Snelle en goede levering

Product was goed verpakt en precies zoals op de site beschreven. Snelle levering. Top.

Mooi produkt en snelle levering

Voor kleindochter een houten kaptafel gekocht. Goede kwaliteit, mooi verpakt en snel geleverd.

Duidelijke website. Uitstekend.

Snelle levering en mooi ingepakt. Een lieve handgeschreven kaart als bedankje voor de bestelling.

Levering was op tijd, contact was goed en snel.Tevreden over de bestelde producten.

Mooie producten en super service

Het bestellen op de site ging gemakkelijk en het aanbod is ruim. Helaas bleek één van de lampen die ik had besteld niet langer leverbaar, ik ben netjes gecontacteerd en heb een hele mooie andere lamp uitgezocht. De spullen zijn snel verzonden (goed verpakt in een gerecyclede doos) en zien er heel goed uit. Mijn dochter is blij dus ik ook :)

Makkelijk besteld, snelle levering, goede kwaliteit product

Ik ben zeer tevreden. Het kiezen van het product was gemakkelijk en het bestellen ging snel. Ook de levering ging snel en toen ik het product zag, was ik zeer tevreden. Dikke plus voor jullie!

top product!! Leuk en persoonlijk

Heel erg leuk dat er een persoonlijk berichtje bij zat. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vriend!

Superrrr service snel en ook nog gratis kado ingepakt🙏

Uitstekende service met snelle levering en ook nog het kado ingepakt😁🙏

Mooie spullen

Jammer van het retourbeleid. Altijd retourkosten. Verder mooie spullen en duidelijke website!

Goede snelle service

Na de bestelling is het product snel opgestuurd en netjes afgeleverd. Het product was net zoals ik verwacht had en we genieten er volop van.

Uitstekend!!

Alles ging prima, tijdstip van bezorging klopte bijna op de minuut! Zeer tevreden.

De volgende dag al geleverd en netjes verpakt

Dokterskoffertje besteld. Snelle levering. goed verpakt en mooie kwaliteit.

Mooi product en snel geleverd.

Een puzzel besteld en die was prachtig ingepakt. Top.

Mooie lamp en goede service

Mooie lamp voor babykamer. Dreumes gaf ook snel antwoord op mijn vragen over de bestelling en de lamp, dus dat was fijn!

Mooie lamp en goede service!

Het is erg mooie en leuke lamp. Goed bezorgd. Er zijn alleen wel goedkopere lampen, vandaar geen 10. Maar zeker tevreden!!

snel geleverd en leuke producten

bij de bestelling nog een mooie kaart gekregen, fijne service

Snelle levering en enorm leuk en met zorg ingepakt

Snelle levering en de tuimelaar goed ontvangen. Gratis inpakservice! Met zorg en erg leuk ingepakt, fijn voor de koper, ontzettend leuk voor de ontvanger! Mijn complimenten!

Mijn ervaring was goed!

Het vinden en bestellen was erg makkelijk en prijs qualiteit is heel goed! De enige tip die ik wil geven is om erbij te zetten van welke materialen de spiegels zijn. Ik wist bijvoorbeeld niet dat de spiegel niet van glas was. Is verder geen probleem! Alleen prettig om van te voren te weten :)

Beste snelle levering, goed product

Alles volgens afspraak geleverd. De kwaliteit van het producten zelf was redelijk, maar dat is niet te wijten aan de verkoper. Ze boden het voor een goede prijs aan, het heb het in goede staat ontvangen

Leuke producten, snelle levering.

Ik ben tevreden over de poster en de houten latjes om op te hangen. Wel jammer dat het niet goed beschreven stond dat de houten latjes niet inbegrepen waren dus ik heb deze later nog apart besteld waardoor ik het complete artikel wel aan de dure kant vond. Op het plaatje stond de poster wel met de latjes erbij.

Snel en makkelijk. Leuk ingepakt.

Snelle levering. Leuk ingepakt.

tevredenheid alom

bestellen en leveren verliep probleemloos. Wat een prachtig idee om het verpakt te kunnen ontvangen !! Dat is in goede aarde gevallen bij opa & oma en we kunnen niet wachten om de blik van kleindochter te zien als het cadeau uitgepakt gaat worden . De verpakking op zich is al een klein kado !! Blij mee !!

Rotan spiegel

Erg leuke spiegel, ben er erg blij mee. En snel bezorgd!

Leuke producten!

Leuk assortiment, snel geleverd en gratis ingepakt :-)