Betrouwbare firma

Goed bereikbaar en komt afspraak na

Goed product

Goede organisatie, snelle levering, knap product, goed zelf te monteren.

Helemaal naar wens

erg tevreden. Mooie materialen en de kleur matched ook heel mooi. Het zelf monteren was geen probleem. Lever tijd en logistiek waren prima geregeld. Niet goedkoop maar wel de moeite waard. Het plastic slotje is wel wat goedkoop en kwetsbaar. Niet in verhouding tot de rest.

Zeer goede kwaliteit.

Had eerst enkele horren/hordeur van een bouwmarkt. Daarna bij Unilux diverse horren en een hordeur gekocht. Automatisch nu voor ons huis een plissé hordeur en een oprolbaar raamhor gekocht. Montage, bij een juiste maatopname, is zeer eenvoudig. Kwaliteit is enorm degelijk.

Mooie product, snelle levering

Goede communicatie mbt de status en verzending/aflevering. Goed te monteren en gemakkelijk in gebruik.

Degelijk product

Mooi product. Installatie is toch even wat lastiger. Goed kijken en meten dan komt het wel goed!

Keurige levering, op tijd

Mooi product, goed verpakt Alleen instructie liet te wensen over had een aluminium plint besteld, maar geen beschrijving hoe te bevestigen (plakken/schroeven), welke zijde boven? Daarnaast jammer dat plastic “kappen” niet in Ral kleur van hordeur zijn

Na het zelf inmeten van de betreffende draai-/kiepraam kozijnen (gebruik gemaakt van de duidelijke instructiefilmpjes en toelichtingen op de website) heb ik de inzethorren besteld. Deze werden zlefs ruim binnen de voorafgestelde tijd van 1 week al geleverd. Inzethorren passen perfect en zijn van hoogwaardige kwaliteit.

Goede service en informatie

Goede omschrijving voor het opmeten van de hordeur en goede uitleg voor zelf montage. Snelle service bij bestelling via de site.

Snel, correct en prettig.

Snelle, prettige en correcte afhandeling van mijn bestelling. Ook mijn telefonische vraag werd op deze manier behandeld.

Prima product

Raamhor zelf opgemeten aan de hand van instructies van Unilux en raamhor blijkt prima te passen! Heb nog een paar ramen waar een hor welkom zou zijn, dus....

Prima product, dito service

Recent hebben we voor de tweede keer raamhorren aangeschaft van Unilux. Deze keer via de DHZ mogelijkheid. Nadat de maten waren doorgegeven is het product snel geproduceerd en thuis afgeleverd. Zeer tevreden wederom!

Betaalbaar hoogwaardig kwaliteit

Met "Betaalbaar"doe ik wellicht Unilux in tekort! Heb diverse horders geplaatst en gemonteerd. Allen hadden duidelijk hun nadeel of de levensduur en service waren ver te zoeken bij de concurrenten. Bij Unilux is hier geen sprake van! Producten besteld via de website en een leuke bijkomstigheid is als je het zelf monteer krijg je 15% korting! Levering zoals afgesproken. Kortom goed en betrouwbaar!

Past perfect en werkt prima

Makkelijk te installeren als je enigzins technisch aangelecht bent.

Prima kwaliteit.

Per abuis had ik I.p.v. op de dag een in de dag hordeur besteld. Met het you tube filmpje kon ik deze gelukkig ombouwen naar een op de dag model. Was niet echt gemakkelijk maar is gelukt. Verder degelijke kwaliteit maar dat mag ook wel voor die prijs.

Prima website en afwikkeling

Duidelijke meet en bestelinstructirs op de website. Verder snelle afwikkeling van het maatwerk en goede terugkoppeling tussentijds.

mooi en stevig materiaal

prima ervaring, nette horren

maatvoering/ inmeten dagmaten/ nettomaten was even onduidelijk

Snelle levering, duidelijke instructie, prachtig product

Hordeur precies zoals besteld en conform de informatie op de website

Eigen montage van plisséfit Easy hordeur. De website geeft prima informatie en een prettig telefonisch contact gaf nog extra ondersteuning. Vlotte levering ondersteund door email. Uitstekend verpakt product. Na een probleemloze eigenmontage aan de hand van de YouTube film en de bijsluiter een mooie perfect passende deur conform de opgegeven specificaties.

Snelle levering, prima product.

Mijn hordeur heb ik de dag van levering gemonteerd, paste perfect en gemakkelijk te monteren. Prima product, zeer tevreden.

Ik ben terugreden over de snelle levering en de kwaliteit van het product! Ik ben er echt blij mee. Verbeterpunt; de gebruiksaanwijzing is minimaal en montagefilmpjes over montage op de dag voor een rolhordeur haast niet te vinden i.v.t. monteren van een plisséhor.

Gewoon GOED

Alles snel en goed afgehandeld!.

Goed product

Organisatie is prima verlopen op tijd geleverd duidelijke beschrijving voor montage

Nette inklemhor, past precies

De horren passen precies, de horren waren goed ingepakt en op tijd bezorgd.