Super simpele installatie

Super simpele installatie

ELRO HOME+ ALARMSYSTEEM

Begin deze week het Elro HOME+ ALARMSYSTEEM ontvangen. Had extra binnen-camera bijbesteld. Alles keurig geleverd. Na downloaden handleidingen van beide was instaleren best eenvoudig. Alles werkt zoals het moet werken. Gewoon prima.

De combinatie van app en babyfoon zelf is ideaal.

Top alarmsysteem!

Heel vlotte installatie van het alarmsysteem en werkt prima naar behoren! Precies wat we er van verwacht hadden. Er was een onderdeel defect - hebben dit gemeld, er was heel vlotte communicatie en er werd heel snel gehandeld. Een nieuw onderdeel werd opgestuurd. Topsercive!

Juiste, vlotte levering; goed materiaal

Juiste, vlotte levering; goed materiaal

Voor herhaling vatbaar

Goede service en snelle afhandeling (en ik zou graag de nota van de camera opgestuurd willen hebben bijvoorbaat dank )

Gevonden wat ik zocht

Ik zocht een deurbel die geen batterijen nodig had in de beldrukker had ik deze vorig jaar maar gevonden dat had mij een boel batterijen gescheeld vorige was ook van dit merk en deed het prima maar koste 1 batterij per week. Dit is beter voor de portemonnee en het milieu

Snelle levering en uitstekend product.

Goede begeleiding bij probleem oplossing.

Topproduct

Verder nog geen ervaring moet nog komen

Goed beeld en brede opname.

Alarmsysteem voldoet aan de verwachtingen

Het alarmsysteem is makkelijk te installeren en werkt prima. De bijbehorende buitencamera werkt ook goed, maar geeft geen push meldingen op je telefoon bij bewegingdetectie. Ook is de buis van 32 mm doorsnede voor de doorvoer van de kabels best groot. Bij mij was dat geen probleem omdat het gat door de muur op de zolder uitkwam. Al met al voor het geld een prima beveiligingssysteem zonder maandelijkse kosten voor een meldkamer.

Top camera met scherp beeld

Camera met super scherp beeld met handige functies.

Dit was mijn eerste bestelling bij jullie, alles is vlot en zonder problemen verlopen. Ook het product voldoet aan de wensen

Betrouwbaar en fijne service.

Sinds 27 gebruiker van Elro apparatuur. Zeer tevreden.

snelle service

snel antwoord, en snelle levering om bijbestelling van batterij

Super product, handig in gebruik!

Sinds enige tijd hebben wij de babyfoon in gebruik en zijn er heel blij mee. Installatie was super makkelijk! Bereik is ook prima, en handig dat je via de app kunt meekijken.

Klantvriendelijk, bereikbaar en servicegericht!

Geweldig geholpen met een simpel te installeren alarmsysteem.

levering , goed produkt

overzichtelijke website, snelle levering

Perfecte service

Ik had een verkeerde camera gekocht, zonder kosten retour gezonden en de goed camera ontvangen. Perfect.

Zeer slecht, niets ontvangen

Zie mijn email van 12 april jl.

Beste Herman, Hartelijk dank voor uw feedback. Gelukkig is uw pakketje terecht zoals we samen in de mailconversatie hebben afgestemd. Ik wens u veel plezier met het ELRO-product. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Eenmaal besteld en betaald hoor je niets meer.

Ook op vragen waar je bestelling blijft is 0 reactie. Vandaag besteld en morgen in huis. Nou zeker niet. Niet eens verzonden of wat ook En dan na de beoordeling wordt ie verzonden. Nog steeds niet vandaag besteld morgen in huis. En adapter ook nog defect. En krijg je nog bericht of je je beoordeling wilt aanpassen. Ja zeker. -5

Beste Ruben, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met ELRO. Zodra we uw feedback ontvingen, hebben we direct actie ondernomen en uw bestelling snel opnieuw verzonden. We waren niet op de hoogte van het feit dat uw pakket niet was aangekomen, dus dank u voor het delen van deze informatie. Wat betreft de adapter, zou u alstublieft een e-mail willen sturen, zodat we dit specifieke probleem ook kunnen aanpakken? We staan klaar om het op te lossen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Bij bestelling of aankoop...

Een vertrouwde firma, die zijn verantwoordelijk kan nemen wanneer iets misloopt, op een correcte manier. Kongolo.

Beste aankoop ooit.

De deurbel is fantastisch. Maar één woord voor Top product.

Zeer goede kwaliteit camera’s

Zeer goede kwaliteit camera’s, zeer gemakkelijk twee camera’s in gebruik te nemen. Scherm is mooi helder en makkelijk met touchscreen. Installeren van de app is gemakkelijk, echter het linken van de camera aan de app niet. Hiervoor heb ik meerdere malen met de helpdesk moeten bellen, terwijl ik zelf niet onhandig ben. Tot op heden is het ook nog niet gelukt. Ondanks dat beveel ik het product toch aan omdat de overige aspecten dit zeker goedmaken.

Bedrijfsgegevens

Meirseweg 46

4881MJ Zundert

076-5977401

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.