snelle service

Lekkere kaas, snelle service.. hartelijk dank..

Lekkere kaas

Lekkere kaas en snel bezorgd

betrouwbare kwaliteit

Altijd twee maal plezier: bij het kopen en bij het consumeren.

Geen papier erbij voor 8 stukken kaas.Is al vaker gebeurd.

Kwaliteit is altijd 5 sterren waard

super goed

alles goed geregeld

Kwaliteit hoeft niet onbetaalbaar te zijn!

Lekkere kwaliteitskazen voor een eerlijke prijs en nog eens gratis thuisbezorgd! Voor ons geen andere kaasboer meer.

snel en goed geleverd

De producten zijn goed en smaken goed ,had 4 soorten besteld waarvan 3 van 1kg maar kreeg van een 2maal een pond verder was het goed

Eindelijk weer lekkere rookkaas

Na het verdwijnen van onze kaasmeester zat ik met een groot gemis, maar gelukkig heeft Hoogendoorn dit gat opgevuld met heerlijke kazen en voor een goede prijs, snel en netjes afgeleverd, helemaal geweldig

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede producten en uitmuntende service

De bestellingen worden met zorg verpakt. VacuĆ¼m verpakking zodat deze langer houdbaar zijn. Goede klantenservice. Als er iets niet klopt, wordt er adequaat gereageerd en een goede oplossing gezocht.

Gewoon een topzaak

Top produkten

Prima kwaliteit

Heerlijke kaas voor een nette prijs

De kaas van Hoogendoorn is supervers en wordt snel geleverd. Ook ben ik blij met het extra kaaspapier die niet alle kaas leverancier erbij leveren.

Hele snelle levering.

Onze bestelling kwam de volgende dag binnen. Keurig verpakt. We werden goed op de hoogte gehouden via de e-mail. Ben er zeer blij mee, We zullen hier vaker gaan bestellen!

Dit keer toch minder sterren

Dit keer toch iets minder sterren. Niet vanwege de kwaliteit, maar vanwege het verpakken. Ik heb duidelijk aangegeven dat ze het goed vacuum moeten verpakken, omdat het bij een eerdere bestelling niet zo was. Ditmaal was het wederom weer gebeurd. Vandaar de lage score. De smaak is altijd goed, daar valt niet over te twisten.

De lekkerste kaas

Bij de leukste verkopers! :))

Top ervaring met deze leverancier!!

Alleen maar juiste nette en kwalitatieve producten ontvangen.

Goede smaakvolle kaas tegen een betaalbare prijs.

Kaas is heerlijk

Jammer dat de vacuum getrokken kazen niet altijd echt lucht dicht zijn.

Heerlijk!

Voor een feest flink wat kaas ingeslagen, oa de truffel pecorino en een brokkelkaas. Fantastische kwaliteit en echt scherp geprijsd

Prima, heerlijke kaas

Besteld voor 12 uur, helaas niet de volgende dag geleverd maar de dag er na!!

Prima en snel bezorgd

Heerlijke kaas, snel bezorgd. We bestellen steeds vaker bij Hoogendoorn

Iedere keer weer heerlijke kaas. En een eerlijke prijs!

Geweldige service en snelle levering. Top kwaliteit!

Heerlijke kaas en andere zuivel gerelateerde producten

Ik kom er al jaren en bestel nog wel eens via internet. Zeker al 2 keer per jaar voor de Pasen en Kerst de Boeren Juweel weer verkrijgbaar is! Ik kijk er altijd halsrijkend naar uit! Ga zo door Hans en collega's, top! Groetjes van Sjakie Staartveer

Zoals altijd..Heerlijk...

Snelle Levering en zalige kaas..

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.