1e keer geknipt

Prima ontvangst. Vakwerk. Ik kom zeker terug. En belangrijk heden: RIVM toepassing voor personeel en klant.

Maar toch een minpuntje, de tekstkleur. Bijna niet te lezen. De waardering: Geen verplichting van een masker. Hieronder de motivatie: https://www.transitieweb.nl/corona/mondkapjes-zijn-voor-gezonde-mensen-zeer-ongezond/

Helemaal top!!

Ik werd hartelijk ontvangen, Miranda verwelkomde mij met mijn voornaam dus voelde mij welkom

Super fijn.. er werd geluisterd en goed gehandeld..

Ik heb genoten van de massage en heerlijke warme handdoek met olie. De verse sinaasappel gemberthee met een lepeltje honing maakte het af! Ik voelde mij als in een Spa maar liep er nu met een fantastisch kapsel uit thanks Fleur!! Ik kom zeker terug.

Ik ben heel positief over Angeli Bennekom

als nieuwe klant ben ik naar alle tevredenheid geholpen en ben zeker van plan om na mijn eerste bezoek dit een vervolg te geven.

Naar volle tevredenheid geknipt!

Voor de eerste keer bij Angeli hairstyling en het is met goed bevallen. Nette ontvangst, vakkundig personeel en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Daarnaast wordt er uitermate correct met de Corona maatregelen omgegaan, Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg goed.

Goedenavond, vandaag was ik voor de tweede keer bij jullie (Bennekom). Beide bezoeken een andere kapster gehad, de dames waren allebei erg vriendelijk en goed in hun werk. Ook is het fijn om via jullie site een afspraak te maken! Dus eigenlijk heb ik niets te mopperen. Groetjes Roy.

Klantvriendelijk

Alles naar wens, klantvriendelijk, klantgericht, en heeft voor mij perfect resultaat geleverd! Zeer tevreden, kom hier zeker terug!

heel fijn gehad

goede kapster, fijne sfeer en ik heb genoten

fijne ambiance, met vriendelijke medewerkers, die snappen wat je wilt!

ik kwam er voor de 2e keer. En vertelde Sanne wat ik t.o.v. de 1e keer graag anders wilde aan mijn haar. Zij begreep me meteen en voerde precies uit wat ik wilde en gaf ook nog eens goede adviezen!

Positief, rustig en met persoonlijke aandacht

zie bovenstaande zin

Ik ben heel tevreden mijn kapsel

Ik ben vandaag in Ede geweest bij kapsalon Angeli. Ik ben geholpen door Wendy en zij heeft mijn haar precies gedaan zoals ik dat wilde. Ze was ook heel vriendelijk. Ik ben heel tevreden

werd goed geluisterd, prima adviezen, vriendelijk

Van lang haar naar prima halflange coupe met behoud van de natuurlijke krul. Veel uitleg. Goed goed goed!

gewoon goed en fijn!

Goed en efficiënt!

Fijne, kalme daadkrachtige kapster

Prettig dat de kapster rustig bleef en flink doorknipte terwijl mijn peuter de hele zaak bij elkaar blèrde.....

Mooie en fijne salon waar je goed en relax geholpen word

Goed geholpen door Nicole.Heel relax en fijn..Klantvriendelijk ,highlights gezet en ben heel tevreden en blij weer met m’n kleur

Prima service en kwaliteit en klantvriendelijkheid

Kan altijd direct en snel een afspraak maken. Lekkere koffie en kwaliteit kapper.

Metamorfose iedere keer als ik langs kom. Ben er heel blij mee ! Goed advies en denken goed mee.

Vriendelijk,kundig Zeer professionele Corona aanpak

De persoonlijke benadering ervaar ik als heel prettig

Prima geknipt

Mijn haar is prima geknipt! Het kleuren van mijn haar was de eerste keer wat minder, maar de tweede keer was het precies wat ik graag wilde, toen begrepen ze ook wat mijn stijl was! Super gedaan, Jeanette!

Dik tevreden

Wordt altijd zeer vriendelijk en professioneel ontvangen. En er wordt goed geluisterd maar ook zeker meegedacht met mijn wensen kwa knippen kleuren. Dik tevreden

hetis steeds als ik geholpen ben, prima naar mijn zin het resultaat is oke

Ik ben zeer tevreden.

Een fijne kapsalon waar de klant koning is.

Je wordt op een prettige en professionele manier geholpen. Een prettige sfeer. Ook in deze Corona tijd gaan ze zorgvuldig met hun clienten om.

Fijn ontspannen en vakkundig

Fijne relaxte sfeer en ik had leuke meid als kapster Demi.

Fijne persoonlijke behandeling

Vlot geknipt , fijn gesprek. Zeer nette zaak, aanrader!