Mooie integratie, fijne bediening. Kleine verbeteringen mogelijk

Recent het ELRO AS90S Home+ alarmsysteem met camera aangeschaft. De installatie is heel erg simpel: alle onderdelen zijn al gekoppeld en ook de IOS app werkt logisch en intuïtief. Binnen een uurtje was alles gemonteerd en geconfigureerd. De beveiligingscamera voor in huis werkt prima. Ik zie enkele verbeterpunten: - de afstandsbediening voor het aan- en uitschakelen is nogal 'flimsy' en maakt een weinig degelijke indruk - de camera neemt de beelden op middels een interne micro SD kaart. Deze is natuurlijk makkelijk te verwijderen of vernielen door een indringer. Het zou mooier zijn als dit (naast een SD kaart) ook opgeslagen kon worden op mijn Synology NAS of gekoppeld kan worden aan een cloud dienst. - de IOS app werkt prima maar heeft moeite met de landscape modus van de camera. Helaas is dit de enige manier om de video af te spelen. Bij het afspelen van eerder opgenomen video blijft hij hangen in portrait modus waardoor een deel van de informatie mist. Lijkt me een mooie voor de developer backlog. Al met al een prima alarmsysteem. Goed doordacht en vooralsnog betrouwbaar gebleken.

Veel keuze met eerlijke prijzen op een prima site

Veel keus op de site tussen diverse eerlijk geprijsde producten. Duidelijke omschrijvingen bij de producten. Overzichtelijke bestelprocedure en daaropvolgend een redelijk snelle levering.

Prima Service?

Eerste Paket was snel geleverd,Tweede paket niet?Maar dat was de PakjesDienst.Ik ben zeer tevreden van uw Webwinkel,doe Zo verder? Groeten--Johnny--Jeanne

TOP

goed maar niet goed genoeg

eerst luvion gehad, dat moet premium zijn maar het bereik is mega slecht, ook de app werkt niet goed. nu elro, bereik stuk beter, alleen valt batterij erg tegen, ook geen melding als de batterij bijna leeg is, dus je denkt dat je je kind in de gaten houd, maar ondertussen staat het display uit.

Goede prijs, levering had ik iets sneller verwacht.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

perfect

is mijn 4e bestelling en elke keer perfect in orde en gemakkelijk te instaleren.

prima winkel

betrouwbare winkel, komt afspraken na. wordt goed op de hoogte gehouden. mailtjes worden snel geantwoordt

Goed geholpen

Goede spullen en service

Voor aankoop advies gevraagd. Was kundig en snel antwoord.

Ervaren personen die duidelijk aangeven wat de beste keuze is.

Prijs kwaliteit super

Snelle levering bestelling dag nadien geleverd in het begin beetje zoeken maar eens je vertrokken bent gaat het vlot om te installeren ook voor uw vragen wordt vlug bijgestaan door ervaren personeel 1 minpuntje de camera's geven geen meldingen in de app Elro home + . Super tevreden met de aankoop alarmsysteem

Nothing I can deduct any stars for

Easy ordering and the delivery was quick. The price of the smoke detectors I bought was very competitive,

Duidelijke website vlotte levering

Het assortiment is overzichtelijk op de website te vinden. Het bestellen van de producten gaat makkelijk en de leveing is vlot en goed te volgen.

Prima alarmsysteem, goede en snelle service, top.

Prima alarmsysteem, een echte aanrader, en prima service.

Teleurstellend

Een koolmonoxide melder en twee rookmelders besteld. Werd als set aangeboden op de website. De levering was zeer snel. De originele verpakking was duidelijk al open geweest. Een lip van het doosje was gescheurd. De koolmonoxide melder is wit. De twee rookmelders zijn zeker niet wit en lijken fors vergeeld. Van een van de ringen was het palletje al verwijderd. Kortom, kwalitatief was dit pakket onder de maat.

Beste Arie, Vervelend om te horen dat u een reeds geopend pakket heeft ontvangen. Via de mail hebben wij al contact met u opgenomen en we zouden graag een vervangende melder naar u opsturen. Verder klopt het inderdaad dat de rookmelders een iets andere kleur hebben dan de koolmonoxidemelder. De rookmelders zijn niet verkleurd door de zon. Met vriendelijke groet, Sam Smits - ELRO

maken niet waar wat ze adverteren

Ik heb instalieservice gekozen welke 2 dagen na aflevering kontakt op zouden nemen. Na 4 dagen maar eens gebeld waar dat bleef en ze zouden het direkt gaan oplossen. Inmiddels weer 4 dagen verder nog steeds geen kontakt, helaas.Inmiddels is de zaak opgelost het bleek dat de instalateur over de kop was en dat dit met mijn bestelling kruiste. Elro heeft mij netjes gecompenseerd en uiteraard de instalatieservice kosten terug gestort. Het systeem dus zelf geinstaleerd en het functioneerd naar tevredenheid. Al met al vervelend voor beide partijen maar naar tevredenheid opgelost.

