We werden enthousiast ontvangen en mochten gelijk plaats nemen in de kappersstoel. De kapper ging na ons gesprek mijn kapsel knippen. Na controle en kijken toch nog laagjes erin geknipt. Na droog geföhnd te zijn, konden we naar huis. Prettig geholpen en leuk gesprek gehad. Dank voor de leuke behandeling. Britt Poulissen

Relaxed

Ik voelde mij gelijk bijzonder. De ontvangst was heel gastvrij en er wordt ook goed aan de inwendige mens gedacht. Het haren wassen was heerlijk ontspannend en er werd steeds gezegd wat er gedaan ging worden. Er werd goed naar mijn haar gekeken en goed geadviseerd en overlegd. Heel tevreden met het eindresultaat.

Ervaren personeel die luistert naar jouw wensen!

Allereerst heerlijk in de watten gelegd bij Angeli Bennekom, door Demi. Zij heeft goed geluisterd naar mijn wensen en zeer kundig gekeken naar wat bij mijn haar én haar routine (lees:non) past! Heel blij met mijn nieuwe look.

Vriendelijk personeel goed geknipt!

Heel goed geknipt

Uitstekend!

Prima kapsalon, mijn eerste keer dus beetje spannend😉. Maar goed advies gekregen en prima geknipt en uitstekende producten! Kortom aanrader!

Heel fijn

Ik ben heel goed geholpen door Liza. Alles word uitgelegd wat ze doet en ze luistert goed naar mij wensen.

Heerlijke behandeling goed geluisterd

Fijne eerste behandeling gehad. Haar geknipt naar wens en gekleurd met highlights. Goed advies gehad aan producten dus ik kan weer heerlijk vooruit. Wendy bedankt!

Goede service en vakkundigheid

Jullie blij met mij en ik blij met jullie vanwege jullie vriendelijkheid en vakkundigheid.

Redders in Nood

Door dat ik al eens eerder model mocht zitten voor een training was mijn vertrouwen in Angeli Hairstyling al geboren. Vandaag opgebeld want ik was thuis aan de slag geweest met een “haarverfje van de drogist” en deze was totaal mislukt!! Gelukkig kon ik vandaag meteen direct en hebben ze van mijn raar uitgevallen gele coupe een geweldige gave “ash” kleur die ik oorspronkelijke wilde, weten te maken!! Dankjullie ik ben super blij!!

Fijne sfeer en eerlijke service zonder poeha

Belde om afspraak te maken voor knippen kon meteen terecht in filiaal Bennekom! Werd geholpen door een meid die ervoor zorgde dat ik meteen op mijn gemak was...fijne relaxte sfeer!

Verwennerij

Er wordt tijd genomen , en heerlijke verwennerij

Pluspunten

Aardig personeel met verstand van zaken. Ook hebben ze aandacht voor hun werk en de klant De sfeer in de zaak is rustig en je kunt hier echt even ontspannen

Pluspunten

Erg aardige en kundige kapster, luistert goed waardoor mijn demente moeder naar tevredenheid geknipt is.

Pluspunten

Ze was zeer vriendelijk, De massage en het kapsel is super. Ben best wel gespannen bij dit soort dingen> Maar dat was redelijk snel over. Bedankt tot de volgende keer.

Pluspunten

Kundig, professioneel, persoonlijk Positieve reacties uit mijn omgeving.

Pluspunten

Vriendelijk, aandacht, kwaliteit, deskundig

Pluspunten

Vriendelijk/behulpzaam/ervaren personeel

Pluspunten

Prachtige kapsalon waar je snel terecht kunt. Je haar is goed geknipt zegt mijn vrouw bij thuis komst.

Pluspunten

Word goed geluisterd naar wat je wil, ik ben vanmiddag super tevreden weggegaan, super geknipt

Pluspunten

Demi perik Is echt top

Pluspunten

Plezierige zaak, professioneel personeel ! Iedere kapster is goed !

Geen , blijf wat je bent!

Pluspunten

Goede ontvangst Klantvriendelijk Deskundig Cappucino is heerlijk

Weet ik even niet

Pluspunten

Er wordt zeer vakkundig gewerkt, in een gezellige, ontspannen sfeer!

Ga zo door!

Pluspunten

Een gezellige salon waar je je thuis voelt met zeer vakkundige mensen.

Over ANGELI hairstyling