Goed werkend alarmsysteem, makkelijk te plaatsen en in te stellen door duidelijke handleiding.

De levering van het ELRO Home+ Alarmsysteem was volgens planning. Alle onderdelen waren aanwezig. Met behulp van de te downloden handleiding was het instellen van de centrale en het koppelen en plaatsen van alle onderdelen zeer eenvoudig. De mogelijkheid om een SIM kaart te koppelen aan de centrale biedt extra zekerheid voor signalering tijdens stoomuitval. Een opmerking: Een mal voor de boorgaatjes van de te plaatsen bewegingssensoren zou makkelijk zijn.

Geweldige service van ELRO

De centrale alarmkast was stuk en net een half jaar buiten de garantieperiode. Na een aantal keren contact te hebben gehad met ELRO, wat het euvel zou kunnen zijn, heb ik een nieuwe centrale alarmkast ontvangen. Ik vind dit een super service van ELRO en de moeite waard dit hier te vermelden.

Als je belooft dat het morgen in huis is dan is 3 dagen later gewoon te laat...

Spullen besteld op zondag avond, alles in de webshop “op voorraad, voor 11:00u besteld morgen in huis”. Prima! Goede service zoals het zich laat aanzien. Conclusie: ik verwacht het dus dinsdag. De Factuur komt direct, het betaalverzoek ook. Je kunt anders niet verder dus vanuit de kant van de klant wordt directe actie en daarmee volledige betaling vooraf verwacht. Dan kun je als klant toch wat terug verwachten aan gedane beloftes op de site en in het besteloverzicht, maar de verzendbevestiging die je dan op maandag zou moeten krijgen blijft uit... Op maandag middag vlak voor sluitingstijd maar eens gebeld hoe het zat en wanneer de bestelling op dinsdag zou komen. Zodra er wat bekend was zou ik telefonisch wat horen... Vreemd... alles was op voorraad en morgen in huis stond er op de site. Radiostilte op dinsdag en geen pakket. Op woensdag ochtend ontving ik plotseling in de mail een verzendbevestiging en op donderdagmiddag was het er dan. Tot zover “morgen in huis” en van enige vorm van de beloofde telefonische communicatie is tot op heden geen sprake. Wel een verzoek voor een beoordeling en die ontvangt u bij deze dan. Ik hoop dat de rookmelders van uw firma beter met elkaar zullen communiceren... De volgende bestelling zal via een ander kanaal (tussenhandelaar) verlopen, ik ga niet in zee met een bedrijf dat de eigen beloftes tot twee keer aan toe niet na komt maar mij wel via de mail vraagt om een review. Bij deze: een slechte eerste indruk. Eigenlijk dus onvoldoende, maar vanwege het Kiyoh beleid om de review met een cijfer lager dan een 6 pas na 7 dagen te plaatsen (want het mag niet gezegd worden, eerst controleren?) dus een 6. Een heel magere 6... En daarmee dus geen aanbeveling vanuit mijn kant. Er zijn ruim voldoende andere kanalen die wél leveren op de door hen beloofde datum, daarbij is direct bij de leverancier bestellen niet voordeliger dan bij andere aanbieders en ook niet sneller dus niet nodig.

PRIMA

XXX

Perfect materiaal

Netjes en verzorgd bezorgd, apparatuur werkt naar behoren.

Rookmelders besteld. De levering was snel. De rookmelders moeten we nog ophangen, dus daar kan ik helaas nog niets over zeggen. Ze zien er in ieder geval goed uit.

Super snel

Bezorging en afhandeling was keurig en super snel. Alleen jammer dat ik geen track & trace had ontvangen anders had ik gezorgd dat er iemand thuis was. Nu lag een pakket van 200 euro voor iedereen voor het grijpen. Maar gelukkig is het goed gegaan.

Het elro alarmsysteem met camera geinstalleerd. Werkt geheel naar wens, met super handige app.

