Zeer fijn geholpen

Ipv 1 wilde ik nog 1 puzzel bestellen. Werd gelijk goed op gereageerd waardoor ik maar 1x verzendkosten hoef te betalen. Heel mooi ingepakt met een persoonlijk briefje erbij

heel goed

Heel snelle levering van mooie cadeau's in prachtige, van elkaar verschillende cadeauverpakkingen. Niets dan lof

Bedankt voor de goede service!

Snelle levering en vriendelijk contact!

Pracht bedrijf!!

Snel en duidelijk geholpen perfecte bezorging

Top webshop

Mooie producten en super snel geleverd. Mooi met een persoonlijke boodschap. Zou hier zeker vaker kopen!

Goede communicatie. Ze reageren snel en het product is snel geleverd. Wij zijn erg blij met het boek.

Snelle verzending, leuk assortiment en gebruiksvriendelijke webshop.

Leuke winkel met cadeautjes voor kleine kids!

Ik heb een cadeautje voor mijn kleine neefje gekocht, een paraplu. De paraplu was prachtig ingepakt en er zat een handgeschreven kaartje bij. Dan scoor je bij mij punten! De levering was ook snel, bedankt!

Niets op aan te merken

Snelle levering, super leuk ingepakt en een kaartje erbij met een persoonlijk berichtje.

Super webshop met persoonlijkheid!

Zeker aan te bevelen

Snelle levering, met veel liefde ingepakt

Hi Myriam, Bedankt voor je positieve review! Liefs, Milou

Lief verpakt, prima verzending

Altijd leuk bij een klein bedrijfje je mooie babyspulletjes kopen. Alles was lief en mooi verpakt en netjes op tijd geleverd.

Hi Inge, Dankjewel! Lief dat je de tijd hebt genomen om een Dreumes enzo te beoordelen. Nogmaals veel plezier met alle items en graag tot een volgende keer. Liefs, Milou

Too

Fijne communicatie. Leuke producten. Persoonlijk kaartje bij verzending. Heel leuk!

Ze doen wat ze beloven

Goed moet voor de rest de kinder verjaardag afwachten. Was wel heel leuk ingepakt als cadeau.

Snelle verzending, mooi ingepakt én een lief handgeschreven kaartje erbij. Top service!

Super webshop!!

Snelle verzending en super leuk ingepakt. De artikelen zijn prachtig en voor een mooie prijs. Ik raad dreumes enzo zeker aan!

Uitstekend!

Een mooie collectie producten die ook goed bij elkaar passen, dus leuk om pakketjes te kunnen maken of een thema-slaapkamer. De update van de website is top! Veel overzichtelijker waardoor je snel een mooi cadeau of iets voor jezelf gevonden hebt. En heb je een vraag, dan geeft Milou snel antwoord en denkt met je mee. Top!

Blij verrast!

Blij verrast door de klantgerichte en warme benadering,snelle service en het mooie aanbod in producten! De gekozen kubustoren in warme, stoere kleuren voor Sef werd door zijn ouders enthousiast ontvangen. Stond al op hun kadolijstje vanwege het materiaal en kleuren.

Mooie producten en snelle service!

Ik heb een mooi olifanten vloerkleed gekocht, een mooi uniek product van goede kwaliteit. Blij mee!

Blije gezichten!

Perfect geregeld

Snelle levering met een lief persoonlijk berichtje. Kom er zeker nog eens terug!

Goede service met aandacht voor detail!

Goede service met een persoonlijk tintje!

Een echte aanrader!

Ik had een vraag over een artikel en zodoende via whatsapp contact opgenomen. Ik werd hierbij erg snel, maar vooral enorm klantvriendelijk te woord gestaan. Levering van het product was snel en de kwaliteit is super! Ik ben enorm tevreden.

Prachtige spulletjes

Blij verrast door de gratis inpakservice en persoonlijke kaartje. Heel mooi baby servies met lepeltjes gekocht en ook nog afgeprijsd.

Over Dreumes enZo

Dreumes enzo de online winkel met hippe, kwalitatieve en duurzame baby- en kinderitems. De babykamer of Kinderkamer inrichten? Ook wij gingen net als ieder ander op pad. Hongerig naar inspiratie en op zoek naar allerlei mooie babyspullen om de leukste en hipste babykamer te gaan creëren. Want het kamertje van ons kindje moest - net zoals die van jullie kindje - bijzonder worden. Het was moeilijk en verre van eenvoudig om ergens de leukste dingen bij elkaar te vinden en voor drukbezette mensen zoals wij ook erg tijdrovend. Na het bezoeken van de bekende grote baby- en kinder warenhuizen kwamen we er niet uit. Het was moeilijk om de originele spulletjes te onderscheiden van de massa. Er ontstond een droom om een website te starten waar je deze unieke en onderscheidende spulletjes wèl vindt. En dan ook nog eens allemaal op één site. Langzaam maar zeker kreeg deze droom handjes en voetjes en werd Deumes enzo geboren… Wij struinen beurzen af in binnen- en buitenland, bestuderen trends en zijn uren te vinden op internet om over de hele wereld te zoeken naar leuke spullen, mooie merken en fabrikanten met een verhaal. Met zorg en smaak selecteren wij onze babykamer -en kinderkamer accessoires.