Een warm welkom

Een warm welkom!! Ik ben gastvrij ontvangen. Demi heeft mij geholpen ze heeft een goed advies gegeven over mijn haar. Ze heeft mee gedacht over hoe ik het jaar gekipt en gefohnd wilde hebben. Tijdens de gehele behandeling hebben we het gezellig gehad. Ik kom zeker nog eens terug

Perfect gekapt, prachtige salon en goede koffie!

Dit was mijn eerste bezoek aan ANGELI hairstyling. Mijn vrouw en onze kinderen zijn al langer klant bij ANGELI. Een prettige ontvangst met goede koffie en eerst kijken & bespreken wat de wensen en mogelijkheden zijn voor mijn kapsel. Ik ben hier zeer prettig en vakkundig geholpen door Anzeli, die snel aanvoelde hoe ik geknipt wilde worden. Ik ben erg blij met het resultaat en kom hier zeker weer terug!

Voldeed volkomen aan mijn verwachtingen

Zoekend naar een geschikte kapper op advies bij jullie uitgekomen. Persoonlijk, vriendelijk, professioneel en deskundig! Zeer tevreden met mijn kapsel! Een zeer tevreden nieuwe klant

Goeie kapsalon. Ben heel tevreden over m'n kapsel,ze zijn zeer vriendelijk! Echt een aanrader Kom al heel veeel jaren bij deze kapsalon!

Zeer positieve ervaring

Mooie zaak. Vriendelijk en meedenkt personeel. Ik ben blij met het resultaat Volgende keer ga ik hier weer naar toe

Persoonlijk advies en goede service

Voor kleuring en advies ben je bij Angeli op het goede adres. Het is heel schoon en er hangt een goede en gezellige sfeer. Dit nodigt uit om vaker langs te komen:) dit was het beste kappersafspraak tot nu toe.

Zeer tevreden!

Ik werd snel en prettig geholpen. Doordat de kapster goed naar me luisterde was het resultaat precies wat ik wilde.

Een geweldige dochter-mama ervaring!

Samen met mijn mooie dochtertje van 5 naar Angeli geweest. Samen genieten van het totaalpakket. Met zoveel liefde werden we ontvangen en super blij liepen we hand in hand met een nieuwe coupe de deur uit!

Fantastisch!

Heel gezellig en veel aandacht van de kapster gekregen. De haarkleur was precies wat ik wilde en ben er ontzettend blij mee…!!! Tnx Angela

Goed geknipt prachtig zaak goed advies

Na vele kappers nu bij Angeli terecht gekomen . Wat een verademing werd goed geluisterd Heel goed gekeken wat kan . Zeer goed geknipt . Hier ga ik niet meer weg . Heel erg bedankt

Hele fijne kapsalon met professionele en vriendelijke kapsters!

Deze kapsalon is werkelijk fantastisch! Vanaf het moment dat je binnenstapt, word je begroet met een warme glimlach en voel je je direct op je gemak. De salon zelf is prachtig ingericht, wat bijdraagt aan een ontspannen sfeer. Wat deze plek echt bijzonder maakt, is dat de kapsters niet alleen vakbekwaam zijn, maar ook de tijd nemen om naar je wensen te luisteren en advies te geven. Ze zijn altijd in voor een gezellig praatje, waardoor een bezoek aan deze kapsalon niet alleen resulteert in een mooi kapsel, maar ook in een gezellige middag of avond uit!

Heel erg fijn!

Ik kon super snel terecht, werd goed geadviseerd en ben goed geholpen. Wat ik leuk vind is het totaal concept. Van de salon tot het toilet tot aan de koffie met versnaperingen; het was gewoon af.

Gewoon heel erg goed…

De sfeer, en hele vibe in de salon is luxe, en mega relax, de kwaliteit van de producten top, de medewerkers heel heel proffesioneel, Ik kom er nu elke maand ofzo, al 4+ jaar, en letterlijk al-tijd goed, ik heb lang haar, met highlights dat nog steeds gezond en zacht is

Prettige kapsalon waar echt aandacht aan je haar wordt gegeven

Ik heb een volle bos haar wat niet iedere kapster goed kan knippen. Nu voor de 2e keer bij Angeli geweest en weer heel tevreden over het resultaat. Ik kreeg ook veel tips mee over styling om thuis uit te proberen. Daarnaast smaakt de koffie goed en hangt er een fijne, relaxte sfeer!

Klantgericht en deskundig

De ontvangst is altijd vriendelijk en persoonlijk. Professioneel geknipt, op de afgesproken tijd en in een goede ontspannen sfeer - helemaal nu de salon verbouwd is: zo ruim en mooi ingericht. Ik kan echt niets verzinnen dat beter kan!!

Uiterst klantvriendelijk en warme huiselijke sfeer!

Zeer deskundig en vriendelijk personeel! Je voelt je meteen welkom!

Prettige sfeer, klantvriendelijk en mooi kapsel

Mooie nieuwe look bij Angeli. Zeer tevreden met mijn highlights en de nieuwe kapsalon is ruim en gezellig. Erg prettige en ontspannen sfeer !

Professionele kappers die frequent worden bijgeschoold en dus de nieuwste technieken beheersen. En dat in een luxe ambiance van de recent verbouwde kapsalon. En ook nog met heerlijke koffie, dus het complete plaatje!!!

Fijne sfeer, goede behandeling, mooi geknipt

Zeer prettige sfeer, vriendelijke medewerksters. Kijken naar de conditie van je haar en luisteren naar je wensen. Mooi geknipt.

Altijd tevreden

Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en overlegd.

Fijne, professionele kapper.

Ik wordt al jaren geknipt door Rowana en ben daar zeer tevreden over. Fijne omgeving, prachtige zaak en een mooi kapsel al gevolg.

Zeer tevreden, goed advies, kom zeker terug.

Zeer tevreden, goed advies, kom zeker terug.

Vriendelijke ontvangst, jas wordt aangenomen wordt begeleid naar de stoel waar je afgesproken behandeling plaats vind. Dit voordat je verwend wordt met koffie, thee of wat anders.Na behandeling wordt je jas weer aangereikt.

Prettige service en aandacht

Ik kom al geruime tijd bij Angeli en het is er altijd prettig qua bediening, vriendelijke kapsters en aandacht voor de klant.

Een verwen moment

Altijd een vriendelijke ontvangst, en heel fijn personeel. Kan online makkelijk een afspraak inboeken. Mijn haren worden iedere maand goed verzorgd. De net verbouwde salon is behalve mooi heel prettig en ruim van opzet.

Over ANGELI hairstyling

ANGELI hairstyling noemt zich een bijzondere kapsalon. De stylisten van ANGELI hairstyling zijn altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. ANGELI hairstyling staat nooit stil. Niets is mooier dan authentiek zijn. ANGELI hairstyling streeft daarnaar, voor jou en voor onszelf. Dat is niet het enige dat ons bijzonder maakt. ANGELI heeft een missie. Een eenvoudige missie, maar een heel waardevolle. Onze missie is om iedere klant - man, vrouw of kind - de uitstraling te geven die bij hem of haar past. Want uitstraling geeft zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen geeft je een geluksgevoel. Zelfvertrouwen zorgt dat je de wereld aankan. Wij kijken naar jou. Naar de vorm van je gezicht en de structuur van je haar. Naar de kleur van je ogen en of je veel of weinig tijd hebt 's morgens. Maar bovenal kijken we naar wie je bent. Zodat je de uitstraling krijgt die bij je past. Wij zijn pas blij als jij vindt dat wij daarin geslaagd zijn. Niet alleen 'voor de spiegel in de salon', maar ook de dagen en weken en zelfs maanden daarna. De kernwaarden van Angeli zijn al net zo eenvoudig. Eerlijkheid, plezier, inspiratie en ambitie. - Eerlijkheid. We zijn er voor jou. Niet voor de leverancier van onze producten. - Plezier. Wij houden van ons vak, en vinden het superleuk om jou blij de salon te zien verlaten. - Inspiratie. Dat vinden wij overal. Op de catwalk, op straat en in de salon. Ook jij inspireert ons. - Ambitie. Wij willen de beste zijn. Daar is niets verkeerd aan, vinden wij. Want jij verdient het allerbeste. Jij bent immers uniek. Dat koesteren wij. ANGELI hairstyling gebruikt de exclusieve milieu- en diervriendelijke L'ANZA-producten. Leuk je te zien bij ANGELI hairstyling