Deurbel+2camera

Het is heel eenvoudig om te gebruiken, En zeker met 2 posten ben ik super blij. (Deurbel+ 2 camera)

Topproduct en snelle levering

Nadat er ingebroken was in ons tweede verblijf, bestelden we, op basis van de vele goede recensies, het Home+ Alarmsysteem van ELRO. Amper een dag later werd het al geleverd. De installatie verliep vlot dankzij de heldere en duidelijke handleidingen. We kunnen het systeem bedienen van thuis uit en dankzij de binnencamera hebben we permanent "live"-beelden. We voelen ons een heel stuk veiliger. Spijtig dat we het niet eerder geplaatst hadden. Een absolute aanrader!

Vlugge levering / Gemakkelijke installatie

Mij home+ alarmsysteem werd na 2 dagen reeds geleverd ! Installatie na 10min in orde ! Degelijke kwaliteit ! Enige negatief puntje : alarmgeluid gaat niet zo luid , volume kan niet verhoogd worden !

Snelle levering en goede service.

Alarmsysteem aangeschaft van Elro. Was gemakkelijk aan te sluiten en te configureren. Bijgeleverde PIR sensor was helaas defect bij levering maar de volgende dag was er al een nieuwe werkende PIR sensor verzonden door de klantenservice van Elro. De defecte sensor kon zonder probleem geretourneerd worden.

Snelle bezorging, degelijk materiaal

De bezorging was snel, het materiaal van de ELRO AS90S Home+ Slim Draadloos Alarmsysteem is van meer dan degelijke kwaliteit en de installatie verloopt enrom vlot. Aanrader.

Camera Security Set CZ60RIP11S V1

Es ist ein solides Überwachungssystem, klare Optik des Monitors, einfache Bedienung. Leider gibt es nur LAN zum Router, damit ist trotz eingebautem Akku die Standortwahl sehr begrenzt. Man will ja die App verwenden. Diese ist sehr einfach. Sie zeigt zwar das aktuelle Bild und die Aufzeichnungen an. Eine Einflußnahme auf das System von außen ist leider nicht möglich.

Mooie uitermate simpel te installeren rook- en CO2 melders

6 Platte FS4610 rookmelders en 2 platte FC4610 CO2 melders geplaatst. Erg makkelijk te installeren en een voortreffelijke (test) werking. Milieuvriendelijk door een batterijleven van 10 jaar. Zeer aan te bevelen.

ELRO Babyfoon Royale

Mooi product met voldoende opties en bereik. Ook de app is een prima toevoeging en anno 2022 een must have.

Mooi platte melders

Makkelijk te installeren en mooi ontwerp.

Preisgünstig, aber mittelmäßig beim Produkt und beim Service

Beim schnell gelieferten Produkt DV477W4 war eines der 4 Netzteile defekt. Es bedurfte einiger Überzeugungsarbeit, um Ersatz dafür zu bekommen. Fragen zur Technik wurden nicht sehr hilfreich beantwortet. Die Aussenstation ist nachts dunkel, man kann nur durch Drücken einer Klingeltaste erfahren, wen man gerade gestört hat. Nur dann leuchtet nämlich das Namensschild dunkelblau auf. Ich mußte die Beleuchtung mit erheblichem Aufwand nachrüsten. Das Videobild ist qualitativ mäßig und die Tonqualität ebenso. Nun denn: Siedle kostet wohl nicht ohne Grund etwas mehr.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr geehrter Herr Rudolf, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Ich habe den E-Mail-Austausch überprüft und festgestellt, dass wir kurz nach Neujahr mit einiger Verzögerung geantwortet haben. Wir versuchen immer, so schnell wie möglich zu antworten, leider ist uns dies in dieser Zeit nicht gelungen. Hinsichtlich der Qualität des Systems möchten wir mit Ihnen besprechen, wo es für Sie nicht zufriedenstellend ist. Möglicherweise stimmt etwas mit den Einstellungen oder der Verbindung nicht. Wir würden uns freuen, von Ihnen zu hören. Mit freundlichen Grüßen, Niek Daamen - ELRO

Verademing!

