Produkt goed, levering slecht

Snel en makkelijk besteld, goed produkt, maar als je het produkt wilt laten bezorgen, sturen ze het eerst naar de dichtstbijzijnde dealer en die komt het brengen, maar daar gaat het fout, die doen eerst moeilijk, want die willen dat je het ophaalt, maar als je geen vervoer heb, wordt dat lastig, vandaar laten bezorgen, mijn dealer wilde het uiteindelijk pas 8 dagen later bezorgen, Je bent dus overgeleverd aan de nukken van een dealer. Unilux zelf kon hier niets aan doen, aldus hun antwoord. Jammer Unilux, gemiste kans.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed product, snelle levering en makkelijk zelf te bevestigen

Ik heb heel makkelijk via de website de bestelling kunnen doen door de maten in te vullen in het scherm. De hor is zeer snel geleverd en kon door ons zelf heel eenvoudig worden geplaatst mede dankzij de goede uitleg via een filmpje op youtube

• Zou u ons aanbevelen? Ja

mooie hor. beperkte informatie over levering

Onze horren zelf gemeten en besteld. Echter de leverdatum op onze bevestiging was anders als die van onze dealer . en is echter nogmaals overschreden. Geef dan vooraf geen informatie maar bevestigd een transport. i.p.v. een slag in de ruimte. Dus we moeten ze nu nog plaatsen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat een koele woning door screens van AB Frizo, netjes en keurige levering, no nonsens

Attente eigenaar, denkt mee met je en is niet commercieel. Zelf gekozen voor een slinger en daar werd niet moeilijk over gedaan of overgehaald oid. . Met een jaren 30 woning en erker die zomers tot 21u in zon staat is op de 1e tropische zomerdag de temperatuur buiten 30 gr maar binnen 23,5! Wauw wat geweldig! Zonder screens was het 28 graden. Wat een fijn thuiskomen. Daarnaast is het strak ingemeten, binnen een uur gemonteerd en verder geen ongemakken tot nu toe!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtig op maat gemaakt inzethor met duidelijke jnstructiefilms

Eenvoudig, goede kwaliteit. Video maken inmeten en plaatsen kinderspel. We gaan zo voor ons volgende raam bestellen, 247 hoog, kijken of dit toch kan?😀

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Past perfect, montage handleiding kan wat duidelijker

De plisséhor perfectfit wordt keurig verpakt geleverd. Bij de eindkapjes wordt helaas geen rekening gehouden met de dikte van de schroefkop. Aangezien deze kappen worden opgesloten bij "in de dag" montage heb ik deze maar weggelaten. De onderzijde geleide strip is zo geplakt en zorgt voor een goede geleiding. Wat betreft de 4 klikstrips die eerst geplakt en dan geschroefd moeten worden had in de handleiding wel mogen staan op welke maat deze vanaf de kant gemonteerd moeten worden. Deze moeten tenslotte in het midden komen te zitten zodat de cassette goed kan worden vastgeklikt. Na de juiste verdeling over de hoogte heb ik daarvoor ongeveer 9 mm voor aangehouden vanaf een hulpstreepje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie horren, passen perfect en netjes volgens afspraak geleverd.

Veerstift horren passen perfect, zijn van goede kwaliteit. Afwijkende kleuren zijn wel duur omdat er een start tarief per hor wordt gerekend. Bij meerdere horren tikt dat wel aan. Je zou eerder een starttarief berekend zien per afwijkende kleur per order... Op de orderbevestiging staat dat er een bericht verstuurt wordt zodra de levering naar de dealer onderweg is. Dat is niet gedaan. Navraag leerde dat de zending al een aantal dagen bij de dealer stond te wachten. Dat kan beter.. Op de kwaliteit valt niets aan te merken. Gewoon heel goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

netjes ingepakt, goede instructie via internet

zeer tevreden over produkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website voor het bestellen.

Communicatie over levering kan beter. Levertijd was niet haalbaar vanwege een storing, geen probleem maar communiceer erover.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd en prima product. Werkt uitstekend.

Handleiding zeer summier en daardoor niet erg duidelijk. Maak een tekstuele beschrijving van de stappen. De plakstrip voor de onderdorpel bij “op de dag” is op het loopvlak aan beide zijden gelijk. Één zijde moet 1 centimeter breder zijn. Hierdoor is het meteen duidelijk hoe deze gelegd moet worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het bestelde hor past perfect.

Het was onduidelijk waar en wanneer mijn hor af te halen zou zijn bij een dealer in de buurt. Er stond een vestiging van een dealer in Drachten op de factuur, maar ik had de vestiging in Groningen geselecteerd bij bestellen. Het zou fijn zijn om een bevestiging te krijgen als het pakket klaar ligt om te worden opgehaald. Nu moet je er als klant zelf achteraan.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Vakwerk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een hele fijne opmeting gehad. Lekker met een meetlat, geen computer geneuzel maar gewoon met pen en ruitjespapier een offerte waar we bijstonden. Geen rekenwerk achteraf of computerprogramma’s die nog over percentage’s over berekenen. De installatie was ook zeer prettig, goed gesprek, bak koffie voor de installateur en aan het werk. Een klein tegenvallertje was binnen 30 minuten verholpen toen de installateur even snel naar de wekplaats is gegaan om een kapje te vervangen! Super ervaring, volgende keer weer mooi bij Fraval dus.

Bij deze bestelling geen opmerkingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwalitatief degelijk materiaal

Wij hebben geen melding gehad dat het product afgeleverd was bij het afhaalpunt en dus niet betaald. Na anderhalve week zelf bij het afhaalpunt langs gegaan om te vragen of het al afgeleverd was en het lag er al een week. Ondertussen wel een betalingsherinnering gehad, verdient niet echt de schoonheidsprijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed verpakt, prachtig gelakt in de bestelde Ral-kleur en gemakkelijke montage. Zijn erg blij met het resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website ,op de beloofde datum ook geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service, eerlijke voorlichting, offerte zonder verborgen agenda, prettige bejegening

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Er is geen mail gestuurd dat de artikelen naar de dealer gestuurd zijn, voor de rest is het goed gegaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel en goed geleverd, goed product

helderder informatie op website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super bedrijf, netjes en snel. Je betaald er voor maar krijgt ook de service die je verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service van de producten

Betere omschrijving van de montage tekening welke schroeven waar je moet gebruiken !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit en eenvoudige installatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Unilux.nl

Filter op Taal