uitstekend en vlugge bestelling

heel goede kous zal er nog bestellen en een lief kaartje we zijn het eerste paar aan het proberen dankjewel Christine te

Ik ben heel tevreden over de service.

Ik ga zeker nog bestellen bij jullie.

Vriendelijke, informerende verkoopster . Kortom zoals het moet !!!

Vriendelijk verkoopster, informeerde mij dat een beperkte stock binnen was en wanneer diie aangevuld zou zijn . Deze mensen weten met wat ze bezig zijn (persoonlijke touch toen levering toekwam, handgeschreven)! Kortom TOP !!! Kalender markten voor jullie en augustus niet gevonden, maar deze mensen zien ons zeker terug! Gefeliciteerd doe zo verder! Mvg.

perfect

Heel vlotte afhandeling en producten zijn van goede kwaliteit

Dik in orde!

Snel en proper afgeleverd en nog met een leuke verassing in het pakket. Ik bestel hier nog!

Topservice!

Topservice van het begin tot het einde.

Goede kwaliteit en snelle service.

Kwaliteit en service.

Snel en correct

Snelle en correcte levering. Ook is de klantenservice zeer behulpzaam en reageert snel en duidelijk op vragen over artikels. Hun prijzen zijn misschien iets duurder dan andere leveranciers maar voor mij primeert bovenvermelde en betaal ik liever iets meer voor een snelle en goede service.

Allermooiste sokjes - top klantenservice

Ze hebben een uitgebreid assortiment modelletjes en kleuren sokken (en ondergoed) ter beschikking. Ik werd ook heel vriendelijk en snel geholpen door Catherine. Volg ze zeker ook op Instagram om op de hoogte te blijven van nieuwigheden (die steeds op een ludieke wijze gedeeld worden). Ik ben fan!

Goede service, meedenken, vlotte afhandeling.

Was op zoek naar kousen van yellow moon, ook al was de kleur niet op voorraad. Er werd meegezocht en zie hier, dat wat ik zocht werd gevonden en opgestuurd. Prima service!

Heel te vreden, ze blijven altijd gemakkelijk om aan te trekken.

Na ieder wasbeurt, zelfs na het drogen in de droogkast zijn deze kousen als nieuw om de eerste keer aan te trekken.

een met de hand geschreven boodschap kon ik erg waarderen

aangenaam winkelen

Perfecte afhandeling van de bestelling!

Bestellen en zeer snel ontvangen, meer hoeft niet!

zeer tevreden

prima bediening en levering

uitstekende en snelle service

uitstekende en snelle service

Vlug geleverd

Zou het zo weer bestellen.

Vlug geleverd, met een gepersonaliseerde boodschap en snoepjes!

top kwaliteit en snel geleverd

top kwaliteit en snel geleverd

Gezocht, snel besteld en heel correct geleverd. Kousen waren ook zoals op de foto maar ik kreeg er zelfs een kaartje bij met een persoonlijk dankwoord. T zijn soms de kleine dingen die uitmaken. Topservice dus!!

Zeer snelle en vriendelijke service. Echt done met de persoonlijke boodschap erbij.

Toppie!

Top!!!

Heel mooi en kwalitatief verpakt, supersnel geleverd!

Vlotte service

Alles verliep vlot van bestelling, betaling tot levering. Goede kwaliteit. Heel tevreden.

Leuvensebaan 16

2581 Putte