Levering was snel. Echter kreeg ik alleen een factuur in de mail, en dus geen orderbevestiging met daarbij een levertijd. Dat zou beter kunnen, verder geen klachten. De producten zelf moet ik nog installeren, dus kan er niets van zeggen

snelle levering, goed product.

prima.

Gewoon de afspraken nakomen.

Denken met je mee

Rookmelders besteld, binnen 4dgn. binnen en gemakkelijk te monteren. In een woord geweldig.

Super Kundendienst

Hatte etwas Schwierigkeiten vernetzte Rauchmelder zu installieren, Der Kundendienst hat immer schnell geantwortet und geholfen. Ein defekter Rauchmelder wurde anstandslos ersetzt. Prima Kundendienst. Vielen Dank Sam !!

Geweldige deurbel

Via bol.com de wireless doorbell kit van ELRO gekocht! Super handig om te monteren en het resultaat is geweldig! Een ontvanger met batterijen en een ontvanger op het lichtnet. Ben er zeer blij mee, een aanrader!

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Rookmelders en CO2 melder besteld en geleverd conform aangegeven levertijd. Bewust koppelbare melders besteld en het koppelen gaat eenvoudig. Ook de meebestelde deurbel was in no-time geinstalleerd.

goed gereld

het is prima gereld

Het product besteld nav de goede recensies. De filmpjes op YouTube voor de bevestiging en installatie en plaats zijn ook nuttig. Over de werking kunnen we nog niks zeggen. Hopelijk gaan ze alleen af als er echt rookalarm af.

Ok

Oke

simpel doet wat ze zeggen

het fire safety set zijn de mooiste rookmelders en de platste en ook de CO melder is mooi en plateer valt er nog niet over te zeggen.

Welke levering?

Inderdaad besteld, dpd geeft aan dat er tussen 1 en 2 uur geleden geleverd word. Maar tot op heden niets. Maar wel een customersurvey mailen. Waardeloos

Zuverlässige Funkklingel

Bin total zufrieden mit meiner Bestellung. Die Funkklingel kam pünktlich an und sie war sehr einfach zu befestigen. Dazu geb es ein doppelseitiges Klebeband und auch Schrauben mit Dübeln. Nachdem der Sender angebracht wurde steckte ich beide Empfänger in die Steckdose und alles funktionierte gleich reibungslos. Man konnte zwischen verschiedenen Klingeltönen wählen, doch der erste war für uns gleich perfekt! Auch die Lautstärke kann an den Empfängern reguliert werden. Nachdem wir lange nach einer tollen Funkklingel gesucht haben, wurden wir nun hiermit endlich fündig. Würde sie jederzeit wieder bestellen und können sie nur empfehlen!

nog niets ontvangen

geen ervaring tot nu toe

Helemaal goed

Hittemelder besteld, betaald en levering volgens afspraak. Enige minpuntje: besteld bij elro, transport via DpD en het product komt van CosaConnect ?!? Dit bedrijf ken ik niet en aangezien er tegenwoordig zoveel vreemde mails met phising etc rondgaan, vertrouwde ik dat niet. Is uiteindelijk wel goed gekomen maar deze onduidelijkheid had m.i. niet gehoeven

Zeer goed!

Toch snel antwoord gehad. En mijn probleem was ook opgelost.

Nette levering

Nette correcte en snelle levering van bestelde rookdetectie

Super snelle en correcte levering, kortom een echte aanrader

Snelle levering en geheel correct geleverd zoals beloofd

Vriendelijk en behulpzaam

Na een telefonisch advies de juiste koppelbare rookmelders besteld. Deze werden vlot gevoerd en voldoen aan de verwachtingen.

TOP EN DEGELIJK HET ELRO AS90S Home+ Slim Draadloos Alarmsysteem

Heel vlug geleverd, gemakkelijk om te plaatsen en in te stellen en het doet wat ik ervan verwacht had het is mijn tweede alarmsysteem van Elro. Heel tevreden.

Slecht, niet doen!

Via Bol.com een deurbel gekocht. Bewust gekozen dat die geleverd moest worden op dinsdag, toch op de maandag komen leveren dus tja niemand thuis. Pakket gaat volgens Postnl naar een pick up point, maar al 3 keer geweest en nee hoor niemand weet er iets van mijn pakket. Dus tot de dag van vandaag niets ontvangen en word van de kast naar de muur gegooid. Verschrikkelijk!!!!!!!

De kwalitiet van levering is top.

Als de rookmelder net zo goed is als de levering dan is deze veelbelovend.

Valt tegen

Ik dacht een Nederlands product te kopen, blijkt het toch weer Chinese troep te zijn.

Snelle service en prima prijs

Rookmelders verplicht vanaf 1 juli, dus rondgekeken op internet. De prijzen, ook van die met Europees keurmerk, variëren enorm. Bij Elro een verpakking van 6 stuks, inclusief magneetbevestiging (ik weet uit ervaring dat dat erg handig is), besteld voor een zeer scherpe prijs en binnen een paar dagen in huis. Zeer tevreden!