Bestelling en postverzorging zijn goed geleverd.

Bestelling en postverzorging zijn goed geleverd

Makkelijk te bestellen, super levering.

Bestellen is eenvoudig, je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de levering is.

Goede kwaliteit en snelle levering in deze tijd van lange levertijden

Ik ben goed geholpen en de bestel site is duidelijk en makkelijk.

Snelle levering en goed product. Makkelijke montage.

Hordeur besteld voor onze schuifpui achter. Deze werd snel geleverd (binnen 10 dagen) en volledig op maat. Levering ging helemaal prima. Degelijk product en de montage was echt heel erg simpel. Binnen een uurtje zat ie er in. Erg blij mee!

Prima en vlot

Een prima product, dat ondanks de vakantieperiode binnen een week werd geleverd.

Uitstekend!

Super degelijk spul, binnen een nette termijn geleverd. Voor een doe-het-zelver zeer eenvoudig te plaatsen.

Alles op tijd, goede info

Goede offerte en snelle levering

Top product en service!!

Zelf kon ik als nog mijn bestelling wijzigen en kwamen ze zelf met een oplossing. Prima service en een prachtig product. En zeer eenvoudig zelf te plaatsen.

Product hoge kwaliteit en keurige service

Stevige, goede horren. Passen uitstekend. Een foutje van de transporteur werd gratis opgelost

In een woord goed

Ik zocht, ik vond, ik bestelde, het werd bezorgd, ik pakte uit, ik zette het in elkaar, ik plaatste het, het paste, het functioneerde, ik was te tevreden en mijn vrouw ook!

In mei 2020 een schuifhordeur gekocht. Zelf ingemeten en geplaatst. Nu de derde zomer. Nog steeds super tevreden! Duidelijke instructies om in te meten. Duidelijke instructies om te plaatsen.

Snelle levering en goede kwaliteit. Echter de montage instructie kan beter.

Snel geleverd en gemakkelijk geplaatst!

Bestelling van de dubbele plisse hordeur was snel geleverd en is gemakkelijk te plaatsen als je er eventjes de tijd voor neemt. Goede kwaliteit voor zover ik het nu kan beoordelen.

Snelle levering opmaat gemaakt

Super bedrijf, besteld op de website, en netjes en snel geleverd. Strip was verkeerd geleverd maar wordt netjes nageleverd.

slechte montage handleiding.

Het product is goed ,maar zowel in de schriftelijke gebruiksaanwijzing als de gebruiksaanwijzing op internet zitten te veel onjuistheden.

Uitstekende kwaliteit, mooie hordeur

Helaas ontbrak de plakstrip voor de onderdorpel anders was het 5 sterren geworden.

Goede horren

We hadden al een aantal horren laten plaatsen door een specialist, maar we misten in 1 kamer nog een hor. Zelf opgemeten en bestelling geplaatst, was snel verzonden en werd netjes bezorgd. Hor geïnstalleerd en werkt super.

Prima producten.

Als je een beetje handig bent en goed naar de filmpjes kijkt kun je prima zelf een bestelling plaatsen en daarna de hor zelf monteren. Uitstekende producten voor prima prijs.

Makkelijk te plaatsen niets mis mee , wij zijn erg tevreden

1 van de betere maar kan zeker nog beter

Bij Unilux hebben we een aantal softfit horren besteld. Inmeten moet erg nauwkeurig dus hier hebben we gewoon de tijd voor genomen en dat is prima gegaan/gelukt. Gezien ik pietje precies kan zijn, heb ik contact opgenomen om een aantal standaard maten op te vragen van de flens (dikte en breedte). Dit, met het doel om zeker te weten dat het zou passen in ons kozijn. Helaas kreeg ik eerst een nietszeggend antwoord gevolgd door een doorverwijzing naar een handelaar. Erg apart gezien het simpele vraag was. Hieruit kan ik alleen maar halen dat Unilux echt op geen manier ondersteuning wil leveren aan particulieren om je te pushen naar een unilux handelaar. Ondanks dat ze gewoon een doe-het-zelf korting aanbieden. Door deze tegenstrijdigheid, had ik dit gedoe niet verwacht. Houdt hier dus rekening mee. Uiteindelijk zijn de horren besteld, gekomen en geplaatst. Werken prima! Ook erg blij dat er gekozen is voor recycled aluminium.

Weer een mooie plissé deur

Deze plissé deur ook weer zelf geplaatst. Goed opmeten en aangegeven wat ik wil. Werkt perfect.

Goed en doordacht product van goede kwaliteit

Perfect op maat

Ik heb de metingen zelf gedaan en hij paste precies. Eenvoudige montage. Omdat de hordeur tussen twee muren geplaatst moest worden heb ik de maten doorgegeven strak hier tussen. De eindkapjes van het bovenste u-profiel passen niet allebei omdat dat nu te krap was dus ik heb ze laten vervallen.

Prima horren netjes afgewerkt

Ik heb inzethorren besteld die ik zelf ingemeten heb. Binnen een week kon ik ze al plaatsen Perfect!

Schouwrooij 18

5281 RE Boxtel