Betrouwbaar

Betrouwbaar bedrijf, snelle service

wisselend

Zeer vervelend dat er nergens een telefoonnummer te vinden is waarmee men een medewerker kan bellen om eventuele vragen te stellen. Verder zeer tevreden over hoe men kan bestellen enz. Ik heb alleen al wel betaald maar geen deurbel ontvangen en ook geen mededeling wanneer de bel wel geleverd gaat worden. Dus al met al wisselende ervaringen maar overwegend tot op heden toch positief.

Super Service!!

Wir haben das Babyphone von Elro, es hat wirklich eine super tolle Reichweite, der große Display ist toll und einfach in der Bedienung, die zusätzliche Funktion mit der handyverbindung ist auch spitze. Aber jetzt war unser Monitor defekt (selbstverschuldet) und der Service bzgl. Dem Neukauf als Ersatzteil (damit wir nicht wieder das komplett Set kaufen mussten) war perfekt.

Goed geregeld

Ik had een led floodlight besteld die het helaas niet deed, gebeld en keurig netjes verder geholpen... en kan ik nu wel genieten dat hij werkt... goede service shapoo

Prima spul

Het alarm is makkelijk te installeren en voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Niets op aan te merken.

Zeer tevreden met de dubbele camera

Vanwege gezinsuitbreiding gekozen voor de ELRO Babyfoon royale zodat we met 2 camera's beide kinderen kunnen zien op 1 scherm. De bediening van de camera's werkt intuïtief heel makkelijk en goed en het beeld is heel duidelijk. 2 kleine puntjes (die voor ons verder verwaarloosbaar zijn) is dat de draaihoek van de camera niet super groot is naar beneden toe, waardoor de camera niet te hoog moet staan. Daarnaast valt het signaal soms weg, wat vooral in nieuwbouw woningen met grotere afstanden het zoeken kan zijn waar de ontvanger het beste kan staan. Maar al met al, zeer tevreden met deze babyfoon.

Super, zoals gebruikelijk

Goede service en leveringen

Slechte hulp van klantenservice daarom babyfoon retour gestuurd

Na bijna 2 weken dagelijks mailen en bellen lukte het nog steeds niet om de babyfoon te koppelen met wifi. Vanwege de slechte medewerking van de klantenservice, na meerdere keren te hebben aangegeven dat ik de babyfoon echt nodig heb het product geretourneerd! Jammer dat ze zo’n slechte klantenservice hebben!

Beste Cherique, Ons streven is om binnen drie werkdagen te reageren op klantvragen. In de mailwisseling kan ik zien dat we dit doel ook hebben behaald. Helaas zijn we er niet uitgekomen om samen de camera te installeren. Met vriendelijke groet, Sam Smits ELRO

De babyfoon werkt zoals het hoort. We zijn heel tevreden over onze aankoop en raden dit product ook zeker en vast aan aan toekomstige ouders.

Reken niet op service

Voor een hoop geld kochten wij een alarmsysteem wat zogezegd ‘huisdierproof’ zou zijn. Het alarm bleef echter maar afgaan als onze kat langsliep. Dus belde ik de klantenservice; na wat gegrap over dat we misschien een leeuw als huisdier hadden, werd ik doorverwezen naar de betreffende collega die alleen per mail bereikbaar was. Van haar kreeg ik een standaard mailtje terug over montagehoogte van de sensoren en dat we ander maar deurmagneten moesten plaatsen. Ik heb daarop een foto van de situatie gemaild met de montagehoogte (hoog genoeg) en de vraag om een echte oplossing, aangezien we niet voor niets een huisdierproof systeem hadden aangeschaft (anders hadden we ook goedkoper toegekund). Niets meer gehoord! Nog een aantal keer gemaild, maar geen enkele reactie van Elro. De vraag om deze beoordeling in te vullen om jullie dienstverlening te verbeteren, lijkt me dan ook niet overbodig. Een serieus bedrijf lost problemen tenslotte niet op door maar gewoon niet te reageren.

