Super goede en persoonlijke service.

Vestaguard deed de security van de Beiaardcantus der Dolfijnen 2022, een evenement voor 1300 personen. Hun service was uiterst professioneel en ze luisterden naar onze eigen wensen. We konden volledig op hun vertrouwen.

variabel

goede directe lijn met management en planning. na inloopweek werd de personeelsmix ten goede aangepast aan de vereisten van de inhuurder. één bewaker werd aangesteld als uniek aanspreekpunt ter plaatse. hierdoor kon door de interne communicatie binnen vestguard kort gereageerd worden op de snel wijzigende omstandigheden van de site.

Perfecte service.

Uitstekende agenten die in samenspraak met de klant goed geleverd werk verrichten. Vertrouwelijke agenten met vakkennis is een garantie. Zeker te overwegen

topservice!

Ik heb zeer aangename, vriendelijke en professionele mensen mogen ontvangen die gedurende het hele event heel goed wisten waar ze mee bezig waren en zelf wat extraatjes deden. Zoals mijn bloemen aannemen van de mensen die toekwamen, wat materiaal hier en daar eens rechtzetten, mij deden herinneren aan belangrijke dingen die ik nog moest doen die ik luidop gezegd had. Ik kom zeker bij jullie terug. Het was een topervaring! De service qua administratie en facturatie verliep ook heel erg vlot! Alvast bedankt Mvg Nassima zaakvoerder Ode Diamonds

Perfecte partner voor bewakingsopdrachten

- Professionele en flexibele bewakingsfirma; - Goed opgeleid en betrouwbaar personeel; - Correct, snelle & vriendelijke dienstverlening! Een 100% zeker te raden bewakingsfirma voor alle bewakingsopdrachten naar wens van de klant.

uitmuntend

Zeer profesioneel team!!

Gebrek aan maturiteit, gezag en ervaring van de security.

Op 27 oktober 2021 organiseerde studentenclub LILA de Message Party in Kunstencentrum de Vooruit in Gent. De hele avond stonden de beveiligers gezellig met elkaar te keuvelen over voetbal, uitgaan en hun privéleven. Daar hebben wij als organisatie helemaal geen probleem mee, zolang dat alles vlot verloopt tijdens de fuif. Dit was helaas niet het geval: - er werd binnen gerookt - stickers geplakt op muren etc - schade aan de toiletten - Personeel van de toiletten werd uitgescholden - trapleuning uit bouwjaar 1913 werd vernield, afgebroken en vervolgens in de Leie gegooid?? En dit alles gebeurde allemaal ongezien?? Wij zitten nu met de gebakken peren.. €2.200 armer door security en opgezadeld met alle kosten wegens schade toegebracht op ons evenement. De vooruit spreekt van duizenden euro's.. Al meer dan 20 jaar gaven we deze fuif daar, in 2022 mag dit niet meer doorgaan. Er werd teveel schade toegebracht aan de zaal. Hadden we nu maar eens security gehad die security is.... Graag respons hierop!

Beste Naar aanleiding van deze beoordeling en in afwachting van ons gepland overleg begin februari hebben wij navraag gedaan bij de Vooruit zelf en hebben wij van hun projectleider voor evenementen alsook uit het verslag van de zaalverantwoordelijke andere feedback bekomen. De verantwoordelijke van de Vooruit liet ons weten dat onze bewakingsploeg hun werk wel degelijk correct en volgens de verwachtingen uitgevoerd heeft en dit telkens in samenspraak met de zaalverantwoordelijke die op het evenement zelf aanwezig was. Ook werden volgens hen probleemsituaties onmiddellijk en kordaat opgelost ongeacht het feit dat de meeste agenten alleen vaste posities moesten bemannen en het dus ook niet mogelijk was dat zij "de hele avond gezellig met elkaar stonden te keuvelen". Bovendien hebben ze zelfs voorgesteld ons op te nemen in hun lijst met partners die ze bezorgen aan organisaties die evenementen in hun zaal wensen te organiseren. Zij zijn dus tevreden van de samenwerking en wensen dus in de toekomst ook nog graag verder met ons samen te werken. De schadegevallen die door jullie aangehaald worden, zijnde het binnen roken, stickers kleven op muren en schade aan toiletten zijn volgens hen bovendien vrij beperkt en onvermijdbaar tijdens soortgelijke evenementen. Dat de balustrade verdwenen is zonder dat iemand iets gemerkt heeft, is natuurlijk een jammer voorval, maar zij wijzen hiervoor niet één schuldige aan en is voor hen eerder gedeelde verantwoordelijkheid tussen alle partijen. Bovendien hebben ze zelfs op beelden van hun beveiligingscamera’s tot op heden nog steeds niet kunnen vaststellen wie deze trapleuning vernield heeft, wanneer dit gebeurt zou zijn, noch wat er nadien mee gebeurt is. Met deze informatie vermoeden we dus dat uw negatieve beoordeling niet berust op gegronde redenen en ook niet overeenkomt met de geleverde diensten.

Ervaren security.

