Snel en correct

Mijn eerste keer dat ik bestelde en waarschijnlijk ook niet de laatste keer zeer snelle afhandeling en correct levering zeer tevreden

Snel en netjes

Snelle verzending, heel leuk ingepakt, persoonlijke touch. Aanrader!

Super snelle levering

Fijne webshop overzichtelijk en snelle levering

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen. We zien je graag terug.

De kleur van de hanglamp is niet hetzelfde als op de webside, Dacht dat er cadeauverpakking bij was maar dit was niet zo, moeilijk uit af te lijden.

Geweldig & prachtig ingepakt!

Top service, leuk product & prachtig ingepakt!

Professioneel, snel en persoonlijk

Voor de verjaardag van meerdere vriendjes en vriendinnetjes van ons zoontjes heb ik een aantal cadeautjes besteld. Ze waren allemaal heel mooi ingepakt en ik kreeg een brief waarin geschreven was welk cadeau met welke inpakpapier ingepakt was. Heel persoonlijk. Leuke spullen. Snel bezorgd. En super gaaf ingepakt. Het was al een feestje om de doos te openen.

alles super ok

snelle levering, goed ingepakt, product volledig in orde

Een aanrader!

Hele leuke webshop. De bestelde artikelen worden met zorg ingepakt en snel bezorgd.

Prima bedrijf

Makkelijke site, betalen ging niet goed, maar werd daar dezelfde dag nog over gebeld en alsnog de link ontvangen om te betalen, pakje was al verstuurd, top

Netjes, snel & persoonlijk

Leuke webshop, fijne service. Pakken gratis cadeautje leuk in en handgeschreven persoonlijk kaartje om te bedanken..

Snel en attent

Leuk assortiment. Een bestelling geplaatst, en het was op de volgende dag al binnen. Super leuk kaartje erbij gekregen met een persoonlijk bericht. Zeker een aanrader!

Goed verpakt en leuke spulletjes.

Super tevreden

Fijn om bij jullie te kopen. Snelle vriendelijke levering

Goede service!

Ik had een bestelling gedaan via bol.com maar niks ontvangen. Toen had ik ze gemaild en meteen dezelfde avond nog een reactie, heel vriendelijk en dat het meteen opgelost zou worden en ze dachten ook echt mee naar de beste oplossing. Super service!

Keurig op tijd en mooi verpakt

Afspraak nakomen en goede website.

Leuk ingepakt en snelle service

Prettige berichtgeving, mooi ingepakt en super snel in huis

Uitstekende en snelle service

Leuke artikelen op de website, ruime keuze, je kan een thema kiezen en je cadeau laten inpakken. Na bestellen direct bevestiging en snelle service, heel leuk cadeaupapier, zeer positief allemaal.

Helaas paste de plafondlamp wat wij besteld hadden niet bij de kleuren van de kinderkamer. Toen ik naar de klantenservice belde en advies vroeg over een andere plafondlamp kwam zij met het idee om eerst een staaltje vd lamp op te sturen om te kijken of deze kleuren wel overeen komen met de kinderkamer. Dat noem ik nog eens service

Leuke lamp

Mooie lamp met leuk effect. De grootte had ik wel iets groter verwacht

Boven verwachting goed!

Snel geleverd en ook nog eens creatief ingepakt! Het handgeschreven kaartje maakte het voor ons erg persoonlijk! Leuk gedaan ✔️

Mooi product, op tijd, mooi ingepakt met leuk kaartje erbij

Hier ga ik weer bestellen!

Alles volgens afspraak en leuk ingepakt. Kom zeker nog eens terug.

Beste Ellen, Super bedankt voor je mooie review. Erg leuk om te horen. We zien je graag terug:) Groetjes, Lydia Dreumes enZo

snelle levering , mooi ingepakt, goed verzorgd

snelle levering , mooi ingepakt, goed verzorgd

Snelle bezorging en er zat een handgeschreven kaart bij, wat het heel persoonlijk maakt.

Ging snel en super

Schuilenburglaan 5A 5 A

7604 BJ Almelo

Over Dreumes enZo

Dreumes enzo de online winkel met hippe, kwalitatieve en duurzame baby- en kinderitems. De babykamer of Kinderkamer inrichten? Ook wij gingen net als ieder ander op pad. Hongerig naar inspiratie en op zoek naar allerlei mooie babyspullen om de leukste en hipste babykamer te gaan creëren. Want het kamertje van ons kindje moest - net zoals die van jullie kindje - bijzonder worden. Het was moeilijk en verre van eenvoudig om ergens de leukste dingen bij elkaar te vinden en voor drukbezette mensen zoals wij ook erg tijdrovend. Na het bezoeken van de bekende grote baby- en kinder warenhuizen kwamen we er niet uit. Het was moeilijk om de originele spulletjes te onderscheiden van de massa. Er ontstond een droom om een website te starten waar je deze unieke en onderscheidende spulletjes wèl vindt. En dan ook nog eens allemaal op één site. Langzaam maar zeker kreeg deze droom handjes en voetjes en werd Deumes enzo geboren… Wij struinen beurzen af in binnen- en buitenland, bestuderen trends en zijn uren te vinden op internet om over de hele wereld te zoeken naar leuke spullen, mooie merken en fabrikanten met een verhaal. Met zorg en smaak selecteren wij onze babykamer -en kinderkamer accessoires.