Goed product, tijdige levering

Elro Connects in gebruik voor rookalarm. De hoofdkwaliteit van het product is tijdige alarmering bij rookontwikkeling. Daar heb ik gelukkig tot dusverre geen ervaring mee. Verder een mooi product. Esthetisch ontwerp. Nette prijs-/kwaliteit-ratio. Installeren is doodsimpel, zowel de K1 connector als de melders. De gebruiksaanwijzing is wel erg beknopt. Samen met de FAQ op de site kom je echter wel een heel eind.

Werkt niet

E.e.a werkt niet, helaas ook nog geen bericht van u ontvangen. Ben ik niet gewend van u. De levering was zeer snel.

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw review. We zien inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan in de communicatie en gaan dit direct voor u oppakken. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

goed alarm en zeer makkelijk te installeren

ik had al een elro ha 68 jaren lang, deze was nu aan vervanging toe. dit nieuwe systeem is echt super makkelijk en handig met de app. installeren was zo gedaan en nieuwe deur / raam sensor aansluiten was makkelijk. via qr code lukte niet maar wel via inleer stappen. de app is ook goed en duidelijk.

Levering conform bestelling

Breed assortiment beveiligingsapparaten. Makkelijke installatie, Acceptabele prijzen

snelle levering van rookmelders.

Vlotte levering van verwachte produkten

Goede babyfoon met diverse functies

Goede babyfoon met diverse functies. Hele goede klantenservice. Scherm werkte niet naar behoren en we hebben direct een nieuwe gekregen. Babyfoon werkt prima in nieuwbouwhuis

Mooi en veelzijdig systeem

Het voldoet volledig aan de verwachtingen. Brandmelders en de schakelaars zijn makkelijk te installeren en te koppelen in de App-ELRO connects. De 6 brandmelders getest en inderdaad in het hele huis geven alle gekoppelde melders een alarm af en dat is perfect. Specifieke instellingen in de App moet je even leren, kijk hiervoor even een You Tube filmpje over ELRO connects, daarna lukt het zeker. Het is een veelzijdig systeem met veel mogelijkheden.

Graag iets meer communicatie over wanneer het geleverd wordt en bevestiging van de ontvangen order. Voor de rest netjes en correct.

Perfecte service

Er bleek een onderdeel niet leverbaar te zijn, waarop ik prompt een melding kreeg hierover. Dit product zou nageleverd worden. Het is echter nog dezelfde dag als de oorspronkelijke levering apart toegekomen! Bedankt voor de vlotte afhandeling!

Vreselijk om te oinstalleren

Apparatuur heeft geen duidelijke documentatie. Zodra je iets meer in wilt dan de default werkt het allemaalanders dan verwacht. Zelf een paswoord opnieuw instellen blijkt iets ingewikkelds. Onlinelukt dat maar dan kent je app het nieuwe paswoord niet. Stel je via de app een nieuw paswoord in dan krijg je een mail en het verzoek online in te loggen.Je merktdan dat je geblokkeerd bent. Als dehard ware ook zo goed werkt dan heb neteen hoop geld weggegooit.

Het werkt perfect

Heb al ervaring met Smartware opgedaan. Maar deze Camera Security Set werkt perfect. Het is prettig dat er een camera op groot beeld kan blijven staan als je dat wil inplaats van 4 beeldjes. Microfoon op de monitor zodat naar de betreffende camera kan worden gepraat. Door het Led licht op de camera krijg je beter zicht en de mensen die in het donker aankomen wordt geattendeerd dat er een camera ingeschakeld wordt.

Ma commande a été bien considérée par Elro

Je n'ai pas encore reçu la marchandise. Ceci n'est pas un réel problème pour moi. Je remarque dans le Track & trace de DHL que le 11-2-2021, le colis a été pris en charge à 12:40 déjà. Mais le 12-2-2021, à 15:46 DHL note que l'adresse de livraison est incorrecte et doit vérifier chez Elro.

Snelle levering, goede uitleg. Volgende week gaan we de babyfoon's installeren

Uitstekend, vriendelijk en oplossingsgericht bedrijf

Vriendelijk personeel, bereid om fouten toe te geven , maar vooral om met oplossingen te komen. Zal zeker in de toekomst weer zaken met hun doen!!!!!

