Helemaal goed

Goede service, goed product, goede prijs en kwaliteit. Zou het zeker aanraden.

Matig

Ik had een Draadloze deurbel besteld met 2 plug in ontvangers. Ik kreeg geleverd een zwarte uitvoering werkend op batterijen. Vond dit niet netjes van Elro. Een berichtje naar mij met de mededeling dat de bestelde uitvoering niet leverbaar zou zijn had beter geweest. Verder verliep de afhandeling van de bestelling prima. Binnen 2 dagen had ik het artikel in huis. Op dit punt een waardering waard.

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb u naar aanleiding van deze review een e-mail gestuurd met excuses en aangeboden om u een het juiste artikel toe te sturen. Helaas heb ik geen reactie ontvangen. Mocht u alsnog de producten willen wisselen dan hoor ik het graag. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Laura - ELRO

prima materiaal, correcte levering

na enkele dagen nog geen antwoord op vraag over gebruik nieuw geleverde camera

zeer goed

Goed geleverd, je ziet duidelijk dat dit kwaliteit is.

Neemt niet automatisch op bij bewegingsdetectie

Neemt niet op bij bewegingsdetectie. Had verwacht automatisch opname bij beweging. E rare instellingen met seconden i.p.v gevoeligheid

wekrt zoals het hoort

Goede producten, makkelijke installatie, werkt tot nu toe zoals het hoort. Enige minpunt is dat het luide alarm weinig volume heeft. Een alarmsysteem moet afschrikken en bij dit volume is dat niet het geval. Daarom nog een extra sirene bijgekocht wat eigenlijk niet zou moeten.

Rauchmelder

Habe über Amazon 16 Rauchmelder gekauft, die zehn Jahre funktionieren sollen. Es ist noch kein Jahr vorbei und der erste Rauchmelder fängt alle 40 Sec an zu Piepsen, weil die Batterie zu schwach ist. Sie werben damit, dass die Geräte 10 Jahre funktionieren. Sie bieten eine Gewährleistung für 10 Jahre an. Ich habe Ihnen ein Video von dem piepsenden Rauchmelder zugesendet, seitdem kam von Ihnen keine Nachricht mehr. Bin sehr entäuscht und werde bei Ihnen nicht mehr kaufen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Sabine, Wir bemühen uns, auf E-Mails, die uns von Kunden zugesandt werden, innerhalb von drei Arbeitstagen zu antworten. In Ihrem Fall ist uns dies gelungen. Außerdem haben wir uns gerade bereit erklärt, einen Ersatzmelder zu schicken. Damit wird das Problem, das Sie haben, nach meiner Erwartung behoben sein. Mit freundlichen Grüßen, Sam Smits ELRO

Regelmäßig Fehlalarme

Leider ist das halbe Jahr zur Rückgabe nun vorbei. Regelmäßig gibt es Fehlalarme. Die Rauchmelder sind sind alle sauber und ordnungsgemäß angebracht. Bei Amazon in den Bewertungen kann ich mittlerweile lesen, dass es anderen auch so geht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Torsten, Es ist ärgerlich zu lesen, dass die Rauchmelder Fehlalarme auslösen. Ein Fehlalarm wird eigentlich immer durch äußere Faktoren verursacht, die leider außerhalb unserer Kontrolle liegen. Es ist wichtig, einen Rauchmelder monatlich zu reinigen, um einen Fehlalarm zu vermeiden. Sie können den Melder öffnen, indem Sie die Klammern an der Unterseite des Melders verwenden. Dazu können Sie einen flachen Schraubenzieher verwenden. Anschließend können Sie das schwarze Kästchen auf der Platine mit Druckluft von der Seite her ausblasen. Wenn Sie keine Druckluft zur Verfügung haben, können Sie einen anderen Staubsauger verwenden. Mit freundlichen Grüßen, Sam Smits ELRO

Snel en duidelijk

De nodige info staat op hun website... Vandaag bestellen, binnen 3 dagen thuisgeleverd

perfecte afhandeling bestellingen en retour afhandeling

perfecte afhandeling bestellingen

Moest mijn huidige set rookmelders uitbreiden, bestelling geplaatst, en de volgende dag kon ik ze al ophangen.

