Geweldig service materiaal

Alles was en is perfect

Materiaal en bestelproces zijn perfect!

Materiaal en bestelproces zijn perfect. Ik heb wel wat geleerd van deze keer waarin ik zelf de maten heb opgenomen en het product heb gemonteerd. Een volgende keer zou ik de maten toch anders doen en ik miste enorm de instructie om mijn product, dubbele plisse, op-de-dag te monteren. Voor een grote dubbele pisse op-de-dag zou ik aanraden om toch een externe partij de boel te laten regelen.

Prachtige schuifdeur hor

Ik heb de hor zelf opgemeten en geplaatst. Het was even uitzoeken, maar met filmpje van internet lukte het. Ik heb onze onderburen Unilux geadviseerd en zij hebben inmiddels hor bij jullie besteld.

Goed product, vlotte levering.

Van bestelling tot montage is het goed te doen voor een handige persoon.

Goede kwaliteit en snel geleverd

De de dubbele hordeur is perfect , goede kwaliteit en binnen een week geleverd

mooi product netjes afgewerkt

maatwerk juiste maatvoering doorgegeven echter kunstofkappen voorafwerking in mindering van de boven balk af moeten zagen besteld van muur tot muur (dagkant) te minste dat dacht ik . gelukkig kon ik het in de maatvoering op het kozijn plaatsen. een betere uitleg op de bestellijst zou een issue zijn. voor de rest een top product

2de bestelling

Mijn 2de bestelling. Net als de eerste geen klachten. Kwalitatief goed product en prijs valt overal mee, zeker als je zelf opmeet.

Mooi product, past perfect.

Alleen jammer dat er wel een meerprijs wordt aangegeven bij een niet standaard kleur, maar dat daar ook nog eens 'opstartkosten' bijkomen, waarbij niet duidelijk is hoeveel dat is. Dat zie je later bij opmaak factuur. Het eindresultaat is wel een erg mooie hordeur.

Topkwaliteit

Snel en goed. Topkwaliteit. En 100 procent aan de maat.

Bestellen van de rollhor was heel duidelijk beschreven en simpel Aflevering precies zoals aangegeven

Product en service prima

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen, correcte levering en goed product gemakkelijk zelf te monteren.

Snelle levering, mooi kwaliteits product.

Mooie hor voor schuifpui. Snel geleverd. De installatie heb ik zelf gedaan, de beschrijving is duidelijk, goed zelf te doen.

Uitstekende producten

Makkelijk te bestellen met inmeetinstructies en snel geleverd

Alles naar Wens

Mooi en strak materiaal

Unilux plissé hor besteld en mooi op afgesproken moment geleverd. Goed, nette afwerking, eenvoudig te plaatsen.

Schuifdeur hor van top kwaliteit

Ik heb zelf de hor ingemeten en besteld. Goed verpakt en netjes binnen het gegeven tijdsblok bezorgd. Installatie was zeer eenvoudig en snel gebeurd. Ik weet waar mijn volgende horren vandaan komen !!!!!

Prima hor

Het is een mooi en stevig hor.

Prima horren, netjes geleverd, wel prijzig

Eenvoudig te bestellen, zelf opgemeten en dat was niet moeilijk. Netjes volgens afspraak geleverd. Horren passen goed en zien er goed uit. Wel wat prijzig allemaal.

Alles goed gegaan. Ziet er kwalitatief goed uit. Niets op aan te merken.

Prima snelle levering, wel slechte meetinstructies

Levering was correct en snel. Meetinstructies zijn onduidelijk over de breedte van het plissédeur pakket in ingevouwen toestand. Deze heb ik moeten schatten. in de praktijk is dit pakket breder dan geschat, waardoor de deur nu voor een deel "in de dag" zit. Erg jammer. dit had simpel kunnen worden voorkomen.

goed spul

Prima passende hor volgens afspraak geleverd.

Goede kwaliteit hor voor een naar binnen draaiend raam. Levering volgens afspraak.

Oor de 2e keer hordeuren besteld. Mooie kwaliteit en eenvoudig te plaatsen. Erg blij mee.

mooi product en zeer snel geleverd

De rolhor die ik besteld had werd binnen een week geleverd. De hor rolt heel soepel en sluit aan alle kanten perfect

Goed product installatie uitleg kan beter

Installatie uitleg is niet duidelijk