Top bedrijf

Bestellen online gaat snel en levering was ook prima!

Top kwaliteit en snel geleverd

Top kwaliteit voor een goede prijs en ook nog eens snel geleverd

Snel en past precies.

Snelle levering en van een hoge kwaliteit.

Makkelijk te bestellen en na plaatsen merk je aan alles dat het een degelijke dubbele hor is.

keurig afgeleverd en een goed product

Mijn ervaring met Unilux is uitstekend.

zeer positief

alles super kwaliteit en juiste levering en geen probleem om zelf te plaatsen

Mooi spul goed geregeld

Deur is makkelijk zelf te plaatsen

Kwaliteit

Correcte levering. Prima kwaliteit. Goede montagehandleiding.

Zeer hoge kwaliteit raamhorren voor acceptabele prijs

Zeer goed en snelle service en al 2e-levering van prima, nauwkeurig passende stifthorren.

Product is goed

Gecombineerd levertijd was wat minder op de side 5 werkdagen naar bestellen is 7 geworden is jammer met vriendelijke groet Bart

De montage was heel afwijkend van de standaard en daarom niet in een zin te vatten.

Ik heb 2x een dubbele plisséfit aan de buitenkant van onze serre geplaatst en het resultaat ziet er mooi uit. Vanwege de constructie van de serre moest ik wel een aantal speciale onderdelen en profielen maken. De positie van de onderrail was voor mij niet meteen duidelijk aan de hand van de video en de beschrijving. Achteraf vond ik het logisch. Ik heb ook 2 onderdeeltjes over (slank kunststof plaatje met een gaatje in het midden) waarvan ik niet weet waar die geplaatst zouden moeten worden. Ook mis ik een beschrijving van de montage van de twistlock. Ik neem aan dat ik kleine gaatjes moet boren en bijzonder uit moet kijken dat ik maar een paar mm diep kan zonder het gaas te beschadigen. De hor is zeker niet goedkoop en daarom des te verrassender om gegalvaniseerde schroeven te vinden in plaats van rvs. Het is nogal zonde om over een paar jaar, bruine strepen te zien lopen vanwege de zure regen. De montage instructie zou ook nog wat uitgebreid kunnen worden.

Bestelling snel en goed ontvangen, Prima!

Bestelling heel snel geleverd en rolhoren zijn heel goed en waren makkelijk te plaatsen.

Goed product snel geleverd

Goed product snel geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit alleen sluit constructie waarvoor je moet boren kan beter

Mooi horren, snelle levering.

Hele mooie kwaliteit horren. Mat zwart met zwart gaas. De horren zijn snel geleverd en prima verpakt, op de afgesproken datum en tijd.

Erg goed

Prima websitebezoek erg duidelijk Goede kwaliteit horren Perfect gemaakt goede afwerking

Goede prijs kwaliteit

Mooi product, volgend afspraak geleverd

Zeker niet de goedkoopste maar wel de beste

Zeer handige online meet tips, duidelijk uitleg, snelle levering en top kwaliteit plisé hor. Daarbij gemakkelijk zelf te bevestigen voor mensen met een beetje handigheid.. bedankt unilux voor weer een topkwaliteit hor

Goed meten en Unilux doet de rest.

Eerst goed lezen en kijken wat je precies moet meten en Unilux doet de rest. De tekeningen op de site vond ik niet duidelijk maar gelukkig de video en de tekst wel. Het bestelproces is makkelijk. Fijn dat je pollengaas kan kiezen. Ook zijn er genoeg kleuren om uit te kiezen. De bezorging ging gelukkig ook prima.

Hele goede producten en een gemakkelijke en overzichtelijke manier van bestellen via de site. Heb al 2 bestellingen gedaan, eerste keer 2 stuks en de tweede keer 5 stuks

Vlotte afhandeling

Pakket netjes geleverd en met zorg verpakt, Helaas toch 2 eindkapjes manco

Goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Montage fluitje van een cent, montageuitleg, laat staan begeleiding: nul.

Bestelling 864538-001. Wij bestelden een enkele hordeur in de dag te monteren. Wij wonen op Vlieland, waar geen dealer is. Na overleg met Unilux hebben wij de opdracht rechtstreeks geplaatst op het internet. Bij de montage kwamen wij de volgende vraagtekens tegen: hoe plaats je de twistlock op een enkele deur? Op welke plek wordt de borstel gemonteerd? Inbellen is niet mogelijk, de verbinding wordt verbroken nadat je verwezen bent naar het internet. Wij hebben het idee, dat de borstel en twistlock per abuis zijn bijgeleverd en niet passen bij een enkele deur. Technisch is het een mooi product, maar uitleg of goede montagehandleiding doet afbreuk aan dit artikel.

Duidelijk en snelle reacties

Duidelijk en snelle levering

Na de bestelling hadden we de dubbele plisse hordeur na een kleine week in huis. De montage is prima zelf te doen. Kortom, prima product voor een goede prijs.