Goede service, snelle tweede levering, nadat de eerste lamp stuk was aangekomen. Top, 👍🌸 Groeten Tiny

Super snelle service, mooi ingepakt en heel leuk kaartje erbij!!!!

Snelle service . Mooi ingepakt en leuk attent zo’n kaartje erbij!

Leuke kapstok besteld, mooi degelijk product. Alleen jammer dat de levering niet op de gewenste datum plaatsvond. Expres gepland op een dag dat ik thuis was, maar werd nog dezelfde dag verstuurd. Fijn dat het snel gaat, maar de bezorger is daardoor voor niks gekomen. Verder zeer tevreden!

Uitstekende service, snelle bezorging

Geen klachten, alles uitstekend

Snelle en persoonlijke service!

Mooi ingepakt met een lief kaartje er bij. Snel geleverd. Leuk contact.

Leuk ingepakt

Snel geleverd, en heel leuk ingepakt. Ben zeer tevreden

Pakket nog niet ontvangen

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Er staat al een paar dagen bij post nl dat het pakket vertraagd is.

Mooi ingepakt! Verder weinig op aan te merken!

Snelle levering, prachtig ingepakt!

Snelle service, mooi ingepakt en lief bericht 😍

Het cadeau was mooi ingepakt, snel geleverd en er zat een lief berichtje in de verzenddoos. Ik werd er erg blij van 😍

Ik heb niets aan te merken op de service en het product,

Slechte communicatie

Op zich geen klachten over de levering, maar ik heb een vraag gemaild over het ontvangen product op 24/12 en op 1/1 nog geen antwoord ontvangen. Dat heeft natuurlijk wel invloed op mijn beoordeling.

Very grateful

The goods were delivered very fast woth a very lovely wrapping paper and note! Thanks for that! It was a very nice surprise after opening! Wishing you a very happy new year!

Tijdens de feestdagen het artikel zelfs de volgende dag in huis

Een snelle levering en prima product!

Een mooie baby lamp besteld en hij hangt prachtig. Hij werd snel geleverd en wat ik een plus vind is dat er aangegeven word dat als je onder de 75 euro zit dan je dan verzendkosten moet betalen en als je iets kleins erbij koopt het dan gratis verzonden word. Heel goed!

Bestelde product op tijd en snel geleverd.

Mooi en goed product

Ziet er uit als op de foto. Is mooi en goede kwaliteit. Goede snelle levering

Correcte afhandeling

Vraag gesteld, direct een antwoord

Goede kwaliteit spullen, goede klantenservice

Ondanks dat er wat mis ging bij de betaling, direct goed contact en snel opgelost waardoor de bestelling er toch nog met 2 dagen was. De producten (hydrofiele doeken) zijn erg fijn en van goede kwaliteit!

Zoals op de foto. Leuke lampje ! Snelle levering.

Mooie spullen

Super mooie site met zulke mooie producten . Puzzel besteld voor mijn kleinzoon voor de kerst. Snelle bezorging van een super mooi product voor een prima prijs . Mijn kleinzoon was er super blij mee .Zeker nog een keer iets bestellen bij jullie .

Prima service en topkwaliteit!!!

Pakketje kwam de volgende dag al en er zat een persoonlijke kaart bij! Top!!!

Prima!!

Mooi en kwalitatief goed product zoals op de foto! Persoonlijk tintje bij de verpakking!

Zoals op de foto

Snelle levering, product zoals op de foto

Zie hieronder.

Snelle levering! Erg leuk ingepakt.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.