Snelle en goede levering, geheel gemaakt volgens bestelling en eenvoudige (zelf) montage.

Prima. Correcte levering.

Prima. Correcte levering. Past goed. Wel jammer dat je bij een levering in de bouwmarkt geen bevestiging krijgt wanneer de spullen zijn af te halen.

Snelle levering goede service.

Super product!

Een plissé hordeur besteld voor onze schuifpui. Eenvoudig online bestelt, snelle levering, eenvoudige montage aan de hand van duidelijke, online, montage instructie.

Goed en snel

Goede en snelle levering

Top!!!

Vlotte levering, past enwerkt perfect!

Goed advies.

Duidelijke webshop, vlotte levering.

mooie raamhor met goede afwerking. Bestelproces op de website is duidelijk. Vlotte levering.

Correcte en snelle afhandeling. Het product voldoet volledig aan de specs

Ik heb een bestaand product, dat na lange tijd versleten was, vervangen door een nieuw. Het nieuwe paste inderdaad perfect.

Goede en mooie kwaliteit

Bestellen van het hor gaat makkelijk, Het ophalen van het hor is wel een beetje een probleem als je geen auto heb. De dealer heeft niet zoveel zin om mee te werken als je de hor rechtstreeks bij unilux besteld. Je krijg alleen een mail dat het van fabriek af is verstuurd naar een dealer, maar daar krijg je geen bericht dat het is ontvangen en hoe je het huis krijgt zonder auto, mag je ook zelf uitzoeken, wel jammer want de hor is uitstekend

Kwalitatief perfect materiaal

makkelijk zelf te plaatsen

Lange levertijd, slechte communicatie en prijs-pretverhouding matig

Op de unilux website staat 5 werkdagen levertijd.. het werden meer dan 3 weken (en daar kwam ik pas achter nadat ik zelf belde, da's gewoon niet oke). Bij telefonisch navragen werd een nieuwe leverdatum gegeven die wederom niet gehaald werd.. enfin.. nu de hordeuren zelf. Voor dit geld zou je volgens mij iets meer mogen verwachten. De in de dag montage is moeilijk naadloos in te passen vanwege de wit-plastic afdekkapjes op de bovengeleider en de plastic onderdelen van de hordeur zelf zijn niet meegespoten in dezelfde kleur (ral 9010) waardoor je lelijke wit-plastic delen ziet zitten aan zowel de boven- als onderkant. Het mechanisme werkt prima en ziet er stevig uit, dus volgens mij is daar wel goed over nagedacht en het voelt ook solide aan, maar een premium deur moet er ook premium uitzien.. en da's niet het geval.

Wat jammer dat u dit zo ervaart. Ten tijde van uw bestelling werd de levertijd juist vermeld op de website: 1-3 weken. 3 weken is een tijdelijke uitschieter geweest op 1 kleur bij de Plissefit. Ook de orderbevestiging die u heeft ontvangen daags na uw bestelling geeft al de juiste vertrekdatum aan. Wellicht zijn deze mails in uw spam box terecht gekomen? Kunststof onderdelen zijn nooit gepoedercoat: deze zouden smelten in een poedercoat oven.

Prachtig hor, mooi maatwerk

Heel blij met dit hor, ziet er heel mooi uit, met de zelfde RAL kleur als het kozijn waar het in zit. Het monteren was nog wel wat werk, want dat hebben we zelf gedaan. Maar de online filmpjes hielpen. Het enige wat niet geheel duidelijk was, was hoe de aluminium onderstrip (we hadden niet de standaard strip besteld namelijk) moest worden bevestigd, gezien deze geen plakstrip bevatte. Samenvattend: prachtig hor die goed zelf in te meten en in te bouwen is.

mooi product en goed afgewerkt.

+ Mooi product en goed afgewerkt. - Levering wel veel later dan aangegeven (2x uitgesteld).

Prima sevice

Prima uitleg op de site. Met een beetje inzicht meer je je eigen hor in. Levering was snel.

makkelijk besteld, perfecte levering

Op de app makkelijk besteld, netjes terug koppeling en een optie tot levering aan huis, of dealer in de buurt, wij hebben gekozen voor de levering aan huis wat keurig verzorgt is. Hor nodig? bestellen bij Unilux!

Perfect geregeld.

Makkelijk bestellen en met een week geleverd.Installeren was ook erg gemakkelijk. Past perfect.

