Heerlijk en heerlijk!

Erg leuke uitstraling en heerlijke chocolade.

Zeer goede communicatie en kwaliteit van de chocola is hoog.

Als paasgeschenk voor het personeel contact opgenomeen met Villa Chocola. Communicatie verliep soepel en product werd keurig op tijd geleverd. De kwaliteit van de chocola is zeer hoog. De smaak is perfect.

heerlijke verwennerij

Mooie verpakkingen met fantastische inhoud.

Erg goed

Heerlijke chocola en goeie service!

De online bestelde bonbons, met vooral zachte vulling en te dikke bodem, zijn van mindere kwaliteit

Beter is om lijsten met al jullie bonbons, plus omschrijving, zoals in jullie winkel zelf uit wordt gelegd, online te zetten, zodat de mensen hun eigen bonbon smaken zelf uit kunnen zoeken. Ik zal ze, zoals het nu gegaan is, niet meer online bestellen. Ik heb er niet echt van kunnen genieten en dat is wel anders geweest, gezien dat ik het in vertrouwen aandurfde voor bijna 50 euro online te bestellen. En wat de bodems van de bonbons betreft, ik snap dat die stevig moeten zijn maar dat kan best een stuk minder dik zodat de bite ook prettig aanvoelt.

Goedemiddag Jany, Dank voor je recensie! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de bonbons. We hebben een opmerkingenveld in het bestelproces waar iemand zijn gewenste smaak bonbons in kwijt kan, dan houden wij hier rekening mee. Dankjewel voor je feedback! Nog een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Wendy Villa Chocola

Lekkere chocolade

Netjes en snelle levering en goed van smaak en genoeg variatie

Bijzonder prettig!

Ik ben zeer verrast door de prettige levering van de door mij bestelde chocolade.Het kwam mooi op tijd bij de jarige job waar ik het voor besteld had.

Snelle levering. Lekkere chocolaatjes

Perfect!

Overheerlijke Bonbons, in 1 dag thuisbezorgd. Goed verpakt zodat beschadiging onmogelijk is!

heerlijke bonbons

Komen altijd terug voor de met bonbons gevulde paaseieren

Geweldige verpakking, heerlijke chocolade

Lekkere chocolade in leuke wensdozen super leuk om als cadeau te geven

Heerlijke chocolade.

Om je vingers erbij af te likken.

Heerlijke chocola, goede kevering

Mensen die ik een kado stuur vinden het origineel en heerlijk.

Super Valentijn cadeau

Chocola was super lekker en mijn vrouw was er erg blij mee.

Mijn favoriete chocolade!

De butterscotch is echt de lekkerste chocolade doe ik ken!

De producten zijn allemaal even goed

Heerlijk

De chocola is heerlijk en het is een origineel cadeau. De kaart keuze mag wel wat uitgebreider en makkelijker te lezen

Heerlijke chocolade goede service

Zeer goede kwaliteit chocolade en nog mooi verpakt ook !

Topkwaliteit chocola

Dit waren echt de beste bonbons die ik ooit heb gegeten. Absolute aanrader!

Zo vreselijk lekker!!!

Heerlijke bonbons ,snel en perfect verstuurd.

Heerlijke chocola van een bedrijf met topservice

Heerlijke chocola van een bedrijf met topservice

Alles top

Goede producten met snelle levering

Heerlijk chocola

Heerlijke chocolade in mooie verpakking op Valentijnsdag

Oranjerie 110 7311WD Apeldoorn

055 5219863

Over Villa Chocola

Villa Chocola is de overtreffende trap in chocola. Altijd lekker en net even leuker!