Goed passend, goede instructie, geen duidelijke foto’s producten

Ben over het geheel tevreden. Het is wel wenselijk om duidelijke productfoto’s op de site te zetten. Ik bestelde een aluminium geleider maar daar blijkt toch nog een stuk kunststof op te zitten. Een productfoto had dat duidelijker gemaakt. Ik had dan ook wellicht een andere keuze gemaakt.

Prefect

5 plisehorren besteld, binnen een week in huis, alles mooi in kleur gespoten. Zelf geïnstalleerd, was prima te doen. Goede en vooral snelle service.

Eindelijk kunnen de ramen open zonder vliegen binnen te laten

Op zoek naar een hor voor onze hoge (180cm) naar buiten open draaiende ramen kwamen we op unilux uit. Zelf opgemeten met een laser afstand meter. Eerst voor 1 raam besteld. Installatie was een fluitje van een cent en product voelde solide aan. Daarna voor nog 6 ramen besteld.

Deze hor is DE oplossing voor een draai-/kiepraam

Omdat we in onze slaapkamer het raam altijd hebben openstaan, en mijn vrouw daarbij vaak doelwit is van muggen, waren we op zoek naar een hor die gemakkelijk te plaatsen en ook weer gemakkelijk te verwijderen was. Op bezoek bij een zwager liet deze ons trots zíjn (zelf ingemeten) mooie en stevige Unilux raamhor zien, en hoe eenvoudig deze geplaatst en verwijderd kon worden. Zelf inmeten was een koud kunstje, zo vertelde hij. Dat bleek te kloppen! De hor werd ook snel geleverd, en nu kunnen we met een gerust hart - ongestoord - gaan slapen.

Uitstekende kwaliteit, goede prijs

De maten zelf nemen, online bestellen en zeer snelle levering. Na een weekje konden we ze in de caravan plaatsen en het paste weer precies. Dit was niet de eerste bestelling en er zullen nog een paar volgen. We zijn zeer tevreden!!

Goed product , snelle en correcte levering

raamhor

Snelle levering en goed passend product

Het product kan op de millimeter besteld worden en het wordt ook op de millimeter geleverd. Het past precies. Ook uit de handleiding is duidelijk hoe je het product moet monteren. Een tochtstrip zat er los bij, en deze moest je zelf monteren en op maat snijden. Dit was echter nergens in de beschrijving terug te vinden. Dat zou nog aangepast kunnen worden.

Prima bedrijf. Betrouwbaar en professioneel

Makkelijk om via de site een bestelling te doen. Heldere instructie voor het opmeten en monteren. Ook makkelijk telefonisch bereikbaar voor evt advies. Vriendelijk. Bezorging ondanks coronacrisis op tijd zonder enige vertraging. Voor iedereen aan te raden, los van de kwaliteit van het product. Die is uitstekend.

Zeer klantvriendelijk en snelle service

Snelle levering, vriendelijk geholpen (telefonisch) door Dènis, zowel bij het installeren als later toen er een klein ongelukje met de nieuwe hor gebeurd was.

Goede produktinfo en helder montagefilmpje, fluitje van een cent om die dhz korting te verdienen.

Levertijd reëel. Perfect ingepakt en bezorgd. Uitstekende kwalteit.

niet echt klant gericht

3 horren besteld bij ontvangst bleken alle hoeken open te staan. Dit gemeld eerst zou ik 3 nieuwe krijgen later moest ik maar proberen of ze dicht gebogen kreeg. Wij hebben al 10 jaar horren van Unilux die perfect zijn dus namen wij hier geen genoegen mee. uiteindelijk met de horren naar Boxtel gereden daar gaf men toe dat het niet te herstellen was en werden er gelijk 3 nieuw horren gemaakt. Conclusie: veel ergernis voor niets uiteindelijk goed opgelost had dat gelijk gedaan dan was deze beoordeling 5 sterren geweest.

Dat is inderdaad niet prettig. Door te doe-het-zelven krijg je inderdaad een korting, maar daarvoor mis je dus ook de tussenkomst van een horrenspecialist om de hoek. Die horrenspecialist ontzorgt je volledig door te meten, monteren , maar ook door het oplossen van klachten. Door voor de korting te gaan en via de webshop te bestellen kunnen we niet op afstand beoordelen wat de juiste oplossing is voor de klacht en daarvoor moeten de horren (meestal) retour naar de fabriek. Gelukkig is het nu opgelost, veel plezier gewenst van de horren!

Goede kwaliteit en eenvoudig te monteren.

De plissee hor is van uitstekende kwaliteit en snel en simpel te monteren.

Duidelijke website snelle levering

Duidelijke instructies op de website, snel geleverd. De horren passen perfect.

Snelle levertijd, goede service en duidelijk te monteren.

Perfecte en snelle levering.

De horren zijn strak en goed op maat.

Mooi product, erg korte montagehandleiding

Het product past goed en staat uitstekend op het kozijn. Gedurende de montage moet je wel een paar dingen zelf uitzoeken/uitproberen voordat duidelijk wordt wat de bedoeling is. Enige kluservaring is wel aanbevolen.

Super service super snelle levering

Super service super snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering en makkelijke montage!

Goede kwaliteit, snelle levering en makkelijke

Prima product

Precies wat we zochten en duidelijke omschrijving wat monteren betreft.

Mooie passende hor van goede kwaliteit

Goed passende horren, zeer tevreden.

Goed passende horren.

De maat voering zoals omschreven in instructievideo klopt wel maar op de dag maat als dat tussen muren komt kan het ook die maat zijn dus breder en hoger dan pas het mooier tussen de muren

Topprodukt

Vlotte afhandeling

Kwaliteit

Mooie hordeur en kwaliteit

Komen afspraken na en geven duidelijke informatie.

Uitstekend, duurzaam, produkt. Snelle levering, duidelijke voorlichting.