Het is,altijd heerlijk En goed verpakt

We hebben op ons huwelijk de getuige bonbons gegeven. Dat werd enorm gewaardeerd.

een heerlijke delicatesse met keus voor iedereen

In korte tijd 2 keer mogen genieten van een cadeau verpakking met deze heerlijke chocolade. Waar ik me tot voor kort verheugde op 1 dag reisjes om in Belgie echt lekkere chocolade te gaan kopen heb ik nu ontdekt dat dit ook gewoon in Apeldoorn bij Villa Chocolade kan gaan gebeuren. Heerlijk.

Heerlijk

Het is al een verrassing om het langwerpige kado uit te pakken. Wat kan dat nou zijn? En dan is elke bonbon op zichzelf ook nog eens een kadootje: verrukkelijk. Zo blijf je heel lang jarig en je kunt het ook nog delen met een andere liefhebber. Top.

Elke bonbon voortreffelijk

Met mijn verjaardag verrast met dit kado.

Perfecte bonbons voor elk moment

Heerlijke bonbons met verschillende vullingen

Heeeele lekkere chocolade

Erg lekkere chocolade , alleen jammer dat jullie adverteren met de zin vabdaag besteld , gelijk verzonden . Ik heb het gisteren besteld maar nog geen bevestiging gehad van het verzenden. Dat vind ik jammer .

Onwijs goede bonbons, beter bestaat niet

Supergeweldige lekkere bonbons in prachtige verpakking met persoonlijke noot.

Geweldig lekkere chocolade en goede service

Super, lekkere chocolade, smaak is goed

Super goed

Zeer goede service, snelle bezorging en ontzettend leuke cadeau-ideetjes

lekkerste chocola ever

Echt heerlijke chocola. Leuk om te geven én te krijgen :-)

Altijd even oplossingsgericht en professioneel

Ik ken Villa Chocola nu een paar jaar. Heb ze in de eerste instantie zakelijk leren kennen toen ik op zoek was naar een leuke kerst attentie voor mijn teams op het werk en heb later ook privé bestellingen gedaan. Ze zijn altijd even attent en behulpzaam. Zo had ik een keer een grote bestelling die naar verschillende adressen moest, maar wel besteld vanuit 1 bestelling. Of bleek online nog wel een cadeau pakket beschikbaar maar tijdens het afrekenen niet meer beschikbaar etc. Als die keren ben ik snel en oplossingsgericht geholpen. Zooo fijn dat er nog bedrijven zijn die met je meedenken en "gewoon" zorgen dat het geregeld wordt. Inmiddels hebben contacten van mij ook Villa Chocola gevonden. Recentelijk nog een champagne met chocolade wensdoos verstuurd naar een bruidspaar.

Super bedrijf met oplossing

Echt heerlijke chocolade met verrassende vullingen

Leuk cadeau om te geven

Snelle levering, goede service

Altijd lekker

Ik bestel regelmatig bij jullie voor mijzelf, familie/vrienden en ook voor mijn collega’s en krijg altijd positieve reacties op jullie heerlijke chocola! Verzending is ook altijd top en snel geregeld incl de verpakking =)

De lekkerste chocola die er is

Deze chocola kun je alleen maar beoordelen als je deze hebt geproefd. Nergens is de chocola zo lekker dan van de Villa. Of je het nou in de winkel koopt of online de kwaliteit is precies hetzelfde. Wil je iemand verassen bestel/ koop hier je chocola!

Heerlijke chocola en ze hebben echt goed met me meegedacht toen ik mijn bestelling plaatste (specifieke wensen). Super bedankt!

Great service, great quality!

Since the first contact, I had a very good impression of the service. When my team received the boxes of chocolates, a lot of them gave me feedback that they were of high quality, beautiful and most important, delicious. Super recommend this company!

Uitstekende en snelle service.

Een groot assortiment, originele (cadeau-)verpakkingen en super service. Echt een aanrader!

Superrrrrrr!!

We hebben aan onze vrijwilligers in decmber een doos met héérlijke chocoladebonbons geschonken. Prachtig verpakt in een luxe tasje van Villa Chocola! Écht een aanrader om cadeau te geven !!

Geweldige chocolade!!

De chocolade heeft een uitstekende smaak. De bonbons zijn mooi verpakt met sprekende teksten op de giftbox. Echt een geschenk om te geven en te ontvangen.

Heerlijke chocolade, goede service

Villa Chocolade heeft voor ons zakelijk pakketjes verstuurd met de Pasen. Goede communicatie en netjes afgehandeld.

Prachtige boxen met heerlijke chocola!!

Of het nu Kerst, Pasen, of Valentijnsdag betreft. Bij Villa Chocola altijd mooie kado boxen met zalige bonbons!

Zoals Chocolade verkocht moet worden

Waar maken wat je zegt, ook in communicatie, zowel in de winkel als per mail. Goed geholpen dus en de cadeaus met veel zorg samengesteld en verpakt.

Een zakelijke bestelling geplaatst. De service was goed en snel. De smaak van de chocola heerlijk en ze waren sfeervol verpakt. veel complimenten gehad bij het uitdelen.

Over Villa Chocola

Villa Chocola is de overtreffende trap in chocola. Altijd lekker en net even leuker!