Super snelle levering. Goed ingepakt Snel te installeren babyfoon en de app ook snel geïnstalleerd. Alles heel makkelijk en fijn in gebruik. Hopelijk gaan de apparaten lang mee

Werkt naar wens

Ik had me een paar maanden geleden het alarm aangeschaft en heb nu nog een binnenalarm bijgeplaatst omdat we een groot huis met garage hebben. Het bijplaatsen van dit alarm was simpel. Dit alarm geeft een veilig gevoel.

Installatie een klus maar werkt daarna super

Installeren was even uitzoeken maar daarna werkt het super. Ideaal voor een tweeling, dat maakt dit merk en product de beste.

Missende handleiding Binnensirene

Snel kreeg ik (van Laura) de handleiding alsnog opgestuurd. Het volume van de sirene vind ik te weinig afschrikkend voor een inbreker. De kwaliteit van de diverse onderdelen is uitstekend.

Top kwaliteit alarm met krachtige app

Ik kocht deze maand (juli 2024) een tweede ELRO AS90S. Het eerste systeem is nu een jaar in gebruik. Bijzonder goede kwaliteit. Nooit een vals alarm gehad. Prettige bediening m.b.v. ELRO Home+ app, keypad(s) en piepkleine afstandbediening. Met de tags heb ik (nog) geen ervaring. Bijzonder gemakkelijke installatie. De Home+ app is uitzonderlijk krachtig. Wel vrij complex, dus neemt u hiervoor de tijd. In mijn Android mobiel moest ik in Apparaatonderhoud/Batterij de Home+ app uitsluiten van "sluimeren" omdat anders na enige tijd de geluidssignalen van de app niet meer werken. Dat is natuurlijk niet gewenst bij een alarm. De SIM geeft wel altijd een SMS bij alarm, indien u een SIM plaatst en dit instelt in de Home+ app.

ronduit slecht

4 vervangende nieuwe adapters gekocht voor camera systeem. Er waren 2 nieuwe stuk en erover mail gestuurd. Na 3 dagen eindelijk bericht erover van elro. Zijn weer nieuwe beloofd. Ik zit er al 14 dagen op te wachten en stuurde bericht. Kreeg een hondsbrutaal antwoord via mail weer terug. Ik koop nooit meer een camera systeem bij elro. Op de adapters staat made in china, dus vandaar dat 50% niet werkt bij aankoop. En de service is om te huilen

Prima bedrijf

Heb bij Elro het Home + alarm systeem gekocht met een extra buitencamera. Alles was eenvoudig te instaleren en makkelijk te koppelen. Na 1 uur was alles geinsalleerd en kon het alarm getest worden. Via de app zijn er verschillende instellingen mogelijk zodat het gepersonaliseerd kan worden.

Alles correct en snel geleverd

Alles correct en snel geleverd

Prima Product werkt goed.

Voor Elro mag 5 sterren voor de bezorger 3 sterren wegens het bij de buren afgeven en zeggen dat ik niet thuis was. Ik zat thuis naar het scherm te kijken toen het bericht kwam.

mooi spul snel geleverd maar verwarrend keuzes maken

Ik heb prachtige rookmelders en koolmonoxide melder en app etc. Maar de combinatie met beveiligingen en wat is nu wel te koppelen en te matchen etc. is een behoorlijk zoekplaatje.

Het is nog niet helemaal klaar!

Het pakket functioneert prima. Het instellen van de app gaat moeizamer. Jammer dat het contact hierover alleen via de mail verloopt waardoor het nu al een week duurt en nog niet is geregeld.

Mooi scherp beeld

Het enige probleem is dat je hem niet helemaal naar rechts kunt knikken ( de antenne zit in de weg ) Voor de rest een super scherp helder beeld, in licht en donker.

Zeer goede service

Zeer goede service Bedankt

Fijne babyfoon

We hebben nu sinds een aantal weken deze babyfoon en deze bevalt goed. De combinatie dat er een melding op je telefoon ontvangen wordt (en in mijn geval ook op mijn smartwatch) vinden wij heel prettig. Het scherm is scherp en goed af te stellen. Het installeren kan makkelijker en is niet heel duidelijk, maar je komt er uiteindelijk wel uit. (bijvoorbeeld dat je het knopje 5 sec moet inhouden ipv 'indrukken'.

Makkelijk installeren scherp beeld

Omdat wij 1 camera voldoende vonden hebben wij de Elro BC 3000 besteld bij Elro.Prima prijs in verhouding met andere aanbieders. Snelle levering duidelijke handleiding en heel scherp beeld, goed beeld. Al met al zeer tevreden.

Goed systeem

Werkt naar behoren en makkelijk te installeren. Ziet er ook echt stevig uit!

Goede service, goed product

We hebben de BC4000 babyfoon en zijn erg tevreden hoe we nu onze 2 kindjes kunnen zien. We hebben gewisseld met de BC3000 die we eerst hadden gekocht, maar deze voldeed iets minder aan onze verwachting. Na contact met Elro werd deze moeiteloos retour genomen en de nieuwe verzonden. Fijn bedrijf!

Professioneel

Recent heb ik de BC4000 aangeschaft. Product informatie op de website is compleet en het bestel proces helder en eenvoudig. Enige verbeterpunt is het toevoegen van een verwachte levertijd. Eerder had ik de BC3000 welke helaas kapot ging. Hier had ik contact over met de klantenservice welke goed bereikbaar was. Omdat het product net buiten de garantie termijn was gevallen kon deze niet gerepareerd worden. Er werd wel een refurbished artikel aangeboden. Goede klantenservice wat mij betreft.

Eenvoudige werking!

Een fijne babyfoon die scherp het beeld weergeeft. Vooral prettig dat men de camera verschillende kanten op kan draaien en kan positioneren.

Een tien voor product en levering

Video deurbel aangeschaft ter vervanging defect, gemonteerd, artikel. Voorlopige voorziening getest en uitstekend werkend bevonden.

Duidelijke informatie en werkt prima

De info over de systemen zijn duidelijk. De handleiding mag wat uitgebreider over hoe je de SD kaart er precies in de apparaten doet. Dat ontbreekt nu.

Stroomtoevoer monitoren te omslachtig.

Bestelling snel ontvangen in goede orde. echter het bleek dat bij de 2 extra beeldschermpjes je voor elk beeldschermpje een stopcontact moet hebben. Dat en de ingewikkelde en onleesbare handleiding heeft mij doen besluiten alles weer terug te sturen. De voeding voor die beeldschermpjes moet natuurlijk door de bakabeling komen die je al aanlegt vanaf de deurbel/camera.

Goede service, snel geleverd en perfect apparatuur

Zeer tevreden met aankoop babymonitor

Na research te hebben gedaan, een babymonitor van ELRO aangeschaft. Snel geleverd, zeer gemakkelijk in gebruik en veel functies.

Meirseweg 46

4881MJ Zundert