Cadeautje

Altijd leuk om bonbons uit te zoeken in deze winkel. Leuke geschenkdozen , om te vullen met al je favoriete smaken. Ik heb al een paar keer een doos cadeau gedaan en iedereen is altijd enthousiast. Smaak tompouce is we een toppertje

Heerlijke chocolade en top service!

Heerlijke chocolade!

Heerlijk!

Beste chocolatier - altijd vers, mooie aanbod en goede prijzen!

duidelijke website

Altijd weer een super leuk kado om te geven, snelle levering en heerlijke producten!

Geweldig !

Zeer goede service en mooie producten! Goede en duidelijke service !

Aanrader voor leuke betaalbare verjaardag cadeautje

Zeer tevreden. Jarige waren heel blij met het onverwachte cadeautje.

Overheerlijk

De lekkerste chocola die ik ooit gegeten hebt.

Heerlijke chocolasensaties! Em prima service!

De diversiteit in smaken is geweldig!

Omdat ik in een dorp woon waar je eigenlijk niets kunt kopen ben ik ontzettend blij met Villa Chocola

Geweldig !

Heerlijke chocola , uitstekende en persoonlijke dienstverlening! Pakketjes worden met veel enthousiasme ontvangen!

Heerlijke chocolade.mooi ingepakt en snelle levering

heerlijke chocolade en een leuke verrassing

De overheerlijke doos chocolade heb ik al een paar keer besteld. De eerste keer voor mijn moeder en de andere keren heb ik een paar mensen er bij mee gemaakt. Snelle levering en netjes verpakt. Super leuk om cadeau te doen. Fijne klanten service !

Heerlijke chocolade in een leuke verpakking

Leuk om weg te geven met een speciale boodschap erbij of gewoon voor jezelf kopen en zelf opeten

Gemakkelijk te bestellen voor ee goede prijs/kwaliteit

Gemakkelijk te bestellen voor ee goede prijs/kwaliteit

Altijd prima in orde (en lekker)!

De levering is altijd snel en keurig verpakt.

Bijzondere kadootjes

Bijzondere kadootjes maar ook heerlijke kwaliteit en snelle bezorging!

De lekkerste chocolade die er is

Heerlijke chocolade in een mooie verpakking. Leuk om te geven (nog leuker om te krijgen :-)). Je wordt altijd goed geholpen

Altijd telefonisch veel aandacht voor de klant,voor bestellingen,maar ook in de winkel.vriendelijk personeel

Geweldige chocolade

Het is een prachtige winkel, super aardige medewerkers en de chocolade is fantastisch! Geef het graag kado in hun wens boxen maar heb laatst de verleiding niet kunnen weer staan om 1 zelf leeg te eten

Super kado om te geven, en super om te krijgen!

Geweldige bonbons

Ziet er fantastisch uit en smaakt heerlijk!

Goed assortiment, snelle levering

Goed assortiment te vinden op een makkelijk te gebruiken website. Snelle levering, keurig geregeld!

Heerlijke chocolade

Al aantal keren naar vrienden gestuurd en hoor leuke reacties: lekkere chocolade in mooie verpakking!

Over Villa Chocola

Villa Chocola is de overtreffende trap in chocola. Altijd lekker en net even leuker!