Prachtige producten & prima dienstverlening!

De vormgeving en de materialen van de producten van Dreumes enZo zijn mooi en van hoge kwaliteit. De dienstverlening van Milou is heel plezierig, klantgericht en snel. Dreumes enZo raad ik bij iedereen aan, en vergeet niet je cadeau door Milou te laten inpakken, geweldig!

Goedemorgen Janny, Onwijs leuk om te horen dat het zo gewaardeerd wordt! Heerlijk begin van de maandag. 😃 Bedankt! Liefs, Milou

Prachtig ingepakt en snelle service. Ik ga hier zeker vaker bestellen !

Hi Gail, Dank je wel en tot de volgende keer! Liefs, Milou

Perfect!

Prachtig ingepakt en snel ontvangen.

Snel geleverd en heel leuk ingepakt!!!

Vriendelijk, snel en persoonlijk!

Voor het eerst besteld, leuke webwinkel en een snelle bezorging. Ook werd ik verrast met een warm persoonlijk bericht.

Hi Renee, Wat een mooie review om de dag mee te beginnen. 😃 Dank je wel! Liefs, Milou

Fijn contact en doen wat ze beloven

Wilde een bestelling graag snel binnen hebben, gebeld om te checken of de voorraad klopte en of ze nog de, elfde dag verzonden. Volgende dag lag het doosje op de mat met hele mooie spullen. Fijne webshop waar ik zeker nog eens naar terug ga

Hi Jelle, Fijn om te horen dat de cadeautjes op tijd binnen zijn gekomen! Nogmaals bedankt voor je mooie bestelling en heel graag tot een volgende keer. Liefs, Milou

Mooi kado voor een goede prijs. Snel bezorgd en prachtig ingepakt. Deze webshop is een aanrader

Mijn bestelling (cadeautje) supermooi en lief verpakt ontvangen :)

Hi Françoise, Bedankt voor je mooie review! Altijd leuk om kraamcadeautjes in te mogen pakken. 🥰 Liefs, Milou

Een cadeautje!

Het pakketje wordt snel geleverd. Het ziet er zeer verzorgd uit. En ze hebben een leuk assortiment.

Hi Marian, Wat leuk om te horen! Bedankt. 😃 Liefs, Milou

Zeer snelle levering ondanks de feestdagen, mooi verpakt!

Snel en keurig verpakt

Super service en vriendelijk contact

Helaas had ik pech met een tegenvallend artikel, maar Milou was super ruimdenkend en zorgde ervoor dat ik binnen 2 werkdagen alweer een vervangend item binnen had! Super fijn!

Top product en snelle levering

Zoals reeds gezegd een zeer snelle levering en top product. Wil graag een 10 geven, maar jij een 9 blijf je wakker en blijft men streven neer een 10.

Geweldig, goed ontvangen prachtig ingepakt.

Heel erg goede ervaring.

Prima en heel vriendelijke service!

Ronduit prima!

Vlotte levering en met zorg ingepakt

leuke winkel

Goede ervaring bij deze shop. Leuke items en snel bezorgd. Staat nu in mijn favorieten voor meer spulletjes voor mijn kleine.

Niets is leuker dan de mail te openen en zo'n mooie beoordeling te mogen ontvangen! Dank je wel Janice!

Perfecr: super service en mooie kwalitatieve producten.

Bij dreumes en zo cadeautjes voor de feestdagen besteld. Snel verzonden en geleverd. Ingepakt met het mooiste inpakpapier. Bedankt voor de hulp met kiezen!

Snelle levering, goed verpakt en vriendelijk contact

De ballonhoezen zijn erg leuk. Het contact was fijn en de levering snel

Top Webshop!

Mooie webshop met unieke producten. Had een aantal vragen maar werd superleuk te woord gestaan en geholpen. Echt een aanrader.

Snelle levering, leuk ingepakt!

Leuke cadeautjes

Leuk cadeau om te geven en het kind was er super blij mee

Over Dreumes enZo

Dreumes enzo de online winkel met hippe, kwalitatieve en duurzame baby- en kinderitems. De babykamer of Kinderkamer inrichten? Ook wij gingen net als ieder ander op pad. Hongerig naar inspiratie en op zoek naar allerlei mooie babyspullen om de leukste en hipste babykamer te gaan creëren. Want het kamertje van ons kindje moest - net zoals die van jullie kindje - bijzonder worden. Het was moeilijk en verre van eenvoudig om ergens de leukste dingen bij elkaar te vinden en voor drukbezette mensen zoals wij ook erg tijdrovend. Na het bezoeken van de bekende grote baby- en kinder warenhuizen kwamen we er niet uit. Het was moeilijk om de originele spulletjes te onderscheiden van de massa. Er ontstond een droom om een website te starten waar je deze unieke en onderscheidende spulletjes wèl vindt. En dan ook nog eens allemaal op één site. Langzaam maar zeker kreeg deze droom handjes en voetjes en werd Deumes enzo geboren… Wij struinen beurzen af in binnen- en buitenland, bestuderen trends en zijn uren te vinden op internet om over de hele wereld te zoeken naar leuke spullen, mooie merken en fabrikanten met een verhaal. Met zorg en smaak selecteren wij onze babykamer -en kinderkamer accessoires.