Goed.

geleverd wat ik besteld heb De kwaliteit is super Alle benodigde materiaal meegeleverd In minder dan een uur twee horren probleemloos opgehangen.

Unilux dubbele hordeur 3-12-2019 geplaatst, nu al stuk

Op 03-12-2019 is er in ons nieuwe huis onder andere een Unilux dubbele hordeur geplaatst. Deze deur hebben wij de afgelopen 5 maanden gebruikt, nu is het gaas bij één van de geleiders kapot gegaan. Er wordt gewoon doodleuk de schuld aan ons gegeven, met voorbeelden als; er zal wel een bal tegenaan gekomen zijn, de kinderen zullen er wel op gestaan hebben, etc (antwoord ontvangen via de leverancier/monteur van de deuren, het antwoord kwam van Unilux). Wij gaan juist zeer netjes met de deur om, erg makkelijk om de schuld in de schoenen te schuiven van de consument, zo kan ik ook garantie geven. Service is dus zeer slecht!

Dat is inderdaad nooit leuk om te horen. Bij de reparatie moeten we beoordelen hoe de klacht is ontstaan: is dat door normaal gebruik of is er (per ongeluk) doorheen gelopen (de vergelijking is wat krom, maar wel verhelderend: een deuk in een nieuwe auto na 3/4 jaar valt uiteraard niet onder de garantie en is eenvoudig te constateren) We kijken graag nog een keer naar uw reparatiegeschiedenis om te zien of daar ergens twijfel kan zijn. Vraag uw horrenspecialist (monteur) om zich bij ons te melden met uw vraag. Zij/hij kent de ordernummers waar wij op kunnen nazoeken. Hopelijk komt u er samen snel uit!

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Fijne overzichtelijke website, duidelijke meet filmpjes. Zodoende ook zelf de bestelling doorgegeven en de horren passen precies! Het laten leveren in de buurt bij een dealer was ook top!!

Plisséhor prachtig, handleiding voor zelfmontage kan beter

We zijn erg tevreden over de UNILUX dubbele plisséhor. Het resultaat is prachtig om te zien. Voor zelfmontage hebben we de volgende aanbevelingen: 1. de afdekkapjes van de bovengeleider zijn anders (smaller) dan de kapjes die wij als voorbeeld in de winkel bij de dealer hebben gezien. De dealer adviseerde ons van de gemeten breedte in de dag 2 mm af te trekken. (Ons advies: adviseer de dealers om de gemeten breedte door te geven, omdat UNILUX al rekening houdt met de dikte van de kapjes) 2. we kwamen er wel uit, maar de werktekeningen bij de montagehandleiding geven niet aan of het aanzicht van buiten of binnen is. 3. voor het monteren van de TWISTLOCK lijkt het ons handig om de schroefgaatjes voor te boren. Bij het voorboren moet je wel een plaat tussen het profiel en de plisséhor houden om de plisséhor te beschermen tegen doorboren.

Geweldig goed

Installeren door een ervaren vakman was een fluitje van een cent,alleen maar complimenten

valt uit elkaar

ik heb een opbouw eenzijdig - eindstop zit alleen aan bovenkant en is daardoor zwak en gaat los - dop op bovenkant van schuifdeur (die zorgt dat de 'ketting' in de buis gaat) schiet vaak los waardoor 'ketting' vast loopt - onder geleider: een van de schakels van de 'ketting' is al eens losgeschoten. ik heb aan de linker kant een houten balk moeten monteren zodat deur niet doorschiet. ik heb in de boven-geleider (de U-buis) een houten balk gemonteerd om te voorkomen dat de afsluiting aan de bovenkant eraf vliegt. Dus allemaal erg gammel.

Waarschijnlijk ben je vergeten om het kunststof kapje in het op de dag profiel te monteren, daardoor zit het 2e kapje van de bovengeleider namelijk geborgd en kan dan onmogelijk los schieten (zoals ook in de handleiding staat...). Let op: meten en montage is alleen voor de gevorderde doe-het-zelver! Neem bij dit soort klachten altijd eerst even contact op met onze klantenservice, eventueel met foto's, dan kunnen we je makkelijker tips geven bij dit soort klachten.

Prima, besteld, snel geleverd en geplaatst

Hadden reeds een Unilux hor, maar door de wind was deze kapot gegaan, exacte maten door gegeven en met het grootste gemak vervangen. Alle bevestigingsmaterialen waren her te gebruiken.

Mooie prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering