Top, paste perfect

Online bestelling geplaatst, zelf ingemeten, alles paste perfect!

Mooi product, voldoet goed.

Mooi product, goed verpakt ontvangen. Zelf montage goed te doen. Echter kon de onder-geleider niet worden geplakt volgens de handleiding (stap 3) omdat montagemateriaal voor de onder-geleider ontbrak. Dit was een aluminium onder-geleider voor buitenmontage. Was toch nog een rit naar de bouwmarkt nodig om dubbelzijdige plakband te kopen. Misschien puntje van aandacht.

Vertragingen levering zonder opgave van redenen

Via webshop Home Design Shops vorige week gekocht. Verwachte levertijd ruim een week. Na de koop tot 2x toe email ontvangen dat de levering vertraagd is tot ruim 3x de oorspronkelijke tijd. Webshop gebeld, deze had de nieuwe levertijd op de website net aangepast. Het verhaal was dat Unilux leverproblemen heeft met de standaard witte kleur. Daar wordt aan toegevoegd dat het product zo succesvol is, dat vele leveringen vertraging opleveren. Garantie dat ook echt geleverd wordt, kan ook niet gegeven worden. Duidelijk is dat dit niks met Corona te maken heeft. Unilux: jullie hebben je zaakjes en de klantcommunicatie niet op orde en de klant trekt - achteraf na betaling - aan het kortste eind. Zou ik niet verwachten van zo'n duur Nederlands product.

Als u bestelt via een andere site dan Unilux.nl is het mogelijk dat de informatie op die andere site niet correct is. We kunnen u dan ook niet ondersteunen en u bent afhankelijk van de communicatie van deze derde partij. Op www.unilux.nl stond de levertijd wel juist vermeld. Deze review is dus niet voor Unilux bedoeld?

Super goed geregeld, makkelijk zelf te monteren. Ook na een eigen gemaakte meetfout die verkeerd op de offerte stond, meteen geregeld dat deze aangepast moest worden. Levering op de minuut!

Ondanks de eerste verkeerde levering werd dit heel snel en correct opgelost

prima hordeur

prima hordeur. Handleiding is niet altijd even duidelijk. Maar uiteindelijk goed te plaatsen

Super goed!

Alles mooi op maat en prima producten.

Veel kleurkeuze

Voor Unilux gekozen omdat ze in structuurlak kunnen leveren. Geen 10 omdat we graag voor onze schuifpui een 2.5 meter breed plissegordijn hadden gewild maar die gaat net als bij andere niet verder dan 2 meter.

Alles klopte

snel geleverd en precies op maat

het is even puzzelen in de bestel handleiding, ik ben woning stoffeerder dus vakbekwaam, en mis de technische details om een keuze te kunnen maken. grip normaal of contra verder perfect systeem

Perfect product

Met zorg ingepakt. Zeer eenvoudig te plaatsen.

Prima horren, snelgeleverd

Na orientatie en wat offerte aanvragen de horren zelf online besteld bij Unilux. Ondanks dat een hor niet direct in het zicht zit op de 2e vond ik de afwerking van de DHZ producten te wensen overlaten. Gemakkelijk en snel online de bestelling geplaatst en keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van productie en transport.

Goed doordacht product

Netjes verstuurd. heb het zelf makkelijk kunnen plaatsen

Het slechtste wat ik ooit mee gemaakt heb !

Levering nog steeds niet compleet zijn er al drie weken mee bezig om een bestelling af te leveren

Wat vervelend! De horren zijn 7 juli vertrokken, op 8 juli is de transporteur bij u geweest en trof u niet thuis. Zij hebben een kaart in de brievenbus achtergelaten en het lijkt of ook een keer het afleveradres gewijzigd? Daarna is een nieuwe poging ondernomen om het te leveren op 9-7, 14-7 en vandaag staat er weer een afleverpoging op de route van de transporteur. Hopelijk bent u er vandaag om de horren in ontvangst te nemen!

Zeer goede service

Twee jaar geleden kocht ik een hordeur in een niet standaard Ral kleur. Ik had echter een meetfout gemaakt en de deur paste niet. Toch kreeg ik direct de helft van de prijs van de niet passende deur gecrediteerd als ik een nieuwe deur zou bestellen. De verkeerde deur mocht ik houden. Door omstandigheden kon ik hier pas twee jaar later op terug komen. Echter de korting kreeg ik ook toen nog. Die werd verrekend met de prijs van de nieuwe deur. Topservice!

TOPPRODUCT

op zeer snelle en correcte wijze verlopen . zowel de site als de communicatie en levering.

uitstekend geregeld

Bestelling was snel en goed en als extra kreeg ik, zoals gevraagd, enkele veren ter vervanging voor mijn oude horren. Kan niet beter.

Prima!!!

Degelijk product, snel geleverd! Duidelijke gebruiksaanwijzing/montagehandleiding en ook het zelf opmeten is a.d.h.v. de instructies prima te doen!!! Aanrader dus!

Product voldoet geheel aan de verwachting.

Product voldoet geheel aan de verwachting. Snelle levertijd.

Perfect service kwaliteit slecht is

Alleen jammer dat hij al defect is...

Heeft u al contact opgenomen met de klantenservice van Unilux als u de hor online heeft besteld? Of neem contact op met de horrenspecialist die de hor geleverd heeft, Unilux horren hebben 5 jaar garantie op het systeem en 1 jaar op het gaas en koorden bij normaal gebruik.

tevreden

gekregen wat was besteld

Mooi product, goede werking, maar wel één aanmerking!

Pracht product, goede levering, verpakking. Werking uiteindelijk soepel en probleemloos. Maar... De gebruiksaanwijzing had wel wat uitgebreider gemogen! Waar met name op moet worden gewezen is dat de bovendorpel best iets hoger gemonteerd mag worden dan exact volgens de maatvoering. Daarmee -en dat is essentieel- houd je de noodzakelijke ruimte over om bij twee deuren het tussenstukje te monteren. Bij mij was het allemaal zo nipt, dat de schroef de deur al tegenhield en de deur dus niet eens tot de blokkerende ijzeren pin van het meegeleverde accessoire kwam! Ik heb u alleen een blokkerend boutje (m5) gemonteerd en dus niet de meegeleverde accessoire.

Makkelijk te bestellen, goed assortiment

Het bestellen van producten bij Unilux op de website is heel eenvoudig. De meetinstructies zijn ietwat verwarrend, maar na een paar keer goed lezen kwamen we er wel uit. Snelle levering en dus blije klanten!

top klasse, zeer goede service naar de klant

zeer vriendelijke mensen zelfs in drukte heeft men daar tijd voor je en helpen ze als ze kunnen dezelfde dag nog, bij mij ,zat er een gat in het gaas ( waarschijnlijk een fabrieksfoutje, kan gebeuren) na een paar mails en telefoon gesprek kon ik na een paar dagen komen en wordt ik nog dezelfde dag geholpen ,een service due je tegenwoordig nog ver moet zoeken