Het is ons 2e alarm dat we zelf installeren. Super makkelijk om te installeren en te bevestigen aan de muren. Werkt heel goed, ook met huisdieren daar faalde ons vorig alarm enorm. Heel blij met mijn keuze.

Buitenunit bel kan niet tegen regen

UPDATE: Nieuwe buitenunit ontvangen na verzonden klacht. Sterrenrating aangepast ORIGINEEL: Buitenunit voor deurbel kan geen regenwater tegenhouden. Hierdoor is het product snel stuk. Oplossing is nieuwe unit. Wanneer ook de nieuwe unit binnen enkele maanden stuk is, is de reactie van de klantenservice om nog een nieuwe op te sturen. Na een verzoek om geld terug te krijgen, heerst radiostilte.

Niet geleverd thuis..ook niet bij een pakketpunt en zomaar teruggestuurd

Zie bovenstaande. Bestel dus nooit iets bij ELRO. Feit , betaald en niets geleverd gekregen . Slechte bereikbaarheid klantenservice.

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben telefonisch contact met u gehad en het is opgelost. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Nog niet

Geachte Medewerkers van Elro, Helaas nog geen enthousiaste beoordeling omdat als je ‘s morgens alles installeert en je bent net na 12 uur bijna klaar je geen advies meer kunt ontvangen via de telefoon. Mogelijk kunt u mij nog even bellen want nu kan ik de installatie nog niet laten functioneren terwijl ik al graag op reis ga . Met groet, Hans Kreek 06-25030669 of degene die mij heeft geholpen met installeren Job 06-16104570

Elro Connects (1.0) update terugdraaien

Graag de meest recente update van het Elro Connects mk1 terugdraaien. Sinds gisteren na de update start de app niet meer op. Daarvoor deed hij het prima.

Beste J., Hartelijk dank voor uw review. Het probleem met de ELRO Connects (1.0) app is reeds verholpen. Nog veel gebruiksplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Sam Smits ELRO

Eenvoudige installatie en bediening van alarminstallatie

De alarminstallaties van ELRO zijn in de afgelopen 10 jaar sterk verbetert. Het is een volwassen product wat nog beter kan worden, maar nu al voldoende functioneert.

Technisch top maar niet al mijn vragen krijgen een antwoord

Zeer gemakkelijk te installeren, maar issue met de sim kaart en de basissensoren lijken geen naam te kunnen krijgen. Lijkt me anders wel exact wat wij nodig hadden, communicatie kan nog wat beter

zeer goed wel op een vraag wachtend

Ik wil een gebruiker toevoegen op connector K2. Bij connector delen na het invoeren van het email [email protected] krijg ik in het rood als antwoord "onmogelijk om gebruikers te bereiken via mobiele telefoon of e-mail". Hoe kan ik dat dan wel doen?

Niet goed tot nu toe

Ik heb mijn bestelling van de ELRO AS90S Home+ Slim Draadloos Alarmsysteem geannuleerd en toch trekken ze het bedrag van mijn rekening af en storten het tot nu toe niet terug. Reden annulering is dat het systeem niet met deze tijd meegaat. De backup werkt nog met verouderde 2G simkaart. iedereen weet dat na 2025 deze sim kaarten niet meer werken de laatste provider KPN stopt er ook mee eind 2025 op mijn vragen per mail of ze hier een oplossing voor bieden geen antwoord. 2 de mail gestuurd nog maal gevraagd komt er een nieuwe versie van het systeem of komt er een oplossing voor geen antwoord. Als dit de service is wil eigenlijk helemaal niks meer bij dit bedrijf bestellen. Ik had goede hoop bij hun en het systeem zag er verder interessant uit .Hun brandmelders werken prima maar op deze manier van werken nergens op reageren stuit mij toch echt tegen de borst

Beste Jack, Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard hebben we uw geld netjes teruggestort. Voor wat betreft het alarmsysteem: helaas hebben we op dit moment nog geen andere oplossing dan de 2G back-up-functie. Dit hebben we ook telefonisch en per mail met u besproken. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

Super product!

Zeer snelle levering en de installatie was nog sneller! Ben erg tevreden met de eenvoud en kwaliteit.

Het was vlug en corect geleverd

weet nog niet of het product goed werkt omdat het nog niet geinstaleerd is

Super simpele installatie

Super simpele installatie

ELRO HOME+ ALARMSYSTEEM

Begin deze week het Elro HOME+ ALARMSYSTEEM ontvangen. Had extra binnen-camera bijbesteld. Alles keurig geleverd. Na downloaden handleidingen van beide was instaleren best eenvoudig. Alles werkt zoals het moet werken. Gewoon prima.

De combinatie van app en babyfoon zelf is ideaal.

Top alarmsysteem!

Heel vlotte installatie van het alarmsysteem en werkt prima naar behoren! Precies wat we er van verwacht hadden. Er was een onderdeel defect - hebben dit gemeld, er was heel vlotte communicatie en er werd heel snel gehandeld. Een nieuw onderdeel werd opgestuurd. Topsercive!

Juiste, vlotte levering; goed materiaal

Juiste, vlotte levering; goed materiaal

Voor herhaling vatbaar

Goede service en snelle afhandeling (en ik zou graag de nota van de camera opgestuurd willen hebben bijvoorbaat dank )

Gevonden wat ik zocht

Ik zocht een deurbel die geen batterijen nodig had in de beldrukker had ik deze vorig jaar maar gevonden dat had mij een boel batterijen gescheeld vorige was ook van dit merk en deed het prima maar koste 1 batterij per week. Dit is beter voor de portemonnee en het milieu

Snelle levering en uitstekend product.

Goede begeleiding bij probleem oplossing.

Topproduct

Verder nog geen ervaring moet nog komen

Goed beeld en brede opname.

Alarmsysteem voldoet aan de verwachtingen

Het alarmsysteem is makkelijk te installeren en werkt prima. De bijbehorende buitencamera werkt ook goed, maar geeft geen push meldingen op je telefoon bij bewegingdetectie. Ook is de buis van 32 mm doorsnede voor de doorvoer van de kabels best groot. Bij mij was dat geen probleem omdat het gat door de muur op de zolder uitkwam. Al met al voor het geld een prima beveiligingssysteem zonder maandelijkse kosten voor een meldkamer.

Top camera met scherp beeld

Camera met super scherp beeld met handige functies.

Dit was mijn eerste bestelling bij jullie, alles is vlot en zonder problemen verlopen. Ook het product voldoet aan de wensen

Meirseweg 46

4881MJ Zundert