heerlijke chocolade en een leuke verrassing

De overheerlijke doos chocolade heb ik al een paar keer besteld. De eerste keer voor mijn moeder en de andere keren heb ik een paar mensen er bij mee gemaakt. Snelle levering en netjes verpakt. Super leuk om cadeau te doen. Fijne klanten service !

Heerlijke chocolade in een leuke verpakking

Leuk om weg te geven met een speciale boodschap erbij of gewoon voor jezelf kopen en zelf opeten

Gemakkelijk te bestellen voor ee goede prijs/kwaliteit

Gemakkelijk te bestellen voor ee goede prijs/kwaliteit

Altijd prima in orde (en lekker)!

De levering is altijd snel en keurig verpakt.

Bijzondere kadootjes

Bijzondere kadootjes maar ook heerlijke kwaliteit en snelle bezorging!

De lekkerste chocolade die er is

Heerlijke chocolade in een mooie verpakking. Leuk om te geven (nog leuker om te krijgen :-)). Je wordt altijd goed geholpen

Altijd telefonisch veel aandacht voor de klant,voor bestellingen,maar ook in de winkel.vriendelijk personeel

Geweldige chocolade

Het is een prachtige winkel, super aardige medewerkers en de chocolade is fantastisch! Geef het graag kado in hun wens boxen maar heb laatst de verleiding niet kunnen weer staan om 1 zelf leeg te eten

Super kado om te geven, en super om te krijgen!

Geweldige bonbons

Ziet er fantastisch uit en smaakt heerlijk!

Goed assortiment, snelle levering

Goed assortiment te vinden op een makkelijk te gebruiken website. Snelle levering, keurig geregeld!

Heerlijke chocolade

Al aantal keren naar vrienden gestuurd en hoor leuke reacties: lekkere chocolade in mooie verpakking!

Het is,altijd heerlijk En goed verpakt

We hebben op ons huwelijk de getuige bonbons gegeven. Dat werd enorm gewaardeerd.

een heerlijke delicatesse met keus voor iedereen

In korte tijd 2 keer mogen genieten van een cadeau verpakking met deze heerlijke chocolade. Waar ik me tot voor kort verheugde op 1 dag reisjes om in Belgie echt lekkere chocolade te gaan kopen heb ik nu ontdekt dat dit ook gewoon in Apeldoorn bij Villa Chocolade kan gaan gebeuren. Heerlijk.

Heerlijk

Het is al een verrassing om het langwerpige kado uit te pakken. Wat kan dat nou zijn? En dan is elke bonbon op zichzelf ook nog eens een kadootje: verrukkelijk. Zo blijf je heel lang jarig en je kunt het ook nog delen met een andere liefhebber. Top.

Elke bonbon voortreffelijk

Met mijn verjaardag verrast met dit kado.

Perfecte bonbons voor elk moment

Heerlijke bonbons met verschillende vullingen

Heeeele lekkere chocolade

Erg lekkere chocolade , alleen jammer dat jullie adverteren met de zin vabdaag besteld , gelijk verzonden . Ik heb het gisteren besteld maar nog geen bevestiging gehad van het verzenden. Dat vind ik jammer .

Onwijs goede bonbons, beter bestaat niet

Supergeweldige lekkere bonbons in prachtige verpakking met persoonlijke noot.

Geweldig lekkere chocolade en goede service

Super, lekkere chocolade, smaak is goed

Super goed

Zeer goede service, snelle bezorging en ontzettend leuke cadeau-ideetjes

lekkerste chocola ever

Echt heerlijke chocola. Leuk om te geven én te krijgen :-)

Altijd even oplossingsgericht en professioneel

Ik ken Villa Chocola nu een paar jaar. Heb ze in de eerste instantie zakelijk leren kennen toen ik op zoek was naar een leuke kerst attentie voor mijn teams op het werk en heb later ook privé bestellingen gedaan. Ze zijn altijd even attent en behulpzaam. Zo had ik een keer een grote bestelling die naar verschillende adressen moest, maar wel besteld vanuit 1 bestelling. Of bleek online nog wel een cadeau pakket beschikbaar maar tijdens het afrekenen niet meer beschikbaar etc. Als die keren ben ik snel en oplossingsgericht geholpen. Zooo fijn dat er nog bedrijven zijn die met je meedenken en "gewoon" zorgen dat het geregeld wordt. Inmiddels hebben contacten van mij ook Villa Chocola gevonden. Recentelijk nog een champagne met chocolade wensdoos verstuurd naar een bruidspaar.

Super bedrijf met oplossing

Over Villa Chocola

Villa Chocola is de overtreffende trap in chocola. Altijd lekker en net even leuker!