Tezijnertijd weer kiezen voor Elro

Omdat de vorige alarminstallatie ondertussen een jaar of 15 was en het tijd werd voor een nieuwe hebben wij net zoals de eerste keer weer gekozen voor Elro De nieuwe natuurlijk veel moderne snufjes w.o. alles installeren via een app. Was even zoeken maar toch gelukt. Goed geholpen met vragen beantwoorden via de mail. En geen maandelijkse lasten voor telefoon of meldkamer, alleen 2,50 euro voor de simkaart van de provider.

Goede kwaliteit

De producten komen kwalitatief toe, en je kan de verzending volgen via de tracking code. Het duurt alleen wel langer dan normaal (meeste online aankopen komen binnen de 3-5 werkdagen toe, bij hen heeft het 2 weken geduurd...

Fantastich

Bestellen gaat makkelijk. Levering snel. Goed verpakt. Ben er weer blij mee. Bestel regelmatig voor het As90 systeem van mezelf en van een aantal familieleden. Ben er erg tevreden mee.

Alles werkt super goed. Installatie gebeurd heel snel. Zeker een aanrader

Slecht

Diverse keren hulp gevraagd ,werd vriendelijk aangegeven dat ik zou worden geïnformeerd, maar tot nu toe niets.

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet geïnformeerd bent. We hebben direct contact met u opgenomen en u verder geholpen. Hopelijk is alles in orde nu. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Redelijk

Blij met de snelle levering! Toch heb ik me bedacht en moest het terug sturen! Ik moest ook naar Bol.Com een pakketje terug sturen. Dit was op de eerste plaats kosteloos en minder handelingen dan bij jullie! Om het juiste telefoonnummer van jullie te vinden was ook nog een probleempje! Op het postkantoor krijg je de keus Standaard of Aangetekend verzenden , dus toch maar aangetekend , dus toch 9,50 euro kosten . Al met al vind ik de procedure van bol.com fijner!

slechte afwikkeling van retour

slechte afwikkeling van de retour zending . mijn pakket retour gestuurd en niets meer vernomen. na enkele weken een mail verstuurd en daar wordt ook niet op gereageerd. dus geen geld retour.

Positief

Het werkt erg goed voor onze vereniging. Makkelijk te beheren en genoeg functionaliteit. Geen maandelijkse kosten.

zeer vlugge en correcte levering

zeer positief

Goede product. Heel blij met de klantendienst.

goed gedaan

goede producten en eenvoudig te installeren na filmpje gezien te hebben op youtube

snel geleverd

Snel en zoals afgesproken geleverd. Nog niet aangesloten, moet nog een betere telefoon kopen.

juiste informatie en snelle levering

mijn afstandsbediening was zoek en vroeg welke vervangende afstandsbediening geschikt was ik kreeg snel antwoord en debestelling werd snel geleverd.

Prima.

Overzichtelijke website en levering conform afspraak

uiterst negatieve ervaring met bestelling via webshop

na order & onmiddellijke betaling kreeg ik geen enkel contact meer van Elro: ondanks belofte dat ik binnen de 2-3 dagen zou gecontacteerd worden door hun installatie partner... Na 2 weken en weerom een telefonische belofte nog steeds niets.

Geachte heer Cornelis, Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben, mede naar aanleiding van uw terugkoppeling, de nodige aanpassingen gemaakt in de opzet. Een verlate installatieafspraak zoals in uw geval zal dan ook niet meer voorkomen. Wij hebben met onze onze installatiepartner de communicatie op dit punt een stuk duidelijker kunnen opzetten. Zoals telefonisch aan u toegelicht hopen we het met u op een zorgvuldige manier alsnog opgelost te hebben. Met vriendelijke groet, Niek Daamen - ELRO

Goede bel voor weinig geld

Ik had een bel van ELRO, de drukker buiten was helaas door vandalisme kapot, zat met plakband vast dus een nieuwe besteld uiteraard weer een ELRO nu een met meer melodieën.

Met behulp van ELRO gelukt

Beste Roland, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat de connector niet gekoppeld kan worden. Wij hebben u direct n.a.v. deze review een mail gestuurd met instructies om het nogmaals te proberen. Helaas hebben we geen reactie van u mogen ontvangen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van de connector dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO