Mooie horren, passen perfect en netjes volgens afspraak geleverd.

Veerstift horren passen perfect, zijn van goede kwaliteit. Afwijkende kleuren zijn wel duur omdat er een start tarief per hor wordt gerekend. Bij meerdere horren tikt dat wel aan. Je zou eerder een starttarief berekend zien per afwijkende kleur per order... Op de orderbevestiging staat dat er een bericht verstuurt wordt zodra de levering naar de dealer onderweg is. Dat is niet gedaan. Navraag leerde dat de zending al een aantal dagen bij de dealer stond te wachten. Dat kan beter.. Op de kwaliteit valt niets aan te merken. Gewoon heel goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

netjes ingepakt, goede instructie via internet

zeer tevreden over produkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website voor het bestellen.

Communicatie over levering kan beter. Levertijd was niet haalbaar vanwege een storing, geen probleem maar communiceer erover.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd en prima product. Werkt uitstekend.

Handleiding zeer summier en daardoor niet erg duidelijk. Maak een tekstuele beschrijving van de stappen. De plakstrip voor de onderdorpel bij “op de dag” is op het loopvlak aan beide zijden gelijk. Één zijde moet 1 centimeter breder zijn. Hierdoor is het meteen duidelijk hoe deze gelegd moet worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het bestelde hor past perfect.

Het was onduidelijk waar en wanneer mijn hor af te halen zou zijn bij een dealer in de buurt. Er stond een vestiging van een dealer in Drachten op de factuur, maar ik had de vestiging in Groningen geselecteerd bij bestellen. Het zou fijn zijn om een bevestiging te krijgen als het pakket klaar ligt om te worden opgehaald. Nu moet je er als klant zelf achteraan.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Vakwerk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een hele fijne opmeting gehad. Lekker met een meetlat, geen computer geneuzel maar gewoon met pen en ruitjespapier een offerte waar we bijstonden. Geen rekenwerk achteraf of computerprogramma’s die nog over percentage’s over berekenen. De installatie was ook zeer prettig, goed gesprek, bak koffie voor de installateur en aan het werk. Een klein tegenvallertje was binnen 30 minuten verholpen toen de installateur even snel naar de wekplaats is gegaan om een kapje te vervangen! Super ervaring, volgende keer weer mooi bij Fraval dus.

Bij deze bestelling geen opmerkingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwalitatief degelijk materiaal

Wij hebben geen melding gehad dat het product afgeleverd was bij het afhaalpunt en dus niet betaald. Na anderhalve week zelf bij het afhaalpunt langs gegaan om te vragen of het al afgeleverd was en het lag er al een week. Ondertussen wel een betalingsherinnering gehad, verdient niet echt de schoonheidsprijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed verpakt, prachtig gelakt in de bestelde Ral-kleur en gemakkelijke montage. Zijn erg blij met het resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website ,op de beloofde datum ook geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service, eerlijke voorlichting, offerte zonder verborgen agenda, prettige bejegening

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Er is geen mail gestuurd dat de artikelen naar de dealer gestuurd zijn, voor de rest is het goed gegaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel en goed geleverd, goed product

helderder informatie op website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super bedrijf, netjes en snel. Je betaald er voor maar krijgt ook de service die je verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service van de producten

Betere omschrijving van de montage tekening welke schroeven waar je moet gebruiken !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit en eenvoudige installatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles goed geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Horren zijn op afgesproken dag verstuurd.

Wachten met het vragen naar een mening over het bedrijf en het produkt totdat iemand het in huis heeft. Jullie sturen nu al een verzoek, terwijl ik de hor nog niet in huis heb. Over een aantal maanden zal ik waarschijnlijk meer hierover kunnen zeggen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het bedrijf heeft telefonisch mij geïnformeerd dat mijn bestelling was aangekomen. Maar enkele momenten erna moesten ze mij terugbellen met het feit dat niet alles door het hoofdbedrijf Unilux bij de uitlevering was geleverd! DUS TOT NU TOE HEB IK NOG NIKS GELEVERD GEKREGEN!! HOE ZIT DAT NU MET DE SERVICE VAN UNILUX!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette snelle levering en niet moeilijk om te plaatsen. Mede dankzij de video's met instructies.

Geen, ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede afspraken, keurig afgewerkt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles.

Zo doorgaan.

Over Unilux.nl