Fijne kapsalon, prima producten en vriendelijk en deskundig personeel.

Ervaren kapster, die goed luistert naar de klant. Het resultaat is helemaal naar wens!

Ik was bij een andere kapper om blonde plukje in de haren te laten zetten Ik zag het de volgende dag pas ik was een kanarie vogeltje zo oranje geel was het Ik terug gegaan ik krijg de schuld dat ik plukje in mijn haren had gezet dat kan je bij jezelf net met folies werken Ik ben toen naar Angeli gegaan en die hebben mij gelijk geholpen En ik ben dank zij Angeli geen kanarie meer Angeli dank je wel Ik heeft de kapster een doos mery gegeven uit dankbaarheid wat hun voor mij hebben gedaan ik ben er nu zo blij mee dank zij hun hulp dank je wel

Aangenaam

Kompetente Kappster, aardig, ik ben tevreden! Dankjulliewel

Rianne is fantastisch

Rianne is de reden dat ik nog bij deze kapsalon kom. Het is er altijd koud, de wasbakken zitten vreselijk, de prijzen zijn hoog. Maar Rianne maakt alles goed, altijd beheerst en rustig, een expert in kleuren. Steeds vernieuwend en goede adviezen .

Altijd goed verzorgd

Je wordt altijd fijn geholpen op een voortreffelijke manier en gaat goed gekapt de deur uit. Ik kom graag terug.

Een aanrader!

Vandaag ben ik voor het eerst naar ANGELI geweest en ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Ook was de kapster die mij knipte erg aardig. Volgens mij heet ze Wendy. Ze gaf goed advies en dacht goed mee over wat het leukst zal staan. Dat vond ik erg fijn. Ook verder leuk gekletst. Als mijn haar weer geknipt moet worden, ga ik naar ANGELI.

Goed en vriendelijk geholpen.

De dames werkten vakkundig en waren heel vriendelijk.

klantvriendelijke en goede knipbehandeling

goed geknipt in gezellige sfeer

Hartstikke lekker om zo naar de kapper te gaan!

Hartstikke lekker om zo naar de kapper te gaan!

Ben zeer tevreden met mijn kapsel.

De kapster was heel vriendelijk en luisterde goed naar mijn wensen. Ben haar naam vergeten maar komt uit Bennekom en werkt twee dagen in Renkum en twee dagen in Bennekom. Gr Ria Roelofs

Super goed geholpen en het resultaat is top bedankt Nicole!

Blij,

Als ik weer geknipt of gekleurd ben, ben ik blij:)

Vakkundig, professioneel en hartelijk!

Zeer vakkundige kapsters, die de tijd voor je nemen. Staan altijd voor je klaar als je een keer minder tevreden bent na een behandeling. En bovenal een heel fijne sfeer in de salon in Renkum, ook door de warme inrichting.

Bij Angeli hairstyling maken ze het zo, dat ik in ieder geval, steeds weer terug ga naar deze prima salon, of het nu in Bennekom is of zoals de laatste keer in Ede. Dik tevreden.

Super goed!

Afgelopen zaterdag ben ik bij angeli geweest voor een kuur voor mijn haar. Daar ben ik super goed geholpen. Ik zie al goede verbetering van mijn haar. Daarnaast heb ik goede adviezen gekregen. Zeker een aanbeveling!

Als nieuwe klant ging ik tevreden de salon uit!

Professioneel. Vriendelijk. Snel. Goede kapster! (Roanne)

Prima.

Vriendelijk. Vakkundig. Luistert goed naar mijn wensen.

Erg goede en gezellige sfeer!

Ik heb mijn bezoek ala zeer positief ervaren. Leuke gezellige medewerkers en kundig advies gekregen over het kapsel dat bij mij zou passen. Het is erg mooi geworden en ik kom zeker weer. Wendy ontzettend bedankt voor je advies! Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel.

Had problemen met mijn haar. Goed advies elke keer weer en ben goed knipt, niet kort(waar ik niet van hou en dit krijg ik zelfs model in)👍🏼

Professionele en moderne salon

Vriendelijk personeel en een modern ingerichte salon. Ze geven goed advies welk kapsel het beste bij jou past. Na een knipbeurt zit je haar weer echt mooi in model. Tevens werkt de salon met fijne haarproducten. Ik raad deze salon dan ook zeker aan.

Precies wat ik wilde!

Na een slechte kapperservaring bij een andere salon, naar deze goede ervaring bij Angeli! Ze begrepen wat ik wilde met mijn haar en gaven me hierin goed advies. Van kleuring tot toner! Leuke mensen werken er die professioneel met hun vakgebied serieus omgaan maar ook weten hoe ze plezier moeten hebben op de werkvloer.

Meedenkend en prima geknipt

Zeer klantvriendelijk ontvangen. Haar ook na het knippen nog een keer gewassen om alle kleine haartjes weg te krijgen. Daarnaast zeer vakkundig en goed geknipt 👍

Gezellig, goede kwaliteit en service

Ik kom hier nu al meerdere keren. Personeel is erg gezellig. Het verven en knippen is van goede kwaliteit en de service is goed. Een aanrader!

Ontspannen moment voor mezelf.

Ik vind vooral de heerlijke warme handdoek met olie na het wassen heerlijk!

Fijn geholpen en behandeld

Ik zou als bedrijf wel iets adviseren als je op vrijdag - markt - met de auto komt en onbekend in Bennekom. Want dan is er om 9 uur al geen parkeerplaats meer bij de zaak. En was ik dus te laat.