Altijd tevreden

Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en overlegd.

Fijne, professionele kapper.

Ik wordt al jaren geknipt door Rowana en ben daar zeer tevreden over. Fijne omgeving, prachtige zaak en een mooi kapsel al gevolg.

Zeer tevreden, goed advies, kom zeker terug.

Zeer tevreden, goed advies, kom zeker terug.

Vriendelijke ontvangst, jas wordt aangenomen wordt begeleid naar de stoel waar je afgesproken behandeling plaats vind. Dit voordat je verwend wordt met koffie, thee of wat anders.Na behandeling wordt je jas weer aangereikt.

Prettige service en aandacht

Ik kom al geruime tijd bij Angeli en het is er altijd prettig qua bediening, vriendelijke kapsters en aandacht voor de klant.

Een verwen moment

Altijd een vriendelijke ontvangst, en heel fijn personeel. Kan online makkelijk een afspraak inboeken. Mijn haren worden iedere maand goed verzorgd. De net verbouwde salon is behalve mooi heel prettig en ruim van opzet.

Professioneel, vriendelijk en meedenkend

Fijne ontvangst in de vernieuwde kapsalon en helemaal happy met het resultaat.

Fantastisch, loop altijd stralend weer naar buiten.

Ooit naar binnen gelopen en nooit meer ergens anders naartoe gegaan. Super kundig advies wat precies bij mij past. Ruim de tijd voor je ingepland en super fijne behandeling. Je loopt altijd weer stralend naar buiten.

Prachtige salon, super service

Prachtige salon & wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. Blij met mijn kapsel en kom zeker terug!

Een goede en moderne luxe kapper

Ik ben sinds augustus 2022 klant bij Angeli Hairstyling en word daar top geholpen. Ik ben blij dat ik ben overgestapt naar een kapper die je goed kan helpen en adviseren. Ik heb een vaste kapster, Miranda. Dat voelt heel prettig. Zij weet precies wat ik wil.

Het was genieten

Ik was voor de eerste keer en werd vriendelijk ontvangen. Na het wassen werd ik naar mijn stoel gebracht. Ik wilde graag advies over mijn kapsel, omdat ik nu mijn haar langer is niet goed weet hoe en wat het beste bij mij past. Er werd goed gekeken naar de vorm van mijn gezicht en daarna werd mijn haar geknipt. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Goed bevallen

Vriendelijke ontvangst Werd direct geholpen Goed overleg hoe knippen gewenst Tevreden met eindresultaat (Ook echtgenote bij mijn thuiskomst !)

Fantastisch, om op deze manier bij een kapsalon te zijn.

Geweldig mooie ruimte. Sfeervol interieur, waar je al snel een heel relaxed gevoel krijgt. Wordt nog versterkt door de professionele behandeling, waar alle tijd voor genomen wordt. Zo voelt een kappers bezoek als een echte luxe!

Professioneel en heel gezellig

Fantastische hairstyling met fantastische mensen en zeer vakkundig en gezellig . Hele mooi Salon met een rustgevende sfeer.

Prima service in een mooie ambiance

Mooie nieuwe zaak met goede kapster en super service.

Al 40 jaar top service

Altijd gezellig en vriendelijk! Er wordt goed geluisterd naar je wensen en je krijgt een eerlijk advies. Echt heel erg fijn!!

Altijd tevreden de deur uit!

Al heel lang klant bij Angeli, altijd tevreden de deur van de salon uitgelopen! Kundige en vriendelijke haarstylisten die goed advies geven. Er wordt de tijd voor je genomen en verwend met een goede cappuccino o. i.d.De producten van L’Anza zijn ook heel fijn om te gebruiken. De onlangs verbouwde salon is in één woord prachtig!

Genieten door een uitstekende service

Klantvriendelijk, kundig en vriendelijk personeel. Mooie ambiance met een fijne sfeer. Echt even genieten en 'me time' wanneer ik mijn haartjes laat kleuren en knippen. Echt een aanrader!

Top team.

Ik ben heel blij met deze fijne kapsalon. Ik fiets er graag voor naar Bennekom. Ook ben ik altijd tevreden met het resultaat. Het is een top team!

Fantastisch!

Kom al enige tijd bij AngeliHairstyling en dat komt zeker door de gezellige Demi die kennis heeft van kleuren & knippen. Nu na de mooie transformatie van de salon is het nog extra genieten door de faciliteiten en wordt je compleet in de watten gelegd.

Professioneel en klantvriendelijk

Als je binnenkomt hangt er een hele ontspannen sfeer waarbij je gelijk ontvangen wordt met een lach. Tijdens het knippen hebben ze aandacht voor je wensen en is het gericht op details! Verder helpen ze je om de juiste producten te vinden voor uw kapsel. Overal ben ik zeer tevreden!

Prettig

Bij Angelihairstyling voel ik me altijd welkom. Er is zeer vakkundig personeel wat goed luistert naar de wensen (van mij ) de klant.

Zeer fijne kapsalon!

Na meerdere kapsalons in Ede geprobeerd te hebben, ben ik beland bij Angeli Hairstyling en inmiddels ben ik daar al ruim 15 jaar vaste en zeer tevreden klant.

Professioneel, gezellig en meedenkend

Ik had einde zaterdag middag een knip afspraak maar bedacht mij dat ik ook wel gekleurd wilde worden middels folies. Stoute schoenen aan getrokken en begin middag gebeld en gevraagd naar de mogelijkheden. 15 min later gingen de eerste folies erin. Ik had natuurlijk geluk dat er nog een kleur plekje vrij was. Het resultaat is top.

De kappers nemen de tijd voor je. Om je er weer stralend eruit te laten zien.

Dorpsstraat 47 A

6721JJ Bennekom

Over ANGELI hairstyling

ANGELI hairstyling noemt zich een bijzondere kapsalon. De stylisten van ANGELI hairstyling zijn altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. ANGELI hairstyling staat nooit stil. Niets is mooier dan authentiek zijn. ANGELI hairstyling streeft daarnaar, voor jou en voor onszelf. Dat is niet het enige dat ons bijzonder maakt. ANGELI heeft een missie. Een eenvoudige missie, maar een heel waardevolle. Onze missie is om iedere klant - man, vrouw of kind - de uitstraling te geven die bij hem of haar past. Want uitstraling geeft zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen geeft je een geluksgevoel. Zelfvertrouwen zorgt dat je de wereld aankan. Wij kijken naar jou. Naar de vorm van je gezicht en de structuur van je haar. Naar de kleur van je ogen en of je veel of weinig tijd hebt 's morgens. Maar bovenal kijken we naar wie je bent. Zodat je de uitstraling krijgt die bij je past. Wij zijn pas blij als jij vindt dat wij daarin geslaagd zijn. Niet alleen 'voor de spiegel in de salon', maar ook de dagen en weken en zelfs maanden daarna. De kernwaarden van Angeli zijn al net zo eenvoudig. Eerlijkheid, plezier, inspiratie en ambitie. - Eerlijkheid. We zijn er voor jou. Niet voor de leverancier van onze producten. - Plezier. Wij houden van ons vak, en vinden het superleuk om jou blij de salon te zien verlaten. - Inspiratie. Dat vinden wij overal. Op de catwalk, op straat en in de salon. Ook jij inspireert ons. - Ambitie. Wij willen de beste zijn. Daar is niets verkeerd aan, vinden wij. Want jij verdient het allerbeste. Jij bent immers uniek. Dat koesteren wij. ANGELI hairstyling gebruikt de exclusieve milieu- en diervriendelijke L'ANZA-producten. Leuk je te zien bij ANGELI hairstyling