fantastisch

snelle levering en goede kwaliteit

Uitstekend!

Snelle bezorging, mooie verpakking en heerlijke bonbons.

Heerlijke bonbons, goeie kwaliteit

Ik heb een paar weken geleden de pure bonbons besteld bij Villa Chocola en die werden keurig geleverd. De bonbons zijn van uitzonderlijke kwaliteit en erg lekker. Ik zou Villa Chocola zeker aanbevelen!

Geweldig!!

Wij hebben besteld en u hebt geleverd en iedereen was super tevreden en vond het heerlijk. Ga zo door !!

Had een bestelling geplaatst die ik kwam ophalen in de winkel. Mijn bestelling was redelijk last minute en bij aankomst was helaas mijn bestelling uitverkocht. Door het personeel werd er direct een alternatief aangeboden die perfect paste.

Snelle nette levering , en een heerlijke choco wijn mmmm

Verrukkelijk!

De bonbons zijn heerlijk. Vers, rijk van smaak en verrassend. Een ware smaakexplosie in je mond. Ze zijn ook smaakvol en elegant verpakt, wat ook een pluspunt is.

bestelling perfect afgeleverd

excellent

Heerlijke bonbons en goede service

Snelle levering en netjes verpakt. Voorkeur wordt altijd keurig uitgevoerd. En....de lekkerste bonbons!

Prima service en heel erg lekker

Tong strelende bonbons/chocolade

Heerlijke chocolade!

Speciale wensdozen besteld met kerst voor (schoon)ouders. Ze hebben zitten smullen! Groot succes en lekker makkelijk online kunnen bestellen. Netjes op tijd bezorgd.

Heerlijke chocola

Fantastische smaken

Erg snelle levering en enorm lekker chocola

Mijn bestelling was erg snel geleverd.

Heerlijke bonbons, snelle bezorging

1 minpuntje. als je bij iemand wilt laten bezorgen moet je altijd een kaartje erbij kopen omdat er anders geen afzender genoemd wordt (behalve dat het van Villa Chocola komt).

Geweldig!fri

Keurig verpakt en op tijd afgeleverd en zelf ook ontvangen. Heerlijke chocolade!

Duidelijke website, goede communicatie.

Ik heb de chocola slechts op een foto gezien en kan daarom geen goede beoordeling geven. Wel vond ik het jammer, dat de kerst chocola, slechts verpakt was in bubbel plastic, mijn vinkje voor verpakking was niet doorgekomen, maar een eenvoudig ondoorzichtig papiertje had ik prettiger gevonden. De service, mogelijkheden, prijzen, daar ben ik blij mee. Succes verder, Vriendelijke groet

Heerlijke chocolade, mooi verpakt en supersnel geleverd!!

Aanrader!! De chocolade is heerlijk en het geeft erg leuk weg en wordt enthousiast ontvangen, mooie luxe verpakking. Supersnel in huis ondanks grotere last minute bestelling in december! Meer dan tevreden klant!!

Lekkerste chocola

De lekkerste chocola. Ook leuk om cadeautjes te kopen bij Villa Chocola. Moois verpakkingen en alles is even lekker

Erg leuk om cadeau te krijgen of te geven met heerlijke chocolade er in!

Heerlijk!

just top

just top

Heel leuk

Vermaak me op werk en het is super leuk

Kan alleen maar positief zijn

heerlijk

een eerste ervaring, maar heerlijk

Villa chocola is ongeëvenaard

Voldoet op alle fronten aan de verwachtingen; levering, verpakking, smaak: prima!

Zo lekker!!!

Het was voor ons weer genieten. Heerlijke chocolade. Voor kerst in een lruke doos. Aanrader!

Oranjerie 110

7311WD Apeldoorn

055 5219863

Over Villa Chocola

Villa Chocola is de overtreffende trap in chocola. Altijd lekker en net even leuker!