Filters

8

bedrijf heeft commitment tot kwaliteit

Mooi product, snel geleverd. Foutje in de levering werd zonder problemen goed en snel gecorrigeerd. Wat mij stoort is een kleinigheid dat voor een hor waar 2x5 bevestigingsgaatjes in zitten er maar 8 schroefjes bijgeleverd worden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

We nemen de opmerking over de schroeven ter harte, Dank voor de beoordeling!

9

Positief

Correct professioneel en conform specificaties tot op de millimeter :)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor de mooie beoordeling!

6

Niet heel simpel installeren, vreemde opening

Het installeren is lastig omdat je de twee zijkanten in de bovenunit moet drukken. Dit kost veel kracht. Het openen gaat met twee schuifjes, dat is een vreemde constructie, normaler zou zijn om het hor iets naar beneden te trekken zoals de concurrentie doet. Het hor lijkt wel goed wind bestending, maar dat gaan we de komende jaren horen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppy

Het was snel geleverd en alles was prima in orde en we waren erg blij en we zullen gauw weer een bestelling doen

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte begeleiding

Bestelling ging prima. Product is redelijk tot goed. De handleiding is te summier en ver onvoldoende om als hulp te gebruiken bij het monteren van een plissé dubbele deur /hordeur. Toen ik niet uit de handleiding kwam heb ik een mail gestuurd met een vraag om uitleg. Er kwam een reactie maar blijkbaar was mijn vraag niet begrepen en kreeg ik een nietszeggend antwoord. Vervolgens heb ik gebeld met Unilux en werd mij verzekerd dat ik teruggebeld zou worden. Helaas! Niets meer gehoord. In de hordeur ontbreken voor gefabriceerde gaatjes waaraan de handgrepen gemonteerd kunnen worden. Het is me desondanks, na veel puzzelen, gelukt de hordeur te monteren. Afgezet tegen de relatief hoge prijs lijkt me de service en handleiding onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat jammer om te lezen dat u niet bent teruggebeld, dat is toch wel zeker de bedoeling, excuses daarvoor. De handleiding is ook als montagevideo te bekijken op de website. Gaatjes voorfabriceren is helaas niet mogelijk, omdat de twistlock het best tot zijn recht komt op de hoogte van de handgreep van uw deuren, dus dat is niet van te voren te bepalen. Overigens zijn de twistlocks eenvoudig te monteren met het juiste bitje: de meegeleverde parkers zijn zelfborend. Het is bij twijfel altijd beter om een horrenspecialist in de buurt in de schakelen: het meten, bestellen en monteren van horren is niet altijd eenvoudig, zelfs voor de meer ervaren klussers.

2

Mooi product, geen enkele coulance

De opgave van maten bij het gebruik van stiften leidt tot vragen, waardoor ik meende de maatvoering vooral NIET exact op te geven, maar 5 mm minder. De telefoon bleek onbruikbaar voor deze simpele vraag. Het hor dat geleverd werd zou volgens later opgave 8 mm kleiner zijn dan de dagmaat, maar was 10 mm kleiner. Samen leidt dit tot een onbruikbare kier. Zeer late en nogal botte reactie: je moet het zelf goed doen.. Dan maar een nieuwe gekocht, maar zou de oude graag recyclen, en dat is onbespreekbaar.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat jammer dat de hor niet past! Zou u aan onze klantenservice willen laten weten waar u leest dat er om iets anders gevraagd wordt dan dagmaten? Zo kunnen we de site verder optimaliseren. U kunt meteen vragen om een andere passende oplossing. Het terugsturen, en recyclen van de hor is niet haalbaar en wenselijk: we kunnen er geen nieuwe hor van maken en het onnodig extra vervoer is extra belastend. Het aluminium kunt u bij uw lokale milieustraat inleveren.

7

Mooi product, beperkte handleiding

Mooie producten van goede kwaliteit. Diverse inklikhorren besteld op kleur. Kan merken dat de horren meestal door specialisten gemonteerd worden. De handleiding voor de dubbele deur is beperkt. Dit zou beter kunnen. Verder helemaal goed verlopen van bestelling, levering en plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed afgewerkte hor met nette sluiting

Mooi en degelijk afgewerkte hor. Snelle levering. Verbeterpunten hor: het geluidsnivo is wat hoog als als je de hor snel open of dicht doet

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Makkelijk, snel en precies wat ik wilde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en niet duur

De bestelling werd keurig op tijd geleverd, is goed van kwaliteit en is zelfs goedkoper dan sommige zogenaamde stuntaanbiedingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede klantenservice en duidelijke communicatie

Levering was zoals aangegeven in de eerdere mail en voor mij prima. De plisse hordeur is perfect en heb er geen klachten over tot nu toe. De handleiding was wat onduidelijk in mijn ogen, maar uiteindelijk is de montage ook gelukt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Plisséfit Easy, ziet er netjes uit en werkt goed

Plisséfit Easy, erg gemakkelijk zelf in te meten en een eenvoudige montage. De Plisséfit zit goed verpakt met voldoende beschermingsmateriaal tegen beschadiging. De Plisséfit ziet er goed uit, opent en sluit gemakkelijk. De kwaliteit lijkt prima, de tijd zal uitwijzen of dit daadwerkelijk zo is.

