Zeer hoge kwaliteit en goede service

Nauwkeurige, relatief snelle levering en service voor gevraagde nalevering extra bevestigingen. Is de hogere prijs meer dan waard. Beperktheid in leverdagen is wellicht niet meer echt van deze tijd, maar garandeert waarschijnlijk wel een goede afleverkwaliteit met de beperkte geselecteerde bezorgdienst.

Mooie hor

Bestelling makkelijk Zou de uitleg voor meting iets duidelijker maken, nu taalfout in en leidt tot meetfouten, zoals hier de eerste keer door bouwbedrijf De levering is en snelheid was goed De hir is mooi en handig en veel fijner dan een inzetraam Op de site staat Maat nemen: Neem de dagmaatbreedte – en hoogte + 50 mm. Dat is gelezen als breedte min en hoogte plus Er had moeten staan dagmaatbreedte en - hoogte + 50 mm Het min streepje staat er als vervanging dagmaat en hoort voor het woord waar je het weglaat. Dus jammer van de eerste bestelling

Mooi product

Prachtige Rolhor

Snelle levering en goede service Van een mooi product. Voor de doe-het-zelvers kan de website hier en daar wel wat extra informatie opnemen. Zelf heb ik enkel rolhorren besteld, in de dag. Daarbij kon ik niet goed uitvinden op welke wijze de borstels geplaatst worden, wel kan je de onderbalk draaien.. Dus zelf maar de borstels omgedraaid van de onder naar de zijkant. Trouwens, in onze oude rolhorren(op de dag)zaten twee borstels in de nieuwe nog maar één.

Wel betaald maar niets ontvangen

Thuis gebleven voor ontvangst maar paar uur van re voren geannuleerd en nog steeds niets gekregen

Mooi op tijd en kompleet geleverd.

Jammer maar het greepje blijft niet zitten. Het past niet correct om het alu.profiel waardoor het onderspanning komt staan en er snel vanaf springt. Bevestiging met dubbelkleefband is niet voldoende. Advies maatvoering van het greepje controleren/wijzigen zodat het beter past. Een nieuw passend greepje naar mij toesturen zou ik zeer prettig vinden want elke keer het greepje opnieuw vastzetten is geen optie.

Top en super snelle levering!

Het bestellen van de horren ging zeer eenvoudig. En binnen twee weken had ik de horren in huis en allemaal keurig en perfect!

Snelle en correcte levering

Zeer tevreden over product en snelle levering.

Rolhorren Super + Als je juist inmeet krijg je dit ook exact op maat en voorgemonteerd aangeleverd Het is niet het goedkoopste maar wel goede kwaliteit

Het product ziet er goed uit en het was perfect verpakt.

IK vind het een mooi product.

Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs en super verzorgd en snel geleverd, alles volgens afspraak

Als ik er weer een nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

Perfecte levering

Alles klopt: duidelijke instructies voor meten en monteren. Product is gemaakt van duurzame materialen en functioneert uitstekend. We hopen er lang plezier van te hebben!

Systeem zit heel goed in elkaar, levering was netjes op tijd. Blij met de aankoop

Zeer positief

Teleurstellend

U vraagt 30 seconden van mijn tijd maar ik heb al 2 vrije dagen verspild aan unilux, wachtend op de levering en nog steeds niets ontvangen. De klantenservice is waardeloos, ik krijg geen informatie over wanneer mijn levering wel komt, misschien dinsdag….maar dat ligt aan de vervoerder. Unilux vindt het niet hun probleem dat de vervoerder fouten maakt en kunnen hier niks aan doen zeggen ze. Ze willen mij niet compenseren voor de vrije dagen die ik voor niets op heb moeten nemen en bellen mij ook niet terug.

Product zoals beschreven = goed. Klantenservice uitstekend!

Gemonteerd. Ziet er goed en stevig uit. Foutje gemaakt met monteren, nieuw onderdeel van klantenservice gratis opgestuurd gekregen. Perfect. Aanrader.

Goede service prima resultaat

Prima online bestelproces, volgens specificaties geleverd

Bij Unilux een rokhor op maat online besteld voor onze schuifpui. Duidelijke instructies, al moet je je er wel even in verdiepen. Bij levering was alles in orde, behalve een borstel die op de verkeerde plaats was gemonteerd. Dit was echter eenvoudig te corrigeren.

Zeer tevreden. Enkele verbeterpunten.

Omschrijving/uitleg keuzes kan beter. Ook ondersteuning bij eenvoudige vragen kan beter en sneller. Verder top horren, netjes en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering

De hor is perfect op maat gemaakt en binnen 1 week geleverd.

bestelling en levering volgens afspraak

Het maken van de hordeur op maat duurde 1 week, zoals op de website staat. Daarna werd het direct verzonden en geleverd

Denk goed. aan dag maat naar productie maat kon maar aan een kant klemmetjes gebruiken

Probleemloos

Heldere meetinstructie via de site, snelle levering en goede montage instructies zorgden voor een probleemloze vervanging van onze 15 jaar oude Unilux Hordeur

Mooi afgewerkt product

Raamrolhor past perfect en ziet er mooi uit

Bestelling en postverzorging zijn goed geleverd.

Bestelling en postverzorging zijn goed geleverd

Schouwrooij 18 5281 RE Boxtel

+31 (0) 411 677 953