Ik ben fantastisch begeleid en jullie hebben mijn onzekerheden weggenomen

Goedemorgen lieve mensen Beste Lars Graag wil ik jullie tot slot bedanken voor alle antwoorden op mijn vele vragen, zodat wij goed voorbereid afgelopen weekend naar Disney konden gaan. Wat was het GEWELDIG en wat hebben wij veel aan jullie goede tips gehad! Ik heb me van tevoren uiteraard veel drukker gemaakt dan nodig, terwijl onze kinderen met een druk op de Disney app alles direkt snapten. Maar ja, het was een verrassing van ons voor het gezin, dus wilde ik zelf alles regelen en dankzij jullie is dit uitstekend gelukt. Ik denk dat ik nu op mijn 75e een chat start om anderen te adviseren Het was een weekend om nooit meer te vergeten en heeft alles overtroffen. Het een nog mooier dan het ander en heeft ons hele gezin betoverd.... en opa zijn 75e verjaardag hadden we nergens anders beter kunnen vieren dan in Disney. We hebben zeker 15 attracties kunnen doen, the Lion King, de 4D film en Frozen gezien en als klap op de vuurpijl.... het laatste kadootje van opa....met z'n 8en een ballonvaart gemaakt. Hoe mooi is dit. Dit vonden de kids het aller aller spannends! Nogmaals dank voor alles Lars en/of anderen De oma van Sven en Jasmijn Magda

Een echte aanrader om je reis naar Disney te boeken via Discover The Magic. Alles wordt tot in de puntjes voor je uitgezocht; welke attracties op welk tijdstip, welke shows een aanrader zijn, wanneer je iets moet reserveren enz enz. Wij hebben alle attracties kunnen doen, ondanks de lange wachttijden.

Dé website voor een optimale Disneyland-voorbereiding

Heb je een reis naar één van de Disney-parken in het verschiet, dan is DiscoverTheMagic de enige website die je hoeft te raadplegen om je optimaal voor te bereiden. Heb je een vraag, dan zijn de experts achter de website super behulpzaam en razendsnel op de mail. Tijdens het plannen van onze trip naar Disneyland Paris liepen we toch nog tegen een paar vraagtekens aan en die heeft ons contactpersoon van DiscoverTheMagic vervolgens in no time weten te transformeren tot uitroeptekens en lach-emoji's. Dikke aanrader!

De absolute top op alles van disney reizen

Discover the magic is de one-stop-shop op het gebied van disney reizen. Ik heb behoorlijk wat persoonlijke ervaring met Disney en merk dat ze hier echt weten waar ze het over hebben, de beste deals hebben, persoonlijke aandacht en oprecht willen dat je er alles uit weet te halen. Via discover the magic je reis naar disney (welke variant dan ook) boeken betekent dat je geld verder reikt en daar heb je tijdens je reis alleen maar profijt van. Ze hebben persoonlijke ervaring en weten dus (niet uit een folder of zo) waar ze het over hebben. Doe er je voordeel mee, je kunt niet verkeerd gaan met deze organisatie!

schattig

jullie hebben geweldige schattige mascottes ik wil met alle mascottes op de foto gaan als ik in Parijs ben ik hou van jullie dat is te veel om op te noemen

leuke mascottes en ik geef jullie een 10

ik heb Marie nog niet ontmoet na mijn bezoek in 2015 maar als ik Marie zie wouw wat een schattige mascotte ik ben misjokke van haar ik wil haar dolgraag knuffelen en kusjes geven ik ben fan van haar laat me weten wanneer ze er is en doe groetjes aan haar mijn naam is Marc

Klantvriendelijk, zeer behulpzaam en goede en handige tips!

Echte kennis van zaken wat voor Disney echt het verschil maakt

Vanuit het forum bij deze site terecht gekomen. Ben zelf meerdere keren geweest naar de directe Disney parken in Parijs en Florida. Kan uit ervaring zeggen dat er geen enkel ander 'reisbureau' daadwerkelijk verstand van zaken heeft een dat hebben ze hier absoluut wel! Het maakt met zulke kostenposten echt uit dat je alles goed plant en alles er uit haalt en daarmee wordt je echt geholpen. Als je het nooit eerder zelf gedaan hebt, ga dan vooral hiermee in zee en laat je helpen zodat het echt een magische vakantie wordt.

Pluspunten

Overzichtelijke website. Je wordt op de hoogte gehouden van het laatste nieuws.

Pluspunten

Website en Facebook pagina overzichtelijk met altijd nieuwe en duidelijke informatie. Alles wordt goed geregeld en zeker aan je persoonlijke wensen tegenmoet gekomen ten aanzien van je verblijf.

Pluspunten

Zeer kundige en persoonlijke begeleiding. Vanuit Discover the Magic wordt actief meegedacht, waarbij ook handige tips worden gegeven, waar je als 'leek' absoluut niet op komt. Altijd een snelle reactie op mails. Zeer zeker een aanrader als je van plan bent om naar Disneyland te gaan!

Pluspunten

Snelle, duidelijke communicatie, eenvoudig te bereiken. Informatie is altijd uitgebreid en klopt altijd. Facebook pagina is dagelijks vernieuwend met leuke en interessante berichten en foto's.

Geen, ga vooral zo door!

Pluspunten

Duidelijke website en het forum staat altijd open voor vragen!