zeer tevreden

Lekkere kaas

super lekkere kaas voor een normale prijs

bestel zeker vaker top alles netjes verpakt.

Superkaaspakket

Echt blijer kan je een kaaseter niet maken!!

Overzichtelijk en lekker

Fijne webshop en smakelijke producten

prima kaas

doe als je grootje aldoor kaas op je brood van hoog&doorn

Zeer goede kaas qua smaak en kwaliteit

Erg goede afhandeling van de bestellingen

Heerlijk

Heerlijke kaas hoog op smaak. Snelle levering.

Lekkere producten

Lekkere producten, jammer dat sommige stukken wat dun gesneden worden. De kaasschaaf kan zijn werk dan niet goed doen.

Netjes en volgens afspraak

Het pakket in goede orde ontvangen. De kaasjes waren extra infepakt omdat ik er nog mee op stap moest, heel fijn!

Goede kwaliteit en snel

De kaas was van goede kwaliteit en smaakt heerlijk. De bestelling ging vlot en makkelijk.

Een ontzettende goede eerste ervaring!

Verschillende kazen besteld (allemaal rauwmelkse) en ze zijn echt super! Ik ga niet meer terug naar die uit de supermarkt

lekker

lekkere kaas snel geleverd

Prima snelle levering

Prima kaas en levering. Goede prijs. Had 5 sterren kunnen zijn als alle stukken goed vacuĆ¼m verpakt zouden zijn

Uitstekend!

Heerlijke roomboter en een snelle bezorging!

Snelle service heerlijke kaas

Duidelijke site met ook de prijzen er duidelijk bij. Lekkere kazen, goed verpakt, prima en een snelle service. Zeer aan te bevelen!!

top kwaliteit en snel in huis

besteld, betaald en heel snel werd het pakket keurig afgeleverd. De inhoud was voortreffelijk, nog niet op maar dat duurt niet lang.

lekker

net een boerenjuweel gegeten en het leven kan niet beter

Perfect!

Alles weer keurig verpakt en snel geleverd. Ruimhartig met afwegen. Leuk dat er nu een sticker van Hoogendoorn kaas op de doos zit.

Snelle levering ,goede producten , en redelijk geprijsd, en goed verpakt

T O P !

Kan niet beter... Tenzij jullie nog een proeverij op een kasteel organiseren... ( Smile ) Succes !

Altijd lekker

Woon in Frankrijk en mis af en toe de hollandse kaas vd Kaasboer

Echt heerlijke kazen.

Ik bestel al een tijdje mijn kazen bij Hoogendoorn en ik ben er zeer tevreden over. Snelle levering en de kazen smaken heerlijk.

Goede kwaliteit en snelle afhandeling

Deze keer hadden we comte kaas bestelt. Deze kaas smaakt bijzonder lekker en is alleen te vergelijken met de comte die je in Frankrijk op de markt kunt kopen.

Snel ontvangen en goed verpakt

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.