Weinig informatie

Erg weinig informatie over de datum dat het bezorgd wordt. Verder alles goed

Volledig vergelijkbaar met bestaand alarmsysteem, maar nu zonder jaarlijkse kosten alarmcentrale !

Vanwege het opheffen door de Nederlandse telecomproviders van verouderde verbindingslijnen waarvan mijn bestaand alarmsysteem gebruikt maakt, werd mij aangeraden de huidige installatie te veranderen. Heb besloten dit niet via de huidige installateur te doen maar een ELRO alarmsysteem te kopen. Installatie van het ELRO systeem was eenvoudig en de werking is compleet vergelijkbaar met mijn vorige systeem. Qua kosten is dit ELRO systeem goedkoper dan de aangeboden verandering op het bestaande systeem en bovendien ben ik nu af van de jaarlijkse kosten voor de alarmcentrale. TOP !

De led lamp die in de koolmonoxide melder zit lijkt wel een tl balk, als die knippert (om de 40 seconde) verlicht hij heel de ruimte. Ik had hem op de overloop gehangen maar ik heb hem midden in de nacht van de muur getrokken. Het product zal verder wel goed zijn maar waarom zo'n fel lampje enkel ter indicatie dat hij werkt ?

Beste Fred, Vervelend om te lezen dat de melder uw nachtrust heeft verstoord. Volgens de wetgeving is het verplicht dat een rookmelder/combimelder is voorzien van een lampje ter indicatie dat de melder operatief is. Als u niet tevreden bent met het product, dan kunt u het product binnen het zichttermijn natuurlijk retourneren. Met vriendelijke groet, Sam Smits - ELRO

Montage onhandig, rest nog ontdekken

Montage onhandig.

Zeer goed systeem, nog geen info over installatie v/d buiten sirene

ik heb het volledige standaard ELRO alarm systeem aangeschaft, met extra deur/raam sensors en een buiten sirene. Hiervoor heb ik ook de plaatsing door een expert aangevraagd en betaald. Echter wacht ik hier nog op een telefoontje van jullie planning dienst. Het alarmsysteem zelf werkt wel prima.

zeer goede servic

ik heb een goede uitleg gekregen en het komt in orde met de instalatie

Goed product, organisatie goed bereikbaar

Te duur voor wat je krijgt

Wij hebben deze camera nu 1,5 maand. De camera met bijgeleverde monitor werken an sich prima, snelle connectie dus vlot beeld. Wel is de monitor erg traag qua bediening en ook is het beeld niet heel scherp. Het doet verder wel wat het hoort te doen, maar de prijs/kwaliteit vindt ik niet erg in verhouding (te weinig voor je geld). Wij hebben deze camera bewust genomen omdat het één van de weinigen in z'n prijsklasse is die zowel een monitor levert als ook een App. Echter kan Elro beter de app niet meer promoten, het werkt simpelweg NIET. Ik was gewaarschuwd door de vele slechte reviews over de app, maar ik heb het erg toch op gegokt, en helaas misgegokt. Na 2 uur martelen had ik de app eindelijk werkend met de camera, maar dat was slechts van korte duur. Af en toe als ik de camera opnieuw opstart doet de app eventjes, maar eigenlijk doet ie het nagenoeg nooit. Wij balen hier enorm van en vinden daarom de camera, voor deze prijs echt onvoldoende scoren. Mocht je de app niet nodig zijn dan kan je deze camera overwegen maar verwacht geen high-end apparatuur.

Beste Robbin, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het product. In de meeste gevallen werkt de app wel, wat het lastig maakt om de oorzaak van sommige problemen te achterhalen. Uiteraard doen wij ons best om elke klant op maat te ondersteunen. Mochten we er niet uitkomen, of wanneer u niet tevreden bent met de kwaliteit van het product, dan kunt u het systeem uiteraard retourneren. Zojuist heb ik via de mail contact met u opgenomen en zie graag uw antwoord tegemoet. Met vriendelijke groet, Sam Smits - ELRO