Prima levering van prima product

Opzoek naar een alarmsysteem, zag ik een mooie aanbieding van set met camera. Van bestelling tot levering een prima service met mij op de hoogte houden van de verzending en dat dit uit 2 verschillende magazijnen zou komen. Dus 1 groter en 1 klein pakketje. En dat ik me geen zorgen hoefde te maken bij het 1e te leveren pakketje, dat deze erg klein zou zijn. Humor!

ik ben erg tevrede

In ben erg tevrede over mijn aankoop het alarm systeem

Levering was binnen twee dagen. Geen bericht van verzending gehad, maar alles is goed aangekomen.

Kan beter

Materialen besteld. Geen orderbevestiging en afleverdatum en tijd ontvangen. Materiaal wel geleverd. Waren toevallig thuis.

Super snel geleverd.

X

Vlugge levering, goed product

Alles verliep perfect

Pakket niet aangekomen

Ik kan nog niet oordelen daar mijn pakket zoek is bij DHL. Zogezegd geleverd, maar een verkeerd pakket ontvangen.

Snel geregeld top product

Snel geregeld top product

Fijn!

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snelle levering. Dank!

Top product

ELRO Babyfoon royale als cadeau gekregen. Functioneert zeer goed. Makkelijk in gebruik. Kan momenteel niet meer missen. Bereik is zeer goed. Erg blij mee!

Zéér zéér teleurstellend!

Een tijd geleden mocht ik dit antwoord ontvangen: Beste Arjen, Hartelijk dank voor uw review. We hebben weer contact met u gehad en zoals u weet zijn we bezig met de oplossing. U mag er vanuit gaan dat we de productbelofte zeker zullen nakomen of het anderszins correct met u zullen oplossen. Met vriendelijke groet, Niek Daamen - ELRO Momenteel werkt het systeem nog steeds niet, sterker nog de K1 connector was plots zijn verbinding kwijt??? Hij verbindt nu alleen met het 2,4Ghz netwerk wanneer alle beveiliging uit wordt gezet! ELRO: nogmaals het verzoek voor geld terug!!! Kan toch niet bij een systeem dat iemand aanschaft mbt veiligheid

Wij zijn uitermate tevreden over ELRO!

Wij hebben een alarmsysteem gekocht. Een home+alarm system.. alles in een WiFi&GSM Security System. Eenvoudig te installeren en in gebruik eenvoudig te bedienen. Zelfs voor iemand, zoals ik, die niet zo technisch is. De onderdelen in het pakket waren goed op elkaar afgesteld. De handleiding vanaf het internet is overzichtelijk qua lay-out en inhoudelijk duidelijk leesbaar. Helaas kreeg ik een verkeerde camera opgestuurd. Het contact met de helpdesk was correct en men reageerde adequaat. Kreeg een retour ticket toegestuurd en de goede camera. De communicatie heb ik als prettig ervaren, omdat men goed luisterde naar het probleem. De klant staat centraal. Dat is het gevoel dat bij ons achterbleef. Verder zal de praktijk leren of het systeem goed blijft werken. Op dit moment zijn wij goed tevreden.

Snelle levering aan correcte prijs

Correcte firma en correcte prijs

Aanmelden op de app is een ramp

Aanmelden met de app is een ramp, steeds maar verificatie mislukt. Aanmelden gaat alles behalve soepel. tot op nu nog steeds niets gelukt, na 6 pogingen nog niet.........

Slechte verbinding wifi

Wifi ingesteld op 2.5ghz. Na een dag proberen eindelijk verbinding. Gelijk mijn rookmelders geactiveerd en met test uitgeprobeerd per stuk. Savonds wou ik die zelfde test doen om te proberen. Staat mijn huis offline!!! Krijg hem niet meer online!! Terwijl er geen veranderingen zijn in mijn wifi Mvg jeroen sigon

Top !

Een hele positieve ervaring. Duidelijke website. Telefonische ook nog contact gehad m.b.t. wat vragen en kreeg een duidelijk en kundig antwoord op al mijn vragen. En niet te vergeten een snelle levering van de bestelde producten.

Vriendelijke klantenservice die het probleem oploste.

Oorspronkelijk geannuleerd voor verzending. Toch verzonden, niet geaccepteerd en geen terugbetaling verkregen. Na wat over en weer verkeer met vriendelijke mensen van de klantendienst voor alle partijen op een behoorlijke manier opgelost.

Tot nu prima

Levering was vertraagt en in delen vanuit verschillende magazijnen. Keurig op de hoogte gehouden.

niet aan te raden

Bij bestellen online, kreeg ik geen bevestiging mail. De handleiding die erbij geleverd wordt is anders en slechter dan de handleiding online. Na de geleverde handleiding gevolgd te hebben, had ik een fout gemaakt, na het bellen van de Service desk zou ik terug gebeld worden, hoe te handelen. Ik wacht daar nog steeds op. Een stukje waar je de sim in klemt is afgebroken, de hele houder, zat ook niet goed vast geklemd. Inmiddels heb ik via de onlinehandleiding een reset kunnen doen. Een bijgeleverd afstandsbediening werkt niet en na het 2x contact te hebben gehad, neem ik de moeite niet meer daarvoor. Met de handleiding online is het af configureren iets makkelijker maar nog steeds zoekend door een onlogisch opgebouwd handleiding. Je kunt inderdaad een pin code vrij sim gebruiken maar het systeem smst met jouw toestel, dus neem een abonnement of iets waarin SMS gratis is. Conclusie voor mij: geen aanrader en mickey mouse kwaliteit

Beste Lisa, Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons te horen dat onze mails niet zijn aangekomen. Wij hebben helaas tijdelijk problemen gehad met het versturen van mails aan mailadressen van KPN, onze excuses voor het ongemak. Wij proberen terugbelverzoeken altijd zo snel als mogelijk op te volgen. Dit lukt in de regel goed, in geval van extreme drukte kan het terugbellen soms een dag langer duren. Uw opmerkingen m.b.t. de kwaliteit van het product. Als er iets stuk is aan het product dan kunt u natuurlijk gebruik maken van de garantie en lossen we het met u op. Bij vragen over de installatie zijn we graag bereid u te helpen. Met vriendelijke groet, Niek Daamen - ELRO

Een mooie installatie met veel mogelijkheden, voor een goede prijs

Ik heb een ELRO AS90S HOME+ SLIM DRAADLOOS ALARMSYSTEEM gekocht. een alarmsysteem dat detecteert en een luid alarm geeft en tevens jouw en meerdere via gsm informeert. dit alles zonder abonnement. Als je alles installeert volgens de uitgebreide gedownloade handleiding, is de installatie goed uit te voeren.

Keurig alles afgehandeld.

Vriendelijke reacties, duidelijke communicatie en correcte bediening.

Goed antwoord op mijn vragen gekregen en de ervaring met een vorig Elro systeem waren reden tot aanschaf van een nieuw systeem.

prima ervaring, na een brommend display, de vlgde dag al een ander gekregen, klasse!!