Valt altijd in de smaak, Letterlijk en figuurlijk

Ik vind t alleen jammer dat ze alleen wenskaarten leveren met chocolade zinnen/ spreuken erop. Ben soms op zoek naar net een andere wenskaart.

Door een foutje aan onze kant kwamen wij op de valreep nog een aantal chocolade dozen te kort. Hier is direct op gehandeld door Villa Chocola. Zij hebben er voor gezorgd dat de chocolade als nog op tijd binnen bij ons is aangekomen.

Ik heb nu meerdere keren bestelingen per post verstuurd. 1 moment zou het te warm zijn waardoor ze met mij telefonisch contact zochten om te overleggen, super dat noem ik nog eens service en zeker weten dat kwaliteit geleverd kan worden. Iom is er besloten later te versturen. Super.

Super service, en heerlijke bonbons

Ik had m'n ouders een doos op laten sturen! was het kaartje vergeten toe te voegen maar deden ze helemaal niet moeilijk over :D Hele lekkere chocolade ook (volgens mijn ouders) en die zijn gek op bonbons. Ook snelle verzending!

Makkelijk en snel goed geregeld!

Bestelling gedaan, deze was snel en makkelijk geplaatst. Ook de bezorging was snel! Aanrader!

Goeie service

De lekkerste chocolade

Heerlijke chocolade in een unieke presentatie.

De BonBons zijn stuk voor stuk gemaakt met zeer smaakvolle ingrediënten en hebben de uitstraling van kleine kunstwerken.

Top! Goeie service en heerlijke chocola.

Ik bestel al lange tijd met kerst en verjaardag & de levering is super snel, met die warme dagen had ik besteld en toen werd ik netjes gelijk gebeld dat het werd afgeraden om te bezorgen. Ik vind de prijs ook niet te duur en de chocolaatjes zijn heerlijk!

Verkoopster onbeschoft

Tijdens mijn recente bezoek, merkte ik dat de verkoopster erg ongeduldig was terwijl ik de verschillende chocolade aan het bekijken was. Ik vond het jammer dat er geen glimlach vanaf kon. Na het selecteren van drie giftboxen ter waarde van ongeveer €40, gaf de verkoopster aan dat het te lang duurde en dat het beter was geweest als we dit thuis hadden uitgezocht. Ze suggereerde zelfs dat er klanten wegliepen door mijn trage keuze. Ik vond dit onbeschoft en respectloos, en ik ben teleurgesteld dat ik op deze manier behandeld werd als klant.

Onvriendelijk personeelslid Enschede

Tijdens het uitzoeken van de chocola zegt de verkoopster tussendoor dat het wel erg lang duurt (een glimlach kan er overigens ook niet vanaf). Na 3 giftboxes (t.w.v. ongeveer €40) uitgekozen te hebben, zegt ze dat het te lang duurde, dat we dit in vervolg beter thuis uit hadden kunnen zoeken en dat daardoor klanten wegliepen. Ik vind deze manier van omgaan met klanten erg onbeschoft en respectloos. Ik ga zeker niet terugkeren naar deze zaak. Ik zou eerder Laboheme (Breda) aanraden, dat personeel was een stuk vriendelijker.

Erg vriendelijk en goede service

Bonbons besteld en bij de bestelling aangegeven wat mijn voorkeur was. Alles wat ik had aangegeven zat keurig in de bonbon doos. Top. Snelle service, top geleverd en erg belangrijk....heerlijke chocola!!!!!

Netjes en kunstig

Bestelling is op tijd :) Overheerlijke chocolade, genieten dus!!!

Schitterende verpakking en heerlijke bonbons!

Gewoon Goed!

Correcte levering en goed product

Prima !

Waanzinnig

In 2018 zijn we getrouwd omdat we allebei geen alcohol drinken wouden we iets aparts geven aan onze gasten zonder alcohol, toen kwamen we op deze fantastische champagne met chocolade smaak en oh wat is deze lekker!!! Inmiddels 4 jaar getrouwd en hebben we ons deze fles champagne onszelf cadeau gegeven. En nog steeds zijn we verliefd op elkaar natuurlijk maar ook op de champagne.

Prachtig verpakt en heerlijke chocolade!!! Echte aanrader .

Heerlijke bonbons voor goede prijs

Op aanraden van een kennis besteld. Aanrader heerlijke bonbons in mooie verpakking. Goed verpakt geleverd volgens afspraak. Op naar de volgende bestelling.

Erg leuk om heerlijke chocolade zo’n bijzondere verpakking te geven en zeker ook te ontvangen.

Ik krijg altijd reactie hoe leuk de doosjes met tekst zijn en hoe leuk de verpakking is waarin het bezorgt wordt. En vooral ook nog aangevuld met hoe lekker het is. De prijs kun je zo laag en hoog mogelijk maken als je zelf wilt. Voor de laagste prijs kun je nog geen mooi boeket bloemen kopen en dan is het ook nog persoonlijker, mooier en zelfs lekker.

Heerlijk chocolade

Zo lekker chocolade

Beste Chocolade

Villa heeft fantastische bonbons. Bezorging gaat altijd goed. Alleen jammer dat je er een kaart bij moet doen om de afzender te laten weten.

Prima ervaring, hartstikke tevreden

Nu een aantal keren bij jullie besteld. Ik hou niet van noten en vroeg om bonbons zonder noten. ik werd gebeld met de vraag of het om een allergie ging. Enorm attent en zeer alert. Nee hoor, geen allergie, ik vind de smaak lekker maar de noot zelf niet. Dit kon ik wel waarderen.

Ze zijn allemaal zalig

Ik had voor mijn feestje thuis na 2e kop koffie die Herfst bonbons. En iedereen genoot ervan

De lekkerste bonbons die je kan kopen!

Wij kopen geen andere bonbons meer. Als cadeau en voor jezelf zijn dit de lekkerste!

Prima afgeleverd en heerlijke chocolade

Heerlijke bonbons en snel verstuurd

De bestelling kwam vlot en goed verpakt in een extra laag aluminiumfolie ivm het warme weer. De bonbons waren prima en erg lekker.

Over Villa Chocola

Villa Chocola is de overtreffende trap in chocola. Altijd lekker en net even leuker!