Snelle levering, duidelijke instructie, prachtig product

Hordeur precies zoals besteld en conform de informatie op de website

Eigen montage van plisséfit Easy hordeur. De website geeft prima informatie en een prettig telefonisch contact gaf nog extra ondersteuning. Vlotte levering ondersteund door email. Uitstekend verpakt product. Na een probleemloze eigenmontage aan de hand van de YouTube film en de bijsluiter een mooie perfect passende deur conform de opgegeven specificaties.

Snelle levering, prima product.

Mijn hordeur heb ik de dag van levering gemonteerd, paste perfect en gemakkelijk te monteren. Prima product, zeer tevreden.

Ik ben terugreden over de snelle levering en de kwaliteit van het product! Ik ben er echt blij mee. Verbeterpunt; de gebruiksaanwijzing is minimaal en montagefilmpjes over montage op de dag voor een rolhordeur haast niet te vinden i.v.t. monteren van een plisséhor.

Gewoon GOED

Alles snel en goed afgehandeld!.

Goed product

Organisatie is prima verlopen op tijd geleverd duidelijke beschrijving voor montage

Nette inklemhor, past precies

De horren passen precies, de horren waren goed ingepakt en op tijd bezorgd.

Mooi produkt, snelle leveing

De bestelde en geleverde plissé hordeur voldoet volledig aan mijn verwachtingen en was ruim binnen een week gereed voor verzending.

Goede kwaliteit, snelle levering

Opmeten op de site zou makkelijker kunnen als het systeem zelf de extra ruimte er bij berekent (minder foutgevoelig). Verder een filmpje van op de dag meten, dus van buiten zou ideaal zijn, dat mis ik nu. Montage is erg makkelijk, kwaliteit schroefjes mag wel sterker/harder! Verder heel tevreden over kwaliteit en gebruiksgemak

Dank voor de mooie review! De optelmaten zijn helaas niet in alle gevallen gelijk toepasbaar omdat de beschikbare ruimte op kozijnen per geval behoorlijk kan verschillen. Fijn dat de montage is meegevallen. De schroeven zijn in dit geval van RVS; dat is een stuk zachter dan staal verzinkt, maar omdat de montage buiten gebeurt heb je liever geen onderdelen die kunnen roesten ;). Advies achteraf, maar wel handig voor degenen die deze review lezen: Montage met het juiste schroefbitje voorkomt stukdraaien van het schroefje. Schakel bij twijfel altijd een horrenspecialist in! Veel plezier gewenst van de hor(ren)!

Overzichtelijke site en bestelformulier

Mooi dat je als particulier rechtstreeks kan bestellen zonder dealer. Jammer van de meetinstructies. Die hadden duidelijker mogen zijn over het feit dat alleen de bovenmaat van het kozijn van belang is. Ik heb op 3 punten gemeten en de grootste maat opgegeven met als gevolg dat de bovenbak van mijn plissé hordeur een paar millimeter te lang was. Als de instructies hadden gemeld dat de bovenmaat bepalend is, had ik niet hoeven zagen. Verder is de meerprijs voor een aluminium ondergeleider dusdanig dat er dan ook wel schroefjes bij hadden mogen zitten. Mooi product en makkelijk te installeren verder.

Dank voor de mooie review!

Goed product, voelt degelijk aan

Snelle levering, cassette is deels uit aluminium gefabriceerd, voelt degelijk aan. Ik ben benieuwd naar de levensduur van deze hor, luxaflex viel mij tegen wat dat betreft. Ook positief is dat Unilux in Nederland produceert.

Lokaal inkopen, zelf ontwikkelen en lokaal produceren heeft wel grote voordelen op het gebied van kwaliteit, duurzaamheid, mogelijkheden tot reparatie achteraf en levertijd. We zijn daar best trots op, dus extra fijn dat het u is opgevallen! Dank voor de mooie review.

Precies wat ik ervan verwachtte

Snelle levering, makkelijk te monteren

Uitstekend product en snrelle levering

2 vaste horren online besteld en een week later waren ze al klaar om opgehaald te worden. Zijn er blij mee

snelle levering op thuisadres zeer eenvoudige montage exacte afmetingen kwalitatief produkt

Dank voor de mooie review.

Product voldoet niet aan de verwachting.

