Schattig verpakt

Een lama lamp besteld, deze was super schattig verpakt en er zat er naast de factuur ook een handgeschreven kaartje bij met bedabkt voor je bestelling. Het was duidelijk met liefde verpakt. Noem ik service, tegenwoordig heb je dit bijna nergens meer.

Snelle levering en goede service!

Goede service en cadeau was mooi ingepakt!

Zeer content

Heb 2 speeltjes gekocht voor in bad ben er content van mijn zoontje van 6 maand vind ze leuk en zonder gaatje zodat er geen schimmmels kan vormen

Maakt waar wat ze schrijven

Mooie lamp besteld. Voldoet aan omschrijving, snelle levering, netjes verpakt.

Mooi product maar slechte levering en communicatie

De lamp die ik ontvangen heb is leuk. Minder leuk is dat ik geen track en trace of ander mailtje heb ontvangen. Ik moest van de buurman horen dat we een doos voor mijn deur in de regen stond. Geen briefje door de deur, niks. Heel vreemd. Voor hetzelfde geld neemt iemand het mee en zit je nog steeds op je pakket te wachten.

Alles klopte!!

Levertijd en artikel naar wens

Hele goede service. Dinsdagavond besteld en woensdagochtend konden we het al ophalen

Lamp besteld. Snel kunnen ophalen en precies zoals omschreven.

Mooi assortiment en snelle levering

Ik ben heel tevreden over Dreumes enZo; ruim keuze uit een mooi assortiment, het product was precies zoals beschreven en werd snel geleverd

Goede kwaliteit en leuk ingepakt!

Goede kwaliteit en leuk ingepakt!

PRIMA

Geen op- of aanmerkingen omtrent de afhandeling van bestelling. Afspraak nagekomen, top!

Snel geleverd. En ziet er mooi uit.

Super tevreden

Top snel geleverd en zeer mooi verpakt

Snel geleverd en heel mooi verpakt. Ook mooi product. De kleur zag er op de foto wel wat feller uit dan in het echt maar de ontvanger vond deze mintgroene kleur mooier dan die op de foto was.

Duidelijke communicatie per mail, snelle levering en super leuk ingepakt!

Duidelijke communicatie per mail, snelle levering en super leuk ingepakt!

Snelle levering, kwalitatieve producten

Ik bestelde 2 kapstokjes voor de kids om in de gang te hangen. Ze werden snel geleverd & zijn van goede kwaliteit. De kids zijn er heel erg blij mee.

Duidelijke site en snelle levering. Tevens fijne duidelijke communicatie.

De hanglamp die we wilden zat helaas niet in het gamma. Na contact via mail konden ze dit makkelijk aanpassen naar onze wens. Besteld en 2 dagen later is het pakje (goed verpakt!) aangekomen.

Snel geleverd, prachtig artikel

Het artikel werd heel snel geleverd, het was heel mooi ingepakt en het product precies wat ik had verwacht. Helemaal top!

Nog steeds niets ontvangen

Bestelling 5 dagen geleden geplaatst, binnen 1 dag antwoord dat bestelling verstuurd zou zijn maar nog niets ontvangen. Wel jammer want het was voor een kraamkado van afgelopen weekend

Goede 'web'shop met mooie kwaliteitsartikelen.

Een prachtige puzzel via internet besteld. Keurig een digitaal- factuur, bestelbewijs en track 'n trace nummer ontvangen. Het pakket goed verpakt en binnen 2 (werk)dagen middels de post ontvangen. Prima service dus!!

Heel mooi en kwaliteit!

Mooie hemeltje besteld voor mijn kleindochter. Staat erg mooi!

Super leuke winkel! Kraamcadeau besteld met inpakservice. Ik heb de bestelling in het weekend geplaatst en dinsdag onrvangen. Cadeautje was met super mooi ingepakt. Bedankt!

Het cadeautje voor het zoontje van m’n vriendin was heel snel binnen. Ik had het laten inpakken en het zag er fantastisch uit, zo leuk pakpapier en mooi lint.. Je zag echt dat hier tijd aan was besteed. Super leuk om zo’n cadeau te geven!

TOP

Ze hebben super leuke spullen voor kinderen, het cadeau was ik had gekocht is zeer geslaagd en de service was uitstekend ondanks de Corona tijd! Mijn complimenten :-)

Super mooie posters!

Snelle service en mooie posters. Ben erg tevreden!

Goede service en snelle levering.

Goede prijs / kwaliteitsverhouding en snelle levering.