Goede samenwerking, richtlijnen vanuit de organisatie werden goed opgevolgd. Speciale dank aan Eddy Lion die het team op het terrein zeer goed aanstuurde. Lieven E3 Saxo Bank Classic.

professionnelle service

professionnelle service, goede samenwerking met Jorn en Dylan.

De security deed vooral zo weinig mogelijk

Onze ervaring met jullie zien wij niet als positief. Wij hadden zowel boven als beneden een zaal met feestvierders, maar het was precies niet nodig om boven te komen kijken laat staan één iemand van de security permanent toezicht te laten houden. We hadden meerdere problemen met feestvierders die boven de zaal probeerden af te breken, maar nergens geen security te bespeuren om dit in goede banen te leiden. Pas op het einde van het feestje om 3u kwam één iemand langs van de security om de bovenzaal te ontruimen, dat was dan ook het enige. Voor een factuur van + 1000 euro verwachten wij dan wel ten alle tijde begeleiding in béide ruimtes!!

Vlotte samenwerking, alles perfect verlopen!

Heel vlotte samenwerking achter de rug met VestaGuard Security. Was op zich een rustige avond met niet al te veel incidenten toch werden de kleine probleempjes onmiddellijk correct en vlot in de kiem gesmoord. Vaste partner vanaf editie 1!

Super contet

Wij waren zeer tevreden over de samenwerking met jullid

Proffesioneel

Ondanks de juiste documenten door jullie vergeten waren werd dit alsnog proffesioneel opgelost. De werking tijdens de fuif liep super! Weinig op aan te merken! Duidelijke communicatie tussen mij als veiligheidsverantwoordelijke en de postoverste security. Top!

correcte service

vlot een oplossing gegeven voor een dringende beveiliging

zeer tevreden

Zeer tevreden over de stiptheid en correctheid van de agenten.

Professioneel en tactvolle bewaking

Voor het eerst gewerkt met deze firma. Dit op het Izegems boksgala. Heel Professionele firma die zich op de achtergrond houdt doch ingrijpt wanneer nodig. Geen negatieve commentaar tov deze firma.

kan beter

beste mijn ervaring met jullie mensen was matig had 3 mensen gevraagd om 21 uur en twee mesen kwamen op tijd derde man kwam 15 min 20 min te laat toe . Heb toch een paar keer moeten zeggen iemand aan de trap te staan maar kreeg andwoord das voor mijn collega. Laat ons zeggen dat er weinig in zat! De vrouw was de beste van de drie . Mvg Alain van Hoecke

Professionele behandeling

De agenten waren zeer mobiel en aanspreekbaar. Ze hebben hun job naar verwachting uitgevoerd en hebben ingegrepen waar nodig. Het was een fijne samenwerking.

Security op maat en in samenspraak met vrijwilligers

Goede samenwerking, na té passieve houding, personeel toch nog kunnen bijsturen. Vooral met problemen met glazen flessen, drugs had het personeel adequater mogen handelen. Wel goed samengewerkt met andere veiligheidsvrijwilligers.

professioneel

zeer goede klantenservice en vriendelijke medewerkers

De perfecte man op de juiste plaats

Tijdens ons laatste event hadden we echt de perfecte man op de juiste plaats. Heel de dag vriendelijk gebleven en perfecte communicatie.

heel flexibel, efficient en correct

Heel goede ervaring - snel, efficient en correct

ronduit amateuristisch

Als proff bewakingsfirma verwacht ik wel dat ze een contract naar behoren afwerken en niet zich in het publiek gaan gedragen als "bezoeker". Wij hebben al vaker met andere bewakingsbedrijven samen gewerkt maar dit was er écht over. Een verdere samenwerking in de toekomst zal ik nooit meer doen en naar toekomstige klanten raad ik dit bedrijf ten stelligste af

Beste Geert Zoals u weet, hebben we uw 'feedback' met de betrokken bewakingsagenten besproken en hebben we dit onderling proberen uitklaren bij ons op kantoor. Hoewel het snel duidelijk geworden is dat uw verhaal niet klopt met de dienstverlening op uw evenement (temeer u uw verhaal verschillende keren veranderd hebt en tegenstrijdige zaken vertelt), blijft u rancuneus en kunt u het niet laten verdere leugens te verspreiden. Onze agenten hebben nochtans gedaan wat u hen gevraagd hebt, maar het feit dat u verplicht werd door lokale overheidsdiensten om professionele bewaking in te schakelen voor uw evenement (terwijl u dit zelf helemaal niet nodig achtte) zet u ertoe aan dergelijke leugens te vertellen om de financiële kost zoveel mogelijk proberen te beperken, waar we uiteraard niet op ingegaan zijn. Uw reactie vertelt mee over u dan over de agenten, die als mens zijnde, ingegaan zijn op uw verzoeken en we kunnen enkel besluiten dat wij uw manier van aanpak zwaar betreuren. Met vriendelijke groeten Vestaguard Security

Pluspunten

Eerst kwamen ze vragen of ze mochten ingrijpen zeer goede houding!

• Personeel
  • Kwaliteit