  • Aanbevelen? Ja
4

Nog in afwachting op herleveren dubbele plisse hordeur

Goed contact met klantenservice. Echter na een week na persoonlijk inleveren dubbele plisse hordeur op locatie (unilux boxmeer) vanuit Nijkerk (101 km enkele reis) nog in afwachting van leveren nieuwe deuren. Volgens klantenservice zijn er intern bij Unilux wat opstakels te nemen in het proces richting consument om dit te realiseren. Wetende dat van bestellen tot leveren een 5 werkdagen productie geldt. Hopen we wel de deuren snel te ontvangen. Cijfer is gebaseerd op het niet ingeregeld proces bij unilux en niet de communicatie met klantenservice. Die is namelijk positief en vriendelijk. Het product zelf is degelijk en positief t.o.v. prijsverhouding. Aanvulling (advies). Als men meer ook recgtstreeks zaken wil doen met de eindklant van het produkt is iets meer uitleg denk ik verstandig op de internetsite als met het in de dagmaat plaatsen vergeleken wordt met op de dagmaat, als hierdoor ook de dorpel komt te vervallen waarbij in de dagmaat plaatsen wel mee wordt gemeten. Dit om vaker meet verwarringen te voorkomen. En dus retourverzoeken. Door mij is ondanks ik echt wel technisch onderlegd ben met technische opleiding en kluservaring genoeg toch ook een vergissing gemaakt hierin.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor de review. We leveren wat u bij ons bestelt. Bij horren is het vaak lastig om dit goed op te meten en vandaar dat we voor de meest gangbare situaties instructies hebben. Zo ook voor uw situatie, daar is ook een tekening van te vinden bij het kopje "meten". Jammer dat het alsnog is misgegaan, ook voor ervaren klussers blijft het lastig. Een verkeerd gemaakt maatwerk product is niet om te ruilen, omdat deze volledig op uw specificaties is gemaakt, dus daar hebben we geen standaard werkwijze voor. Ondanks dat is verkeerd bestellen erg vervelend en hebben we toch ons best gedaan om hier in uw geval coulant mee om te gaan. Het is dan ook extra spijtig om te lezen dat die extra inspanning van Unilux dus helaas niet helemaal naar wens is verlopen.

10

geweldig systeem

heel makkelijk te monteren, werkt perfect!

  • Aanbevelen? Ja
5

Handleiding voor op de dag montage te summier

Voor de installatie van de plisse hor op de dag schiet de handleiding te kort voor het geld wat je betaald. Belangrijke informatie over te houden afstanden tot kozijn of dorpel word niet gegeven. Had meer verwacht van zo'n gerenommeerd merk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor de review. Onder het kopje "meten" is deze informatie volgens mij wel gewoon te vinden? hopelijk heeft u veel plezier van de hor!

10

Goede service en top kwaliteit

Makkelijke en duidelijke website. Goede uitleg over het inmeten en montage.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het mooie cijfer! Veel plezier met uw aankoop.

10

Top kwaliteit, snelle levering en redelijke prijs.

Ben heel tevreden met de horren. Goede uitleg op de website.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het mooie cijfer! Veel plezier met uw aankoop.

10

Alles top .

Gemakkelijk te bestellen . Alles goed verpakt . Binnen 10 dagen in huis .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het mooie cijfer! Veel plezier met uw aankoop.

6

Materialen zijn goed. Levering/bezorging kan en moet beter.

Zeer tevreden over de producten. Minder tevreden over het bezorgen. 1 week levertijd klopt niet. Ook de bestelling volgen bij NE voegt niks toe, in tegendeel. Het verwachte levertijdstip veranderd op de dag van bezorgen voortdurend, waardoor onnodig lang thuis gebleven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Degelijk. Exact pas. Uiteindelijk wijst het zichzelf maar een tip vwb montage. Wel type parker voor welke positie zou nuttige info zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het mooie cijfer! Veel plezier met uw aankoop.

9

One stop shop

Eenvoudig online te bestellen, snelle levering, top product !!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Top, bedankt voor de mooie beoordeling!

10

Super mooi product. Kwalitatief mooie en goede materialen en dito uitstraling.

Gekozen voorhet zelf opmeten en installeren. Tijdens bestelproces wat gemakkelijk te doorlopen is een kleine meetfout doorgegeven. Hier kwam ik na ontvangen ging achter. Direct contact opgenomen met unilux klantenservi es en direct prima opgepakt en aangepast. Levering binnen de aangegeven termijn. Het zelf monteren vervolgens gemakkelijk met goede instalatiebeschrijving. Gekozen voor mo nhtage in het kozijn en magneetsluiting bij onze hor voor de openslaande tuindeuren. Ik ben dan ook super tevre deen met de geleverde kwaliteit en dienstverlening van unilux. Niet de goedkoopste maar zijn geld meer dan waard.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor de mooie review, veel plezier gewenst van de horren!

8

Mooi en elegant product

Mooi product, fantastische begeleiding bij de aankoop door het hoofdkantoor. Maar een super slechte handleiding hoe te monteren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor de mooie review, tips over de handleiding zijn altijd welkom :)!

10

Goed, snel, kwaliteit

Goede site, direct te bestellen, snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het mooie cijfer!

10

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit Snelle levering Makkelijk zelf te plaatsen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de mooie review!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd