Top kapsel met topkapster

De eerste keer bij deze kapsalon was meteen raak! Gastvrij, open houding, lettend op je wensen , goede adviezen en meteen een klik met de kapster en een leuk gesprek! Met een leuke anekdote: Mijn dochter en ik zochten beiden een andere kapper en wat wil het geval … beiden kozen we dezelfde kapsalon en kapster !!! Onafhankelijk van elkaar. Zij gaat volgende week!

Gezellige meiden en de kleur is echt super gewoon !tot volgende week

Ik was méér dan blij verrast

Naast het feit dat het een mooie, ruime zaak is, heb ik het zeer prettig ervaren dat de aardige dame die mij hielp, me een uitstekend advies gaf over het te knippen model. Zonder het te laten kleuren, was mijn haarkleur toch erg goed opgefrist! Voor mij was dit mijn eerste bezoek aan Angeli hairstyling, maar absoluut niet mijn laatste. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer!

Vriendelijk en service gericht

Plezierig, goed luisterend, wel verbazingwekkend dat tijdens mijn knipbeurt de haarborstel werd gedeeld met een andere klant. Wel was eerst bij beide klanten de haren gewassen, maar toch… Verder prima tevreden.

Heel blij mee!

Ze luisterde goed naar wat ik wilde en had bruikbare tips. Dankzij haar eindelijk volume in mijn haar gecreëerd.

Aandacht en expertise

Met aandacht voor de persoon wordt met expertise advies gegeven. Erg klantgericht, professioneel personeel. Ik voelde me als klant gehoord en zeer op mijn gemak. Mijn eerste ervaring was top en smaakt naar meer.

Een heerlijk moment voor mij!

Ik kwam voor de eerste keer in de salon. Alles totaal nieuw dus. Maar zo ook voor de dames van de salon deze dag, zij hebben een nieuw merk voor de producten.. Ondanks dat ze hier erg druk mee waren, nemen ze de tijd om alles stap voor stap te bespreken met je. Ik vind het resultaat van mijn haar echt een pracht plaatje geworden! Ik kom zeker nog eens terug!

Heerlijk ontspannen, klantvriendelijk en gewoon top!

In een heerlijk ontspannen sfeer word je zeer klantvriendelijk en met goede service geholpen. De kappers hebben enorme vakkennis en helpen je goed door echt te luisteren wat je wensen zijn. Echt een aanrader dus!

Uitstekend vakwerk in ontspannen sfeer

Lillian sloot goed aan bij de belevingswereld van mijn dochter van 8 jaar. Ze deelde haar enthousiasme voor een nieuwe look zonder mijn praktische wensen (het haar moet nog in een staart passen) uit het oog te verliezen. Wij komen terug!

Prettig, professioneel, modern en ze nemen de tijd.

Er werd eerst heel goed geluisterd en gekeken naar de mogelijkheden wat betreft het kleuren van mijn haar. Het resultaat was ook precies wat ik voor ogen had ! Goede service ; ze knipte op mijn verzoek nog even de achterkant bij na het drogen, terwijl ik alleen voor kleuren kwam.

Het is oprecht de eerste keer dat mijn haar 100% naar mijn zin zit! Het is waar dat de kapster met je bespreekt wat je wilt en wat de mogelijkheden met jouw haar zijn. Een bezoek aan een Angeli hairstyling salon is beslist de moeite waard.

Verrukkelijk

Afgelopen vrijdag (2-8) was het mijn eerste keer dat ik kennis maakte met Angeli kapsalon. Als je al binnen komt voel je je al VIP. Dit klopt ook met de behandeling die je krijgt. Miranda heeft mij geknipt en gekleurd. Helemaal naar tevredenheid en bovendien ook nog een ontzettend gezellig gesprek samen gehad tijdens het verven en knippen. Deze kapsalon is heel persoonlijk. Ze zijn vriendelijk en belangstellend naar je. En als kers op de taart kreeg ik ook nog een heerlijke drankje. Nou een top VIP middag heb gehad. Dank jullie wel dames.

mooie salon prettige mensen

voor mij was het de eerste keer maar ik ga vrijwel zeker terug. Had een gebroken schouder daar werd goed mee omgegaan. En natuurlijk zit mijn haar naar mijn zin

Super gedaan ben er blij mee .

Helemaal de moeite waard om naar Ben elk

Fijn kleuradvies en styling tips gekregen. Professionele uitleg, prettig in het contact.

WAUW

Voor mijn bruidskapsel een paar dagen van te voren contact gehad. Ik ben geweldig geholpen. Ik kon zelfs voor de openingstijd terecht zodat ik voldoende tijd had om in Oosterbeek te komen. Het was pure magie. Veel complimentjes gekregen deze dag. Je kunt geen 10 + scoren, maar dat was het zeker! Ook mijn make-up was heel mooi aangebracht. Het was iedere euro waard! Dank je wel ❤️

Meer dan goed

Altijd vriendelijk ontvangen en de service is top. Tijdens het knippen is het lachen met Rowana onder het genot van een koffie. Zonder dat je het door hebt zit alles weer zoals gewenst en loop je binnen no time tevreden de deur weer uit. Tot de volgende keer!

