Snel en makkelijke montage

Bij verschillende dealers geweest met lange levertijden van 3 a 4 weken en dure installatiekosten. Uiteindelijk zelf gedaan en goede maten doorgegeven. Binnen een week geleverd direct vanuit Unilux en heel goed zelf te monteren. Ziet er echt super uit en enorm blij mee.

Erg goede kwaliteit en makkelijk te plaatsen

Heel erg tevreden met mijn super+ horren. Goed verpakt, makkelijk te installeren en van hele mooie kwaliteit. Daarnaast ook gebruiksvriendelijk en met een prachtige afwerking. Kortom een aanrader!

Voldoet 100% aan mijn verwachtingen

Keuze kwam uit op veerstift horren gezien onze kozijnen. Omdat ik toch eerst eens wilde zien wat en hoe er geleverd werd is de kleinste hor eerst besteld. Prima kwaliteit, en gelukkig goed verpakt. Hor zat er er snel en makkelijk in: wij zijn er blij mee. Daarom hierna horren voor de andere ramen besteld. Ook dit ging allemaal prima !

Goed product netjes ontvangen.

Een hoekstrip besteld met afwijkende maat tov standaard. Keurig op lengte in de goede ral kleur geleverd. Aflevering via een gepecialiseerd bedrijf zodat het ook heel aan komt. Goede track and trace vanuit de bezorger met een kort tijdsblok. Je kunt zelfs een opmerking plaatsen de dag voor levering. Vriendelijke bezorger.

Mooi en goed

Zeer goede kwaliteit, prima product.

Ingemeten raamhorren passen perfect en zien er fraai uit.

Uitstekend.

Bestelprocedure heel duidelijk. Afspraak is afspraak n.l. 1 week levertijd.

Ik had een foute onder geleider besteld, de juiste werd kosteloos toe gestuurd

Snelle service en goede kwaliteit en zeer goed te bevestigingen.

Product naar verwachting

Zeer mooi en degelijk afgewerkt product

Prima product!

Al meerdere keren rolgordel aangeschaft. Na jaren intensief gebruik blijven ze goed. Bij laatste bestelling misten 2 schroefjes helaas.

Alweer perfect

Plissehordeur besteld en snel geleverd Paste pefect

Product prima, geen klantenservice voor particulieren.

Als particulier wordt je niet eens te woord gestaan, maar door het keuzemenu naar de website doorverwezen waarna de verbinding automatisch wordt verbroken. Prima hor verder maar de slechtst denkbare service.

Goede producten

Snelle reactie op aanvullende vraag.

Past perfect

Past perfect in exact de kleur van het kozijn

Heel blij mee!

De horten zelf gemeten en geplaatst. Snel geleverd. Passen perfect. Montage erg eenvoudig.

Topkwaliteit

Wij waren gelijk enthousiast op dit artikel

Goed en duidelijk geregeld

Duidelijke bestelprocedure, snelle levering ook duidelijk instructie met bestellen wat betreft maatvoering e.d.

Alles klopt zoals je het verwacht van het bedrijf super bedrijf

Voorzethor sluit niet volledig in cassette

Door de meegeleverde handgreep sluit hor niet goed in cassette. Mevrouw van klantenservice gaf aan dat hor goed geïnstalleerd was maar dat ze thuis zelf handgreep er af gelaten had omdat deze niet mooi stond. Bevestigde dat hor inderdaad niet helemaal in cassette past door handgreep. Lijkt mij een ontwerpfout in deze.prijsklasse. Verdere erg mooie hor met goede afwerking.

Mooie horren, fantastische service

Mooie onzethorren van sublime kwaliteit.

snelle reactie op E-mail

technisch een goed prduct

Zeer hoge kwaliteit en goede service

Nauwkeurige, relatief snelle levering en service voor gevraagde nalevering extra bevestigingen. Is de hogere prijs meer dan waard. Beperktheid in leverdagen is wellicht niet meer echt van deze tijd, maar garandeert waarschijnlijk wel een goede afleverkwaliteit met de beperkte geselecteerde bezorgdienst.

Mooie hor

Bestelling makkelijk Zou de uitleg voor meting iets duidelijker maken, nu taalfout in en leidt tot meetfouten, zoals hier de eerste keer door bouwbedrijf De levering is en snelheid was goed De hir is mooi en handig en veel fijner dan een inzetraam Op de site staat Maat nemen: Neem de dagmaatbreedte – en hoogte + 50 mm. Dat is gelezen als breedte min en hoogte plus Er had moeten staan dagmaatbreedte en - hoogte + 50 mm Het min streepje staat er als vervanging dagmaat en hoort voor het woord waar je het weglaat. Dus jammer van de eerste bestelling

Mooi product