Mooi en functioneel Babyfoonsysteem type BC3000 met extra camera

Tijdens het goed lezen van de handleiding het systeem uitgeprobeerd. Het is eigenlijk een direct plug en play systeem en de touch screen werkt prima (wel goed drukken op het scherm). Het installeren van de App was ook simpel en ook het koppelen van de eerste camera ging prima. De 2e camera ook snel gekoppeld, alleen daarna heeft het even geduurd om ze beiden tegelijk aktief te krijgen, maar na het e.e.a. proberen lukte dit ook. Het uiteindelijke bereik moet ik nog uittesten, want ik heb 2 Wifi signalen en moet nog uitdokteren welke ik definitief ga gebruiken. Voor mij was dit systeem een goede keuze (het was ook de keuze van Coolblue).

Goede babyfoon

Prijzige babyfoon van degelijke kwaliteit. Gemakkelijk te installeren, evenals de app. Bereik van de babyfoon is iets minder. Inzoomen en draaien vd babfoon gaat gemakkelijk van op afstand, maakt wel een beetje lawaai. Dochter werd er van wakker (wel op einde van haar dut). Na een maand langer in gebruik herzie ik mijn review, we gebruikten de babyfoon voordien voor dutjes maar nu ook 's nachts. Maar 's nachts is de babyfoon niet aangenaam. Wanneer hij aanspringt (bv door even hoesten) duurt het heel lang voordat die terug uit gaat en blijft er een geruis klinken. Alsook is het licht zeer fel dus blijf je gewoon wakker liggen. Ook het geluid kan je niet goed aanpassen dus is het zeer luid. Op dit moment zou ik hem zelf niet aanraden, maar ik ben wel een zeer lichte slaper.

Goedwerkend en makkelijk te installeren

Goed werkend en makkelijk te installeren

Met hulp van de online handleiding makkelijk te installeren

Er wordt heel fijn gereageerd op een klacht.

De bestelde deurbel is defect aangekomen. Waar er vaak wordt gereageerd uit wantrouwen, wordt er nu in oplossingen gedacht. Heel fijn.

Werkt goed en gemakkelijk te plaatsen

Tevreden van mijn Elro alarmsysteem. Werkt goed en is gemakkelijk te plaatsen. Aansluiten van nieuwe apparaten gemakkelijk. App werkt goed.

Prima product

Het geeft een veilig gevoel met deze brandmelders omdat ze allemaal aan elkaar gekoppeld zijn, zo heb ik achter de woonwagen een schuurtje met wasruimte en cv waar ik hittemelders heb geplaatst Ook het installeren was gemakkelijk met de app even je wifi op 2.4 zetten en na de installatie kan die weer terug op2.4/5.0 Wat ik wel bemerkte is dat je de app niet moet afsluiten maar open op je telefoon moet laten om een geluid sirene te horen bij alarm, maar als je dat weet is het geen probleem en werkt het prima Ben blij met deze set omdat je altijd een alam hoort ook al ben je niet thuis en dat is veiliger ook als je huisdieren hebt dan kan je misschien nog op tijd actie ondernemen.

Betrouwbaar en duurzaam

Wij hebben al jaren een ELRO Night Vision camera. De camera staat altijd aan. Er zijn nooit storingen (afgezien van het sporadisch wegvallen van het beeld gedurende enkele seconden). Elke gebeurtenis wordt opgenomen op de sd-kaart in het scherm. Het nachtzicht werkt goed. Via de app kan ook buitenshuis meegekeken worden.

Werkt niet zoals het moet

Eerst kon de connectie van camera 1 niet met de gsm. Na 1 week had ik geen beeld op mijn monitor scherm meer. Na bellen en mailen amper reactie.

Beste Lieselotte, Vervelend om te lezen dat u zich niet geholpen voelt. Reeds hebben wij intensief contact gehad via de mail. Ik kan zien dat wij telkens uw mail binnen één dag hebben beantwoord. Helaas is het een utopie voor ons om nog sneller te kunnen reageren op de mail wegens vragen van andere klanten. Verder zijn we er samen achter gekomen dat er helaas een defect zat in de monitor. Deze hebben we voor u vervangen. Daarmee verwacht ik dat het probleem verholpen zal zijn. Hopelijk is het ook al gelukt om de camera's te verbinden met de app. Als dat nog niet het geval is, dan horen wij het uiteraard graag zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Sam Smits ELRO

Bij een defecte accu voor de babyfoon een nieuwe besteld, die snel geleverd is, naar tevredenheid.

Vlotte levering

Bestelling rookmelders werd vlot aan huis bezorgd,toestellen werken optimaal

Uitstekende service, snelgeleverd.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Geleverd wat besteld was. Klasse

Hoewel het met de levering ietwat misging, werd alles uiteindelijk goed opgelost. Installeren gaat super vlot en wat een geweldig systeem weer. Had een oud elro alarmsysteem wat tot tevredenheid werkte, maar nu met app werkt prima!