snelle verwerking, verzending, product was goed verpakt

Bestellen via de site verliep gemakkelijk, via de mail goed op de hoogte gehouden van het verwerkings en leveringsproces. kortom geen aanmerkingen , product werd op tijd geleverd

Pas precies, keurig verpakt.

Levering in 7 werkdagen, keurig verpakt.

Goede service en kwaliteits horren

Na netjes telefonisch geholpen te zijn. Direct de bestelling geplaatst van 2 raamhorren. Dit binnen een week binnen gekregen. Kwaliteit is goed en ziet er degelijk uit.

Goede Hor en snelle levering

Snelle levering, duidelijke installatiebeschijving en goede kwaliteit

supersnelle levering

moet hem nog monteren, vandaar de 8

Unilux staat niet garant voor zijn dealers!

Met de dubbele hordeur die we gekocht hebben is niets mis. Maar de dealer uit Deventer heeft er een puinhoop van gemaakt en houdt het voor gezien. Ze houden toch muggen tegen?! Geen woord gelogen maar dat doen horren van de bouwmarkten ook! Unilux geeft aan geen partij te kunnen en willen zijn. Op z’n zachtst gezegd bijzonder want een onkundige en/of onwillige dealer gooit hun naam wel ten grabbel. Mooie casus voor de Consumentenbond wat mij betreft! Voor het product geef ik een voldoende, voor de bedrijfsvoering een dikke onvoldoende!

Fijn dat er met de hordeur niets mis is! Onze horrenspecialisten kunnen bij Unilux workshops volgen en alle ondersteuning krijgen. Maar zij zijn zelfstandige ondernemers, met eigen mensen in dienst en geen onderdeel van Unilux. We kunnen daar helaas niets in afdwingen of eisen. Mocht de wijze van monteren volgens u niet naar behoren zijn, kunt u het best contact opnemen met degene die het gemonteerd heeft.

Prima service!!! Alles goed en op tijd geleverd.

Prima service!!! Alles goed en op tijd geleverd.

perfect

Het begint al bij het in ontvangst nemen van de levering. De verpakking straalt al kwaliteit uit. Na het uitpakken zie je de zorg waarmee het product is gemaakt en verpakt. De montage is zeer eenvoudig en het eindresultaat is wat je er van mag verwachten. Een mooi en kwalitatief product.

Duidelijke instructie

Website mooi en duidelijk maten meten en opgeven duidelijk. Snelle levering

Op de site stond alles goed aangeven voor het inmeten, binnen een week de hor in huis! Zeer fijn

Klant staat niet centraal

Geen oplossing voor een niet passend / te ver naar buiten stekend raamhor. “Wel kun je een ander type bestellen...”

Wat jammer dat je fout hebt besteld. Horren opmeten en monteren is niet eenvoudig en we kunnen voor jou op maat gemaakte producten helaas niet ruilen of retourneren. Dus alleen als je 100% zeker bent is het mogelijk om te doe-het-zelven ( zoals ook overal op de site is aangegeven). Bij twijfel is het altijd beter om een horrenspecialist in de buurt te laten opmeten en monteren. Daarmee ontvang je geen doe-het-zelf korting, maar het voorkomt dit soort vervelende ervaringen!

Prima! Goede kwaliteit, snelle levering.

Wij hebben inklemhorren besteld. Zelf opgemeten m.b.v. de uitlegfilmpjes. De horren zijn van prima kwaliteit. Binnen een week geleverd.

Een echte aanrader

Onlangs heb ik twee rolhordeuren op maat besteld bij Unilux en ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Het aluminium frame geeft de horren een luxe uitstraling. De montage was eenvoudig (m.b.v. bijgeleverde schroeven). Het product voldoet helemaal aan mijn verwachting. Ik kan het iedereen aanbevelen!

perfect

Zelf gemeten en geplaatst met de instructies van Unilux. Gewoon perfect. Eenvoudig te monteren en een perfecte vliegenhor. top kwaliteit. is de prijs zeker waard.

Snel en netjes afgeleverd volgens afspraak, tevens goed geholpen door de klantenservice met mijn vragen t.b.v de montage dubbele plissé hordeur . Alleen jammer dat er geen handgrepen los te verkrijgen zijn.

Geweldig. Ook voor de niet DIY persoon te doen

Plisse hordeur besteld via de website. In eerste instantie ben ik geen klusser, maar met zorgvuldig meten en de ? bekijken bij de verschillende onderdelen, kun je heel gemakkelijk dit zelf bestellen en monteren. Eerste keer een bestelling gedaan om te zien of dit goed werkte voor mij. Vandaag de tweede bestelling gedaan.

Zeer mooi materiaal duidelijke handleiding

Alles is kwaliteit , ik had er alleen twee klemmen om de horcassete in te klemmen die waren kapot (tandjes verbogen)

Goed verzorgd, duidelijke instructie

Goede en handige Plissé hor

Zelf gemonteerd. Is wel te doen, maar goed opletten. Enige opmerking is dat openen en sluiten niet geruisloos is. Verder alles perfect.

Alles is correct, compleet en snel geleverd.

Probleem is echter indien er een beetje wind op een inklemhor staat dan waait hij uit de sponning. Effect weg van een hor. Ik ga dit nog melden bij Unilux

In de handleiding staat dan ook dat de speciaal hiervoor meegeleverde verhoogde veerclips gebruikt kunnen worden. Mocht je die al weggegooid hebben, neem dan even contact op met de klantenservice, dan sturen we ze alsnog na. Let op: Horren juist meten en installeren is voor de gevorderde doe-het-zelver, maar een horrenspecialist in de buurt kan je volledig ontzorgen!

Geweldig product snel geleverd

De website werkt uitstekend en geeft goede informatie om zelf een hoor samen te stellen. Na bestellen was de levering snel geregeld. Klein puntje... na de orderbevestigingen ontving ik geen e-mail meer met de voortgang... na een telefoontje met de klantenservice was alles snel gefixt

Goed passend, goede instructie, geen duidelijke foto’s producten

Ben over het geheel tevreden. Het is wel wenselijk om duidelijke productfoto’s op de site te zetten. Ik bestelde een aluminium geleider maar daar blijkt toch nog een stuk kunststof op te zitten. Een productfoto had dat duidelijker gemaakt. Ik had dan ook wellicht een andere keuze gemaakt.

Prefect

5 plisehorren besteld, binnen een week in huis, alles mooi in kleur gespoten. Zelf geïnstalleerd, was prima te doen. Goede en vooral snelle service.

Eindelijk kunnen de ramen open zonder vliegen binnen te laten

Op zoek naar een hor voor onze hoge (180cm) naar buiten open draaiende ramen kwamen we op unilux uit. Zelf opgemeten met een laser afstand meter. Eerst voor 1 raam besteld. Installatie was een fluitje van een cent en product voelde solide aan. Daarna voor nog 6 ramen besteld.

Deze hor is DE oplossing voor een draai-/kiepraam

Omdat we in onze slaapkamer het raam altijd hebben openstaan, en mijn vrouw daarbij vaak doelwit is van muggen, waren we op zoek naar een hor die gemakkelijk te plaatsen en ook weer gemakkelijk te verwijderen was. Op bezoek bij een zwager liet deze ons trots zíjn (zelf ingemeten) mooie en stevige Unilux raamhor zien, en hoe eenvoudig deze geplaatst en verwijderd kon worden. Zelf inmeten was een koud kunstje, zo vertelde hij. Dat bleek te kloppen! De hor werd ook snel geleverd, en nu kunnen we met een gerust hart - ongestoord - gaan slapen.