Perfect geregeld!

Snel, goed verpakt en wow, wat mooi!

Fantastische bedrijf

Een mega aanrader voor iedereen! Houden zich aan afspraken, versturen snel en kwaliteit van inpakken is uitmuntend!

super tevreden met de bestelling

heb 2 tekeningen besteld en ze zijn leuk zoals op de site is vertoond. Goed verpakt (niet gekreukt aanngekomen) en vrij snel bezorgd. Helemaal tevreden

Een eerste kennismaking met Dreumes enZo, maar dat krijgt zeker vervolg!!!

Wat een leuke site met prachtige spullen die zo keurig en vlot en met een attent begeleidend kaartje worden bezorgd! Dit smaakt zeker naar meer!

top zo hoort het

top zo hoort het, alles duidelijk !!

Leuke collectie en vlot bezorgd

Blij met de mooi ingepakte cadeautjes!

Leuk speelgoed en snelle levering

Leuk speelgoed en snelle levering

Keurig

Mooie artikel en hele snelle verzending!

Mooie producten en prachtig ingepakt!

Superleuke spullen. Lief ingepakt. Bedankt.

Schitterende cadeautjes

Erg leuk pakketje om te ontvangen. Leuke korting ook. Echt supermooi ingepakt.

2 x de silhouet safari lampen gekocht. Hele mooie lampen met een leuk effect als het licht aan gaat. Makkelijk te monteren met een goede gebruiksaanwijzing. Top service van Lydia, heel snel antwoord en binnen 1 dag bezorgd. Hartelijk dank!

De lamp die ik besteld had was helaas onvoldoende beschermd verpakt en haalde ik dus verkreukeld uit de doos. Gelukkig was er snel contact gelegd en direct een nieuwe verstuurd. Bedankt voor deze snelle oplossing.

Heel mooi ingepakt cadeautje, met een lief berichtje erbij.

Prima service! Snelle service. Heel betrokken.

Snelle persoonlijke service!

Binnen 24u het cadeautje mooi ingepakt met handgeschreven kaartje erbij, in huis.

Beste Gieneke, Erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Het is voor ons ook altijd weer een feestje om een klant blij te maken. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug op Dreumesenzo.nl Groetjes, Lydia - Dreumes enZo

Alles snel en goed geregeld.

Ik was tevreden over de goede afhandeling en het product.

Beste Tessa, Super bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen. Hier worden we heel blij van. We zien je graag terug! Groetjes, Lydia - Dreumes enZo

Goede levering en leuk ingepakt

Levering was zoals gepland. Ook op de mail werd je op de hoogte gehouden van de status van de levering. Enige - punt wat ik kan bedenken zijn de hoge verzendkosten op misschien een item van 10 euro.

Zeer snelle levering, prachtig verpakt en lief kaartje erbij

Snelle levering, mooi product

De lamp is erg mooi, gemakkelijk op te hangen en de levering is snel.

Beste Fleur, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met de lamp. Heel veel plezier ermee! We zien je graag terug. Groetjes, Lydia - Dreumes enZo

De rekker spant nogal

De bril zelf voldoet aan de eisen. Maar mijn dochter is nu 9maanden en de bril spant heel erg. De afdruk stond in haar gezicht.

Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat de bril niet naar wens was. Hopelijk heb je de rest wel als prettig ervaren. We zien je graag terug. Hartelijke groet, Lydia - Dreumes enZo

Goede service!

Producten netjes geleverd, vriendelijk telefonisch contact en leuk kaartje erbij.

Leuke site, mooie producten, vlotte levering.

Positieve ervaring, mooie producten wat betreft voor de baby. Zeker de moeite waard.

Beste Kristel, Fijn om te horen! Hier worden we steeds weer erg blij van! Veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Lydia - Dreumes enZo

Fijne en snelle levering en super leuk ingepakt. Ook super leuk een persoonlijk kaartje erbij

Beste Daisy, Super leuk om te je positieve review te lezen! Veel plezier ermee. We zien je graag terug:) Groetjes, Lydia - Dreumes enZo

Heel erg goed!

Snelle verzending en netjes ingepakt.

Schuilenburglaan 5A 5 7604 BJ Almelo

Over Dreumes enZo

Dreumes enzo de online winkel met hippe, kwalitatieve en duurzame baby- en kinderitems. De babykamer of Kinderkamer inrichten? Ook wij gingen net als ieder ander op pad. Hongerig naar inspiratie en op zoek naar allerlei mooie babyspullen om de leukste en hipste babykamer te gaan creëren. Want het kamertje van ons kindje moest - net zoals die van jullie kindje - bijzonder worden. Het was moeilijk en verre van eenvoudig om ergens de leukste dingen bij elkaar te vinden en voor drukbezette mensen zoals wij ook erg tijdrovend. Na het bezoeken van de bekende grote baby- en kinder warenhuizen kwamen we er niet uit. Het was moeilijk om de originele spulletjes te onderscheiden van de massa. Er ontstond een droom om een website te starten waar je deze unieke en onderscheidende spulletjes wèl vindt. En dan ook nog eens allemaal op één site. Langzaam maar zeker kreeg deze droom handjes en voetjes en werd Deumes enzo geboren… Wij struinen beurzen af in binnen- en buitenland, bestuderen trends en zijn uren te vinden op internet om over de hele wereld te zoeken naar leuke spullen, mooie merken en fabrikanten met een verhaal. Met zorg en smaak selecteren wij onze babykamer -en kinderkamer accessoires.