Goed werkend alarmsysteem

Het alarmsysteem is vrij makkelijk te installeren via een app en is een goed werkend apparaat.

Zorgvuldige afhandeling van bestelling en retour.

Zorgvuldige afhandeling van bestelling en retournering van onderdelen zonder problemen..

Snelle levering en producten zoals beschreven

De melders werden snel geleverd en voldoen aan alle verwachtingen.

Een van de “bollen” werkt niet

Snel geleverd. Prima verpakt, maar een van de twee bollen doet het niet.

Valt tegen

Eerste installatie van k1 ontbreekt dat je locatie aan moet staan(anders doet deze het niet). Rook melders hebben volgens de advertentie temperatuursensoren, hier vind je in de app niks van terug. Toegevoegde apparaten worden niet opgeslagen in het netwerk. Wanneer k1 de spanning verliest kun je alles weer handmatig toevoegen.... er handig op vakantie.

Goedeprijs/kwaliteit

Een goede deurbel gezien prijs/kwaliteit. Keuze uit 52 melodieën en 2 ontvangers, waarbij je telkens een andere melodie kunt instellen. Gemakkelijk te installeren en te gebruiken. Een echte aanrader!

Bedrog

Dat u zo een score kunt behalen is wel erg makkelijk, de negatieve worden niet eens geplaast. Dat is op de site van de installatie app wel anders, daar laten ze niet veel goeds over u horen . Zelfs op andere sites zijn de negatieve reviews duidelijk te lezen. I,V,M rookmelders. Ik zelf kan u nergens aanbevelen, ben zelf ook een gedupeerde klant, en problemen oplossen ho maar. Brandveiligheid is een ernstige zaak, waar u heel anders tegenover staat. U blijft deze troep gewoon doorverkopen, zelfs met zoveel klachten hierover !!!! Maar wel mooi omkaderen en mooi praten, tot de klant het in huis heeft, dan beginnen de problemen. Jammer dat u dit ongestraft kan blijven doen. Zelf zal u deze brandmelders niet thuis installeren. Fijne dag verder.

Beste Louis, Hartelijk dank voor uw review. Ook de negatieve reviews worden zoals u kunt zien geplaatst. Kiyoh biedt ons de mogelijkheid om tot een oplossing te komen met klanten gedurende 7 dagen, daarna worden de reviews altijd geplaatst. Dit kunnen wij gelukkig niet beïnvloeden zodat de objectiviteit gewaarborgd is. Zoals aan u gemaild zouden we graag met u in contact komen (per mail dan wel telefonisch) om de problemen op te lossen. Ons voorstel zou dan ook zijn dat u inhoudelijk op onze opties voor oplossing reageert zodat we met u tot een oplossing komen. In reactie op uw schrijven dat wij brandveiligheid niet hoog aanslaan en de melders niet zelf op zouden hangen, wil ik graag een korte inhoudelijke reactie geven. Alle rookmelders in het ELRO assortiment zijn gecertificeerd op basis van de Europese rookmelderstandaard. Dit wordt geborgd door certificeringsinstituten die de melders grondig testen alvorens een certificaat wordt afgegeven. Op regelmatige basis worden rookmelders door deze instanties uit de markt gehaald om herhaaltests te doen. Juist omdat het veiligheidsproducten zijn, met een grote impact wanneer deze niet zouden functioneren, zijn er zeer strenge vereisten van toepassing. Dit juichen wij als fabrikant alleen maar toe. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Niek Daamen - ELRO

Opsturen goed en snel!!!

Nog niet geïnstalleerd dus ik weet nog niets!!ik moet sterren geven dus op de midden.

Super product en nog mooi ook.

Na 25 jaar!!! Was ons Elro alarm dan toch aan vervanging toe. Bij het wisselen van een batterij viel de bewegingsensor kapot. Het werd tijd voor de moderne uitvoering,.... de AS90s. Heel mooi design en nog gebruikersvriendelijker. Op naar de volgende 25 jaar.

Totaalpakket voor een correcte prijs

Na onze lange zoektocht naar een babyfoon met monitor én app, kwamen wij bij Elro terecht. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop. Deze babyfoon is prijs-kwaliteit top! Je kan de camera bedienen met de app en je krijgt een heel helder scherp beeld. Top!

Goed en makkelijk. Kan nog niet zien de status per apparaat. En zou graag rook en c Koolmonoxide aan hetzelfde systeem willen koppelen.

