Filters

10

Gewoon erg goed

Mooi rolhor ontvangen van goede kwaliteit. Werd goed geïnformeerd over de gang van zaken. Ben dan ook meer dan tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima.

Precies gemeten dus past dan ook precies. Schroefjes waren niet van rvs en een paar minder dan dat er gaatjes waren. Dat kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
2

Totaal geen garantie

Onze hor van €600,- was binnen 3 weken kapot, gebroken schakel, deze is teruggestuurd naar unilux en dan krijgen we ook nog een factuur van € 56,- , dat is garantie tot de deur.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dat is natuurlijk een minder fijne ervaring. Wat uitleg zou op zijn plaats zijn. Een schakel kan niet vanzelf breken (net zoals een deuk niet vanzelf binnen 3 weken in een nieuwe auto verschijnt). Hier moet dus wat mee gebeurd zijn wat niet onder het normale gebruik valt. Het kan zijn dat er iemand op de ketting is gaan staan, of de hordeur eruit is gelopen, maar het is ook zeer goed mogelijk dat een verkeerde montage door u of de horrenspecialist hier de oorzaak van is. Voor meer uitleg hierover verwijs ik u graag naar de horrenspecialist waar u de reparatie heeft aangemeld. Zij kunnen contact met ons opnemen als de reparatie verkeerd is beoordeeld. -UPDATE- Inmiddels hebben we van u wat meer informatie ontvangen waardoor we deze reparatie konden nazien. Uw horrenspecialist is in dit geval vergeten een twistlock te plaatsen. DIt kan het doorzakken en knakken van de ketting veroorzaken. We raden u met klem aan contact op te nemen met de installateur om de installatie goed na te kijken en een twistlock te plaatsen, anders zal deze klacht steeds blijven terugkomen. Het slechte reviewcijfer is dus niet voor Unilux bedoeld in dit geval, hopelijk kan uw horrenspecialist het snel oplossen.

10

goede service en producten

goede service en kwaliteit producten

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi systeem

Mooi systeem, werkt soepel. klein minpunt is dat de plastic onderdelen niet op kleur zijn, terwijl je voor een aparte RAL kleur bijbetaald

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende kwaliteit product en nog betere service

Een paar jaar terug een inzethor gekocht via Unilux.nl - hor ziet er nog steeds keurig uit en voldoet goed. Onlangs eenzelfde hor gekocht voor een soortgelijk raam in ons huis. Althans dat was de bedoeling. Bij levering leek de hor aan de lange kant. En inderdaad de hor paste niet in het raam. Even dacht ik dat er een productiefout was gemaakt. Maar al snel bleek ik zelf een fout gemaakt te hebben, in plaats van 1161 had ik 1611 mm ingevuld, 45 cm langer dus. Niet echt slim. Het is een maatwerk product, dus jammer maar helaas. Toch heb ik een mailtje gestuurd naar Unilux, om te vragen of zij een oplossing wisten. Vrijwel direct werd ik gebeld. Ik kreeg het aanbod om bij her bedrijf langs te komen, dan zouden zij de hor korter maken. Bij aankomst werd ik op de parkeerplaats door (waarschijnlijk) twee medewerkers naar de juiste deur gewezen. Binnen werd ik vriendelijk ontvangen en getrakteerd op koffie. Na twintig minuten was mijn hor ingekocht. Thuis aangekomen, paste de hor precies zoals bedoeld. Wij zijn meer dan tevreden hoe dit is opgelost. Dit was een bijzondere ervaring van uitzonderlijk goed service geleverd door Unilux en haar medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Fijne afwikkeling, mooi materiaal, duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

niet goedkoop maar wel kwaliteit en functioneel

Heb gekregen wat ik bestelde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snelle en goede levering, geheel gemaakt volgens bestelling en eenvoudige (zelf) montage.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima. Correcte levering.

Prima. Correcte levering. Past goed. Wel jammer dat je bij een levering in de bouwmarkt geen bevestiging krijgt wanneer de spullen zijn af te halen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Snelle levering goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super product!

