Super kapper

Fijne sfeer, wordt veilig gewerkt, met mooie producten en een top team! Kan me er altijd op verheugen bij jullie in de salon te komen. Altijd met een kapsel waar ik blij van wordt.

Klantvriendelijkheid en deskundig

Extra openstelling kapsalon op maandag i.v.m de nieuwe maatregelen. Heel prettig geholpen. Fijn team. Je voelt je gelijk thuis.

Gezellig en vakmanschap

Wat hebben die vrouwen een geweldige service gegeven aan de klanten. Een kapsalon naar mijn hart

Kundig en vriendelijk, prettige omgeving!

Ik word altijd op tijd geholpen en kundig geadviseerd zonder opdringerigheid. Verder is het personeel vriendelijk en voorkomend. De Coronaregels worden prima nageleefd. Kortom ik hoop nog lang van jullie diensten gebruik te maken. Ik wens jullie in deze moeilijke tijd heel veel sterkte. Verder hele fijne en warme Feestdagen en een voorspoedig en gezond 2021 voor iedereen. Jacquie Denessen-Breukers.

Rustmoment

Anticiperend op de komende lockdown hebben zij, ondanks plotselinge ziekte van een medewerkster, toch ervoor gezorgd dat ik gisteravond een plek had. Wat mij, ondanks de grote drukte, opviel was het enthousiame en plezier bij het (extra) personeel gisteravond om de klanten te kunnen helpen, klasse! Ondanks de covidhectiek een bijzonder rustmoment.

Geweldig improvisatievermogen door afspraken naar vooren te halen! Jullie zijn kanjers!

Top Teame

Via de app kon ik nog een afspraak regelen. Tijdens mijn knipbeurt stond de telefoon niet stil maar werd ondanks dat goed en vriendelijk geholpen en kon met een goed geknipt kapsel opgewekt de salon verlaten.

GEWELDIG

Gisteren, de dag van de aankondiging van de lockdown, nog snel even gebeld. Kon om 13.40 uur nog terecht. Helemaal top! De dames waren allemaal stuk voor stuk bereid om te werken tot 12 uur 's nachts. Tijdens het knippen ook mijn dochter nog blij kunnen maken met een afspraak met haar favoriete kapster. Kortom geweldig!

Fijne kapper

Angeli hairstyling is een moderne en erg prettige kapsalon. Denken goed met je mee en staan altijd voor je klaar. Ik wens de voor nu veel sterkte met deze lockdown

Geweldige service!

Zo fijn dat ik nog geknipt kon worden voor de lockdown!

zeer goed behandeld

Grote waardering van de ontvangst. Ik had niet afgesproken, maar zag niemand in de salon. De deur was nog open. Ik ben een nieuwe klant en toch werd ik nog geholpen

Gewoon helemaal top!

It was ok, next time just a little changes, eg no powder on my hair the rest i wrote below

Hi Angeli the hair washing was very relaxing, i like the girl who did my hair she was very polite and tried to please me. I would like next time when blow drying my hair to work more on it, as I have difficult hair and after a few hours it doesn't look like i've been to a hairdresser, maybe they shouldn't dry my hair too much before styling it. Next time i would like to try the protein conditioner. And choose a colour a bit lighter. But overall i'm quite satisfied. Thankyou for your concern.. Yours sincerly Pamela Evans

Relaxed, fijne sfeer, goed geknipt

Om te beginnen, een prachtige hippe en toch gezellige salon. Je stapt binnen en voelt je welkom. Ik was lekker vroeg, dus het was rustig, werd gelijk vriendelijk en met aandacht verwelkomd door Sanne. Eerst vragen wat ik wilde, goed geluisterd en ze snapte helemaal wat ik bedoelde! Toen haren wassen, heeeerlijke hoofdmassage, warme handdoek met pepermuntolie, echt een feest voor de zintuigen. Klein detail: ik krijg vaak erg last van de harde rand van de wasbak, hier niet dankzij een rubberen kussentje. Het zijn de kleine dingen die het doen :). En waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat: ik ben super goed geknipt! Erg blij mee. Dit was de eerste, maar niet de laatste keer dat ik hier was.

Perfect gezellig en mooi model geknipt

Ik heb net veel plezier daar bij de kapper gezeten, het eindresultaat was helemaal naar wens

vakkundig en gezellig

Rianne heeft mij geknipt in Renkum. Ze doet dat met veel zorg e vakkundig. Daarbij houdt ze een gezellig gesprek. Voor mij altijd een half uurtje verwennerij.

Vriendelijke en vakkundig geholpen.

Mijn achternaam is Koppenaal ( 2 keer p) Groetjes Elle

Geweldige salon!

Ik ben zo goed geholpen door Miranda! Mijn haar is 5 tinten rood met paars, echt wat ik wou.. Ben weer verliefd op mijn haar! Ik blijf zeker terug komen bij Angeli Hairstyling in Ede!

1e keer geknipt

Prima ontvangst. Vakwerk. Ik kom zeker terug. En belangrijk heden: RIVM toepassing voor personeel en klant.

Maar toch een minpuntje, de tekstkleur. Bijna niet te lezen. De waardering: Geen verplichting van een masker. Hieronder de motivatie: https://www.transitieweb.nl/corona/mondkapjes-zijn-voor-gezonde-mensen-zeer-ongezond/

Helemaal top!!

Ik werd hartelijk ontvangen, Miranda verwelkomde mij met mijn voornaam dus voelde mij welkom

Super fijn.. er werd geluisterd en goed gehandeld..

Ik heb genoten van de massage en heerlijke warme handdoek met olie. De verse sinaasappel gemberthee met een lepeltje honing maakte het af! Ik voelde mij als in een Spa maar liep er nu met een fantastisch kapsel uit thanks Fleur!! Ik kom zeker terug.

Ik ben heel positief over Angeli Bennekom

als nieuwe klant ben ik naar alle tevredenheid geholpen en ben zeker van plan om na mijn eerste bezoek dit een vervolg te geven.

Naar volle tevredenheid geknipt!

Voor de eerste keer bij Angeli hairstyling en het is met goed bevallen. Nette ontvangst, vakkundig personeel en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Daarnaast wordt er uitermate correct met de Corona maatregelen omgegaan, Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg goed.

Goedenavond, vandaag was ik voor de tweede keer bij jullie (Bennekom). Beide bezoeken een andere kapster gehad, de dames waren allebei erg vriendelijk en goed in hun werk. Ook is het fijn om via jullie site een afspraak te maken! Dus eigenlijk heb ik niets te mopperen. Groetjes Roy.

Dorpsstraat 47 6721JJ Bennekom

Over ANGELI hairstyling

ANGELI hairstyling noemt zich een bijzondere kapsalon. De stylisten van ANGELI hairstyling zijn altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. ANGELI hairstyling staat nooit stil. Niets is mooier dan authentiek zijn. ANGELI hairstyling streeft daarnaar, voor jou en voor onszelf. Dat is niet het enige dat ons bijzonder maakt. ANGELI heeft een missie. Een eenvoudige missie, maar een heel waardevolle. Onze missie is om iedere klant - man, vrouw of kind - de uitstraling te geven die bij hem of haar past. Want uitstraling geeft zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen geeft je een geluksgevoel. Zelfvertrouwen zorgt dat je de wereld aankan. Wij kijken naar jou. Naar de vorm van je gezicht en de structuur van je haar. Naar de kleur van je ogen en of je veel of weinig tijd hebt 's morgens. Maar bovenal kijken we naar wie je bent. Zodat je de uitstraling krijgt die bij je past. Wij zijn pas blij als jij vindt dat wij daarin geslaagd zijn. Niet alleen 'voor de spiegel in de salon', maar ook de dagen en weken en zelfs maanden daarna. De kernwaarden van Angeli zijn al net zo eenvoudig. Eerlijkheid, plezier, inspiratie en ambitie. - Eerlijkheid. We zijn er voor jou. Niet voor de leverancier van onze producten. - Plezier. Wij houden van ons vak, en vinden het superleuk om jou blij de salon te zien verlaten. - Inspiratie. Dat vinden wij overal. Op de catwalk, op straat en in de salon. Ook jij inspireert ons. - Ambitie. Wij willen de beste zijn. Daar is niets verkeerd aan, vinden wij. Want jij verdient het allerbeste. Jij bent immers uniek. Dat koesteren wij. ANGELI hairstyling gebruikt de exclusieve milieu- en diervriendelijke L'ANZA-producten. Leuk je te zien bij ANGELI hairstyling