregeld werd. Het zou fijn zijn dat als het niet op voorraad is, je het ook niet kan bestellen.

Hoi Cora, Ik begrijp je verwarring! Het is inderdaad niet handig indien het product niet meer leverbaar is, dat je het dan wel nog bestellen. Hier gaan we naar kijken!

Goed, fijn geholpen

fijne winkel

fijne winkel, goede service

goed en vriendelijk geholpen

KLANTVRIENDELIJK, KWALITEIT EN FLEXIBILITEIT UITSTEKEND

ZOALS ALTIJD BIJ ONZE "HOFLEVERANCIER"FIJN GEHOLPEN, SNELLE LEVERING EN GOEDE ARTIKELEN!

Super,

Namen de tijd en goede service en goed, eerlijk advies

Kundig personeel wat altijd voor je klaar staat

Netjes geholpen

Wij waren vorige week voor het eerst bij het Drunens ruiterhuis, en dit zal niet de laatste keer zijn. We zijn echt super geholpen met het passen en aanmeten van nieuwe rijlaarzen. Ook bij het uitzoeken van jassen werden wij op een fijne, vriendelijke manier geholpen. We zijn goed geslaagd en enorm tevreden over de hulp van alle medewerkers. Wij komen zeker terug!!

Zadelpasser was keurig op afgesproken tijd aanwezig, nam alle tijd om mijn nieuwe zadel af te leveren.

Zeer goed advies

Goed advies gekregen over het aankopen van een nieuw zadel en de aanschaf van een goede singel! Erg blij mee. Alleen 1 minpuntje: die popup voor de nieuwsbrief op de site die elke 10 seconden (lijkt wel)voor je neus verschijnt terwijl je aan iets aan het zoeken bent.

Klantvriendelijk en erg behulpzaam!

Ik heb mijn DeNiro laarzen opgestuurd gekregen omdat ik niet naar de winkel kon komen, super fijn. Alleen wat ik nu wel miste is advies hoe ik de laarzen sowieso behandelen moet en wat te doen met eerste gebruik? Hoe loop ik de laarzen het beste in? Ik zal hierover de winkel nog even gaan bellen. Maar voor de rest, super tevreden. Jammer dat jullie niet in de buurt zitten (ik woon omgeving Arnhem)

Goed en professioneel geholpen

Hier mijn laarzen aan laten meten, goed advies gekregen, er werd alle tijd genomen

Allerbeste en leukste paarden winkel!

Wat een top service, we hebben wel 3 uur doorgebracht in de winkel met bijna een persoonlijke verkoper :))

Super service!

Zoals altijd fijn en deskundig geholpen waarbij er echt de tijd wordt genomen!

Top service!

Het is een fijne winkel, personeel is enorm behulpzaam en het assortiment is top!

Personeel dacht heel goed mee

Er werd goed mee gedacht voor het uitzoeken van een eczeemdeken voor mijn merrie. Ook fijn kunnen omruilen toen hij toch wat te krap was. Bedankt !

Prima service, mooie winkel

We zijn heel goed vriendelijk geholpen door de dames

De dames hebben heel veel kennis en ze zijn heel hulpzaam en vriendelijk en het is natuurlijk een prachtige winkel

Geweldige service

Ze nemen echt de tijd voor het bekijken van het probleem. En komen altijd met een oplossing. Erg vriendelijke en snelle service.

Uitstekende. Vriendelijke persoonlijke service door Daan

Snelle goede zadelservice

Singelstoten laten vervangen van mijn zadel. Ik kon snel bij ze terecht en twee dagen later kon ik mijn zadel weer ophalen.

Super service!

Ik had een webshop order geplaatst en werd de volgende dag al op de hoogte gesteld dat een item niet op voorraad was. Er werd ook meteen iets vergelijkbaars voorgesteld. En na mijn vragen kreeg ik nog meer keuzes. Ook had ik een singel besteld alleen in de verkeerde maat. Dat werd ook zo omgezet en kreeg alles binnen twee dagen geleverd. Super service! Groetjes Mascha

Goede en vakkundige zadelpaard service

Super geholpen met een zadel voor een pony. Goede uitleg en vakkundig advies. Zeer tevreden.

Super goed in het advies geven van caps

Heel wat jaren naar een vervangcap van mijn Charles owen sp8 gezocht. En nu eindelijk gevonden doordat het personeel de tijd voor je neemt