Uitstekend!

Uit-stekend...dat is precies wat mijn haar doet als het niet goed wordt geknipt. Maar dankzij de goede kappers bij Salon Angeli is het niet uit-stekend maar uitstekend!

Erg klant gericht

Op dag twee van de heropening na corona geweest. Erg prettig hoe met in achtneming van de voorzorgsmaatregelen de klant centraal staat. Bijvoorbeeld: al het personeel droeg mondkapjes en de klant werd de keuze gelaten of deze wel of niet de aanwezige mondkapjes wilde dragen. Dit vond ik positief t.o.v. ervaringen die vrienden hebben bij andere kappers: personeel geen mondkapjes en ook geen mondkapjes ter beschikking. ANGELI heeft hierin wel haar verantwoordelijkheid richting de klant genomen.

Goede kapsters, fijne sfeer

Ik ben prima geholpen, goed geknipt. Er heerst een prettige sfeer en er wordt gewerkt met goede producten.

Persoonlijk en goed

Leuke en goede kapster, goede producten. Ondanks corona goed sfeer. Helaas wel prijzig

Hele goede kapsalon met uitstekende services

Mijn ervaring met ANGELI Hairstyling in Bennekom is prima, hele plezierige omgeving en vakkundige kapster(s) !

zeer tevreden.

aardige kapsters, goede sfeer en goede behandelingen.

Fijne kapsalon, prima producten en vriendelijk en deskundig personeel.

Ervaren kapster, die goed luistert naar de klant. Het resultaat is helemaal naar wens!

Ik was bij een andere kapper om blonde plukje in de haren te laten zetten Ik zag het de volgende dag pas ik was een kanarie vogeltje zo oranje geel was het Ik terug gegaan ik krijg de schuld dat ik plukje in mijn haren had gezet dat kan je bij jezelf net met folies werken Ik ben toen naar Angeli gegaan en die hebben mij gelijk geholpen En ik ben dank zij Angeli geen kanarie meer Angeli dank je wel Ik heeft de kapster een doos mery gegeven uit dankbaarheid wat hun voor mij hebben gedaan ik ben er nu zo blij mee dank zij hun hulp dank je wel

Aangenaam

Kompetente Kappster, aardig, ik ben tevreden! Dankjulliewel

Rianne is fantastisch

Rianne is de reden dat ik nog bij deze kapsalon kom. Het is er altijd koud, de wasbakken zitten vreselijk, de prijzen zijn hoog. Maar Rianne maakt alles goed, altijd beheerst en rustig, een expert in kleuren. Steeds vernieuwend en goede adviezen .

Altijd goed verzorgd

Je wordt altijd fijn geholpen op een voortreffelijke manier en gaat goed gekapt de deur uit. Ik kom graag terug.

Een aanrader!

Vandaag ben ik voor het eerst naar ANGELI geweest en ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Ook was de kapster die mij knipte erg aardig. Volgens mij heet ze Wendy. Ze gaf goed advies en dacht goed mee over wat het leukst zal staan. Dat vond ik erg fijn. Ook verder leuk gekletst. Als mijn haar weer geknipt moet worden, ga ik naar ANGELI.

Goed en vriendelijk geholpen.

De dames werkten vakkundig en waren heel vriendelijk.

klantvriendelijke en goede knipbehandeling

goed geknipt in gezellige sfeer

Hartstikke lekker om zo naar de kapper te gaan!

Hartstikke lekker om zo naar de kapper te gaan!

Ben zeer tevreden met mijn kapsel.

De kapster was heel vriendelijk en luisterde goed naar mijn wensen. Ben haar naam vergeten maar komt uit Bennekom en werkt twee dagen in Renkum en twee dagen in Bennekom. Gr Ria Roelofs

Super goed geholpen en het resultaat is top bedankt Nicole!

Blij,

Als ik weer geknipt of gekleurd ben, ben ik blij:)

Vakkundig, professioneel en hartelijk!

Zeer vakkundige kapsters, die de tijd voor je nemen. Staan altijd voor je klaar als je een keer minder tevreden bent na een behandeling. En bovenal een heel fijne sfeer in de salon in Renkum, ook door de warme inrichting.

Bij Angeli hairstyling maken ze het zo, dat ik in ieder geval, steeds weer terug ga naar deze prima salon, of het nu in Bennekom is of zoals de laatste keer in Ede. Dik tevreden.

Super goed!

Afgelopen zaterdag ben ik bij angeli geweest voor een kuur voor mijn haar. Daar ben ik super goed geholpen. Ik zie al goede verbetering van mijn haar. Daarnaast heb ik goede adviezen gekregen. Zeker een aanbeveling!

Als nieuwe klant ging ik tevreden de salon uit!

Professioneel. Vriendelijk. Snel. Goede kapster! (Roanne)

Prima.

Vriendelijk. Vakkundig. Luistert goed naar mijn wensen.

Erg goede en gezellige sfeer!

Ik heb mijn bezoek ala zeer positief ervaren. Leuke gezellige medewerkers en kundig advies gekregen over het kapsel dat bij mij zou passen. Het is erg mooi geworden en ik kom zeker weer. Wendy ontzettend bedankt voor je advies! Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel.

Had problemen met mijn haar. Goed advies elke keer weer en ben goed knipt, niet kort(waar ik niet van hou en dit krijg ik zelfs model in)👍🏼