Super goed!

Afgelopen zaterdag ben ik bij angeli geweest voor een kuur voor mijn haar. Daar ben ik super goed geholpen. Ik zie al goede verbetering van mijn haar. Daarnaast heb ik goede adviezen gekregen. Zeker een aanbeveling!

Als nieuwe klant ging ik tevreden de salon uit!

Professioneel. Vriendelijk. Snel. Goede kapster! (Roanne)

Prima.

Vriendelijk. Vakkundig. Luistert goed naar mijn wensen.

Erg goede en gezellige sfeer!

Ik heb mijn bezoek ala zeer positief ervaren. Leuke gezellige medewerkers en kundig advies gekregen over het kapsel dat bij mij zou passen. Het is erg mooi geworden en ik kom zeker weer. Wendy ontzettend bedankt voor je advies! Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel.

Had problemen met mijn haar. Goed advies elke keer weer en ben goed knipt, niet kort(waar ik niet van hou en dit krijg ik zelfs model in)👍🏼

Professionele en moderne salon

Vriendelijk personeel en een modern ingerichte salon. Ze geven goed advies welk kapsel het beste bij jou past. Na een knipbeurt zit je haar weer echt mooi in model. Tevens werkt de salon met fijne haarproducten. Ik raad deze salon dan ook zeker aan.

Precies wat ik wilde!

Na een slechte kapperservaring bij een andere salon, naar deze goede ervaring bij Angeli! Ze begrepen wat ik wilde met mijn haar en gaven me hierin goed advies. Van kleuring tot toner! Leuke mensen werken er die professioneel met hun vakgebied serieus omgaan maar ook weten hoe ze plezier moeten hebben op de werkvloer.

Meedenkend en prima geknipt

Zeer klantvriendelijk ontvangen. Haar ook na het knippen nog een keer gewassen om alle kleine haartjes weg te krijgen. Daarnaast zeer vakkundig en goed geknipt 👍

Gezellig, goede kwaliteit en service

Ik kom hier nu al meerdere keren. Personeel is erg gezellig. Het verven en knippen is van goede kwaliteit en de service is goed. Een aanrader!

Ontspannen moment voor mezelf.

Ik vind vooral de heerlijke warme handdoek met olie na het wassen heerlijk!

Fijn geholpen en behandeld

Ik zou als bedrijf wel iets adviseren als je op vrijdag - markt - met de auto komt en onbekend in Bennekom. Want dan is er om 9 uur al geen parkeerplaats meer bij de zaak. En was ik dus te laat.

Ik was vakkundig, prettig en vriendelijk behandeld

Ben vandaag de eerste keer bij Angeli hairstyling in Bennekom geweest om mijn haar laten wassen, behandelen en knippen. Het was geweldig. Vakkundig en prettig.

Altijd een fijne behandeling

Elke keer wordt je top geholpen en worden er goede tips gegeven, voel me hier erg op mijn plek THANKS

Blij met mijn kapsel

Vandaag voor het eerst geweest en geholpen door Astrid. Ben goed geholpen en blij met het resultaat, en ondertussen gezellig gepraat.

Prettige behandeling

Voor mij een nieuwe kapsalon, prettige salon! Met vriendelijke kapsters. Ben zeer tevreden over het resultaat.

Vakkundig, vriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding

Eerste keer bij Angeli is goed bevallen. Vakkundig en mooi geknipt. Precies wat ik wilde, goed overleg. Prettig en ontspannen momentje van de dag.

De klant staat hier echt centraal!!

Op het moment dat ik binnen stapte voelde ik mij welkom. Ik kwam alleen even mijn pony bij laten knippen, maar kreeg meteen een fijn advies hoe ik het beste mijn haar kan stylen. Fijn dat er echte aandacht was!!!

Fijn geholpen en met een mooi nieuw kapsel de deur uit.

Goed geholpen

Prettig ontvangst en snel geholpen. Goed luisterend hoe je het wil hebben en uitleg wat er gebeurt.

Zeer goede styling uitgevoerd door Wendy.

Professioneel, goede benadering en invulling gegeven aan wensen. Mooi eindresultaat.

Tijd geleden dat ik door zo'n goede kapster ben geknipt.

Lilian deed bij mij een hoofdhuid analyse waar ik wat mee kon. Tips en adviezen kreeg ik mee en ze nam rustig de tijd ervoor. Daarbij was ik reuze tevreden met de uiteindelijke knipbeurt.

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling

Goed geknipt en goed advies voor kleur en high lights. Ik ben blij met het resultaat. Ik kom zeker terug. Ik schrok wel even van de prijs. Die is wel wat hoger dan ik bij mijn (vorige) kapper gewend was. Maar dat heb ik er wel voor over.

Persoonlijke aandacht en precisie

Lilian weet met een paar woorden al gauw wat ik wil, knipt nauwkeurig en vlot. Geeft passend advies en helpt je op weg bij vragen. Altijd gezellig om met haar even bij te kletsen. Dus alleen maar positiviteit.

Ik kom al jaren bij Angeli hairstyling me haar zit altijd top. In de kapsalon is het altijd gezellig en is er ook tijd voor een luisterend oor. Gewoon een aanrader

Geknipt uitje

Bij Salon Angeli, gaat gastvrijheid samen met een gezellige babbel en je gaat goed geknipt de deur uit. Wanneer nodig geven ze je haar een `peptalk`, een nieuw kleurtje en zo wordt je haar nooit een sleur.