Plisse hordeur besteld in kleur ral9010 Alle kunstof onderdelen worden in een kompleet andere wit tint geleverd Ral9016. Behoorlijke domper omdat je het verschil duidelijk ziet. Klantenservice gebeld. Blijkt normale gang van zaken te zijn, zonder dat hier met een woord over gerept wordt op de website. Ze kunnen en willen het probleem niet oplossen. Product kan ook niet

Dank voor de melding, deze klacht is nieuw voor ons, de kunststof kleuren matchen nooit 100% met het gepoedercoate aluminium. Toch veel plezier van de hor gewenst!

correct

Vlot, correct. Het enige dat ik heb gemist in de omschrijving is de uitleg van "op de dag" en "in de dag" Dus als u nog eens tijd heeft voor uw website, mogelijk levert het nog meer klandizie op. Groet

Dank voor de tip. Horren online bestellen kan alleen door de doorgewinterde doe-het-zelver omdat maatwerk bestellen best wel een risico met zich meeneemt. Bij twijfel over termen is het altijd beter om een dealer in te schakelen!

pracht Produkt

Keurig netjes geleverd exact op maat voldoet aan de verwachting

Dank!

Perfect product, perfecte levering.

Na een vraag per mail kreeg ik binnen no time een heel duidelijk antwoord op mijn vraag/probleem. Heel duidelijke handleiding en zeer eenvoudige montage van mijn Plisséfit Easy hordeur. Een kleine kanttekening...onder het bodemprofiel zat geen plakstrip. Maar gelukkig had ik nog een rolletje dubbelzijdige plakband. Een echte aanrader

Dank voor de mooie review. De aluminium ondergeleider is gemaakt om te schroeven. maar als het met tape ook gelukt is, prima! Veel plezier gewenst van de hor.

Plussen en minnen.

De beschrijving is ronduit slecht: Unilux kan hierbij nog veel van bijvoorbeeld IKEA leren. Jammer dat de plakplaat waarop de rolhor onderaan schuift zwart. De deur is lastig open te maken omdat je met je nagels tussen een kiertje moet. Een uitsparing zou handiger zijn. De rolhor 'loopt' goed en de hor is mooi.

Veel plezier gewenst van de rolhor!

Mooi product onmeetbaar te groot

Stekker maten doorgeven tot exact op de mm. Echter bij levering te strak om de horren te plaatsen en er weer uit te halen. De veerplaten er met een tang uit moeten halen en vervolgens de dunnere erin gezet met zeer veel moeite. De kanten af moeten schuren, dreigt eraan en met een kunststof hamertje erin moeten slaan. Dus in het vervolg de maten 2 mm kleiner doorgeven dan de echte maten dan is het perfect. Verder tevreden met de horren. Groet Frank

Let op; wijk niet af van de meetinstructies! afhankelijk van het product moet er inderdaad een eindmaat of dagmaat worden opgegeven: we produceren altijd volgens dezelfde specificaties, dus dit mag niet afwijken. Toch veel plezier gewenst van de horren!

Fijn en goed produkt

Aanbrengen is geen probleem bij standaard kozijnen zonder deurdrangers etc.

Top, veel plezier gewenst van de horren

Goede service en snelle levering

Eigenlijk zoals in de titel, niets meer en niets minder. Ben erg tevreden over het product.

fragile constructie onderdelen geleiding en ontgrendeling

tijdens aanbrengen van 1 v/d zijgeleiders/rail (degelijk) op cassette moest ik zoveel kracht uitoefenen dat degene die de cassette plus andere zijgeleider vasthield deze niet meer kon houden en dus los liet. waardoor aan mijn kant er binnenin iets misging waardoor de pen v/d zijgeleiding niet door de zoom van het gaas ging. Ontdekte ik pas na montage op kozijn. alles weer losgenomen van kozijn en zijgeleider weer losgenomen. Zag dat er binnenin iets afgebroken was. Het onderdeel dat er voor moet zorgen dat de pen door het gaas goed gecentreerd wordt. dat dit afgebroken was verbaasde me overigens niet, wat me al opgevallen was dat dit en de hendels voor ontgrendelen van de hor in zijn gesloten positie wel heel erg fragiel overkwamen.

Het lijkt erop dat er iets meer kracht is uitgeoefend op de onderdelen dan strikt noodzakelijk. Dit moet makkelijk met 1 persoon in elkaar gezet kunnen worden. Hopelijk is het toch opgelost. Veel plezier gewenst van de horren!

Erg goede uiteg en service.

De bestelling ging een beetje stroef. Na meerdere pogingen als nog de foute kleur op de checklist. Een mail gestuurd met de kleurwijziging die heel snel werd gehonoreerd. Een bevestigingsmail volgde snel. Goede instructies om zelf te meten en te bestellen, wat een mooie korting oplevert! Na levering, die netje binnen de gestelde tijd kwam, was het monteren een eitje. Snel en eenvoudig gemonteerd en een prachtig resultaat. Wij zijn erg blij met onze nieuwe schuifhordeur.

Top, veel plezier gewenst van de hor!

Zelfs mijn fout, nog voor productie herstelt!

Gelukkig was de hor nog niet in productie, want dan kunnen we nog meedenken. Veel plezier van de hor!