Mooie stevige kousen aan een goede prijs.

Reeds enkele malen kousen gekocht. Snellle levering ook goed verpakt.

Zeer goede dienstverlening,the best.

Kousen niet voorradig

De kousen die ik al meerdere keren heb willen aankopen zijn nooit voorradig. Waarom wordt hier geen aanvulling op gedaan of waar zit het probleem dat ik deze niet kan aankopen?

in orde.

Eenvoudig besteld, snel geleverd in 'afhaalpunt'. Echter daar liep het opnieuw mis, had geen scancode gekregen waardoor ik eerst de postdiensten moest bellen.

uitstekende kwaliteit

Zeer aangename warme zachte gemakkelijke kousen.

top verkoop

zeer tevreden bij de aankoop van kousen en een vlugge levering is top ervan, ik weet waar ik nu terecht kan in de toekomst voor de aankoop van kousen

Tevreden klant

Zeer tevreden en snelle levering.Zeer goede kwaliteit van het ondergoed.

Vlotte service

Had bestelling geplaatst en betaald doch er bleek een voorraadprobleem te zijn waardoor ik opgebeld werd door een zeer vriendelijke man en het probleempje werd opgelost.

Veel keuze goede service

Wij kiezen altijd voor Falke en kunnen hier terecht voor de sokken die bij onze activiteiten passen

correct

Alles vlot en zoals beloofd.

perfct betouwbaar

De bestelling kwam goed toe in optimale conditie en beantwoordt aan de verwachtingen. Een probleem met het leveringsades was vlot en vriendelijk opgelost.

Altijd super goede service!

Een échte aanrader! Hebben goede kwaliteit en zijn super vriendelijk!

Topkwaliteit kousen

Sterke, warme merino kousen die ik voor iedereen zou aanprijzen voor wie last heeft van koude voeten.

Snelle service, goed verpakt en goede producten.

Zeer goede ervaringen.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

alles is orde en op tijd

op tijd

Alles is goed en vlug geleverd

Super. Meedenkend met de bestelling, wat betreft maar panty.

Super meedenkend wat betreft maatvoering panty. Persoonlijke email hierover. Hadden nog meer op voorraad, doe niet op de site stonden Werden meegestuurd.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Ik heb kousen voor mijn kinderen besteld, er was veel keuze op de webshop en de kousen zijn van goede kwaliteit. Bovendien waren ze ook heel snel geleverd!

De bestelde kousen zijn zeer snel toegekomen en zijn zoals verwacht.

Keurig snel kwaliteit

Keurig overzichtelijke web pagina Toffe producten tegen scherpe prijs Kwaliteit in het aanbod Levering zoals beloofd en keurig op tijd Een aanrader

Verzorgde verpakking

Goede ontvangst

Mooi

Zeer mooi

Goede kousen

Goede prijs-kwaliteit, vlotte levering.

Prima webwinkel

Persoonlijke service. Uitgebreide keuze. Telefonisch bereikbaar voor extra info.