Prima produkt en correcte opvolging na een vraag

Een opmerking,ik heb € 15 betaald voor aflevering thuis maar moest de hor uiteindelijk laten afhalen bij de dealer,en zelfs op een adres in een andere plaats(verder weg).

Dank voor de mooie recensie! Neem even contact op met de klantenservice over de betaalde transportkosten, ovv uw bestel referentie.

Goede service en mooi product.

Mooie dubbele hor besteld. Snelle levering ondanks de zomerperiode. Makkelijk te monteren.

Dank je. Juist in de zomer moeten we snel leveren, want je wil ook snel ventileren zonder vliegende beestjes, dus daar doen we extra ons best voor!

kost wat, maar dan heb je ook wat

Snelle reactie en levering, keurig verpakt en strak afgewerkt.

Weer voor Unilux gekozen.

Mijn oude unilux horren moesten vervangen worden en heb weer voor kwaliteit gekozen!!!!!!!!!!!

Veel plezier van de horren!

Goede kwaliteit

Erg blij met onze hor. Het is van goede kwaliteit en je ziet nauwelijks dat er een gaas zit, erg mooi!

Niet goedkoop maar mooi en duurzaam!

Het is echt niet goedkoop maar waarschijnlijk het beste dat je kunt kopen op dit gebied. Ziet er heel mooi uit en ik denk ook super degelijk! Binnenkort bestel ik er nog een aantal.

Dank voor de mooie review!

Kwaliteit die je mag verwachten voor die prijs.

Super hor maar wel duur.

Dank voor de mooie review!

Voor de handige klusser zeer gemakkelijk zelf in te meten en te monteren

Eenvoudig te monteren, mooie en gedegen afwerking.

Goede wijn behoeft geen krans

Een goede ervaring met Smaragd. met offerte en voorlichting en factuering. Nu nog de aflevering en montage afwachten.Maar daar heb ik alle vertrouwen in.Goede vakman.

Dank voor de mooie review!

Prettige afhandeling na annuleren van de order.

Alleen jammer, dat het bestelde opgehaald moet worden bij een dealer in de buurt. Graag thuisbezorgen.

Dank voor de mooie review! Door de horren met het reguliere transport naar onze dealers mee te laten lopen, kunnen we zonder transportkosten aanbieden. Reguliere transporteurs kunnen de horren zelfs niet vervoeren vanwege de vaak aparte vormen.

Waar voor je geld

Bestelling via de site verliep vlot en makkelijk. Na mijn bevestiging mail kon ik 4dagen later het ophalen. Kwaliteit van product is hoog, afwerking netjes.

Goed!

Alles netjes geregeld en op de maten zoals ik heb door gegeven. Fijne hor deur.

Perfect verlopen , de bestelling via de website

Bevestigings mail niet ontvangen Gebeld na 1 week en het bleek al verzonden te zijn naar de dealer, hierdoor geen rekening ontvangen maar naar mail direct ontvangen.

Aardige mensen en goede service

prachtige,efficiënte vliegendeur

Mijn deur werd stipt geleverd volgens de aanwijzigingen op de bestelbon!

“De” oplossing voor een perfecte hordeur :-)

Onze vorige plissé hordeur had het begeven omdat ons hondje met een onweersklap door angst er doorheen is gevolgen. Daardoor was de onderste steundraad gebroken, nadien nog steeds afdoende werkend totdat het plissé bij de naden ging scheuren. Maar niet te klagen... heeft zeker 15 jaar goed voldaan! Daarom de tweede gekocht, het enige was jammer dat het profiel iets breder was zodat ik het een en ander moest aanpassen. Levering is perfect verlopen, besteld op de website en afgehaald bij onze dealer.

Prima product

Leverancier doet wat is beloofd. Duidelijke site en Uitlevering van het bestelde product precies zoals in de mail is aangegeven. Kwaliteit van de veerstifthor is prima. Op langere termijn, moeten we nog ervaren.

Boven verwachting

Het was een beetje eng om zelf te meten omdat je toch niet 100% zeker bent dat je het goed doet maar gelukkig paste het hor perfect. Het ziet er heel strak uit. Eigenlijk bijna onzichtbaar.

Bestelling en levering was snel en goed.

Montage van de rolhor was niet zo makkelijk bij montage in de dag. Gebruiksaanwijzing was ook niet erg duidelijk. Rolhor ziet er in grijze coating wel erg chique uit. Valt mooi weg in het kozijn.

Levering goed, product eigenlijk niet bedoeld als roldeur, video instruktie summier.

Het als rolhordeur geleverde product voldeed niet aan onze verwachtingen. Mis een greep aan de binnenzijde om de deur van die kant te kunnen openen. De cassette heeft geen eigen bevestiging aan de deurpost, maar hangt via twee plastic pinnen aan de horizontale geleiders (levert een beperkte stabiliteit en ongemakkelijke montage). Mijn vorige roldeur van het merk Fikso had dit wel. Wij vinden dit product eigenlijk niet geschikt als roldeur. Wij zullen mensen, die een rolhordeur willen, adviseren geen Unilux te nemen.

mooie plisee hordeur voor schuifpui

zelf gemeten en omdat er al steuntjes op de schuifpui zaten , in overleg de juiste deur besteld. standaard breedte besteld en toch geheel gemonteerd . kapjes zijn wat simpel plastic en de greep zou wat groter mogen zijn , zeker bij op de dag montage. helaas was het mee bestelde hoekprofiel aan de verkeerde klant meegegeven, de dealer heeft het opgehaald bij Unilux, voor ons . koste wel een extra ritje naar de dealer. Ziet er mooi uit en werkt prima. montage en meetinstructie op de site vermelden en niet uit een YouTube filmpje laten uitpluizen.

Goede kwaliteit en degelijk product

Dubbele plissehordeur online besteld, de maten zelf opgegeven en gemonteerd. Via een dealer in de buurt (duurde circa 14 dagen) laten leveren. Positief: + Kwalitatief erg goed product. + Makkelijk te monteren binnen een uur (na kijken instructiefilmpjes op internet) + Eenvoudig in gebruik. + Mooi en strak design (voornaamste reden van aankoop). Negatief: - Relatief kostbaar tov concurrent - Niet thuis bezorgd wordt vanuit de webshop (altijd via dealer). - Kunststof afdekkapjes kunnen wel in aluminium geleverd worden, mooiere afwerking. - Duidelijkere omschrijving bij zelf meten & monteren - De kleine montagehandleiding die meegeleverd wordt kan duidelijker qua tekeningen en omschrijving.

goeie hordeur

het is een goeie hordeur, plisse hordeur. Goed gemonteerd, ben er zeer tevreden mee. Afwerking is goed. Het enige wat niet zo fijn is is dat deze deur bij het open en dicht maken een lawaai maakt, Deze deur is niet 'stil'. Mijn schoonvader heeft er een van luxeflex en die is veel stiller. Helaas.

Topproduct

Makkelijk zelf in te meten en te monteren , alleen mis ik toch wel een handgreep .ik heb namelijk door dat ik snel wilde zijn met mijn vinger tussen de gleuf gezeten ,deed flink pijn en begon gelijk te bloeden .verders echt een topproduct.

Snel en keurig afgeleverd

Hor zelf ingemeten. Heel snel geleverd. Past precies