Levering goed, product eigenlijk niet bedoeld als roldeur, video instruktie summier.

Het als rolhordeur geleverde product voldeed niet aan onze verwachtingen. Mis een greep aan de binnenzijde om de deur van die kant te kunnen openen. De cassette heeft geen eigen bevestiging aan de deurpost, maar hangt via twee plastic pinnen aan de horizontale geleiders (levert een beperkte stabiliteit en ongemakkelijke montage). Mijn vorige roldeur van het merk Fikso had dit wel. Wij vinden dit product eigenlijk niet geschikt als roldeur. Wij zullen mensen, die een rolhordeur willen, adviseren geen Unilux te nemen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

mooie plisee hordeur voor schuifpui

zelf gemeten en omdat er al steuntjes op de schuifpui zaten , in overleg de juiste deur besteld. standaard breedte besteld en toch geheel gemonteerd . kapjes zijn wat simpel plastic en de greep zou wat groter mogen zijn , zeker bij op de dag montage. helaas was het mee bestelde hoekprofiel aan de verkeerde klant meegegeven, de dealer heeft het opgehaald bij Unilux, voor ons . koste wel een extra ritje naar de dealer. Ziet er mooi uit en werkt prima. montage en meetinstructie op de site vermelden en niet uit een YouTube filmpje laten uitpluizen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en degelijk product

Dubbele plissehordeur online besteld, de maten zelf opgegeven en gemonteerd. Via een dealer in de buurt (duurde circa 14 dagen) laten leveren. Positief: + Kwalitatief erg goed product. + Makkelijk te monteren binnen een uur (na kijken instructiefilmpjes op internet) + Eenvoudig in gebruik. + Mooi en strak design (voornaamste reden van aankoop). Negatief: - Relatief kostbaar tov concurrent - Niet thuis bezorgd wordt vanuit de webshop (altijd via dealer). - Kunststof afdekkapjes kunnen wel in aluminium geleverd worden, mooiere afwerking. - Duidelijkere omschrijving bij zelf meten & monteren - De kleine montagehandleiding die meegeleverd wordt kan duidelijker qua tekeningen en omschrijving.

goeie hordeur

het is een goeie hordeur, plisse hordeur. Goed gemonteerd, ben er zeer tevreden mee. Afwerking is goed. Het enige wat niet zo fijn is is dat deze deur bij het open en dicht maken een lawaai maakt, Deze deur is niet 'stil'. Mijn schoonvader heeft er een van luxeflex en die is veel stiller. Helaas.

Topproduct

Makkelijk zelf in te meten en te monteren , alleen mis ik toch wel een handgreep .ik heb namelijk door dat ik snel wilde zijn met mijn vinger tussen de gleuf gezeten ,deed flink pijn en begon gelijk te bloeden .verders echt een topproduct.

Snel en keurig afgeleverd

Hor zelf ingemeten. Heel snel geleverd. Past precies

Topkwaliteit muggen horren

Zelf opgemeten en besteld. Na ca 14 dagen bij de zonwering winkel op de hoek opgehaald en zelf gemonteerd. Alles paste precies en sluit dankzij de borsteltjes aan de zijkant 100% mugdixht af.. gewoon een goed product voor een scherpe prijs !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle correcte levering volgens afspraak.

Degelijk product. Duidelijke communicatie via email en correcte levering volgens afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en gemakkelijke bestelling.

Duidelijke website en gemakkelijke bestelling. Bestelde hor op tijd geleverd en paar exact.

Onvoldoende kwaliteit, lange levering

I ordered insect nets with spring pins. The delivery took 10 days longer than stated in order confirmation. Longer sides of the nets are not straight - the frame in the middle is 15mm wider than close to the corners. Still I was able to put the frames in place, but with the effort.

3,5 sterren: goede kwaliteit, maatvoering en handleiding kan beter

Deurhor online besteld en op maat laten maken. Geleverd via lokale bouwmarkt (duurde circa 14 dagen) en zelf gemonteerd. Positief: + Kwalitatief erg goed product. + Makkelijk te monteren (na kijken instructiefilmpjes op internet) + Eenvoudig in gebruik. + Staat mooi. Negatief: - Jammer dat er bij zelfmontage niet thuis bezorgd wordt vanuit de webshop. - Zoals ook al in andere reviews te lezen: veel speling op de op maat gemaakte onderdelen. Dagmaat exact doorgegeven, ondergeleider is circa 3 mm te kort, bovengeleider 2 mm te lang (zelf in moeten korten). Dat verwacht je toch niet bij een kwaliteitsproduct. - De kleine montagehandleiding die meegeleverd wordt kan duidelijker qua tekeningen en omschrijving. De uitgebreidere instructies die ik via internet vond en de filmpjes op YouTube zijn een stuk beter.

Zeer goede producten.

In ons geval hebben wij 5 rolhorren en 1 hordeur bij onze schuifdeur. Deze producten zijn van zeer goed kwaliteit. Daarnaast heeft men een perfecte service.

Prima kwaliteit!

