Horren besteld

1 hor besteld om te testen. Na ontvangst/afhalen direct geplaatst. Erg eenvoudig te plaatsen. Aangezien de passing perfect was hebben we direct nog 5 horren besteld voor de overige ramen. we gaan er deze zomer van genieten (dat de beesten buiten blijven)

Hallo Gian, Bedankt voor de top beoordeling. We wensen je veel plezier met je vaste horren.

Erg goed

Snel geleverd in de juiste kleur en maat. Makkelijk te monteren. Mooie kleur en makkelijk te bedienen.

Hi Nathalie, Super bedankt voor deze top beoordeling!

Een kwalitatief product

Levering en montage voldoen volledig aan mijn wensen.

Hoi Wim, bedankt voor de goede beoordeling!

Top produkt!

Duidelijke site. Goede kwaliteit, en makkelijk te installeren. Wel YouTube video nodig, in verpakking zit nl geen werkbeschrijving

Hoi Mayke, Bedankt voor de goede beoordeling! Een handleiding zit doorgaans bij al onze producten in de doos verpakt. Toch goed om te lezen dat het met de YouTube video ook is gelukt! Veel plezier met uw aankoop.

Duidelijke webshop, gemakkelijke en duidelijke bestelling en snelle levering. Geen poespas.

Hoi Frans, bedankt voor de complimenten! Veel plezier met uw dubbele Plisséhordeur.

Goede en snelle levering

Duidelijke website, goede en snelle correcte levering. Uitgebreide montage handleiding waardoor montage simpel is.

Hoi Jos, bedankt voor uw super beoordeling. Veel plezier met de door u aangeschafte Plisséhordeur.

Perfect op maat en snelle levering.

Te bestellen op een eenvoudige en duidelijke manier. Past exact en werkt prima. Veilig verpakt en zeer tijdig afgeleverd bij plaatselijk afhaalbedrijf.

Hoi Jan, bedankt voor uw super beoordeling!

klantgericht mooi materiaal

duidelijke website met alle nodige details voor online bestellen. alerte klantenservice: jullie check en correctie op de maatvoering, en dank voor jullie advies van zwart horrengaas en pollen. 'zwart' heeft idd een rustiger scherper doorkijk dan het 'grijs' wat we hadden. verzorgde verpakking. vlotte levering (10 werkdagen) via betrokken lokale dealer.

Hoi Hans, bedankt voor deze mooie beoordeling en heel veel plezier met de door u aangeschafte inklemhorren.

Mooie luxaflex

Prima op maat en snel geleverd

Goede horren, geleverd volgens afspraak. We hadden een inmeetfout gemaakt waardoor de bestelling gewijzigd moest worden. Was geen probleem en de kleine meerprijs hoefde niet betaald te worden. Heel fijn proces.

Hoi Jasper, goed te horen dat alles naar wens is gegaan en bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de door u aangeschafte Voorzet Units Plissé.

Volgens afspraak

Volgens afspraak bij Decorette geleverd. Alles netjes verpakt, en zonder probleem ingezet. Past perfect. Niks op aan te merken.

Hoi Theo, bedankt voor deze mooie beoordeling!

Prima hor

Jammer dat niet verteld werd dat de nieuwe hor iets breder is waardoor de oude bovenste geleide U profiel niet past voor de nieuwe hor. Verder ongelukkig dat de hor geleverd werd via de dealer (Oosterhof) ipv direct.

Hoi Mimi, we zien dat er contact is geweest over een eerder verkeerd geplaatste order door u. Ons is niets bekend over oude horren die er al zouden hangen, anders hadden wij u kunnen vertellen dat ons concept in de jaren compleet is geoptimaliseerd en alles altijd compleet vervangen dient te worden. We hopen dat u ondanks deze teleurstelling toch blij bent met uw Unilux horren en er veel plezier van mag hebben. Onze dealers zijn voor ons zeer waardevol, dit is dan ook de reden dat we niet direct aan particulieren leveren.

Mooie veerstifthor

Mooi afgewerkte veerstifthor en paste perfect.

Hoi Gerard, bedankt voor je compliment! Veel plezier van je Unilux hor.

Prima horren, snelle levering

Perfect passende horren, keurig verpakt en op de toegezegde tijd afgeleverd. Tevoren via email nadere informatie gevraagd over het inmeten. Antwoord kwam binnen een uur. Een tevreden klant.

Hoi Cobie, bedankt voor deze positieve reactie! Veel plezier met uw Unilux horren.

Heel netjes en precies gemaakt.

Past perfect, alleen een eigen kleur is wat aan de dure kant. Verder wel de goede kleur. Dealer ook erg behulpzaam.

Beste Bram, bedankt voor de complimenten. We zullen uw complimenten ook overbrengen naar Salet woonidee.

Kan niets zeggen omdat ik heb het niet.

Besteld en afgeleverd op 6 aug bij Suntec Winkel, den haag. Ben achter gekomen via bellen en mailen dat zij de maand augustus met vakantie zijn en de winkel is gesloten. Vreemd dat het afgeleverd is in de maand augustus!!!!! Geen stijl en erg teleurgesteld.

Beste M. Engels, bedankt voor uw feedback. Onze dealers zijn zelfstandige ondernemers waarbij Unilux helaas geen invloed heeft op vakantieperiodes. Hopelijk heeft u inmiddels uw Unilux producten op kunnen halen en kunnen monteren. Zo niet, zou u dan contact op willen nemen met onze klantenservice zodat deze u verder van dienst kunnen zijn. Zij zijn bereikbaar via 0411-677953.

Heel tevreden

Professioneel werk!

Zeer snelle levering, zelfs Midden in de zomervakantie. Alles perfect op maat en netjes verpakt.

Super kwaliteit met een mooie afwerking !

Net als de vorige 3 stuks weer snel geleverd. Past perfect, wel zorgen dat je de exacte afmeting op de mm nauwkeurig opgeeft. Ze hebben heel plezierig meegedacht, enkele dealers waar ik normaal de horren liet afleveren waren met vakantie en ik kreeg keurig de bestelling thuis afgeleverd. Top !!

Goed materiaal en professionele montage

R. Bonfrere was snel beschikbaar om de plissedeur op te meten en te monteren. We zijn erg tevreden, eindelijk met de deur open zonder ongedierte in huis.

Slechte naservice

Snelle levering Na bestelling slecht Moet via dealer die niet terug belt Geen status na bestelling

Snel gemaakt en past perfect

Snel gemaakt en past perfect

Prima produkt en correcte opvolging na een vraag

Een opmerking,ik heb € 15 betaald voor aflevering thuis maar moest de hor uiteindelijk laten afhalen bij de dealer,en zelfs op een adres in een andere plaats(verder weg).

Dank voor de mooie recensie! Neem even contact op met de klantenservice over de betaalde transportkosten, ovv uw bestel referentie.

Goede service en mooi product.

Mooie dubbele hor besteld. Snelle levering ondanks de zomerperiode. Makkelijk te monteren.

Dank je. Juist in de zomer moeten we snel leveren, want je wil ook snel ventileren zonder vliegende beestjes, dus daar doen we extra ons best voor!

kost wat, maar dan heb je ook wat

Snelle reactie en levering, keurig verpakt en strak afgewerkt.