Super service!

Ik had een webshop order geplaatst en werd de volgende dag al op de hoogte gesteld dat een item niet op voorraad was. Er werd ook meteen iets vergelijkbaars voorgesteld. En na mijn vragen kreeg ik nog meer keuzes. Ook had ik een singel besteld alleen in de verkeerde maat. Dat werd ook zo omgezet en kreeg alles binnen twee dagen geleverd. Super service! Groetjes Mascha

Goede en vakkundige zadelpaard service

Super geholpen met een zadel voor een pony. Goede uitleg en vakkundig advies. Zeer tevreden.

Super goed in het advies geven van caps

Heel wat jaren naar een vervangcap van mijn Charles owen sp8 gezocht. En nu eindelijk gevonden doordat het personeel de tijd voor je neemt

Zo veel lief fijn personeel. Zo betrokken bij je verhaal. Super adviezen!

Mijn zadel uitstekend opgevuld

De zadelmaker komt op tijd, heeft zadels nagekeken en mijn zadel weer helemaal gelijk opgevuld. Zadel werd binnen een week terug gestuurd.

Wij zijn heel fijn geholpen

We zijn heel fijn geholpen, goede uitleg gekregen en we hebben nu een heel fijn zadel.

Ik woon in Purmerend maar kom nog steeds af en toe naar Drunens Ruiterhuis omdat de service goed en ze alles hebben wat nodig is. En Jan die het gezicht is van de zaak ondertussen, altijd fijn.

Goed en duidelijk advies

Wij hebben onlangs een nieuwe zadel gekocht en zijn erg tevreden met het goede advies en het meedenken van Goffe-Nil.

Goed geholpen

Zowel in de winkel ben ik goed geholpen en de medewerksters waren erg vriendelijk. Ook is de zadelpasser langs geweest en we zijn zeer kundig geholpen. We hebben nu een mooi en passend zadel waar we veel rijplezier van gaan hebben.

Behulpzaam

Er word goed geholpen en geluisterd. Samen gezocht naar wat we nodig hadden en zeer goed geslaagd!!

Super snelle fijne service !

Leuk bedrijf met aardige en kundige medewerkers met snelle service en heel ruim assortiment!

De moeite waard om van België naar Drunen te rijden!

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg gekregen bij de producten, ruime keuze, aangename winkel

goede hulp

Ik ben goed geholpen met het zadelpassen. Deskundig oog

snel en vriendelijk

Top:Telefonisch werd ik goed geholpen met een product uit de webwinkel. Tip: een retourssticker die je over de adressticker kan plakken zou handiger zijn.

Ik wacht nog op mijn factuur met btw nummer erop

Super goed voor snelle levering en service maar wacht nog altijd op mijn factuur met mijn btw nummer erop en de krediet van de btw.

Niet wat ik verwacht

Heb mijn anatomica zadel laten aanpassen wanneer ik het terug ging halen en op mijn paard legde was er niets aan gebeurt, zadel lag nog precies het zelfde als voor de zogezegde aanpassing

Beste, Dat is inderdaad wel vervelend! Ik begreep dat de zadelpasser inmiddels contact met je heeft opgenomen om het samen met je op te lossen! Groetjes, Team Drunens Ruiterhuis

Top geholpen weer!

Het blijft geweldig om te ervaren dat de medewerk(st)ers van Drunens Ruiterhuis de tijd voor je nemen en met jou op zoek gaan naar het best passende product. Kom je op het moment dat het wat drukker is en niemand beschikbaar, of tijdens de lunchpauze van een deel van het personeel, ja, dan moet je even wachten. Maar wetende dat je daarna met een topproduct, passend op jouw hoofd, aan jouw voeten, op jouw paard, weer naar stal gaat... dan is het dat zeker waard! Kwaliteit gaat boven marge en persoonlijke voorkeuren. Dat is goud waard! Volgende laarzen, volgende cap? Ik weet waar ik heen ga!

Goede service en kennis

Tijdens het wachten kregen we een heerlijk kopje koffie. Goede service en kennis van de jonge dame die ons had geholpen.

Hele fijne ervaring

Goede klantvriendelijkheid erg behulpzaam

Fijn personeel

Altijd leuk om naar Drunen te rijden . Je wordt er goed geholpen en de winkel is royaal opgezet . Kan er vaak wel slagen

Leuk

Weeral gevonden wat we nodig hadden.

Fijne winkel

Groot assortiment kwalitatief goede spullen. Daardoor wel wat duurder. Heel goed geholpen in de winkel door mensen die zelf ook rijden dus weten waar ze over praten.

Vriendelijke service

Vriendelijk personeel wat bereid is met je mee te denken

Fijn personeel

Veel keuze! Ruime winkel en fijn personeel!

Onlangs rijlaarzen gekocht . Er wordt tijd genomen en de betreffende verkoper had veel kennis geduld, tijdens het aanmeten en passen van de laarzen. Dank voor de service.

Grotestraat 264 5151BS Drunen