Goed geholpen; prima advies gekregen.

Mijn vraag betrof installatie van K1 (WiFi). ELRO medewerker kon mijn probleem niet oplossen, maar dacht wel mee en gaf goed advies voor het vervolgtraject. Uiteindelijk probleem daarmee kunnen oplossen.

Als alleenstaande installatie voldoet dit alarmsysteem.

Er wordt nergens verwezen naar oudere of voorgaande Elro alarmsystemen, blijkbaar is geen van de oudere elementen compatibel met dit systeem, dit staat ook nergens vermeld.

mijn ervaring is zeker niet goed

Ik heb een CO_melder, een connector K1 en een Plug-in schakelaar. Ik wens dat de CO melder zowel in test als bij alarm ingeschakeld wordt. Dit werd mij ook beloofd vooraleer ik de aankoop heb gedaan. Helaas krijg ik na meer dan een week nog steeds geen oplossing van Elro alhoewel ik reeds 4 antwoorden heb gekregen. Elro is er wel fier op dat ze na 1 dag reeds een antwoord geven daar de standaard termijn normaal 3 dagen is. Voor mij zeker geen probleem dat het 3 dagen is maar dan zou Elro wel moeten komen met een oplossing. Als je steeds verkeerde informatie krijgt dan zou je met een 3-dagen antwoord al vlug enkele weken verder zijn. Ik kan dus zeker niet zeggen dat mijn ervaring goed is.

Geachte Etienne, Hartelijk dank voor uw reactie. Spijtig te horen dat we uw vraagstuk kennelijk niet direct met u konden oplossen. Desalniettemin goed dat u dit terugkoppelt, op basis hiervan kunnen we nagaan wat hier fout is gegaan, we willen per slot van rekening tevreden klanten. Met vriendelijke groet, Niek Daamen

Snelle afhandeling, correct geleverd

Prima geregeld

Na de bestelling kreeg ik een bevestigingsmail en track en trace mogelijkheden. 2 dagen later werd het bezorgd.

Na betalingsontvangst bevestigd door op zaterd. na middag van Elro, niets meer gehoord!

Op de maand. namiddag heb ik ge-e-maild, waarom ik geen verder bericht heb gekregen. i.v.m. met verwerking v.d. de bestelling Dinsd. om 9.40 heb ik getelefoneerd met Elro, met een vriendelijke jongeman. Dinsd. namiddag e-mail ontvangen i.v.m. de verwerking v.d. bestelling. Het zou prettig zijn als Elro dit zelf gelijk laat weten, of in ieder geval hoe de verwerking verloopt met een eventueel tijdsduur. Geeft voor de klant toch vertrouwen, i.p.v. angst i.v.m. mogelijke oplichting via internet. De bezorging is verder goed gegaan. Met vriendelijke groeten, Costa Overpelt? I.v.m. aanbeveling? Ik vertel wel mijn goede ervaring, wat de mensen verder doen, mogen zij natuurlijk zelf weten.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw review. Uw order is inderdaad minder soepel gegaan dan doorgaans. Hierdoor is de tracking code niet automatisch verzonden. Het klopt inderdaad dat een communicatie over levering meer vertrouwen biedt. Gelukkig is de levering goed tot stand gekomen en als er nog vragen zijn dan helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Snelle levering en mooi product

Vlotte snelle levering en prima product.

Een handig toestelletje

Nog aan het ontdekken wat het allemaal kan

Prima ervaring.

Snelle levering. Vlotte afhandeling.

Firma en materiaal zeer betrouwbaar

Aankoop van Elro Home+ alarmsysteem. Grondige en duidelijke handleiding kun je van de site halen. Alles is Plug & Play en zeer snel in te stellen. Alles verbindingen zijn draadloos via de WiFi. In het begin goed lezen, maar alles is duidelijk uitgelegd. Na deze aanschaf heb ik onmiddellijk nog wat extra materiaal bijbesteld. Vlotte levering. 's Avonds besteld, twee dagen later ontvangen.

super

goede artikelen voor een mooie prijs, telefonisch goed advies gehad en een mail toen de artikelen weer op voorraad waren. Na het bestellen snelle levering.