Beste Marie, Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben u telefonisch te woord gestaan en per e-mail verder geholpen. Jammer dat u niet tevreden bent. Retourneren mag natuurlijk altijd, stuur ons in dat geval even een e-mail met uw bestelnummer. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Goed product en snelle service

het vinden van het juiste product was even lastig door groot assortiment de site was met de vele producten was niet overzichtelijk

Makkelijk te installeren

Het product snel thuis geleverd gekregen. Onze vorige babyfoon werkte prima, maar was niet samen te koppelen met meerdere camera's op een monitor. Daarom is onze keuze gevallen op een Elro babyfoon. De installatie ging zeer eenvoudig. Beeld kwaliteit is heel scherp. We kunnen onze beide meiden goed in de gaten houden via onze nieuwe Elro babyfoon!

Ok maar kleur valt tegen

Kleur is niet plafond wit maar gelig wit

Beste Sander, Bedankt voor uw feedback. Ik ga het doorgeven aan de collega's die verantwoordelijk zijn voor het design van de rookmelders. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Goed betaalbaar produkt

Slimme elektronische produkten voor betaalbare prijzen. Makkelijk te installeren en gebruiksvriendelijk

Goede verbinding, goed scherm, twee camera's is top!

Deze babycam is gebruiksvriendelijk. Ook de verbinding met mobiel is makkelijk te maken. Snoertjes met usb-C is fijn en ook optie om scherm in een docking station te zetten. Enige kleine minpuntje is dat je het volume van het scherm alleen via touch kan instellen. Met mijn vorige babycam van ander merk was dat dmv knopjes..het zal wel even wennen zijn en goed komen.

Top produkt en niet duur.

Doet wat het moet doen, hoop ik.

Makkelijk te bestellen Snelle levering Mooie vormgeving Zaten helaas geen plakkers bij het centrale kastje en het bedieningspaneel.

Super geregeld

Helemaal geen gedoe, bestellen, direct duidelijkheid in de email. Op tijd geleverd.

Problème écran et pas connexion à distance avec application

Pas de son sur moniteur. Images de jour correctes mais pas adaptatif en mode nuit Consultation impossible à distance ! Je ne recommande pas ce produit .

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci beaucoup pour vos commentaires. Malheureusement, je ne trouve pas de conversation par e-mail avec vous et je ne sais donc pas si vous nous avez contactés pour ce problème. Si le problème persiste, nous serions heureux de recevoir un courriel afin de pouvoir le résoudre. Le courriel peut être envoyé à l'adresse suivante : [email protected]. Cordialement, Laura - ELRO

Dit is mijn derde alarmsysteem van ELRO Dik tevreden over alle 3 alarmsystemen Nooit problemen gehad met de vorige systemen dat is dan ook de reden dat ik weer voor een ELRO alarmsysteem heb gekozen Maar ditmaal met een app 1 ding vind ik jammer dat als nú iemand de deur uitgaat of binnenkomt hoor ik geen signaal meer ik vond dat altijd fijn als ik bijvoorbeeld boven of op zolder was

Elro goed ,DPD duurde lang.

Gewoon goed

Makkelijke site. Overzichtelijk. snelle levering. makkelijke montage van rook =melders.

ELRO BC3000 HD

Ik had een babyphone met camera besteld, hij doet het fijn en ben er erg blij mee! Toch nog even wat feedback Echter kon ik het na 4 dagen ophalen bij de DPD ophaalpunt, bij het artikel stond Voor 11.00 uur besteld, morgen in huis. Helaas klopte dat niet, en de verzending zou met een tack and trace gestuurd worden, wat ook niet het geval was. Ze hadden het met DPD verzonden, echter moest ik hun bellen waar ze mijn pakket hadden achtergelaten, die vonden het logisch om het op een verzamelplek te brengen dat daadwerkelijk te leveren op het huisadres. Mijn verzoek pas de website aan, en geef aan dat het 4 dagen kan duren voordat je het kan ophalen bij een DPD ophaal locatie.

De bestelling wordt snel verstuurd, bij problemen is de reactie vriendelijk en er word ook direct actie ondernomen mijn ervaring met uw bedijf is meer dan positief.