Ik was vakkundig, prettig en vriendelijk behandeld

Ben vandaag de eerste keer bij Angeli hairstyling in Bennekom geweest om mijn haar laten wassen, behandelen en knippen. Het was geweldig. Vakkundig en prettig.

Altijd een fijne behandeling

Elke keer wordt je top geholpen en worden er goede tips gegeven, voel me hier erg op mijn plek THANKS

Blij met mijn kapsel

Vandaag voor het eerst geweest en geholpen door Astrid. Ben goed geholpen en blij met het resultaat, en ondertussen gezellig gepraat.

Prettige behandeling

Voor mij een nieuwe kapsalon, prettige salon! Met vriendelijke kapsters. Ben zeer tevreden over het resultaat.

Vakkundig, vriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding

Eerste keer bij Angeli is goed bevallen. Vakkundig en mooi geknipt. Precies wat ik wilde, goed overleg. Prettig en ontspannen momentje van de dag.

De klant staat hier echt centraal!!

Op het moment dat ik binnen stapte voelde ik mij welkom. Ik kwam alleen even mijn pony bij laten knippen, maar kreeg meteen een fijn advies hoe ik het beste mijn haar kan stylen. Fijn dat er echte aandacht was!!!

Fijn geholpen en met een mooi nieuw kapsel de deur uit.

Goed geholpen

Prettig ontvangst en snel geholpen. Goed luisterend hoe je het wil hebben en uitleg wat er gebeurt.

Zeer goede styling uitgevoerd door Wendy.

Professioneel, goede benadering en invulling gegeven aan wensen. Mooi eindresultaat.

Tijd geleden dat ik door zo'n goede kapster ben geknipt.

Lilian deed bij mij een hoofdhuid analyse waar ik wat mee kon. Tips en adviezen kreeg ik mee en ze nam rustig de tijd ervoor. Daarbij was ik reuze tevreden met de uiteindelijke knipbeurt.

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling

Goed geknipt en goed advies voor kleur en high lights. Ik ben blij met het resultaat. Ik kom zeker terug. Ik schrok wel even van de prijs. Die is wel wat hoger dan ik bij mijn (vorige) kapper gewend was. Maar dat heb ik er wel voor over.

Persoonlijke aandacht en precisie

Lilian weet met een paar woorden al gauw wat ik wil, knipt nauwkeurig en vlot. Geeft passend advies en helpt je op weg bij vragen. Altijd gezellig om met haar even bij te kletsen. Dus alleen maar positiviteit.

Ik kom al jaren bij Angeli hairstyling me haar zit altijd top. In de kapsalon is het altijd gezellig en is er ook tijd voor een luisterend oor. Gewoon een aanrader

Geknipt uitje

Bij Salon Angeli, gaat gastvrijheid samen met een gezellige babbel en je gaat goed geknipt de deur uit. Wanneer nodig geven ze je haar een `peptalk`, een nieuw kleurtje en zo wordt je haar nooit een sleur.

Erg goede kapsalon. Personeel is vriendelijk en luistert goed naar je voorkeuren. M’n haar ziet er altijd weer veel voller uit na een knipbeurt bij Angeli.

Klantgericht, kundig en professioneel!

Prettig ontvangen. Er is goed geluisterd naar mijn wensen, kundig advies, prima resultaat!

voor als je echt goed geknipt wilt worden.

Je voelt je welkom in de kapsalon. Dat komt o.a. door de persoonlijke aandacht voor je als klant, goed luisteren naar je knipwensen met een prima eindresultaat.

Een heel te vrede klant

Vanaf het moment dat jullie in Bennekom gevestigd zijn, ben ik klant. Er is altijd een gezellige sfeer. Ik heb een voorkeur van kapster en dat is Angela. Ze geeft goed advies,knipt prima, luisterend oor. En ik ga altijd te vrede weg.Soms met een nieuwe look, soms een high light, en altijd het gevoel dat tijd niet uit maakt.

Kwaliteit van het knip werk altijd weer top.

Er wordt altijd eerst heel aandachtig geluisterd naar je eigen wensen. De dames dragen ook zelf actief ideeën aan als dat nodig is en bespreken vooraf hoe ze je haar gaan knippen. Na een knipbeurt merk ik altijd weer dat ze heel goed wisten hoe je je haar geknipt wilt hebben. Ik wordt altijd weer positief verrast over het eindresultaat. En ook na 3 weken is het nog geheel naar wens. Soms knipt een andere kapster van Angeli me i.v.m vakantie bijvoorbeeld. Ook dan altijd naar volle tevredenheid. Absoluut niet een doorsnee kapsalon daardoor. Dank namens een zeer contente klant.

Lekker verwenmoment!

Relaxte sfeer, aandacht en up-to-date deskundigheid; kortom alles wat je bij een kapper hoopt te vinden! Achteraf toch niet helemaal blij? Mag je altijd terugkomen om het bij te werken. Top!

Bij Angeli wordt je vakkundig en enthousiast gekapt.

Heel graag kom ik steeds weer terug bij Angeli. Je wordt hier goed geholpen. Ze luisteren naar je wensen en doen daar wat mee.

Deskundig en vriendelijk

Ik kom nu ruim een jaar bij Angeli te Bennekom. Ik laat mijn haar iedere keer verven, wassen, stijlen en soms knippen. De studio is licht en modern. Mijn kapster zorgt altijd voor een leuke sfeer maar belangrijker, ze geeft expert advies en in overleg, komen we tot een plan dat ze iedere bezoek netjes uitvoert. Ik ben ontzettend blij met de resultaat en zal blijven komen.

Top zaak!

Super fijne kapperszaak met de juiste haar producten en met goed en leuk personeel!

Luisterend oor, kwaliteit, resultaat

Voor mij is naar de kapper gaan een moment waar ik “echt” naar uitkijk. Een geniet-momentje. Ik vind veranderingen leuk maar ook erg spannend. Bij ANGELI hairstyling luisteren ze goed naar wat ik in gedachte heb en geven ze advies wat zij zouden doen/ mooi vinden. Ik durf het helemaal over te laten aan die persoon die mij die dag helpt. Uiteindelijk ben ik nog elke keer heel erg blij met het resultaat. Zeker een aanrader!

Top kapper met top mensen en gebruikersvriendelijke site

Altijd als ik weer naar de kapper moet kan ik gewoon even naar de site en kan ik binnen no time een plekje vinden voor mijn afspraak waarna ik op m'n gemakje met zekerheid dat ik aan de beurt kom naar een van de locaties kan gaan en mijn haar kan laten knippen door een van de getalenteerde dames.