Vlotte levering en eenvoudige montage

alles super

top bedrijf

snelle levering, prima communicatie!

Inmiddels de 8e Unilux pliséehordeur gemonteerd. Deze hordeuren zijn van uitstekende kwaliteit. Bestelling via de website gaat zeer gemakkelijk. Montage is ook "een fluitje van een cent".

Prima product

Exact op maat geleverd, monteren is eenvoudig. Enige nadeel (dubbele plisedeur) is dat je geen lekkere grip hebt bij het openen. De deuren sluiten met een magneetstrip welke enige kracht vergt om te openen. Verder lijkt het allemaal deugdelijk en netjes.

mooi, degelijk goed product

goed afgeleverd, zeer makkelijk te monteren. zeer tevreden met mijn horraam

Prima service en uitleg

Na eneiog correspondentie, bleek dat de fout bij mezelf gezocht moest worden, verkeerde maat op gegeven. Waarschijnlijke oorzaak de vermelding in mm en als je cm gewend ben kan je de fout in gaan, maar prima mee gedacht

Snel geleverd en prima kwaliteit

Onze bestelling werd snel geleverd en de hordeuren zijn van goede kwaliteit

Snel geleverd, prima kwaliteit met duidelijke handleiding voor zelf plaatsing.

Mooie horren

Mooie en kwalitatief goede horren. Snelle en zorgzame levering

Duidelijk en snel

Goede site, duidelijk en snel geleverd. Product zeer goed en netjes.

Super product

Wij hebben een schuifdeur van 1640 mm. Als de rolhor de hele breedte zou gebruiken en we binnen zaten beperkte dat een deel van het uitzicht. Wij hebben een max roldeur gekozen van 1100 mm en dat werkt perfect Wel hebben wij een stripborstel er voorlangs opgemonterd van 35 mm zodat alle insecten buitenblijven. Top product Govert Eggink

Waardeloze ondersteuning zelfdoeners.

Over de kwaliteit van het product kan ik zo kort na aanschaf nog niet veel zeggen. De plissé hordeur doet wat ie moet doen. Is fraai en lijkt degelijk. Maar dan de begeleiding bij aankoop. Op alle mogelijke manieren wordt je verwezen naar bedrijven die Unilux-producten inmeten en plaatsen. De doe-het-zelver kan het met heel erg onduidelijke inmeetinstructies doen. Een enkele video maakt het niet eenvoudiger. De meegeleverde montagehandleiding mag zo niet heten. Een lachertje. Unilux: make up your mind. Óf je levert ook rechtstreeks aan particulieren met de bijbehorende fatsoenlijke ondersteuning. Óf je laat het aan bedrijven over.

We doen er niet geheimzinnig over dat het meten en monteren niet eenvoudig is en dat je het bij twijfel altijd moet over laten aan de specialist. De informatie die beschikbaar is voor onze horrenspecialist is dezelfde als voor de consument. Dus met enige technische ervaring is het erg eenvoudig. Zonder kluservaring is het inderdaad erg lastig en raden we het onomwonden af om er zelf aan te beginnen. Het is natuurlijk altijd een optie om een handige kennis in te schakelen om zo toch te profiteren van de 15 % korting. Maar let op: een verkeerd besteld product kan niet geretourneerd worden. Of is deze review niet voor Unilux bedoeld? In je review noem je een ander merk namelijk.

Goed product

Product is goed, maar montagehandleiding heel summier. Helaas had de aluminium geleidestrip geen plakstrook, zodat ik deze maar met kit bevestigd heb. Ook het bevestigen van het greepje aan het deurprofiel was een raadsel. Uiteindelijk maar een paar kleine gaatjes geboord om de schroefjes in te bevestigen.

Mooi product voor een prima prijs

Het uitpakken koste bijna meer tijd dan het installeren. Perfect.

Prachtig ontworpen product

Makkelijk te installeren

Goed product maar handleiding schiet enorm te kort!

Handleiding was ronduit slecht; veel te summier! (Is dat expres, om DIY-ers te weren?)

Fijn dat het product goed bevalt! We waarschuwen erg vaak op de site dat het niet eenvoudig is om horren op de juiste manier te meten, bestellen en monteren. Dat is alleen weggelegd voor de gevorderde doe-het-zelver, anders is het risico van een niet zo prettige ervaring nu eenmaal erg groot. Bij twijfel hebben we gelukkig een erg groot netwerk van horrenspecialisten die je graag helpen. Dat kost nauwelijks (15%) wat meer, maar dan weet je wel zeker dat het past en dat je iemand hebt om op terug te vallen als er wat mis blijkt te zijn. Natuurlijk kunnen weren we geen doe-het-zelvers weren met een handleiding, die zie je pas als je eenmaal de horren hebt ontvangen. We doen het juist vooraf door uitgebreid tijdens het bestelproces te waarschuwen! Veel plezier gewenst van de hor!

Top inklem raamhorren voor kunststof kozijnen met renovatieprofiel.

Afgelopen week als proef 1 stuks raamhor van Unilux besteld van het type "inklem" om te beoordelen of het zelf opmeten tot een goed resultaat zou leiden. Dat bleek uitstekend te werken. Op de millimeter nauwkeurig opgemeten en het bestelde exemplaar paste perfect. Ik heb daarbij wel de verhoogde klemmen gebruikt die bijgeleverd worden, dan zit het geheel net iets strakker. Afhankelijk van het type kozijn meet je namelijk tussen de rubbers in de dagkant bij een schuin renovatieprofiel of precies tussen het profiel indien dit rechte dagkanten heeft. Bij ons lopen de dagkanten schuin af, dus dan is de inklemming met de lage klemmen net iets te losjes naar mijn mening. Alles bij elkaar 10 punten en ik heb er nog 2 besteld.

Simpel bestellen van zeer mooie horren

Na slechte ervaring met andere leverancier uiteindelijk bij Unilux besteld. Geweldige kwaliteit en snelle levering.

Voor de eerste keer bijunilix besteld en alles was keurig en naar wens bedankt gr E Danen

Geen klantenservice voor consumenten

Unilux verkoopt aan consumenten maar wil geen klantenservice verlenen. Wanneer je particulier intoetst bij de klantenservice wordt de verbinding verbroken. Bij mij was er verkeerd bevestigingsmateriaal geleverd, ik heb de zakelijke klantenservice gebeld en die hebben het gelukkig netjes opgelost. Producten zijn wel goed bevallen.

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Perfecte kwaliteit en snelle en duidelijke communicatie

Ik zocht een Plissé hordeur welke ik in kleur kon kiezen. Uiteraard ook de mogelijkheid om het zelf te installeren. De instructie hoe op-te-meten staat duidelijk op de site. Ook de uitleg wat de opties zijn is prettig. De communicatie was goed en de bezorging conform mail op tijd. Het installeren ging prima en de kleur past perfect bij de rest van het interieur. Betrouwbare webshop en zeker een aanrader

Vriendelijke hulp!

Tijdens mijn installatie van hordeuren leek het systeem vast te lopen. Ik belde naar Unilux en hun klantenservice dacht met me mee wat het probleem zou kunnen zijn. De medewerker gaf me een aantal tips en daarmee kon ik het probleem oplossen. Erg vriendelijk en vertrouwenwekkend.

Alles geregeld zoals afgesproken

Goede en duidelijke site. Bestelling doorgegeven en correct uitgevoerd.

Netjes