Prima product voor een betaalbare prijs

Intercom/deurbel gekocht wat goed werkt en makkelijk te installeren is. Ook voor een leek een koud kunstje!

Mooi veelzijdig product

Product : Connects K1 + smoke alarm kit Mooi degelijk product , eenvoudig te installeren , veelzijdig qua verbindingsmogelijkheden. Mooi alternatie tov aanbod gemeentebesturen , stuk duurder maar wel meer mogelijkheden. Website : zeer goed toegankelijk en duidelijk , correcte afwerking van bestelling en levering.

snelle levering. zeer fraai design en stevige en mooie materialen

mooie en stevige materialen (rookmelders). zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. snelle levering. makkelijk te gebruiken website.

heel tevreden

duidelijke website waar men alles vlot kan terugvinden, vlotte levering en heel belangrijk, 2 x een vraag gesteld over een geleverd product en telkens de volgende dag al duidelijk antwoord ontvangen

Zoals voorheen zeer tevreden

Een goed product. Professioneel maar toch voor de particulier. Alleen jammer dat je iets koopt in de brandbeveiliging weken waarbij je een gratis blusdeken krijgt bij besteding vanaf een bepaald bedrag. En dan toch geen deken in de verzonden doos vindt.

goede en snelle service

Fijn dat er mee gedacht wordt om zo een oplossing te vinden voor een probleem.

Zeer tevreden over afhandeling, producten en klantendienst

De bestelde producten worden netjes afgeleverd zoals voorzien op de site. Degelijk verpakt en correct verzonden. De producten zelf zijn van goed kwaliteit. Ik bestelde reeds verschillende items en tot nu zijn ze allemaal van goede kwaliteit. Contacten met de klantendienst worden steeds goed opgevolgd en de bijstand is ook zeer goed.

The AG 4000 is much better and simpler then HA686

Good

goed product

op tijd geleverd

Snelle levering en over de rest nog geen oordeel omdat ik dat volgende week ga installeren.

Mijn ervaring met de HA 68 die ik in 2012 had geïnstalleerd is goed en hoop ik ook met de 4000 te hebben.

vlugge levering

duidelijke site en correcte levering

Bij Elro een deurintercom + monitor besteld. Eerst per e-mail enkele vragen gesteld, welke keurig werden beantwoord. Het betreffende artikel bleek op enkele andere sites 60 euro voordeliger te worden aangeboden. Na overleg met Elro werd bij hun de prijs aangepast en heb ik besteld. Netjes afgeleverd en volgende week installeren. Kan dus nog niets zeggen over de werking.

snelle levering, goede verpakking

Tot zo ver ben ik positief werkt naar wens, dus wat kan ik me meer wensen

Fantastisch apparaat

Ik heb de video deurbel aangeschaft na positieve reviews te hebben gelezen. Na bestelling de volgende dag in huis. Het apparaat is 1 dag in gebruik en voldoet precies zoals staat beschreven. Het beeld en geluid is werkelijk heel erg goed (ook 's avonds), mijn man is nogal handig en heeft hem erg snel geplaatst. De app werkt ook uitstekend. Ik was mij er alleen niet van bewust dat het geluid op mobiel wel aan moet staan om te kunnen communiceren, dat is dus wel iets om rekening mee te houden dat staat nergens beschreven. Al met al vind ik het tot nu toe een zeer goede aankoop.

de helpdesk heeft me vrijdagmiddag binnen een uur teruggemaild

een set gekoppelde rookmelders gekocht: na installatie bleek de koppeling niet te werken, dus een vraag gemaild en op vrijdag middag binnen een uur antwoord. Enig minpuntje: de documentatie, met name de gebruiksbeschrijving had iets uitgebreider gekund, maar na verloop van tijd wijst alles zich vanzelf.

Ben fan van Elro alarminstallatie

Helaas is even een deukje in het vertrouwen van Elro geslopen. Al meer dan 30 jaar positieve ervaring met Elro oude alarmmelder. Ik heb d.d. 22.09.2019 een mail gestuurd met een klacht, lees probleem over mijn AP550011 die ik een week geleden heb gekocht. Ik krijg maar niet de functie alarm memorystick uitgezet. Om de 10 seconden een geluid signaal dat ik alleen uitgezet krijg als we in bed blijven en ons maar niet bewegen of deuren en ramen openen. Het lijkt erop dat er steeds weer een stil alarm in gang gezet wordt als je door de detectie zone loopt of de verbreekcontacten activeert. De gebruiksaanwijzing geeft mij geen oplossing. En terug zetten in de fabrieksinstellingen hier wil ik nog even mee wachten tot Elro mij belt. Ben benieuwd of ik iets hoor mvg

Goede aflevering de verpakking was prima in orde

Positief

Uitstekend product goed te installeren.!

super!

werkt zoals het moet werken

De bestelling van mijn detectie schakelaar is prima uitgevoerd

Mijn bestelling is prima uitgevoerd en de schakelaar werkt prima en is vlot geleverd

T.o.v. andere systemen niet erg goed.

