Met een geavanceerde gsm heb je geen meldkamer meer nodig!

Het systeem is om meerdere redenen ook geschikt voor ouderen, als zij met een geavanceerde gsm (mobiel) overweg kunnen, zoals ik heb ervaren. Dan zijn ze wel iets langer bezig dan jongelingen om het geheel te installeren en te activeren. Maar bij info@elro.eu werkt Roos van Dommelen. En als je Roos tijdens werkdagen je probleem gaat e-mailen dan krijg je bijna per omgaande een antwoord met een oplossing. En voor ouderen is e-mailen ook handiger dan chatten. Want voor je gaat e-mailen heb je alle tijd om je probleem op papier te zetten en die tijd heb je als ouderen tijdens het chatten niet.

Snelle levering uitstekende service.

Bestelling verliep vlot en nadat ik een vraag over het installeren had was dat telefonisch snel opgelost en kreeg ik ook nog extra instructies per mail toegestuurd.

Keurig ontvangen werkt goed

Ik verstuur dit een keer als ik niet tevreden ben laat ik dat wel horen

Snel besteld, makkelijk besteld. Notificatie als het weer op voorraad is. En de producten ben ik ook meer dan tevreden over.

zeer goed

Zeer goed product, ( rookmelders), degelijke verpakking en snelle levering.

Goed contact.

Ik had een probleem met een elro product na telefonische overleg en mail contact alles goed verholpen.

Een eitje.......

Ik heb de AG4000 gekocht, snel ontvangen en volgens de beschrijving geinstalleerd. Echt een eitje en het werkt allemaal perfect.

zeer positief

Ik had een probleem met een elro product en nog dezelfde dag werd ik geholpen

Klantvriendelijk en goed werkende producten

Na ruim 19 jaar was mijn nog goed werkende Elro alarm systeem toe aan vernieuwing. Wederom gekozen voor Elro ( Ag4000 ) en wat een mooi product is dit. Wel even een goed plan van aanpak gemaakt en alles vooraf geconfigureerd en beschreven. In totaal 20 sensoren geplaatst en getest. ( incl. SMS en uitbellen met melding ) Thumbs up

Het werkt maar installatie was niet eenvoudig.

Wij hadden al tien jaar naar volle tevredenheid een video deurbel met elektrische deurontgrendeling van elro. Dus we dachten deze even snel te vervangen. Maar installatie was veranderd wat in onze ogen niet duidelijk beschreven was. Plus de werking van binnenconsole stond niet echt duidelijk beschreven. Dit samen leverde veel onduidelijkheid op. Doordat ik hem terug wilde sturen en op zoek was naar een andere bel, kwamen we bij gamma terecht. Deze installatie was hetzelfde als de nieuwe euro en daar werd duidelijk wat wij nog moesten doen maar zij wisten het ook niet goed. Toen heb ik contact met elro gezocht en zijn we er toch uit gekomen. Er moest een adapter tussen wat eerst niet hoefde. Uiteindelijk simpel maar je moest het wel weten. Als iets niet werkt en je weet niet waarom.......kom je er niet uit. In ons geval baseerden we ons ook op het oude apparaat wat het goed deed en toen in 1 keer.

Niet wat ik verwachtte

Ik heb het 4-pack dummy camera's besteld en dat werd vlot geleverd. Wat ik las bij de omschrijving is dat er 2 batterijen in moesten die niet bijgeleverd worden. Dit om een led te laten knipperen. Maar er kunnen helemaal geen batterijen in, dus geen knipper led!!!! Echt een tegenvaller.

perfecte service en levering

op mijn informatieve vraag kwam een helder antwoord, met een mooie aanbieding. na bestelling supersnelle levering.

Al 3 jaar zegt de de app na een halve dag buitenshuis unknow device. Dus kan geen verbinding maken.

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Loop me nu voor het 3e jaar te ergeren dat je geen verbinding kunt maken via de smart phone

Uitstekende sevice

Goede feedback bij bestelling.

Snel en goed.

Snelle levering (dag erna). Ik zat wat te sukkelen met installatie maar met hulp via email alles in orde. Top.

Goede en snelle levering

Bestelling werd de volgende dag geleverd

Elro heeft me de bestelde goederen snel geleverd en op de voorziene dag. Gezien de goederen niet voldoen aan onze verwachtingen is het voor Elro geen probleem om deze terug te nemen

Goed advies & eenvoudige installatie

Vooraf gebeld met een aantal vragen, super te woord gestaan. Bestelling werd snel en netjes geleverd. Installatie ging makkelijk en ook de App is mooi en werkt erg goed.

Informatieve site, snelle levering, goede ondersteuning

goeie producten, handleiding wel héél summier, waardoor veel dingen onduidelijk

Snelle levering, goeie producten, tot nu toe heel tevreden. de handleiding die erbij komt is wel héél summier, waardoor een heel aantal dingen niet duidelijk waren/zijn (ik heb nog geen antwoord gehad op de mail met vragen die ik een paar dagen geleden heb gestuurd).

Super product en snelle levering

Leuk assortiment voor een eerlijke prijs

Goed, eenvoudig en betaalbaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Snel te bestellen via internet , en ook snel thuis bezorgt .Makkelijk te installeren. Werkt tot nog toe heel goed.

Prima product, goede prijs kwaliteit verhouding

Compleet thuispakket met extra accessoires besteld. Keurig geleverd en alles compleet. Installatie zelf gedaan, is met enige kennis prima te doen. Duidelijke quick start voor installatie, extra accessoires makkelijk te koppelen.

Over ELRO