snelle en correcte service

alles heel correct en snel verlopen

Supersnelle levering, mooie warme panties aan een mini prijsje! Aan te raden!

Zeer slechte service

Ik had 3 fleece panty´s gekocht bij deze webshop. 2 van de 3 panty's bleken echter geen fleece aan de binnenkant te bevatten maar nylon, terwijl op de website wel fleece geadverteerd stond. Na een mail te hebben verstuurd dat ik een terugbetaling wilde voor die 2 panty's werd dit niet toegekend. Er werd ontkend dat op de website geadverteerd stond dat de binnenvoering uit fleece bestond. Ik heb daarna aangetoond dat dit wel degelijk het geval was. Daar heb ik geen antwoord op gekregen. Nadien zag ik dat de website aangepast werd, maar ik heb geen terugbetaling ontvangen...

Past perfect

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Niks paste

De kousen paste niet en ik had al grote maten genomen. Heel jammer

Betrouwbaar

Hier heb ik mijn kousen teruggevonden ,welke ik niet meer vond na lang zoeken.

Normaal ga ik langs de markt woensdag, maar tegenwoordig komt er altijd iets tussen, ik weet dat het goede kwaliteit is, dus heb ik nu voor de eerste keer via webshop gekocht zeer snelle levering en goed verpakt. Dank u V.D

Mooie kwaliteitsvolle sokken!

Sokken arriveerde al snel en waren zorgvuldig ingepakt. De kwaliteit van de sokken zijn echt top. Zou zeker opnieuw bestellen.

Moeilijke levering

Voorlopig geen enkele ster: vrijdag verstuurd en nog altijd niets ontvangen. Niet duidelijk of de levering aan adres ofwel ophaalpunt Bpost gebeurt. Gisteren naar postkantoor geweest en het is onderweg... meer zien ze ook niet.

Goede service en goede kwaliteit

Top team. Zeer tevreden.

Bij vragen geven zij goed advies. Snelle en correcte leveringen.

Fantastisch goede kousen, igoede uitleg aan de telefoon.

Eerst telefonisch contact. Dat ging heel vlot, heel vriendelijk, de juiste adviezen gekregen. Fantastische kousen, goede kwaliteit

Niet tevreden

We kochten 2 fleece pantys. 1 paar was zoals beschreven. Het 2de paar was gewoon een dubbele panty. Geen fleece te bespeuren. Nadat ik een mailtje stuurde om te zeggen dat ik niet tevreden was kreeg ik geen antwoord meer. De eerste mails welke ik van jullie mocht ontvangen stonden ook vol fouten

Goede producten die snel geleverd werden

Zeer tevreden van mijn thermopanty’s. Ze zijn lekker warm en zitten goed! In de late voormiddag besteld en de volgende dag in de voormiddag al geleverd. Zeer tevreden dus!

zeer tevreden

vlotte afhandeling

Uitstekende kwaliteit

Vandaag besteld diezelfde dag geleverd,top!

Zoals elke keer, 5 sterren.

Veel snellere service, betere webshop dan amazon en bol.

Onvoldoende

2 paar kousen besteld van dezelfde maat en het ene paar was maar de helft zo groot dan het andere Nog nooit meegemaakt Waarschijnlijk verkeerd geëtiketteerd

Correcte en snelle service

Zondagavond besteld. Maandag telefoontje omdat huisnummer ontbrak. Dinsdag alles netjes geleverd. Kan niet beter.

Prima kwaliteit en prima service

Reeds verschillende tranascties gehad en telkens prima verlopen !

Heel tevreden

Snelle en juist bediening

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snel & vriendelijk antwoord bij vragen over producten en zeer vlugge levering.

goed produkt, slechte na service

Ik had 5 of 6 setjes onderbroeken besteld maat M/L en 1 setje was S/M; Dit kan gebeuren. Maar ik krijg geen reactie van jullie op mijn mail.

Fijne kousen

Mijn dochter is blij met haar nieuwe kousen. Het product kwam overeen met de omschrijving en werd vlot geleverd.