Goede, snelle service. Ook klantenservice is top

Bestelling was makkelijk, snel en goed. Achteraf, na het ontvangen van mijn bestelling had ik additioneel nog wat clipjes nodig en die heeft Unilux gewoon direct nagestuurd.

Horren ( 5 ramen ) en dubbele plisédeur ( tuindeuren ).

In 2 x geplaatst omdat we dit zelf zo hadden besloten. Goed advies gekregen, vandaar de 2de plaatsing. Snelle levering, goed en snel geplaatst. Neemt ook alle afval weer mee. Superblij met alles. Dank je wel!!

Goede kwaliteit en communicatie

Goed product

Perfecte pasvorm. Makkelijke installatie

Zelf opgemeten en de pasvorm van de veerstifthor is fantastisch. Installatie simpel. Komt goed verpakt. Gaas is ook veel beter dan onze oude hor. Binnenkort voor de rest van het huis bestellen.

Geweldig product, goed doordacht

Van bestellen tot plaatsen was een ei tje. Alleen het product nummer voor de garantie vond ik onduidelijk . Zitten meerdere stickers met nummers op

snelle levering, efficiënt verpakt, "traceerbaar" afgeleverd, top product.

Prima hor voor een redelijke prijs

Hor ziet er keurig uit, ook de levering was op tijd en keurig geregeld

Erg jammer dat je telefonisch niet wordt geholpen.

Als je als particulier online een hor hebt besteld, wordt je toch steevast verwezen naar de dealers als je vragen hebt.

Helemaal tevreden met onze nieuwe hordeur!

Levering en installatie verliepen soepel en zoals verwacht werkt de hordeur naar behoren! Enigste minpuntje was dat er geen borstelband meegeleverd was. Na bellen met de klantenservice was dit echter snel opgelost en is deze alsnog los via de post geleverd.

vriendelijke bezorger en netjes afgeleverd

Bestellen en levering top; installatie duurt ff

Het meten en bestellen van een plissé hordeur ging eenvoudig. Levering op tijd. De installatie instructie kan een stuk beter; die is wel erg summier. Met de filmpjes erbij te doen, maar de helft vd tijd is opgegaan aan begrijpen van een stap in het proces. Resultaat ziet er knap uit!

Too website, product en verzending

Eenvoudige website. Het product is kwalitatief een van de beste en de verzending was zeer snel. Daarnaast heeft Unilux een goede status update die tijdig via deail verzonden word.

makkelijk besteld

Makkelijk om zelf te meten en dan te bestellen, wordt daarna ook vrij snel geleverd. Kwaliteit is zeer goed en makkelijk te monteren.

Eenvoudig besteld, snel geleverd, eenvoudig geplaatst.

Zeer tevreden en de 15% doe-het-zelfkorting maakt het aantrekkelijk om hier je hordeuren af te nemen.

De horren zijn goed.

Jammer dat ik wel de op de dag montage set voor de bovenbak miste

Zelf bestellen is heel eenvoudig !

Duidelijke site, goede informatie via mail, snelle levering, goed materiaal...volgende keer weer Unilux, hoef niet verder te zoeken ! Heb er nu 3 geplaatst, waarvan een voor schuifpui en is allemaal perfect gegaan. Supermooi !

Na een eerste foutieve levering, Unilux had verzendadressen per abuis gewisseld, werd er snel op mijn melding gereageerd en snel naar een oplossing gezocht. Een nieuwe order werd aangemaakt en zonder berekening weer snel verstuurd. Zeer tevreden over de levering, bijzonder aardige bezorgers, de kwaliteit en de uitstraling. Geen goedkope aankoop maar het geld dubbel en dwars waard. Complimenten voor de medewerkers van Unilux!

De kwaliteit is geleverd

Goed product en op tijd geleverd

Prima kwaliteit

Het ziet er geweldig uit ben er blij mee

Vlot en een net produkt

Het bestellen gaat vlot, de levering ging vlot en het is een mooi produkt.

Onmisbaar product van uitstekende qualiteit

Super tevreden!

We bestelde onlangs een product van Unilux. Het hele traject liep van begin tot het eind heel soepel. Duidelijke site om te bestellen, goede online betaalmogelijkheden, zeer correcte communicatie over de voortgang/status van de opdracht en een complete en onbeschadigde levering door de transporteur. Montage van het product bleek eenvoudig te zijn middels de eenvoudige en duidelijke handleiding en door een voorgeassembleerd product. Eindresultaat is overeenkomstig het bovenstaande. Perfect!

Zoals gehoopt

Levering op tijd. Mooie materialen en gemakkelijk te monteren.

Ervaring met uinilux was goed,wat minder was dat ik verschillende spam meldingen kreeg die leken aan de vervoerder gerelateerd. Op één of andere manier is mijn telefoonnummer gelekt.