Goed product, snel geleverd

Binnen 2 dagen in huis, installatie was super eenvoudig

Niet zo leuk

Levering en product zijn goed Alleen kwam ik na montage er achter dat het zelfde producht bij Bol .com goedkoper was als bij Elro zelf 89,50€ en bij jullie 119€ Zo fijn zijn als jullie daar nog wat aan kunnen doe Hoor het graadg

Prima bedrijf

Er was een onderdeel wat niet helemaal goed was. een mail gestuurd en twee dagen later had ik het betreffende onderdeel al in huis.

Makkelijk in gebruik

Installatie niet zo makkelijk

Stipte, snelle levering

Duidelijke afspraken, stipte levering.

Prima snelle levering

Goed product en super snel geleverd. Prima dus. Ik zou er wel graag een wat uitgebreidere handleiding bij hebben willen hebben.

Excellent

Miskoop!!!

Buiten unit (bel) en mobiele telefoon raken steeds connectie met elkaar kwijt. Frusterend!

Slecht product K1

K1 connector is af te raden. Werkt onvoldoende, is niet modern, uitsluitend op 2.4 GHz. Als je daar wat over zegt, krijg je standaard antwoord alsof je er niets van snapt. Heb je geen technische kennis en matig WiFi, niet kopen.

Geachte Tom, Hartelijk dank voor uw review. Het is jammer te horen dat u uw connector niet heeft weten te koppelen. In dit geval zou ik u aan willen raden om contact op te nemen met uw telecomprovider. Vrijwel alle routers in Nederland beschikken over 2.4Ghz, in enkele gevallen kan het zijn dat deze niet open staat (of gecombineerd wordt aangeboden), door het wijzigen van een instelling kunnen zij voor u de standaard 2.4Ghz beschikbaar maken. Mocht u er onverhoopt toch niet uitkomen, neem zeker contact met ons op. Met vriendelijke groet, Niek Daamen - ELRO

Product is prima

Enige is dat verzending 3 tot 4 dagen duurt

prima service

3 lampen besteld, één was defect en bij de anderen functioneerde het scharnier niet naar mijn wensen. Telefonisch overleg gehad en via retour sticker alles terug gestuurd. Binnen één week geld terug ontvangen. Alles prima geregeld.

Geweldig !

Goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Ik heb reeds 22 jaar goede ervaringen met ELRO en nu een AG4000

Mijn eerste ELRO-alarm HA29 heeft 22 jaar trouwe dienst geleverd. Overschakelen van die oude installatie, met nog bedrading van de alarmkast naar al de sensors, naar thans een moderner type met draadloze sensors, was voor mij, tweeënzeventig jarige die nog steeds alles zelf monteert, toch wel een grote stap. De montage van de AG4000 als basis set vormde echter geen enkel probleem; ik heb gewoon de bijgevoegde richtlijnen gevolgd. Verdere uitbreidingen vergen wel een goed begrip van wat de AG4000 allemaal kan en wat er allemaal aan mogelijke instelling zijn; veel meer dan men op het eerste zicht zou verwachten: zones, alarm geheel of gedeeltelijk aan, 230V bewaking, ingesproken alarmbericht, meldingen per sms naar de smartphone, bediening vanaf de smartphone of afstandsbediening, en nog zo veel meer. Ik heb de handleiding meermaals moeten doorgelezen vooraleer het allemaal tot me door drong, het is dan ook overweldigend. Het installeren van de app op mijn smartphone en het koppelen ervan met het bedieningspaneel met daarin een SIM kaart lukte alweer door gewoon de handleiding te volgen. Mijn telefoonoperator had er op mijn vraag voor gezorgd dat de voicemail op de SIM werd uitgeschakeld; op mijn smartphone was ervoor gezorgd dat nummerherkenning aan stond. Ook het koppelen van bijkomende sensors met het bedieningspaneel ging gemakkelijk en de handleidingen op de webpagina van ELRO zijn daarbij een grote hulp. Kleine onzekerheden waarmee ik nog bleef zitten werden door ELRO binnen de kortste tijd per email verduidelijkt. Een dikke "Chapeau" voor ELRO... in het Nederlands: ik doe er mijn hoed voor af.

Goede website, snelle levering.

Zie boven.

Goed geslaagde aankoop.

Product werkt prima en het installeren ging gemakkelijk. Ben zeer tevreden over dit product.

Uitstekende service ook na aankoop !

Klein probleempje met verzending lag niet aan de firma maar aan het postkantoor maar heel fijn opgelost door ELRO super bedankt

Goed product

Alarmsysteem AS90 gekocht. Makkelijk te installeren. Na een paar testjes deed het perfect.

een super fijn product

deurbel is zo makkelijk ook te instaleren

het "Hallo, ik kwam langs briefje.." vermeldde niet waar het pakketje was .....

matig enthousiast

Beste meneer, Het is vervelend dat u niet geïnformeerd bent over de aflevering van uw pakketje. Na wat onderzoek voor u te hebben gedaan is gelukkig het pakket gevonden (bij uw buren geleverd). U geeft zelf aan dat alles is opgelost en daar zijn wij blij mee! We wensen u veel plezier met het product. Met vriendelijke groet Laura - ELRO

De beste babyfoon! Aanrader!

Voor iedereen die een babyfoon wil die echt doet wat hij moet doen zou ik deze babyfoon van Elro royale aanraden! Wij hadden eerst eentje van een ander merk die zogezegd op de nummer 1 stond maar daar heel veel problemen mee, Ontvangst en bereik is optimaal! Leuk design! Heel gemakkelijk bij installeren! Kortom de babyfoon die je moet hebben!! Dank je wel!!!

Vlot en correct

Alles naar wens verlopen. Snel verzonden. Goed verpakt.

Super Babyphone

Funktioniert einwandfrei, sehr einfach zu installieren !!!

Geen problemen, snelle bezorging

Overzichtelijke site, snelle leveringen. Over nazorg heb ik nog geen ervaring.

Gewoon goed en snel

Ik heb de producten nog niet geprobeerd maar vanaf het bestelproces tot de levering is prima verlopen

De lamp was precies goed voor het doel en de levering correct en snel.