Een plissé hordeur besteld voor onze schuifpui. Eenvoudig online bestelt, snelle levering, eenvoudige montage aan de hand van duidelijke, online, montage instructie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel

Goede en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!!

Vlotte levering, past enwerkt perfect!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke webshop, vlotte levering.

mooie raamhor met goede afwerking. Bestelproces op de website is duidelijk. Vlotte levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Correcte en snelle afhandeling. Het product voldoet volledig aan de specs

Ik heb een bestaand product, dat na lange tijd versleten was, vervangen door een nieuw. Het nieuwe paste inderdaad perfect.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en mooie kwaliteit

Bestellen van het hor gaat makkelijk, Het ophalen van het hor is wel een beetje een probleem als je geen auto heb. De dealer heeft niet zoveel zin om mee te werken als je de hor rechtstreeks bij unilux besteld. Je krijg alleen een mail dat het van fabriek af is verstuurd naar een dealer, maar daar krijg je geen bericht dat het is ontvangen en hoe je het huis krijgt zonder auto, mag je ook zelf uitzoeken, wel jammer want de hor is uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwalitatief perfect materiaal

makkelijk zelf te plaatsen

  • Aanbevelen? Ja
4

Lange levertijd, slechte communicatie en prijs-pretverhouding matig

Op de unilux website staat 5 werkdagen levertijd.. het werden meer dan 3 weken (en daar kwam ik pas achter nadat ik zelf belde, da's gewoon niet oke). Bij telefonisch navragen werd een nieuwe leverdatum gegeven die wederom niet gehaald werd.. enfin.. nu de hordeuren zelf. Voor dit geld zou je volgens mij iets meer mogen verwachten. De in de dag montage is moeilijk naadloos in te passen vanwege de wit-plastic afdekkapjes op de bovengeleider en de plastic onderdelen van de hordeur zelf zijn niet meegespoten in dezelfde kleur (ral 9010) waardoor je lelijke wit-plastic delen ziet zitten aan zowel de boven- als onderkant. Het mechanisme werkt prima en ziet er stevig uit, dus volgens mij is daar wel goed over nagedacht en het voelt ook solide aan, maar een premium deur moet er ook premium uitzien.. en da's niet het geval.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat jammer dat u dit zo ervaart. Ten tijde van uw bestelling werd de levertijd juist vermeld op de website: 1-3 weken. 3 weken is een tijdelijke uitschieter geweest op 1 kleur bij de Plissefit. Ook de orderbevestiging die u heeft ontvangen daags na uw bestelling geeft al de juiste vertrekdatum aan. Wellicht zijn deze mails in uw spam box terecht gekomen? Kunststof onderdelen zijn nooit gepoedercoat: deze zouden smelten in een poedercoat oven.

10

Prachtig hor, mooi maatwerk

Heel blij met dit hor, ziet er heel mooi uit, met de zelfde RAL kleur als het kozijn waar het in zit. Het monteren was nog wel wat werk, want dat hebben we zelf gedaan. Maar de online filmpjes hielpen. Het enige wat niet geheel duidelijk was, was hoe de aluminium onderstrip (we hadden niet de standaard strip besteld namelijk) moest worden bevestigd, gezien deze geen plakstrip bevatte. Samenvattend: prachtig hor die goed zelf in te meten en in te bouwen is.

  • Aanbevelen? Ja
8

mooi product en goed afgewerkt.

+ Mooi product en goed afgewerkt. - Levering wel veel later dan aangegeven (2x uitgesteld).

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima sevice

Prima uitleg op de site. Met een beetje inzicht meer je je eigen hor in. Levering was snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk besteld, perfecte levering

Op de app makkelijk besteld, netjes terug koppeling en een optie tot levering aan huis, of dealer in de buurt, wij hebben gekozen voor de levering aan huis wat keurig verzorgt is. Hor nodig? bestellen bij Unilux!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld.

Makkelijk bestellen en met een week geleverd.Installeren was ook erg gemakkelijk. Past perfect.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd