Naar volle tevredenheid geknipt!

Voor de eerste keer bij Angeli hairstyling en het is met goed bevallen. Nette ontvangst, vakkundig personeel en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Daarnaast wordt er uitermate correct met de Corona maatregelen omgegaan, Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg goed.

Goedenavond, vandaag was ik voor de tweede keer bij jullie (Bennekom). Beide bezoeken een andere kapster gehad, de dames waren allebei erg vriendelijk en goed in hun werk. Ook is het fijn om via jullie site een afspraak te maken! Dus eigenlijk heb ik niets te mopperen. Groetjes Roy.

Klantvriendelijk

Alles naar wens, klantvriendelijk, klantgericht, en heeft voor mij perfect resultaat geleverd! Zeer tevreden, kom hier zeker terug!

heel fijn gehad

goede kapster, fijne sfeer en ik heb genoten

fijne ambiance, met vriendelijke medewerkers, die snappen wat je wilt!

ik kwam er voor de 2e keer. En vertelde Sanne wat ik t.o.v. de 1e keer graag anders wilde aan mijn haar. Zij begreep me meteen en voerde precies uit wat ik wilde en gaf ook nog eens goede adviezen!

Positief, rustig en met persoonlijke aandacht

zie bovenstaande zin

Ik ben heel tevreden mijn kapsel

Ik ben vandaag in Ede geweest bij kapsalon Angeli. Ik ben geholpen door Wendy en zij heeft mijn haar precies gedaan zoals ik dat wilde. Ze was ook heel vriendelijk. Ik ben heel tevreden

werd goed geluisterd, prima adviezen, vriendelijk

Van lang haar naar prima halflange coupe met behoud van de natuurlijke krul. Veel uitleg. Goed goed goed!

gewoon goed en fijn!

Goed en efficiënt!

Fijne, kalme daadkrachtige kapster

Prettig dat de kapster rustig bleef en flink doorknipte terwijl mijn peuter de hele zaak bij elkaar blèrde.....

Mooie en fijne salon waar je goed en relax geholpen word

Goed geholpen door Nicole.Heel relax en fijn..Klantvriendelijk ,highlights gezet en ben heel tevreden en blij weer met m’n kleur

Prima service en kwaliteit en klantvriendelijkheid

Kan altijd direct en snel een afspraak maken. Lekkere koffie en kwaliteit kapper.

Metamorfose iedere keer als ik langs kom. Ben er heel blij mee ! Goed advies en denken goed mee.

Vriendelijk,kundig Zeer professionele Corona aanpak

De persoonlijke benadering ervaar ik als heel prettig

Prima geknipt

Mijn haar is prima geknipt! Het kleuren van mijn haar was de eerste keer wat minder, maar de tweede keer was het precies wat ik graag wilde, toen begrepen ze ook wat mijn stijl was! Super gedaan, Jeanette!

Dik tevreden

Wordt altijd zeer vriendelijk en professioneel ontvangen. En er wordt goed geluisterd maar ook zeker meegedacht met mijn wensen kwa knippen kleuren. Dik tevreden

hetis steeds als ik geholpen ben, prima naar mijn zin het resultaat is oke

Ik ben zeer tevreden.

Een fijne kapsalon waar de klant koning is.

Je wordt op een prettige en professionele manier geholpen. Een prettige sfeer. Ook in deze Corona tijd gaan ze zorgvuldig met hun clienten om.

Fijn ontspannen en vakkundig

Fijne relaxte sfeer en ik had leuke meid als kapster Demi.

Fijne persoonlijke behandeling

Vlot geknipt , fijn gesprek. Zeer nette zaak, aanrader!

Uitstekend!

Uit-stekend...dat is precies wat mijn haar doet als het niet goed wordt geknipt. Maar dankzij de goede kappers bij Salon Angeli is het niet uit-stekend maar uitstekend!

Erg klant gericht

Op dag twee van de heropening na corona geweest. Erg prettig hoe met in achtneming van de voorzorgsmaatregelen de klant centraal staat. Bijvoorbeeld: al het personeel droeg mondkapjes en de klant werd de keuze gelaten of deze wel of niet de aanwezige mondkapjes wilde dragen. Dit vond ik positief t.o.v. ervaringen die vrienden hebben bij andere kappers: personeel geen mondkapjes en ook geen mondkapjes ter beschikking. ANGELI heeft hierin wel haar verantwoordelijkheid richting de klant genomen.

Goede kapsters, fijne sfeer

Ik ben prima geholpen, goed geknipt. Er heerst een prettige sfeer en er wordt gewerkt met goede producten.

Persoonlijk en goed

Leuke en goede kapster, goede producten. Ondanks corona goed sfeer. Helaas wel prijzig

Hele goede kapsalon met uitstekende services

Mijn ervaring met ANGELI Hairstyling in Bennekom is prima, hele plezierige omgeving en vakkundige kapster(s) !

Dorpsstraat 47 A

6721JJ Bennekom

Over ANGELI hairstyling

ANGELI hairstyling noemt zich een bijzondere kapsalon. De stylisten van ANGELI hairstyling zijn altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen. ANGELI hairstyling staat nooit stil. Niets is mooier dan authentiek zijn. ANGELI hairstyling streeft daarnaar, voor jou en voor onszelf. Dat is niet het enige dat ons bijzonder maakt. ANGELI heeft een missie. Een eenvoudige missie, maar een heel waardevolle. Onze missie is om iedere klant - man, vrouw of kind - de uitstraling te geven die bij hem of haar past. Want uitstraling geeft zelfvertrouwen, en zelfvertrouwen geeft je een geluksgevoel. Zelfvertrouwen zorgt dat je de wereld aankan. Wij kijken naar jou. Naar de vorm van je gezicht en de structuur van je haar. Naar de kleur van je ogen en of je veel of weinig tijd hebt 's morgens. Maar bovenal kijken we naar wie je bent. Zodat je de uitstraling krijgt die bij je past. Wij zijn pas blij als jij vindt dat wij daarin geslaagd zijn. Niet alleen 'voor de spiegel in de salon', maar ook de dagen en weken en zelfs maanden daarna. De kernwaarden van Angeli zijn al net zo eenvoudig. Eerlijkheid, plezier, inspiratie en ambitie. - Eerlijkheid. We zijn er voor jou. Niet voor de leverancier van onze producten. - Plezier. Wij houden van ons vak, en vinden het superleuk om jou blij de salon te zien verlaten. - Inspiratie. Dat vinden wij overal. Op de catwalk, op straat en in de salon. Ook jij inspireert ons. - Ambitie. Wij willen de beste zijn. Daar is niets verkeerd aan, vinden wij. Want jij verdient het allerbeste. Jij bent immers uniek. Dat koesteren wij. ANGELI hairstyling gebruikt de exclusieve milieu- en diervriendelijke L'ANZA-producten. Leuk je te zien bij ANGELI hairstyling