Fijne salon

Er wordt goed geluisterd naar wat je wil en er wordt meegedacht.

Uitmuntend

Emma heeft mij uitstekend geholpen. Een 10 met een griffel ! Een volgende afspraak komt er zeker!

Goed geknipt en vond bijval bij mijn(v)echtgenote.

Goede kapster (Emma?) die prima knipt. Daarnaast een plezierig persoon. Geen kletsmeier zoals ik de kappers heb aangetroffen. De begeleidende tekst bij dit bericht vind ik volslagen overbodig en niet bepaald aan mij besteed. De gevraagde persoonlijke gegevens staan reeds in uw computer, dus die sla ik over.

Verrassend

Lieve kapster met duidelijke uitleg over alles wat ze deed. Voor sommige handelingen vroeg zij eerst mijn goedkeuring zoals een nieuwe knip methode. Wat ik zo verrassend vond is dat mijn haar zoveel lichter aanvoelt maar toch nog net zo vol lijkt als voor de knipbeurt.

Super hip en relax

Zo fijn deze kapsters ze geven je t gevoel dat je speciaal bent en hoewel ik met een gevoel ging t zal me benieuwen ging ik naar huis met een super leuk en hip kapsel. Inmiddels 2 keer geweest en al 2 keer t zelfde ervaren Mijn haar zit geweldig!

Super ontspannen na een vakkundige service

Was er voor de eerste keer maar ben helemaal gelukkig.

Helemaal tevreden

Er wordt tijd genomen om naar je wensen te luisteren. Je haar wordt beoordeeld en besproken. Ze geven je het gevoel dat je wordt gehoord. Super!

Gelukkig

Sinds +/- 30 jaar weer eens bij een echte Kapsalon (Bennekom) geweest voor een Permanent. Na info uitgewisseld te hebben met Emma, begon zij aan het "Karwei" Lang haar en Permanent is altijd afwachten, voor mij dan he ;-{} Een Poedel kapsel was ik bang voor, dus Schietgebedje gedaan :-)) Maar had wel vertrouwen, anders zat ik niet in de Stoel. Toen ik klaar was zat ik "zeer tevreden en met een Big Smile" op de Scootmobiel naar huis, krullen in de wind °¿° kwam goed :)) Dankjewel Emma tot January dan moet het weer gebeuren, maak dus zeker weer een Online Afspraak met jou. Ik beveel Angeli Hairstyling zeker aan.

Goed advies gehad en zeer prettig geholpen

Omdat ik al behoorlijk grijs ben en de haarverf niet meer zo goed dekt heb ik advies gevraagd. Mijn haar is nu heel licht gekleurd en er is behoorlijk wat grijs te zien. Ik moest er erg aan wennen maar kan nu zeggen dat ik er erg blij mee ben. Men kan beter zeggen wat ziet ze er goed uit voor haar leeftijd dan dat ik krampachtig vast wil houden aan gekleurd haar. ;) Ik voel me nu veel zekerder nu ik niet iedere morgen voor de spiegel naar grijs haar sta te speuren.

Super klantvriendelijk en professioneel in haar vak

Werd super klantvriendelijk en professioneel geholpen, helemaal tevreden met het resultaat.

Goede service, vriendelijk personeel

Relaxed, goed advies en netjes geknipt

Relaxte ontspannen knipbeurt. Advies van de kapster opgevolgd. Blij met het resultaat..

Heel fijn, doen net even wat extra dan ergens anders

Heel fijn, doen net even wat extra dan ergens anders

Heel gezelig kom zeker terug!

Ontspannen sfeertje! Super blij met haar

Fijn geholpen, deskundig en ze nemen de tijd!

Met mijn zoontje van 1 jaar geweest. We werden heel fijn geholpen, ondanks de moeilijkheden die het knippen van zo’n kleintje met zich meebrengt. Daar was alle begrip en ruimte voor, heel fijn! Ik kom zeker terug!

Professioneel en vriendelijk.

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en ik ben erg tevreden met het resultaat.