Rianne heeft echt naar mij geluisterd

Rianne heeft oog voor haar vak en is enthousiast! Gaf goed advies! Zij maakt echt contact met de cliënt. Niet dat gemaakte contact omdat het zo hoort. Ook met de gegeven feedback, ging zij aan de slag. Leuk dat niet alleen ik met een goed gevoel naar huis ging, maar ook dat zij vol enthousiasme was van haar werk. Toppertje

Een feestje

Ontzettend goed en professioneel geholpen. Kundige mensen- krijg heel veel complimenten over mijn glanzende haar. Alle tijd voor me vrijgemaakt. T was een feestje!

Echt stukken beter dan die

Mooie frisse zaak met vriendelijke medewerkers. Lekkere koffie met lekkere chocolade. Kapster had geen haast zoals in die branche zaken waar jet in 20 minuten klaar moet zijn. Ervaren en getalenteerde kapster. Gewoon helemaal niets op aan te merken. all in all is de prijs ook wat hoger maar dat mag.

Helemaal goed !!

Goed ontvangen, er wordt naar je geluisterd wat je wensen zijn, leuke mensen, klantvriendelijk, word hier helemaal blij van!!

Super fijne salon, echt top!

Bij binnenkomst wordt je neteen hartelijk ontvangen en ik kreeg direct een heerlijke cappuccino. De dame die mij gekleurd en super leuk geknipt heeft is een topper. Ze geeft heel goed advies en weet meteen wat bij je past. Kortom dit is voortaan mijn kapsalon!

Een warm welkom

Een warm welkom!! Ik ben gastvrij ontvangen. Demi heeft mij geholpen ze heeft een goed advies gegeven over mijn haar. Ze heeft mee gedacht over hoe ik het jaar gekipt en gefohnd wilde hebben. Tijdens de gehele behandeling hebben we het gezellig gehad. Ik kom zeker nog eens terug

Perfect gekapt, prachtige salon en goede koffie!

Dit was mijn eerste bezoek aan ANGELI hairstyling. Mijn vrouw en onze kinderen zijn al langer klant bij ANGELI. Een prettige ontvangst met goede koffie en eerst kijken & bespreken wat de wensen en mogelijkheden zijn voor mijn kapsel. Ik ben hier zeer prettig en vakkundig geholpen door Anzeli, die snel aanvoelde hoe ik geknipt wilde worden. Ik ben erg blij met het resultaat en kom hier zeker weer terug!

Voldeed volkomen aan mijn verwachtingen

Zoekend naar een geschikte kapper op advies bij jullie uitgekomen. Persoonlijk, vriendelijk, professioneel en deskundig! Zeer tevreden met mijn kapsel! Een zeer tevreden nieuwe klant

Dorpsstraat 47 A

6721JJ Bennekom

Over ANGELI hairstyling

ANGELI hairstyling noemt zich een bijzondere kapsalon. De stylisten van ANGELI hairstyling zijn altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. ANGELI hairstyling staat nooit stil. Niets is mooier dan authentiek zijn. ANGELI hairstyling streeft daarnaar, voor jou en voor onszelf. Dat is niet het enige dat ons bijzonder maakt. ANGELI heeft een missie. Een eenvoudige missie, maar een heel waardevolle. Onze missie is om iedere klant - man, vrouw of kind - de uitstraling te geven die bij hem of haar past. Want uitstraling geeft zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen geeft je een geluksgevoel. Zelfvertrouwen zorgt dat je de wereld aankan. Wij kijken naar jou. Naar de vorm van je gezicht en de structuur van je haar. Naar de kleur van je ogen en of je veel of weinig tijd hebt 's morgens. Maar bovenal kijken we naar wie je bent. Zodat je de uitstraling krijgt die bij je past. Wij zijn pas blij als jij vindt dat wij daarin geslaagd zijn. Niet alleen 'voor de spiegel in de salon', maar ook de dagen en weken en zelfs maanden daarna. De kernwaarden van Angeli zijn al net zo eenvoudig. Eerlijkheid, plezier, inspiratie en ambitie. - Eerlijkheid. We zijn er voor jou. Niet voor de leverancier van onze producten. - Plezier. Wij houden van ons vak, en vinden het superleuk om jou blij de salon te zien verlaten. - Inspiratie. Dat vinden wij overal. Op de catwalk, op straat en in de salon. Ook jij inspireert ons. - Ambitie. Wij willen de beste zijn. Daar is niets verkeerd aan, vinden wij. Want jij verdient het allerbeste. Jij bent immers uniek. Dat koesteren wij. ANGELI hairstyling gebruikt de exclusieve milieu- en diervriendelijke L'ANZA-producten. Leuk je te zien bij ANGELI hairstyling