Systeem gaf bij mij vaak vals alarm, of geen als het wel moest gebeuren. Installeren vond ik erg gecompliceerd (zeker vergeleken met het systeem welke ik nu heb). Bedieningspaneel zag er gebruikt uit. Reactie leverancier; "Verder willen we even aangeven dat het lijkt alsof het product gebruikt is. Maar dat er een plastic laagje op het paneel zit. We hebben al van meer klanten gehoord dat dit lastig te onderscheiden is. Het is een heel dun laagje wat vanuit het hoekje er af te halen is." Dit had men toch vooraf kunnen aangeven of in de handleiding vermelden! Het gebruik van GSM wordt door mij niet als een pluspunt ervaren. Huidig systeem werkt via IP/Wifi (dus ook op smartphone melding en inzage van het systeem) De afhandeling van het retourneren verliep wel zoals het hoort.

Geachte heer Hans, Hartelijk dank voor uw feedback, deze stellen wij zeer op prijs. Jammer te horen dat u niet tevreden bent. In reactie op uw feedback: - Vals alarm: het kan inderdaad voorkomen dat er vals alarm optreedt. Dit heeft echter vrijwel altijd oorzaken die weggenomen kunnen worden. Denk aan storende factoren zoals: snel opwarmende radiators, opkomende zon op raam, tocht, wijze van bevestigen, storende factoren zoals een radiator (metalen objecten) of anders storende apparatuur (elektronika etc.). In de regel kunnen we dit in overleg met de klant relatief gemakkelijk oplossen. In die gevallen dat er onverhoopt toch iets mis zou zijn met geleverde apparatuur dan ruilen we deze als vanzelfsprekend direct om. - Bedieningspaneel plastic laag: mijn collega heeft u hierover juist geïnformeerd, er zit inderdaad een plastic beschermlaag op het display welke het eigenlijke scherm juist beschermd tegen krassen. Zodra u het systeem geïnstalleerd heeft kunt u het plastic laagje eenvoudig verwijderen zodat uw product geen krassen opgelopen kan hebben gedurende de installatie. We hebben vooralsnog op basis van klantenfeedback nog geen noodzaak gezien om te vermelden dat de plastic beschermlaag verwijderd dient te worden, desalniettemin spijtig om te horen dat dit voor u onduidelijk was. - GSM functie: De functie m.b.t. de GSM is een optionele functie en staat standaard uit. U kunt besluiten deze aan te zetten, die keuze is echter aan u. De reden dat de functie erin zit is juist voor die gevallen dat de internetverbinding wegvalt of (in het slechtste geval) gesaboteerd wordt. - Retourneren: Hartelijk dank voor de positieve terugkoppeling ten aanzien van de retournering. Hartelijk dank voor uw bestelling en we hopen u in de toekomst alsnog als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Niek Daamen - ELRO

ELRO Connects Rookmelder Kit SF400S - Complete Set met K1 Connector en 3x Draadloos Koppelbare Rookmelder Mooie prijs en super helpdesk!

GOEDE camera

Snel geinstalleerd, alleen jammer dat de detectie van takken niet onderdrukt word Ook jammer van de app, dat per gebeurtenis geen foto van de gebeurtenis gemaakt wordt als melding. Alleen maar een tekst .

Zeer snelle levering.

Rookmelders zijn intussen al geplaatst.

Duidelijke telefonische uitleg, doorverwezen naar de tevens duidelijke site

Ik was op zoek naar raamstickers met de aanduiding "dit pand is beveiligd...…", ik belde hiervoor en werd op een zeer correcte manier doorverwezen naar de site waarop ik vervolgens door de duidelijkheid ervan erg snel vond wat ik zocht. Het bestelde artikel kwam op de beloofde dag op mijn huisadres. In een zin samengevat: dé correcte manier van internet winkelen