Klantgericht, kundig en professioneel!

Prettig ontvangen. Er is goed geluisterd naar mijn wensen, kundig advies, prima resultaat!

voor als je echt goed geknipt wilt worden.

Je voelt je welkom in de kapsalon. Dat komt o.a. door de persoonlijke aandacht voor je als klant, goed luisteren naar je knipwensen met een prima eindresultaat.

Een heel te vrede klant

Vanaf het moment dat jullie in Bennekom gevestigd zijn, ben ik klant. Er is altijd een gezellige sfeer. Ik heb een voorkeur van kapster en dat is Angela. Ze geeft goed advies,knipt prima, luisterend oor. En ik ga altijd te vrede weg.Soms met een nieuwe look, soms een high light, en altijd het gevoel dat tijd niet uit maakt.

Kwaliteit van het knip werk altijd weer top.

Er wordt altijd eerst heel aandachtig geluisterd naar je eigen wensen. De dames dragen ook zelf actief ideeën aan als dat nodig is en bespreken vooraf hoe ze je haar gaan knippen. Na een knipbeurt merk ik altijd weer dat ze heel goed wisten hoe je je haar geknipt wilt hebben. Ik wordt altijd weer positief verrast over het eindresultaat. En ook na 3 weken is het nog geheel naar wens. Soms knipt een andere kapster van Angeli me i.v.m vakantie bijvoorbeeld. Ook dan altijd naar volle tevredenheid. Absoluut niet een doorsnee kapsalon daardoor. Dank namens een zeer contente klant.

Lekker verwenmoment!

Relaxte sfeer, aandacht en up-to-date deskundigheid; kortom alles wat je bij een kapper hoopt te vinden! Achteraf toch niet helemaal blij? Mag je altijd terugkomen om het bij te werken. Top!

Bij Angeli wordt je vakkundig en enthousiast gekapt.

Heel graag kom ik steeds weer terug bij Angeli. Je wordt hier goed geholpen. Ze luisteren naar je wensen en doen daar wat mee.

Deskundig en vriendelijk

Ik kom nu ruim een jaar bij Angeli te Bennekom. Ik laat mijn haar iedere keer verven, wassen, stijlen en soms knippen. De studio is licht en modern. Mijn kapster zorgt altijd voor een leuke sfeer maar belangrijker, ze geeft expert advies en in overleg, komen we tot een plan dat ze iedere bezoek netjes uitvoert. Ik ben ontzettend blij met de resultaat en zal blijven komen.

Top zaak!

Super fijne kapperszaak met de juiste haar producten en met goed en leuk personeel!

Luisterend oor, kwaliteit, resultaat

Voor mij is naar de kapper gaan een moment waar ik “echt” naar uitkijk. Een geniet-momentje. Ik vind veranderingen leuk maar ook erg spannend. Bij ANGELI hairstyling luisteren ze goed naar wat ik in gedachte heb en geven ze advies wat zij zouden doen/ mooi vinden. Ik durf het helemaal over te laten aan die persoon die mij die dag helpt. Uiteindelijk ben ik nog elke keer heel erg blij met het resultaat. Zeker een aanrader!

Top kapper met top mensen en gebruikersvriendelijke site

Altijd als ik weer naar de kapper moet kan ik gewoon even naar de site en kan ik binnen no time een plekje vinden voor mijn afspraak waarna ik op m'n gemakje met zekerheid dat ik aan de beurt kom naar een van de locaties kan gaan en mijn haar kan laten knippen door een van de getalenteerde dames.

Zoals het bij een kapper hoort te zijn

Vriendelijke mensen, zijn in voor een praatke met je, herkennen je en luisteren naar je wens. Daarnaast geven ze ook advies zodat je altijd blij bent met het resultaat

prima geholpen

Goed advies en super service

Ik was mijn haar zat en wilde wat anders. Ik had zelf al wat uitgezocht op internet. Demi had maar een half woord nodig en begreep precies wat ik wilde en adviseerde wat bij mijn haar en gezicht past. Helemaal blij met mijn nieuwe kapsel!

Ik ben erg tevreden met het resultaat.

De kapster was vriendelijk en vakkundig.

Ervaring als zeer welkom ontvangen

Een goede uitleg en rustig de tijd nemen wat er gaat gebeuren. Ging zeer tevreden met een goed geknipt koppie naar huis.

Fijn!

Angela knipt mijn moeder snel en goed, ben heel blij met haar!

Al meer als 40 jaar klant bij Angeli

Ze weten precies hoe ik het geknipt wil hebben en op de juiste manier in model gebracht.

Weer goed in model!

Geknipt door Lilian! Door Lilian goed gekeken hoe het model het best zou vallen! En het zit super. Ik ben er blij mee en we gaan voor net zo’n lange lok als Lilian😉

Ontspannen uurtje bij de kapper

Ik kwam zonder afspraak binnen en kon binnen 10min geknipt worden. Heerlijke massage tijdens het haarwassen, alsof ik bij de schoonheidsspec was. Heerlijke koffie en heel goed geknipt!

Eerste bezoek.

Vriendelijke ontvangst, was duidelijk dat ik voor de eerste maal.jullie kapsalon bezocht. Kwam voor alleen uitgroei, netjes verzorgd de deur weer uit, zeer fijn!

Mijn dochter is geweldig geknipt

Prima kapsalon

Vaste klant, mijn haar wordt zeer goed geknipt

Angeli heeft professionele aandacht voor het haar in persoonlijk contact voor de klant!

Persoonlijk en professioneel

Goed gezellig en vriendelijke maar vooral vakkundig geholpen

Netjes en goed geholpen er werd goed naar mij geluisterd 👍👍

Prima vriendelijk om terug te komen

Prima vriendelijk om terug te komen