Prima product

Het geeft een veilig gevoel met deze brandmelders omdat ze allemaal aan elkaar gekoppeld zijn, zo heb ik achter de woonwagen een schuurtje met wasruimte en cv waar ik hittemelders heb geplaatst Ook het installeren was gemakkelijk met de app even je wifi op 2.4 zetten en na de installatie kan die weer terug op2.4/5.0 Wat ik wel bemerkte is dat je de app niet moet afsluiten maar open op je telefoon moet laten om een geluid sirene te horen bij alarm, maar als je dat weet is het geen probleem en werkt het prima Ben blij met deze set omdat je altijd een alam hoort ook al ben je niet thuis en dat is veiliger ook als je huisdieren hebt dan kan je misschien nog op tijd actie ondernemen.

Betrouwbaar en duurzaam

Wij hebben al jaren een ELRO Night Vision camera. De camera staat altijd aan. Er zijn nooit storingen (afgezien van het sporadisch wegvallen van het beeld gedurende enkele seconden). Elke gebeurtenis wordt opgenomen op de sd-kaart in het scherm. Het nachtzicht werkt goed. Via de app kan ook buitenshuis meegekeken worden.

Werkt niet zoals het moet

Eerst kon de connectie van camera 1 niet met de gsm. Na 1 week had ik geen beeld op mijn monitor scherm meer. Na bellen en mailen amper reactie.

Beste Lieselotte, Vervelend om te lezen dat u zich niet geholpen voelt. Reeds hebben wij intensief contact gehad via de mail. Ik kan zien dat wij telkens uw mail binnen één dag hebben beantwoord. Helaas is het een utopie voor ons om nog sneller te kunnen reageren op de mail wegens vragen van andere klanten. Verder zijn we er samen achter gekomen dat er helaas een defect zat in de monitor. Deze hebben we voor u vervangen. Daarmee verwacht ik dat het probleem verholpen zal zijn. Hopelijk is het ook al gelukt om de camera's te verbinden met de app. Als dat nog niet het geval is, dan horen wij het uiteraard graag zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Sam Smits ELRO

Bij een defecte accu voor de babyfoon een nieuwe besteld, die snel geleverd is, naar tevredenheid.

Vlotte levering

Bestelling rookmelders werd vlot aan huis bezorgd,toestellen werken optimaal

Uitstekende service, snelgeleverd.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Geleverd wat besteld was. Klasse

Hoewel het met de levering ietwat misging, werd alles uiteindelijk goed opgelost. Installeren gaat super vlot en wat een geweldig systeem weer. Had een oud elro alarmsysteem wat tot tevredenheid werkte, maar nu met app werkt prima!

Wat een super bedrijf en service

Reactie op en mail is top 10.0 en de service verdiend een 11 heb bij Elro een babyphone besteld een betere is er niet ben er super blij mee en goed advies gekregen

Heb het basispakket met verschillende accesoires uitgebreidt. Zijn dmv de QR code zeer makkelijk toe te voegen en de installatie is makkelijk. De app is gebruiksvriendelijk. Ben zeer tevreden.

Installeren was eenvoudig programmeren ook.

Levering volgens afspraak. Installeren was kinderlijk eenvoudig. Programmeren eenvoudig met de handleiding. Nu de levensduur/betrouwbaarheid nog.

Toppie

Werkt simpel

Snelle levering en compleet

Prima product.

Goed product. Goede service. Telefoniste is goed op de hoogte van het product en kan je vaak gewoon even helpen. Instaleren is gemakkelijk.

KUT !!!

Pakket afgeven aan de buren, welke buren? Huisnummer? In deze tijd is iedereen onbetrouwbaar GvD

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben het nogmaals gemeld bij de vervoerder. Alsnog veel gebruiksplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Laura ELRO

Beste babyfoon voor alle kindjes in een groot huis.

De installatie van de babyfoons gaat zeer makkelijk. Onze grootste geluk is dat wij nu alle kindjes in onze grote woning goed kunnen monitoren. Het geluid is goed en het beeld is duidelijk. Je kunt alle kindjes tegelijk bekijken maar ook afzonderlijk. Het bereik is zeer goed door de extra antenne en anders pakken we de mogelijkheid om via onze telefoons de kindjes in de gaten te houden. Bijv. bij het buiten zitten achter in de tuin. Wat geeft dit een rust. Geen storingen. Beste aankoop ooit.

Er ging wat fout bij de bestelling en de levering. Elro leverde een nieuwe en duurdere set zonder meerprijs.

Snelle levering Goede producten Duidelijke communicatie

Goede service, klant vriendelijk, kwaliteit!

uiterst tevreden!

het betreft de CZ30RIP11S. besteld via bol.com en binnen een dag geleverd. installatie (mede door eigen fouten!) niet geheel probleemloos. werkt nu perfect en met de elro app ook op afstand. de standby-modus is een vondst. ik kan het apparaat zeer aanbevelen en ga hem uitbreiden met een tweede camera. slechts één minpuntje: elro is niet telefonisch bereikbaar.

Heel goed systeem

Makkelijk systeem voor te plaatsen en heel makkelijk in gebruik

prima prijs/product verhouding, snelle levering, duidelijke uitleg

Het artikel, AS90S, heeft een prima prijs/kwaliteitsverhouding, duidelijke site met vergelijkingen, snelle levering en duidelijke beschrijving

Heel goede ervaring

Alles perfect verlopen, product voldoet aan de verwachtingen

Uitstekende klantenservice en ondersteuning

Klantservice voor aanschaf installatie vragen gesteld over het alarmsysteem. Snel en duidelijk antwoord ontvangen. Door verkeerd app. gebruik, na installatie, een extra beroep gedaan op klantenservice. Wederom goed en snel geholpen. De installatie van het systeem , is aan de hand van de handleiding makkelijk en goed te doen. Een tip voor de installatie: maak van zowel basisstation als van alle accessoires een foto van de barcode en het identificatienummer. Vermeld bij de foto waar ieder accessoire is geplaatst. Indien een reset van het systeem om wat voor reden noodzakelijk is, dan is dit aan de hand van de opgeslagen foto's door het scannen van de barcode snel te doen.

Leerzame en gezellige dag

Voor herhaling vatbaar.