Pluspunten

Goed product (inklemhor), paste perfect, snelle levering via de lokale dealer Bastasol.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site voor het bestellen.

Mee te leveren klemmetjes passen niet zondermeer in de gleuf van de hor. Ook hadden we graag de hogere klemmetjes bijgeleverd voor extra klemmen van de hor, daar de lagere reeds zijn gemonteerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prima webshop en goede verwerking en afhandeling van order.

de plisse schuifhorren die ik regelmatig bestel, zijn mooie en goede horren. ALLEEN, de kleine beestjes komen er toch af en toe massaal doorheen. Vliegen, wespen en dergelijken worden goed geweerd, maar het kleine spul niet. Ergo, ik zoek nog steeds de ideale schuifhor!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, duidelijk, uitstekende kwaliteit, geweldige prijs/prestatie, servicegericht en een zeer plezierige dealer in de vorm van Vonk in Amstelveen. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke en aantrekkelijke website, snelle levering en kwalitatief goede horren. Ook telefonisch goed bereikbaar en heel klantvriendelijk. Ik had de kleur verkeerd besteld, er zijn zoveel wittinten ook, maar er werd heel goed meegedacht met een passende oplossing. Heel netjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Plezierige online gebruikerservaring advies, actie en transactie. Ook aftersales was vriendelijk en meedenkend. Producten zijn goed en begrijpelijk verpakt. Handleiding zijn helder en van de juiste hoeveelheid info met illustraties voorzien!

De online tool en salessupport voldoet aan de juiste User Experience waardoor ik de stap met het afleveren via regio resellers niet begrijp! In mijn geval had het bijna tot vervelend late levering geleid! Gelukkig heeft een buitendienstmedewerker het pakket nog kunnen onderscheppen en persoonlijk afleveren!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering van een degelijk product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes afgewerkt product. Voor maatwerk snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam.

Toch verwacht je voor de prijs nog wat betere kwaliteit. Levering via dealers beetje omslachtig. Dealer is ook niet geïnteresseerd om als doorgeefluik te fungeren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na telefonisch contact ben ik perfect geholpen door Coert Teulings

Bestel formulier niet makkelijk ik kwam er niet uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De informatie op de website is duidelijk. De op de website aangegeven levertijden worden nageleefd. De klant wordt op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Kan er nu even geen opnoemen. Levering had verstaging opgelopen, pakket beschadigd en daardoor twee bevestigingsklemmen defect. Borstel zit niet correct en volgens de specificaties gemonteerd. Gelukkig was de dealer in Grave zeer behulpzaam en heeft mij geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Makkelijk te bestellen

Onduidelijke levertijden, bestellingen van andere personen/bedrijven zijn zichtbaar. Tot op heden nog niets binnen (slechte dealer(s)?). Overweeg rechtstreekse levering voor een goede ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle levering van maatwerk

Product is beschadigd en incompleet geleverd. Beschadiging is waarschijnlijk een gevolg van transport. Beter verpakken zodat schadevrij wordt geleverd. Bevestigingstape voor onderrail toevoegen. Oplossing voor de beschadiging is goed opgepakt door de helpdesk.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit

Informatie op de site klopt niet. Bij het zelf opmeten van het hor worden extra mm's aangegeven die je bij de zelf gemeten maat moet telllen. Ze gaan er van uit dat ieder kozijn 54mm is. Hierdoor hebben wij een verkeerde maat besteld. Voor het bedrag dat we hebben moeten betalen is dit flink balen. De tegemoetkoming van Unilux is het mogen bestellen van een nieuw hor voor de helft van de prijs. Dan wordt het wel een super duur hor!! Jammer van de onjuiste info.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Geleverde horren passen perfect. Eenvoudig zelf opgemeten mer de aanwijzingen op de website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Stuur voortaan direct aan huis. Zijn nu onze bestelling kwijt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zelf gemeten en maatwerk geleverd. Past perfect. Leuke foto van de productie van mijn rolhor. Ik zie dat er enthousiast aan gewerkt is.

Gebruiksaanwijzing vermeld 4 schroeven; 8 bijgeleverd en ook nodig. Levering via dealernetwerk (niet naast de deur), overweeg aflevering aan huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website, gemakkelijk opmeten, snelle levering, geen fouten.

De schroefjes voor montage zijn deze keer zichtbaar. De vorige keer onzichtbaar onder de rubberen strip is iets mooier.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijke bestelmethode, snelle levering, degelijk product

Transport duurde wat langer dan verwacht; 2/8 verzonden, pas 7/8 afgeleverd bij dealer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwaliteitsproducten die helemaal aan de verwachtingen voldoen. Goede service

De meetinstructie zoals in video op website staat uitgelegd is niet volledig. Er staat wel hoe de klemveertjes kunnen worden aangebracht, maar niet hoe je ze het beste kunt verwijderen. Dit is een lastige klus zonder een schroevendraaiertje te gebruiken. Bovensien zijn de klemveertjes al aangebracht, wat niet had gehoeven omdat met de tolerantie onvoldoende rekening wordt gehouden. Met klemveertjes aan beide zijden zit de hor echt te strak in de dag. Aan een kant veertjes verwijderd en het past perfect. Er staat op de site niet vermeld of een rolraamhor ook aan de buitenzijde in de dag gemonteerd kan worden, bv bij een draaikiep raam

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ontzettend nette en degelijke producten en snelle levering ook in de vakantie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte levering. Alles exact als omschreven op de website.

Levering mogelijk maken direct aan de klant dat scheelt weer heen en weet naar de dealer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Rechtstreeks leveren op adres klant i.p.v. dealer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

mooi en degelijk produkt, goed verpakt

geen

Over Unilux.nl