Hoge kwaliteit en perfect passend!

Bij Unilux een 2-tal horren besteld en snel geleverd gekregen. De horren zien er zeer degelijk uit en passen echt perfect! Enige minpunt was dat de omschrijving over hoe je deze moest opmeten, zeer beperkt is. Vooral als de kozijnen een metalen strip heeft. Dus op de gok maar iets gemeten en dat bleek goed te zijn. Dit is dus direct een verbeterpunt, om een duidelijkere beschrijving te maken hoe er gemeten moet worden.

Prima ervaring met snelle levering en goede kwaliteit hordeur

Zie boven

Snelle levering van goed product

Blij met de geleverde hordeur. Beschrijving van het installeren was wat ingewikkeld, aldus degene die het hier gemonteerd heeft.

super service en prima horren!

netjes snel en klantvriendelijk producten zijn mooi en professioneel

Helaas nog geen hor ontvangen

Nog niets ontvangen

Wat vervelend, maar het klopt dat de hor nog niet is geleverd. Op uw orderbevestiging van 17 december zou u kunnen lezen dat de hor 7 januari zal worden verzonden. Wellicht is deze bij uw spam-mail terecht gekomen? Ook stond bovenaan elke pagina op de website vermeld dat ten tijde van uw bestelling de producten pas na de kerstvakantie uitgeleverd konden worden. De hor komt er dus aan!

Duidelijk en simpel. Snelle levering tegen aantrekkelijke prijzen

Goede kwaliteit en prima zelf te monteren

Goede kwaliteit en prima zelf te monteren. Alleen jammer dat wanneer er 10 gaatjes voorgeboord zijn, er maar 8 schroefjes geleverd zijn (raapbord), en jammer dat de hoeklijn niet voorgeboord is.

Snel makelijk

Hoeken sluiten niet naadloos aan

Hoeken van inzethor sluiten niet naadloos aan. Hierdoor kunnen insecten alsnog naar binnen kruipen. Als reactie kreeg ik: "Daar kan ik niks aan doen dat komt van het zagen!"

snelle levering, goed verpakt.

prima hor. snelle levering. goed verpakt.

Garantie tot aan de horrordeur

Ik heb een dure hordeur aangeschaft bij Unilux. Het bedrijf verschuilt zich achter ‘normaal gebruik’ wat betreft de garantie, waarover veel te betwisten valt. Inmiddels anderhalf jaar een horrordeur die niet naar wens functioneert, waarvan de leverancier aangeeft dat het niet ‘normaal gebruikt’ is. Nou rest mij de vraag; waarom kan je een deur open en dicht krijgen, maar de producten van Unilux niet.. ik kon een korting van 30% krijgen op een ander product ter compensatie (voor een nieuw waardeloos product en nog waardelozere service?!!?), maar een oplossing voor het huidige probleem wordt niet gegeven.

Hoi Nathalie, We geven 5 jaar garantie op het systeem, en 1 jaar op gaas en koorden bij normaal gebruik. Normaal gebruik omvat: juiste montage, geen gebruik in extreme omstandigheden en alleen gebruikt om vliegende insecten buiten te houden. Doorloopschades, verkeerde montage, gebruik tijdens windvlagen etc vallen dus buiten garantie. Natuurlijk zijn er grijze gebieden, maar in die gevallen krijgt de consument gewoon garantie. Heb je een ordernummer voor me van de reparatie, dan kunnen we een inhoudelijke reactie geven?

Goede website

Plissehordeur is een kwalitatief mooi en goed product en makkelijk te plaatsen. Ik ben zeer te vrede

Gewoon erg goed

Mooi rolhor ontvangen van goede kwaliteit. Werd goed geïnformeerd over de gang van zaken. Ben dan ook meer dan tevreden.

Prima.

Precies gemeten dus past dan ook precies. Schroefjes waren niet van rvs en een paar minder dan dat er gaatjes waren. Dat kan beter.