Ik heb nooit geweten dat er zo’n goed apparaat bestaat met zoveel mogelijkheden. Ik vind het een prettig idee dat we nu veilig ons leven kunnen leiden en we op tijd gewaarschuwd worden voor gevaar van co2. Het installeren was een makkie. Vind het ook fijn dat je er geen batterij in hoeft te doen. Is veel beter voor het milieu.

Hele,maal top

Het begint al met prettig contact aan de telefoon of via email waar je goed geholpen en geïnformeerd wordt. Wij hebben gekozen om te laten installeren en ook dat is perfect gegaan. Kortom een goed product voor een hele mooie prijs.

Goede service lamp LF5010

Net na de fabrieksgarantie van 2 jaar ging de voeding van de lamp kapot. Omdat de lamp zo goed beviel heb ik contact gezocht met Elro en zij stuurden kosteloos een nieuwe lamp op!

Goed product

ELRO AS90S Home+ met extra camera. Vlotte installatie van alarm systeem, camera installatie ging minder vlot maar met assistentie van Elro werkt dit nu ook. Het volume van het alarm is minder luid dan wat ik verwachte (veel minder dan van mijn vorig HA51 Elro alarm). De witte lamp in het center van het alarm valt heel erg op, het is een vuurtoren bij nacht en verraad toch zijn locatie, ook al heb je een extra binnen sirene. De camera AS90CA is zwart, het hangt van het interieur af maar in mijn geval had ik toch heel graag een wit exemplaar gehad want ook de camera valt nu erg op in de living.

geweldig

Ik had vroeger een HS68 tot grote tevredenheid. Nu een AS90S gekocht en zeer tevreden.

Had problemen met gebeurtenissen terug kijken

Dankzij het team van ELRO een oplossing voor dit probleem gevonden

Wat een top produkt de elro royale

Top bereik top beeld. Doet wat hij moet doen.

Goede service!

Doen niet moeilijk als er iets stuk is, en helpen je gelijk verder.

Top Produkt, funktioniert einwandfrei!

Einfache Bedienung und Installation. App einfach zu verstehen und zu bedienen.

Slechte connectiviteit

De set met K1 connector werkt alleen op wifi 2.4 GHz. Als ik 5 GHz uitzet nog steeds geen verbinding. Op advies van elro eerst connectie gemaakt met een hotspot, om te testen of de K1 kapot was. Dat lukte. Er werd een update geïnstalleerd, waarna ik verbinding kon maken met mijn 2.4 GHz wifi. Sindsdien ellende. Elke dag lijken de rook-en hitte melders in verbinding te staat met de K1 connector. Een t3stalarm.doet echter niets. Dus de boel weer opnieuw met de K1 verbinden. En alles werkt weer. Voor zolang het duurt. Soms werkt het een dag. Soms een uur. Tot op heden ernstig teleurgesteld.

Beste Ard, Onlangs hebben wij contact met u opgenomen om de bovenstaande problemen voor u te verhelpen. Ik heb geen antwoord meer terug mogen ontvangen op mijn laatste mail, dus ik ga ervan uit dat het bij deze is opgelost. Mochten er nog vragen zijn, dan kan u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Sam Smits - ELRO

Heel erg blij met deze deurbel

De deurbel doet het perfect , een volume die je kunt temperen en met vele muziekjes.

Zeer goede babyfoon!

De Elro Babyfoon is echt geweldig! Goed en scherp beeld, zowel overdag als in de nacht! Erg fijn om het slaapgedrag van je baby in de gaten te houden! We zijn er erg tevreden over! We kijken er naar uit om nog jaren gebruik te maken van deze babyfoon.

Perfecte deurbel!

Deurbel werkt erg prettig. Goede ervaring mee.

Super service en vriendelijk personeel

Problemen worden binnen een dag opgelost en reageren snel op mail

Dit is mijn tweede “Elro” camera. Bij mijn eerste camera had ik een breuk in de kabel, toen werd ik goed geholpen en heb een nieuwe kabel opgestuurd gekregen. Na jaren heb ik een tweede camera aangeschaft, kwam er niet uit met de gebruiksaanwijzing, heb een mail gestuurd, ben vervolgens terug gebeld en wederom fijn geholpen. Prima service!!