ELRO AG4000

Bovengenoemd alarm gekocht niet vermeld dat er een simkaart in moet met GSM Gebeld maar de heer wist het ook niet dus 5 euro weggegooid. Diverse mailtjes gestuurd geen antwoord. Afstand bediening was niet goed gebeld of ze een andere konden sturen maar eerst moet de defecte bij hun zijn. Konklusie service is puur slecht dus het apparaat teruggestuurd. Wij werken maar met 7 man was het antwoord, daar heb een klant niets mee te maken .

Beste meneer van Otterloo, Bedankt voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Zoals wij kunnen zien zijn al uw mailtjes beantwoord en hebben we u telefonisch ook verder geholpen. Daarnaast heeft u natuurlijk het recht om de spulletjes retour te sturen en wij zullen dit dan ook netjes verwerken. Met vriendelijke groet, Bas - ELRO

We zijn heel goed en snel geholpen door ELRO.

TOP SERVICE!

Na een melding van een defecte camera ben ik direct geholpen door ze. Heb gelijk een nieuwe gekregen. Super blij met de service!

Geweldige service!

Ruim een jaar geleden een alarmsysteem aangeschaft van Elro. Enige weken geleden deed mijn afstandsbediening het niet meer, zomaar zonder enige reden. Elro gebeld en ik kreeg gelijk een nieuwe afstandsbediening toegestuurd zonder enig probleem. Hulde aan Elro!

11 dagen geleden IP-camera besteld en nog niet ontvangen

Track&Trace, geeft melding dat de zaak in behandeling is, maar meld niet dat het eventueel onderweg is. Mijn klacht via email bericht op de website Van Elro, is na 2 dagen nog niet beantwoord!

Beste Etienne, Uw pakket was helaas zoekgeraakt bij DHL waardoor het op "in behandeling" stond. Helaas hebben we dit niet eerder gezien en konden we dus (nog) geen actie ondernemen. Uw klacht via de mail hebben we niet ontvangen maar n.a.v. deze review hebben we contact met u opgenomen en het artikel opnieuw verzonden. Dit heeft u nu netjes ontvangen! Veel plezier met uw ELRO product. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Uitstekende informatie

Mijn vragen over de div. Elro componenten waar ik info over wilden hebben werden heel uitgebreid en volledig beantwoord. Keurig en vlotte response. Heel tevreden hierover.

Mooi systeem met aandachtspunten

Mooi systeem, gekocht vanwege box, de grootte van het scherm en de meerdere camera's. Alles is nu een week geïnstalleerd en werkt goed. Geluid is goed, alleen nog niet getest met een baby. Terug praat functie werkt het best via de app. Aandachtspunten: controleer goed of het bereik naar behoren is, het kan helpen om heel even te wachten na verplaatsing van het basisstation, de verbinding wordt daardoor het tijdelijk even minder. Daarnaast is het uitklappen van de antenne van het basisstation belangrijk. Aansluiten op de wifi gaat goed, bij de ene camera ging het in één keer, bij de andere heb ik echter wel zes keer opnieuw moeten doen.

Sofar, so good

Site makkelijk, bestelling volgende dag, eenvoudige installatie, aanvullende componenten ook eenvoudig te installeren. Nu nog een nalevering van de camera die bij het pakket hoort, deze laat helaas wat op zich wachten en wordt steeds langer, jammer. Komt goed ha ík vanuit

Alles volgens plan en naar wens .

ELRO Pro Video Intercom: gewoon top! en de plaatsing ook!

Nadat het schermpje van onze "ouwe" ELRO de geest had gegeven, tijd voor nieuw en "mee met de tijd".. Dus de Elro Pro Video Deur Intercom besteld en laten plaatsen door de partner installateur van Elro: gewoon top, zeer verzorgd geplaatst, zeer correct. En wij nu zeer tevreden met ons nieuw video systeem met deuropener: opnames van elk die aanbelt, eigen muziekje (Pink Floyd) als deurbel,... Zeer elegant en mooi afgewerkt product!

Prima levering prima product

Pakket van 6 brandmelders besteld. Opgehangen met de 3 m plak & magneetstrips. Na een week hangen ze nog steeds, dus ik neem aan dat dat zo blijft Zowel activeren van de brandmelders als het bevestigen was een appeltje-eitje

Prijs/kwaliteit ,vlotte bestelling en levering.

Zeer gemakkelijke installatie (Nederlandstalig). Even een probleem gehad bij de installatie,ik heb toen de helpdesk gebeld en daar ben ik fantastisch door geholpen. Dit noem ik service na verkoop. Hierdoor zal ik zeker in de toekomst bij Elro nog aankopen doen. Heb al slimme rookmelders en 2 buiten camera's geïnstalleerd.

Snelle levering prima systeem makkelijk ingebruik

Prettig