Prima horren, snelle levering

Perfect passende horren, keurig verpakt en op de toegezegde tijd afgeleverd. Tevoren via email nadere informatie gevraagd over het inmeten. Antwoord kwam binnen een uur. Een tevreden klant.

Heel netjes en precies gemaakt.

Past perfect, alleen een eigen kleur is wat aan de dure kant. Verder wel de goede kleur. Dealer ook erg behulpzaam.

Beste Bram, bedankt voor de complimenten. We zullen uw complimenten ook overbrengen naar Salet woonidee.

Kan niets zeggen omdat ik heb het niet.

Besteld en afgeleverd op 6 aug bij Suntec Winkel, den haag. Ben achter gekomen via bellen en mailen dat zij de maand augustus met vakantie zijn en de winkel is gesloten. Vreemd dat het afgeleverd is in de maand augustus!!!!! Geen stijl en erg teleurgesteld.

Beste M. Engels, bedankt voor uw feedback. Onze dealers zijn zelfstandige ondernemers waarbij Unilux helaas geen invloed heeft op vakantieperiodes. Hopelijk heeft u inmiddels uw Unilux producten op kunnen halen en kunnen monteren. Zo niet, zou u dan contact op willen nemen met onze klantenservice zodat deze u verder van dienst kunnen zijn. Zij zijn bereikbaar via 0411-677953.

Heel tevreden

Professioneel werk!

Zeer snelle levering, zelfs Midden in de zomervakantie. Alles perfect op maat en netjes verpakt.

Super kwaliteit met een mooie afwerking !

Net als de vorige 3 stuks weer snel geleverd. Past perfect, wel zorgen dat je de exacte afmeting op de mm nauwkeurig opgeeft. Ze hebben heel plezierig meegedacht, enkele dealers waar ik normaal de horren liet afleveren waren met vakantie en ik kreeg keurig de bestelling thuis afgeleverd. Top !!

Goed materiaal en professionele montage

R. Bonfrere was snel beschikbaar om de plissedeur op te meten en te monteren. We zijn erg tevreden, eindelijk met de deur open zonder ongedierte in huis.

Slechte naservice

Snelle levering Na bestelling slecht Moet via dealer die niet terug belt Geen status na bestelling

Snel gemaakt en past perfect

Snel gemaakt en past perfect

Prima produkt en correcte opvolging na een vraag

Een opmerking,ik heb € 15 betaald voor aflevering thuis maar moest de hor uiteindelijk laten afhalen bij de dealer,en zelfs op een adres in een andere plaats(verder weg).

Dank voor de mooie recensie! Neem even contact op met de klantenservice over de betaalde transportkosten, ovv uw bestel referentie.

Goede service en mooi product.

Mooie dubbele hor besteld. Snelle levering ondanks de zomerperiode. Makkelijk te monteren.

Dank je. Juist in de zomer moeten we snel leveren, want je wil ook snel ventileren zonder vliegende beestjes, dus daar doen we extra ons best voor!

kost wat, maar dan heb je ook wat

Snelle reactie en levering, keurig verpakt en strak afgewerkt.

Jammer,het antwoord help niet !!

enige maanden geleden heb ik een plissé hordeur aangeschaft via u firma, het probleem is dat hij met veel herrie en zwaar lopend open en dicht gaat ! mijn zoon heeft hem al langer in gebruik deze loopt perfect. vraag : wat is de oorzaak hiervan ? antwoord: Dit heeft met de nieuwe staat van de deur te maken, hoe meer de deur “inslijt” met het kunststof hoe minder het geluid wordt.. We zijn weer een tijdje verder, opnieuw ingespoten niets help, erg jammer !!

Het inslijten zal nog wel een hele poos duren. Het is beter de koordspanning wat te verlagen en de ketting in te spuiten met siliconenspray. De ketting zal altijd geluid blijven maken en de hoeveelheid geluid is met name afhankelijk van de omgeving (op houten kozijn in keuken met tegels maakt meer lawaai dan in een ruimte met vloerbedekking). Veel plezier gewenst van de hordeur!

Weer voor Unilux gekozen.

Mijn oude unilux horren moesten vervangen worden en heb weer voor kwaliteit gekozen!!!!!!!!!!!

Veel plezier van de horren!

Goede kwaliteit

Erg blij met onze hor. Het is van goede kwaliteit en je ziet nauwelijks dat er een gaas zit, erg mooi!

Niet goedkoop maar mooi en duurzaam!

Het is echt niet goedkoop maar waarschijnlijk het beste dat je kunt kopen op dit gebied. Ziet er heel mooi uit en ik denk ook super degelijk! Binnenkort bestel ik er nog een aantal.

Dank voor de mooie review!

Kwaliteit die je mag verwachten voor die prijs.

Super hor maar wel duur.

Dank voor de mooie review!

Voor de handige klusser zeer gemakkelijk zelf in te meten en te monteren

Eenvoudig te monteren, mooie en gedegen afwerking.

Goede wijn behoeft geen krans

Een goede ervaring met Smaragd. met offerte en voorlichting en factuering. Nu nog de aflevering en montage afwachten.Maar daar heb ik alle vertrouwen in.Goede vakman.

Dank voor de mooie review!

Prettige afhandeling na annuleren van de order.

Alleen jammer, dat het bestelde opgehaald moet worden bij een dealer in de buurt. Graag thuisbezorgen.

Dank voor de mooie review! Door de horren met het reguliere transport naar onze dealers mee te laten lopen, kunnen we zonder transportkosten aanbieden. Reguliere transporteurs kunnen de horren zelfs niet vervoeren vanwege de vaak aparte vormen.

Waar voor je geld

Bestelling via de site verliep vlot en makkelijk. Na mijn bevestiging mail kon ik 4dagen later het ophalen. Kwaliteit van product is hoog, afwerking netjes.

Goed!

Alles netjes geregeld en op de maten zoals ik heb door gegeven. Fijne hor deur.

Perfect verlopen , de bestelling via de website

Bevestigings mail niet ontvangen Gebeld na 1 week en het bleek al verzonden te zijn naar de dealer, hierdoor geen rekening ontvangen maar naar mail direct ontvangen.

Aardige mensen en goede service

prachtige,efficiënte vliegendeur

Mijn deur werd stipt geleverd volgens de aanwijzigingen op de bestelbon!