prima prijs/product verhouding, snelle levering, duidelijke uitleg

Het artikel, AS90S, heeft een prima prijs/kwaliteitsverhouding, duidelijke site met vergelijkingen, snelle levering en duidelijke beschrijving

Heel goede ervaring

Alles perfect verlopen, product voldoet aan de verwachtingen

Uitstekende klantenservice en ondersteuning

Klantservice voor aanschaf installatie vragen gesteld over het alarmsysteem. Snel en duidelijk antwoord ontvangen. Door verkeerd app. gebruik, na installatie, een extra beroep gedaan op klantenservice. Wederom goed en snel geholpen. De installatie van het systeem , is aan de hand van de handleiding makkelijk en goed te doen. Een tip voor de installatie: maak van zowel basisstation als van alle accessoires een foto van de barcode en het identificatienummer. Vermeld bij de foto waar ieder accessoire is geplaatst. Indien een reset van het systeem om wat voor reden noodzakelijk is, dan is dit aan de hand van de opgeslagen foto's door het scannen van de barcode snel te doen.

Leerzame en gezellige dag

Voor herhaling vatbaar.

Home+ … mooi systeem

Het Home+ alarmsysteem is eenvoudig te installeren. Om het helemaal tot in de puntjes goed te installeren is het wel nodig om de hele handleiding goed te lezen. Nog geen ervaringen met het gebruik.

de service is gewoon helemaal top

.......

Cavakes

Prima producten en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Alleen het transport liet wat op zich wachten. Dat ligt natuurlijk niet bij de firma maar bij de pakjesdienst.

Goede kwaliteit, handig

Nu geruime tijd een alarm van ELRO en voldoet prima, snelle montage en veel mogelijkheden .

Bestelling en levering goed verlopen

Bestelling gedaan van een Elro product via Bol.com. Levering was zoals aangegeven en goed verlopen. Via de website van Elro een vraag gesteld ivm het product. 24 later een mail met een duidelijk antwoord ontvangen.

Net wat ik wou

Van levering tot installatie. Alles ging vlot. Producten werken goed. Prijs kwaliteit in orde. Zeer tevreden

Niet goed...

Diverse email's over mijn gezichtmelder gestuurd,in het begin netjes email terug gekregen maar later niet meer... Probleem is nog niet opgelost,maar laten niets meer horen...

Gevraagde producten snel geleverd

Branddekens besteld voor ieder kind/ huishouden 1. Vertrouwen in de kwaliteit

Heb product retour gestuurd en is inmiddels gecrediteerd

Ben heel tevreden hoe de transactie gegaan is, na bestelling is product snel geleverd, heb het helaas retour moeten sturen omdat het toch niet paste waar ik het voor bedoeld had, en inmiddels is het geld ook weer terug op mijn rekening gestort.

Een zeer tevreden klant.

Overzichtelijke website met zeer uitgebreide info en uitleg over de verschillende items. Zeer vlotte levering en nalevering en zeer zorgvuldig en goed verpakt. Een absolute aanrader.

Kein Kontakt Telef. Möglich

Guten Tag, leider kann ich mit Ihnen keinen Telef. Kontakt herstellen. Habe zwei Fragen zu meinem gekauften Produkt C60RIPS-4 Sie können mich unter +49(0) 17610545264 erreichen Ein Rückruf wäre super Mit freundlichen Grüßen J Bierling

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Perfecte afhandeling

Productaanbod en afhandeling perfect verlopen

Voldoet aan verwachting

De Elro BC3000 voldoet volledig aan de verwachting. Deze babyfoon heeft zeer uitgebreide opties als je gaat kijken naar vergelijkbare producten. Dat je zowel een schermpje als via de app kan meekijken gaf voor ons de doorslag. Daarnaast is het apparaat ideaal als je meerdere camara's wilt koppelen (bijv bij meerdere kleine kinderen). Het koppelen aan Ios 17 is gelukt! Het duurde even, maar er is een work-around (op de Elro website) welke je precies moet volgen en dan is het een piece of cake! Wij zijn erg blij met deze aankoop (na ietwat stoeien met de installatie).

snel geleverd en geplaatst

snel geleverd en gebruiksvriendelijk

Home+ Alarm systeem AS90S

Geweldig systeem. Gemakkelijk te installeren met de bijgeleverde QR codes. Hele goede helpdesk die echt de tijd nemen om je te helpen en uit te leggen hoe het een en ander in te stellen is of aan te passen is. We zijn heel blij met dit systeem werkt zeer goed. Ook de uitbreidingsmogelijkheden zijn enorm.

snel bezorgd. goed verpakt en met handleiding digitaal redelijk snel te installeren.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Handzame deurbel met camera voor een schappelijke prijs. Vlotte levering . Beknopte handleiding die echter wel volstaat. Technische toelichting had uitgebreider gemogen. Zo had het splitsen van de adapter voor gevallen waarbij de afstand tussen de bel en een stopcontact verder weg is wel iets duidelijker gemogen. Verder werkt het in de praktijk prima.

Top apparaat

Klein en erg fijn.

Snel en goede reaktie en levering

Snel offerte geleverd en aangepast. Levering korrekt en snel.

Even stoeien met de app, maar werkt fijn!

Wij zochten een babyfoon met camera, die een veilige verbinding had en een app voor op de telefoon. Zodoende kwam ik bin Elro uit. Eerste indruk was super, alles werkte eigenlijk van zelf. Alleen met de app was het even stoeien. Verbinding werd niet meer hersteld als ik de app afsloot. Na wat te googelen kwam ik een alternatieve installatie tegen voor de app met wat kleine verschillen voor de app. Deze bleken te werken en zijn wij er erg blij mee.

Prima producten snel geleverd en makkelijk te installeren

Na de keuze voor Elro producten gemaakt te hebben viel de snelle en correcte levering op door DPD.

Meirseweg 46

4881MJ Zundert