schattig

jullie hebben geweldige schattige mascottes ik wil met alle mascottes op de foto gaan als ik in Parijs ben ik hou van jullie dat is te veel om op te noemen

leuke mascottes en ik geef jullie een 10

ik heb Marie nog niet ontmoet na mijn bezoek in 2015 maar als ik Marie zie wouw wat een schattige mascotte ik ben misjokke van haar ik wil haar dolgraag knuffelen en kusjes geven ik ben fan van haar laat me weten wanneer ze er is en doe groetjes aan haar mijn naam is Marc

Klantvriendelijk, zeer behulpzaam en goede en handige tips!

Echte kennis van zaken wat voor Disney echt het verschil maakt

Vanuit het forum bij deze site terecht gekomen. Ben zelf meerdere keren geweest naar de directe Disney parken in Parijs en Florida. Kan uit ervaring zeggen dat er geen enkel ander 'reisbureau' daadwerkelijk verstand van zaken heeft een dat hebben ze hier absoluut wel! Het maakt met zulke kostenposten echt uit dat je alles goed plant en alles er uit haalt en daarmee wordt je echt geholpen. Als je het nooit eerder zelf gedaan hebt, ga dan vooral hiermee in zee en laat je helpen zodat het echt een magische vakantie wordt.

Pluspunten

Overzichtelijke website. Je wordt op de hoogte gehouden van het laatste nieuws.

Pluspunten

Website en Facebook pagina overzichtelijk met altijd nieuwe en duidelijke informatie. Alles wordt goed geregeld en zeker aan je persoonlijke wensen tegenmoet gekomen ten aanzien van je verblijf.

Pluspunten

Zeer kundige en persoonlijke begeleiding. Vanuit Discover the Magic wordt actief meegedacht, waarbij ook handige tips worden gegeven, waar je als 'leek' absoluut niet op komt. Altijd een snelle reactie op mails. Zeer zeker een aanrader als je van plan bent om naar Disneyland te gaan!

Pluspunten

Snelle, duidelijke communicatie, eenvoudig te bereiken. Informatie is altijd uitgebreid en klopt altijd. Facebook pagina is dagelijks vernieuwend met leuke en interessante berichten en foto's.

Geen, ga vooral zo door!

Pluspunten

Duidelijke website en het forum staat altijd open voor vragen!