Mijn wenkbrauwen zijn perfect behandeld! Mooi gevormd en mooie kleur!

Ik ben helemaal tevreden. Wenkbrauwen maken je gezicht, en het vraagt om échte zorgvuldigheid. In een leuke sfeer heb ik mogen kennismaken met jullie salon, ik ga heel tevreden het weekend in!

Goede eerste keer met baby 1 jaar

We zijn vandaag met de baby van bijna 1 jaar naar ANGELI gegaan en de kapster was erg vriendelijk en begripvol voor dat het de eerste keer voor de baby was. We zijn blij met het resultaat!

Ontzettend mooi geknipt, gekleurd en gestyled

Mooi geknipt, gekleurd en gestyled, Je wordt goed verzorgd met een kopje koffie. Een lekker massage tijdens het wassen en een gezellig praatje. Leuk voor jonge mensen en oudere mensen!

Super gekleurd en geknipt en nog belangrijker: super welkom gevoeld

De lange zit van 2 uur voor de highlights en knippen en style was zo om! Leuke kapster('s), lekkere koffie, goede verzorging. Gewoon lekker tijd voor mezelf :) en het gevoel alsof ik er al jaren kwam (en het was de 1e keer)...

Mijn wens uitgevoerd

Ik werd snel geholpen en doordat alles in samenspraak is gegaan mag het resultaat er zijn :) Onderhoudsbeurt voor de pony is inbegrepen.

Prima de luxe

Het was een prettige ervaring. Ik kom zeker terug.

Gewoon goed geholpen

Gewoon zeer tevreden, goed geholpen, persoonlijk contact. En een goed kapsel uiteraard

Super kapper

Fijne sfeer, wordt veilig gewerkt, met mooie producten en een top team! Kan me er altijd op verheugen bij jullie in de salon te komen. Altijd met een kapsel waar ik blij van wordt.

Klantvriendelijkheid en deskundig

Extra openstelling kapsalon op maandag i.v.m de nieuwe maatregelen. Heel prettig geholpen. Fijn team. Je voelt je gelijk thuis.

Over ANGELI hairstyling

ANGELI hairstyling noemt zich een bijzondere kapsalon. De stylisten van ANGELI hairstyling zijn altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. ANGELI hairstyling staat nooit stil. Niets is mooier dan authentiek zijn. ANGELI hairstyling streeft daarnaar, voor jou en voor onszelf. Dat is niet het enige dat ons bijzonder maakt. ANGELI heeft een missie. Een eenvoudige missie, maar een heel waardevolle. Onze missie is om iedere klant - man, vrouw of kind - de uitstraling te geven die bij hem of haar past. Want uitstraling geeft zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen geeft je een geluksgevoel. Zelfvertrouwen zorgt dat je de wereld aankan. Wij kijken naar jou. Naar de vorm van je gezicht en de structuur van je haar. Naar de kleur van je ogen en of je veel of weinig tijd hebt 's morgens. Maar bovenal kijken we naar wie je bent. Zodat je de uitstraling krijgt die bij je past. Wij zijn pas blij als jij vindt dat wij daarin geslaagd zijn. Niet alleen 'voor de spiegel in de salon', maar ook de dagen en weken en zelfs maanden daarna. De kernwaarden van Angeli zijn al net zo eenvoudig. Eerlijkheid, plezier, inspiratie en ambitie. - Eerlijkheid. We zijn er voor jou. Niet voor de leverancier van onze producten. - Plezier. Wij houden van ons vak, en vinden het superleuk om jou blij de salon te zien verlaten. - Inspiratie. Dat vinden wij overal. Op de catwalk, op straat en in de salon. Ook jij inspireert ons. - Ambitie. Wij willen de beste zijn. Daar is niets verkeerd aan, vinden wij. Want jij verdient het allerbeste. Jij bent immers uniek. Dat koesteren wij. ANGELI hairstyling gebruikt de exclusieve milieu- en diervriendelijke L'ANZA-producten. Leuk je te zien bij ANGELI hairstyling