3 stuks veerstift-horren bestelt. Zeer goede kwaliteit, ze passen Op zich goed. Ik heb gewoon de dagmaten exact doorgegeven, maar vindt zelf dat ze er vrij losjes in gaan, waardoor de veerstiften maar een paar mm. In de hulsjes gaan. Dus misschien iets minder speling erop doen unilux! En de levering was een klein beetje onduidelijk wanneer ze nou precies afkwamen. Voor de rest top product en binnen 14 dagen binnen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ze leveren wat ze aanbieden

prima hordeur alleen jammer van die ontzettende onduidelijke montage instructie die erbij zit. hier valt nog wel wat te verbeteren montage video is aanzienlijk duidelijker

Mooie plissé hordeuren.

Mooie plissé hordeuren voor dubbele tuindeuren besteld. Levering ging prima. Kapjes op profiel bovenzijde pasten niet in de dag. Heb deze maar weggelaten. Kwaliteit lijkt prima te zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ervaring met Unilux zijn zeer positief.

Vriendelijk, duidelijke uitleg.

Hoe de kwaliteit is heb ik nog niet ervaren aangezien mijn opdracht nog in bestelling is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect, snelle levering, makkelijk te bestellen en monteren!

Makkelijk en snel te bestellen. Snelle levering. Produkt zoals verwacht. Makkelijk te monteren.

Mooie kwalitatieve horren

Bestellen ging eenvoudig. 4 plissé Voorzet horren en een plissé hordeur. Levering bij dealer volgens schema. Het was een aardige hoeveelheid. Het pastte net in de stationwagen. Eerst de voorzethorren geplaatst. Dat ging opzich heel eenvoudig. Maar alleen de klemmen zijn sterker dan het dubbelzijdig plakband. Je trekt de hor met klemmetjes van het kozijn. Hierdoor is het niet mogelijk om de klemmetjes vast te schroeven. Ik heb het dus nu geplakt. Afwachten of het loslaat na gebruik. De hordeur pastte qua afmetingen net op de dag. Ik moest rekening houden met twee plintjes onder. De bovenbak is behoorlijk stug. Het vastklikken was wel even een klusje. Twee van de 4 klemmen met dubbelzijdig plakband bleven zitten, de andere twee bleven in de horstaander vastzitten. Uiteidelijk de onderste twee klemmen vastgeschroefd. De bovenste twee zitten nu geplakt. Ook afwachten of het blijft zitten. De borstel moet je er zelf nog inschuiven, dat stond niet in de gebruiksaanwijzing. Je moet dus wel logisch nadenken en een beetje handig zijn.

Produkt goed, levering slecht

Snel en makkelijk besteld, goed produkt, maar als je het produkt wilt laten bezorgen, sturen ze het eerst naar de dichtstbijzijnde dealer en die komt het brengen, maar daar gaat het fout, die doen eerst moeilijk, want die willen dat je het ophaalt, maar als je geen vervoer heb, wordt dat lastig, vandaar laten bezorgen, mijn dealer wilde het uiteindelijk pas 8 dagen later bezorgen, Je bent dus overgeleverd aan de nukken van een dealer. Unilux zelf kon hier niets aan doen, aldus hun antwoord. Jammer Unilux, gemiste kans.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed product, snelle levering en makkelijk zelf te bevestigen

Ik heb heel makkelijk via de website de bestelling kunnen doen door de maten in te vullen in het scherm. De hor is zeer snel geleverd en kon door ons zelf heel eenvoudig worden geplaatst mede dankzij de goede uitleg via een filmpje op youtube

• Zou u ons aanbevelen? Ja

mooie hor. beperkte informatie over levering

Onze horren zelf gemeten en besteld. Echter de leverdatum op onze bevestiging was anders als die van onze dealer . en is echter nogmaals overschreden. Geef dan vooraf geen informatie maar bevestigd een transport. i.p.v. een slag in de ruimte. Dus we moeten ze nu nog plaatsen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een koele woning door screens van AB Frizo, netjes en keurige levering, no nonsens

Attente eigenaar, denkt mee met je en is niet commercieel. Zelf gekozen voor een slinger en daar werd niet moeilijk over gedaan of overgehaald oid. . Met een jaren 30 woning en erker die zomers tot 21u in zon staat is op de 1e tropische zomerdag de temperatuur buiten 30 gr maar binnen 23,5! Wauw wat geweldig! Zonder screens was het 28 graden. Wat een fijn thuiskomen. Daarnaast is het strak ingemeten, binnen een uur gemonteerd en verder geen ongemakken tot nu toe!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtig op maat gemaakt inzethor met duidelijke jnstructiefilms

Eenvoudig, goede kwaliteit. Video maken inmeten en plaatsen kinderspel. We gaan zo voor ons volgende raam bestellen, 247 hoog, kijken of dit toch kan?😀

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Past perfect, montage handleiding kan wat duidelijker

De plisséhor perfectfit wordt keurig verpakt geleverd. Bij de eindkapjes wordt helaas geen rekening gehouden met de dikte van de schroefkop. Aangezien deze kappen worden opgesloten bij "in de dag" montage heb ik deze maar weggelaten. De onderzijde geleide strip is zo geplakt en zorgt voor een goede geleiding. Wat betreft de 4 klikstrips die eerst geplakt en dan geschroefd moeten worden had in de handleiding wel mogen staan op welke maat deze vanaf de kant gemonteerd moeten worden. Deze moeten tenslotte in het midden komen te zitten zodat de cassette goed kan worden vastgeklikt. Na de juiste verdeling over de hoogte heb ik daarvoor ongeveer 9 mm voor aangehouden vanaf een hulpstreepje.

Over Unilux.nl

Filter op Taal