Totaal geen garantie

Onze hor van €600,- was binnen 3 weken kapot, gebroken schakel, deze is teruggestuurd naar unilux en dan krijgen we ook nog een factuur van € 56,- , dat is garantie tot de deur.

Dat is natuurlijk een minder fijne ervaring. Wat uitleg zou op zijn plaats zijn. Een schakel kan niet vanzelf breken (net zoals een deuk niet vanzelf binnen 3 weken in een nieuwe auto verschijnt). Hier moet dus wat mee gebeurd zijn wat niet onder het normale gebruik valt. Het kan zijn dat er iemand op de ketting is gaan staan, of de hordeur eruit is gelopen, maar het is ook zeer goed mogelijk dat een verkeerde montage door u of de horrenspecialist hier de oorzaak van is. Voor meer uitleg hierover verwijs ik u graag naar de horrenspecialist waar u de reparatie heeft aangemeld. Zij kunnen contact met ons opnemen als de reparatie verkeerd is beoordeeld. -UPDATE- Inmiddels hebben we van u wat meer informatie ontvangen waardoor we deze reparatie konden nazien. Uw horrenspecialist is in dit geval vergeten een twistlock te plaatsen. DIt kan het doorzakken en knakken van de ketting veroorzaken. We raden u met klem aan contact op te nemen met de installateur om de installatie goed na te kijken en een twistlock te plaatsen, anders zal deze klacht steeds blijven terugkomen. Het slechte reviewcijfer is dus niet voor Unilux bedoeld in dit geval, hopelijk kan uw horrenspecialist het snel oplossen.

goede service en producten

goede service en kwaliteit producten

Mooi systeem

Mooi systeem, werkt soepel. klein minpunt is dat de plastic onderdelen niet op kleur zijn, terwijl je voor een aparte RAL kleur bijbetaald

Uitstekende kwaliteit product en nog betere service

Een paar jaar terug een inzethor gekocht via Unilux.nl - hor ziet er nog steeds keurig uit en voldoet goed. Onlangs eenzelfde hor gekocht voor een soortgelijk raam in ons huis. Althans dat was de bedoeling. Bij levering leek de hor aan de lange kant. En inderdaad de hor paste niet in het raam. Even dacht ik dat er een productiefout was gemaakt. Maar al snel bleek ik zelf een fout gemaakt te hebben, in plaats van 1161 had ik 1611 mm ingevuld, 45 cm langer dus. Niet echt slim. Het is een maatwerk product, dus jammer maar helaas. Toch heb ik een mailtje gestuurd naar Unilux, om te vragen of zij een oplossing wisten. Vrijwel direct werd ik gebeld. Ik kreeg het aanbod om bij her bedrijf langs te komen, dan zouden zij de hor korter maken. Bij aankomst werd ik op de parkeerplaats door (waarschijnlijk) twee medewerkers naar de juiste deur gewezen. Binnen werd ik vriendelijk ontvangen en getrakteerd op koffie. Na twintig minuten was mijn hor ingekocht. Thuis aangekomen, paste de hor precies zoals bedoeld. Wij zijn meer dan tevreden hoe dit is opgelost. Dit was een bijzondere ervaring van uitzonderlijk goed service geleverd door Unilux en haar medewerkers.

Fijne afwikkeling, mooi materiaal, duidelijk.

niet goedkoop maar wel kwaliteit en functioneel

Heb gekregen wat ik bestelde.

Snelle en goede levering, geheel gemaakt volgens bestelling en eenvoudige (zelf) montage.

Prima. Correcte levering.

Prima. Correcte levering. Past goed. Wel jammer dat je bij een levering in de bouwmarkt geen bevestiging krijgt wanneer de spullen zijn af te halen.

Snelle levering goede service.

Super product!

Een plissé hordeur besteld voor onze schuifpui. Eenvoudig online bestelt, snelle levering, eenvoudige montage aan de hand van duidelijke, online, montage instructie.

Goed en snel

Goede en snelle levering